2011年11月24日星期四

環境複雜

今天恒指全日小幅度波動,曾經升過百點,又倒跌過,尾市又回升 70點,成交和昨日一樣沒有驚喜。

今天沒有任何交易。目前 YTD -3.71%,恒指同期變幅 -21.89%。早前熊二反彈時恒指急急上升,曾經一度把組合回報的差距收窄到不夠 10%,現時又再次拉闊到接近 20%。所以在熊市反彈中一時追不上恒指升幅,並不需要急急追貨想追回報,因為熊市中的反彈是短暫的,反彈過後會再次下跌,doing nothing 等於 doing something,不蝕錢等於有賺。

筆者從前都發文提及,今次要有長期作戰的準備,或者對一些不善長炒波幅的散戶來說,長期休戰會更適合。任志剛今天說歐洲情況很複雜,可能會影響香港幾年,筆者絕對同意。

今次的熊市筆者有預感可能會很漫長,漫長不代表跌幅會比過往的巨大,也有可能是陰跌形式居多,當連日大插水時反而會引來大反彈,然後又再陰過。因為目前經濟不好是可肯定的,但問題是利率長期低迷,甚至是負數,加上股市估值低於歷史水平,所以股市樓市都很難一下子插水式暴跌。

以樓市為例,筆者認為自由落體對大家都好,即快快手大幅調整三四成,然後引來大量長期投資者入市,政府也可以交足功課,打壓樓價成功完成任務,可以取消 20% 的印花稅,這樣對大家都好。

但問題是目前情況更加複雜,美國那邊長期不會加息,香港會慢慢加按息但不會大手加,長期放錢在銀行仍然得個吉,所以股樓價難以大跌,但下跌的 trend 已經展開 (陰跌式),當投資者認為樓價下跌週期已經開始,當然不會急於入市,大家都想等一個更低價才買。結果樓宅交投長期淡靜,地產經紀叫苦連天。

筆者預期股市也一樣,很挑戰長期投資者的耐性,因為如果想等大市崩盤急插時,人人恐慌你去入市,可能等到頸都長都未有出現。內銀股早早已經估值很低,但遲遲未升仍然繼續低落去,可能還會保持一段長時間。

所以筆者中線仍保持看淡,短線卻找機會博反彈,反彈過後又再做中線的淡倉,希望在當中的波幅中尋找賺錢機會。當然炒波幅永遠是高風險和勞力勞心的事,但筆者認為現時入市 buy and hold 的風險也一樣很高。如何取決?唯有跟自己的性格來行事吧 ^-^

54 則留言:

  1. 個人策略是不帶偏見,縮少注碼,當練功。
    當然大方向是跟隨達人兄和CAPMO 大大走。
    FAI

    回覆刪除
  2. NO.1,

    我揀股就唔多識,揀人專長我就向都不錯.
    環境是因人操作而異, 地獄也能是天堂.
    當達人Sir 同 Cup Sir出手,
    我就會2仔底咯. (拜服中)

    回覆刪除
  3. 寫完變左老三添, hahaha~~~

    回覆刪除
  4. 縮少注碼 X2
    --時雨

    回覆刪除
  5. 當達人Sir 同 Cup Sir + Capmo出手,

    我就會2仔底咯. (拜服中X2)

    回覆刪除
  6. 院長: 前輩, 第一次見你在這留言, 多多指教 ^-^

    FAI: 減低注碼絕對正確, 小小地玩下當學野都好 ^-^

    Capmo 大大: 我出手小注做前鋒先, 你大軍在背後 backup 才是重點 ^-^

    時雨: yeah

    回覆刪除
  7. 院長,你個場我又去唔到咯 ^=^

    回覆刪除
  8. 我很小買熊/牛,因認識膚淺,BUY AND HOLD 我又不想做,
    有什麽好做呢? 無
    不如去睡覺啦! 是嗎? ^v^

    回覆刪除
  9. 多謝各位大大 =)

    by 志

    回覆刪除
  10. 當達人Sir 同 Cup Sir + Capmo出手,

    我就會2仔底咯. (拜服中) x3

    回覆刪除
  11. 達人Sir,Capmo大大 & 各大大.........早晨

    回覆刪除
  12. 達人 Sir 及各大大, 早晨 ^=^

    回覆刪除
  13. 花花和capmo的69182發達啦

    回覆刪除
  14. 大家今天又勁食鮑魚了!!! (拜服中)

    回覆刪除
  15. 我冇69182了, 得個"祝福"~~

    回覆刪除
  16. capmo大大,

    我無食野好耐^-^
    跟你搵食(拜服中)

    回覆刪除
  17. 少睇10幾分鐘就跟唔到cash兄的靚價出貨.
    --時雨

    回覆刪除
  18. 達人兄和 各大大, 早晨 :)

    回覆刪除
  19. 各大大早晨!

    BlueBird: 無錯, 唔善長既野就唔玩, 訓覺好過, 如果整個熊市持現金冬眠, 訓醒覺可能有意外收獲, 你會發現好多人變得好窮, 而你會好有錢 haha~~~

    講講下我都好眼訓, 尋晚打機打到三點 @_@

    Capmo 大大: 你隻鮑魚最大隻 ^^

    Cash 兄: 你隻鮑魚都和味 ^-^

    回覆刪除
  20. 剛才入long HSI 17800 Nov @ 178
    now 222 食左 ^-^

    回覆刪除
  21. Cash 兄又快勁食了 (拜服中)

    回覆刪除
  22. 達人 Sir 我今日未有得食, 睇你地食先(拜服中)

    回覆刪除
  23. Cash 兄又快勁食了 (拜服中) x100

    回覆刪除
  24. 我今日未有得食, 睇你地食先(拜服中) x 1000 :p

    回覆刪除
  25. 今日又第2次試穿17700~~ ^+^

    回覆刪除
  26. 沽出 688BB 65145 @0.7 平手離場. 完全無成交無波幅

    回覆刪除
  27. capmo大大,

    今日又第2次試穿17700~~ ^+^
    即係會遲早穿!

    回覆刪除
  28. 即係會遲早穿,
    先到達達人 Sir 第一目標價!(拜服中)

    回覆刪除
  29. 現時入市 buy and hold 的風險也一樣很高 ^=^

    回覆刪除
  30. 我現在只有很小錢,但我驚睡過龙,睡醒別人很多錢,但我得番重小錢(因通漲食了)
    煩麻達人當熊走了,立刻叫醒我,有勞,有勞.^v^ ^v^
    如果睡不着,過澳门找你食鈑好嗎?^v^

    回覆刪除
  31. 穿17000 等達人Sir指示轟進!

    回覆刪除
  32. 2318 同2628繼續領導大市下行,達人兄o既雙保險果然奏效。
    fai

    回覆刪除
  33. 今日熊仔情況良好, 歐債問題無解決即是仍讓市場時不時來個破產恐慌而下跌. 中國又不見什麼實際的好消息, 中線有無考慮建個淡倉?
    --時雨

    回覆刪除
  34. 頂備加入達人 Sir BB 大軍隊尾~~

    回覆刪除
  35. 今日有要事出外,剛返回.^.^


    達人Sir & Cap大大有乜動作

    回覆刪除
  36. Cap大大 ,你有什麼動作????


    剛穿17700

    回覆刪除
  37. 祝你下星期一有個鮑魚做早餐,食飽飽.



    我趕不上BB車呀!!!

    回覆刪除
  38. 今晚搏意又拍散,息又急升,
    老美半日都跟D, 再.............~~

    回覆刪除
  39. 我一開市已賣出69182BB la ^.^

    回覆刪除
  40. 咁都肥妹了(係個市度咋) ^=^

    回覆刪除
  41. Cap大大祝福你部PutPut車快速前進!!!

    回覆刪除
  42. 再見喇! 各位大大,有一個愉快週末&週日!!!1

    回覆刪除
  43. 那就要靠達人 Sir 了(拜服中)

    不過都算即買有幾k 甜頭 ^=^
    希望佢巳試左2次,
    巳收穿左就直達達人 Sir第一批站吧(拜服中)

    回覆刪除
  44. Bluebird: haha,市場自然會叫醒你啦 ^-^, 我初步睇熊市底 14000, 較壞的睇 12000, 即 14000 左右我先考慮建部分長倉. 但只是部分. 跌到 12000 加注碼. 但大軍要等技術上成功建底突破阻力位才出擊. 雖然比熊底買貴了, 但無買錯. 無人知熊市真正係邊, 往往都係事後孔明 :D

    今早掛了牌沽無乜槓桿既中壽 BB 69024 @0.62, 下午成交左

    花花: 我下午太眼訓, 訓了晏覺, 本來想今朝沽兩隻無槓桿既股, 下午換入國指 BB 或恒指 BB. 但訓醒已...

    Capmo 大大: 我目標睇 17000 應該唔算過份吧 ^^''', 請支持

    回覆刪除
  45. 十卜達人Sir & Cap大大,星期一睇位上車^.^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。