2013年4月16日星期二

美股大插

昨晚去了打波,無做功課,原來美股插水,原因是波士頓馬拉松出現炸彈襲擊,懷疑是恐怖襲擊。不過今朝港股表現算好硬淨,恒指暫時只跌百餘點,大陸股市也不怎麼跌。

不過金價突然大插水,速度和幅度都十分驚人,事後市場自然解釋多多,其中一個解釋是黃金持有者要沽金去買日股美股。我只是知道自 QE3 (QE n) 以來,黃金都未升過,是一浪頂低於一浪頂的大下跌三角形格局,現時已穿底。

正路是有無限 QE,美元長線看淡,黃金作為保值看升,港澳樓市也一樣。但黃金在 QE 後期不升反跌,就算有北韓射風彈風險,今天又有懷疑恐怖襲擊,也不能刺激金價升,反而洗倉式大插。其實是否有春江鴨已收到風 QE 好快會結束?美元應該進入牛市?

上幾年美元一直貶值,和美元掛鈎的港元自然跟住一齊貶,大家上大陸消息無咁夾爽,相反大陸同胞來港澳消息就好爽,大家又紛紛買樓保值抗通脹,引發樓價急升又高企不下。好多人提議港元要和美元脫鈎。不過如果美元顯着回升,其實我們也一樣大煲.......

黃金對我的影響不大,我關心的只是樓市,樓市會否 follow 黃金走勢? ^.^

179 則留言:

  1. Cash 兄: 今日我要再講白銀,係因為跌咗咁多,真係抵買。我多年來,都係叫大家一出糧,唔理乜價就買,即平均入市法。點解?因為白銀係每一次紙幣貶值,令資產價格上升之下,最後一樣爆升嘅嘢。
    印鈔,令貴金屬大幅兼永久地升值,係一個歷史不斷重複嘅事,今次亦不例外。買咗白銀嘅戰隊成員,隊長不但冇放棄,仲要比七年前更有信心。想買實銀加入戰隊嘅朋友,可以喺facebook搵我。白銀會唔會再跌我唔知,不過,重申一注獨贏買白銀!

    孫柏文 ^^

    我寫完篇新文,你就 post 出來,變咗我和老孫打對台? ^^''

    回覆刪除
    回覆
    1. 樓市會否 follow 黃金走勢?

      都幾大機會,不過唔會咁誇張兩日插兩成掛 ^^

      刪除
    2. Cash 兄: 哈哈!會!你唔見依家 D 毒傳媒做勢,之前日日頭版話天價成交,依家頭版話某某盤劈價兩成出售!佢專登尋 D 開高價又再減價兩成的盤來炒作新聞,製造恐慌 ^^

      刪除
    3. 瘦孫的投資方法好危險, 一輸便永不翻生。

      刪除
    4. 我永遠不敢一注獨贏 ^^

      刪除
  2. Stephen 兄: market is very strong 真是講不上,不過大市今日表現比預期好,但始終風險仲係高,可能要等個咁靚既插價才大舉出手 ^^

    回覆刪除
  3. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  4. 各位早晨!

    內房股算強,好多已倒升

    回覆刪除
    回覆
    1. 電力股在目前市況及宏觀經濟環境下可能是不錯及穩建的選擇,除火電外,原來水電在首季表現更好,設備利用小時增長了16%,反而火電有少許下滑,2380首季的營運數据也印證了這一點,水電股我知道的有2380,735及816, 各位戰友可留意下.

      刪除
    2. 2380 and 735 still below 50ma keep observe is better

      刪除
    3. Thanks Ivan 兄 :D

      Stephen 兄: 2380 係好野, 整固緊, 向上突破才買 :D

      刪除
    4. 達人兄入我會跟
      跟達人兄搵食最放心 ^.^

      刪除
    5. 達人兄還有睇住1308嗎??

      刪除
    6. agree follow 達人 and kelvin gor is much safe

      刪除
    7. Kelvin 兄: 咪講笑,我跟 Capmo 大大 和你地搵食 ^^

      1308 失守 50天線後踢出 watch list 了,係有某些特別強板塊就成個板塊 watch,燃氣,電力,部分藥等等

      Stephen 兄: 你係細價股王 ^^

      刪除
    8. 我都跟你地搵食啦!發仔跟車!

      刪除
    9. Kelvin 兄 : 1308在航運股中算營運得比較好,亦有東南亞概念,可惜整個航運板塊走勢偏弱,我也在之前沽出了。

      刪除
    10. 瑞奇: 阿敏回返落 10天線有點興趣 ^^

      刪除
    11. Thanks Ivan bro, i am still watching it

      刪除
    12. 達人兄dont laugh me, edward 兄先強

      刪除
  5. 達人兄:

    「美元顯着回升,樓市會否 follow 黃金走勢」

    「美元顯着回升」: 所以陶冬指出,美國樓市復甦是今年美國經濟一大主題:「如果我有100萬美元,投資在美國房地產市場上會是一個很好的選擇。」

    對許多國際投資者,買美國樓可以賺價賺匯率,錢入美國繼續支持美元,可惜「賺匯率」not apply to 香港人/澳門人。 ╯.╰

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的資金未強大到可以走出去,所以放棄去美國買樓,反正我真的不喜歡美國這個國家 ^^'''

      山長水遠買樓收租,有時真係好鬼煩架,我那些小小的資金,都係留返係港澳苦等機會 ^^

      刪除
  6. 「不過如果美元顯着回升,其實我們也一樣大煲.......」

    達人Sir可以詳細講下嗎?傳統上美元強對亞州股市不利,樓巿可能受將會加息影響,但物價可能無通脹得咁快!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 根據林少陽的分析,美元強勢會對港澳旅遊業不利 ^^''

      同時也會加速資金回流美元資產,已經炒到火紅火綠既樓市會危

      刪除
  7. 下午番到, 升番咁多又可 B過 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 此留言已被作者移除。

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
    3. Edward 兄強!

      Capmo 大大: 睇得咁淡?再開過 B?但今日如果能倒升,可能市況有些轉機?

      刪除
    4. 你冇睇我mail??我順風中^^

      刪除
    5. 我衹係收番30, 不過穿21700俾番佢再直上順風車前中^^

      刪除
    6. 倒升了,本撤最近加注作短炒的 60745,但無理由留隻回收價近的,所以先撤 65442

      刪除
    7. 今早好彩咁早做野, 最叻 Kelvin 兄幫手推我走65442,
      D 主力又走到多現近倍,
      下午0.238走埋最後手多的DD 60745, 暫冇BB了^^
      今日可算係神奇日了 >_<

      刪除
    8. 架直升機又墜下了>_<

      刪除
  8. 本來諗住全撤 BB,但睇個款尾市恒指不能倒升,暫時 hold 單一隻 BB 先

    回覆刪除
    回覆
    1. 港股今日都算奇蹟,但唔跟足阿爺 =_=

      刪除
    2. 外面大跌, 阿爺多有性格唔跟咯^^

      刪除
    3. 今日個市算硬,撈左765,196,603同777,佔18%
      今日低位撈唔到裕仔,可惜

      刪除
    4. 呢兩日買左836、956、765,買唔到裕仔和6x!

      刪除
    5. 我加左765,減左半2877
      收市前輪到 927同3888 >_<

      刪除
    6. 我今早最早排裕仔同昆哥, 貪心過頭終輪唔到 >_<

      刪除
    7. 賺片和bb都食好多啦,唔係大問題^_^

      刪除
    8. Capmo 大大食到肥,因住要減肥 ^^

      刪除
    9. 今日幾好啦, 每件你都知哂啦, 好在衹捱左2日 ^_^

      刪除
    10. Capmo 大大 ~ 好 fit, 但食到肥,要減肥! :P

      刪除
    11. 今日加左765 排唔到3633 忘記左956

      刪除
    12. 明天看勢應有機高開,再追^^

      刪除
    13. 此留言已被作者移除。

      刪除
    14. Cash 兄, 我現勿都冇,今日暫巳清哂BB,P同F,
      連最後飯後新出的倒車都平左了食埋夜消收工,
      其實好想過夜,不過有D怕左老美發惡死抽,
      不過都有百幾點都係收先好 >_<

      刪除
    15. 現50%股。要減持反去30%了

      刪除
    16. capmo大大,

      又百幾點.....我都想

      刪除
    17. Cash 兄 D大爆升我成日都流口水 ^^

      刪除
  9. 956我加左,579都加.不過拉勻無肉食,睇明日.加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. sc198:兩隻股個勢都好好,有好多高手持有 ^^

      刪除
  10. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄小K, 瑞奇 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. CAPMO兄早晨!LOUIS兄早晨!各大大早晨!!!
      大市今日都係虧虧地

      刪除
    2. 多數都冇力, 發仔除外, 不過高我食1/3先, 晏些平番買過^^
      成日差6-7個位>_<

      刪除
    3. 大家早呀!發仔創新高啦

      刪除
    4. 衹是1/3@ 1.16, 1.17的仍未中, 當昨日冇入咁多啦^^

      刪除
    5. 俾你嚇到佢唔上1.17 >_<

      刪除
    6. 我減番D係佢波幅大, 有超10%攞番D抌手易現D咋, 我排左入番咯^^

      刪除
    7. 不會啦capmo大大,你排得前會做埋你先跌

      刪除
    8. 我都會排返昨日買入價!個市麻麻就只玩個股算啦

      刪除
    9. 我比昨日入仍高2格>_<

      今日都好彩仍開全綠, 不過冇左南北半球BB的威力,
      近20%貨進展不大>_<

      刪除
    10. 1.16我都沽左啦,賺左一次台灣旅行 ^.^

      刪除
    11. 下月期指現低水150點,是否有少少提示?有冇表示?

      刪除
    12. 我跟你的都未沽哂, 排左1.17未中>_<

      估個市應少少升番, 等週四五再收過D...>_<

      刪除
    13. Capmo兄
      發仔我跟你咋,不過佢咁好息,d大戶可能會係派息前震下佢

      刪除
    14. 此留言已被作者移除。

      刪除
    15. 發仔我係有D平d, 早入過你,
      但你昨唔入,我昨日掛住搞細細倉唔會加咯,
      所以真係跟你咯 ^^

      刪除
    16. 細細倉衹有賭博工具, Future and option only, BB都冇咯^^

      刪除
    17. Capmo兄果然係大戶
      如開bb,記得話聲我知

      刪除
    18. 我昨日把握唔太好, 唔係會多D添>_<

      刪除
    19. 此留言已被作者移除。

      刪除
    20. 排極都唔到1.17, 跟Kelvin 兄1.16俾D佢添 >_<

      刪除
    21. P+f唔識,期權嗎?
      國指愈跌愈有 >_<

      刪除
    22. 係期權不過我衹識 Put, 所以用左P >_<

      刪除
    23. 4月仲有咁多個交易日,淡友應該唔會咁快收手

      刪除
    24. 此留言已被作者移除。

      刪除
    25. 此留言已被作者移除。

      刪除
    26. 發仔終做到D1.17, 仲未做哂 >_<

      刪除
    27. 1.15-1.16 ~ 走了!

      Capmo 大大 ~ thx! :P

      刪除
    28. 1.16係昨日高位, 驚佢唔破又插 >_<

      刪除
  11. 各位早晨!
    今目指數一般,但細价股就好精神,無論周期股或強勢股都表現唔錯。

    回覆刪除
  12. 579/956都食左,不過579食少10個價位..

    回覆刪除
  13. 點解我唔可以跟貼回覆?
    我覺得956可以睇2.3,不過過一晚12個價位我就食左先.
    3888好抵咁,有無人現價買d?

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟貼回覆應該 OK 的,你在留言下方的 "回覆" 按下去 ^^

      刪除
  14. 各位大大早晨,忙到依家。Capmo 大大隻發仔 gogogo,可惜我無上車 ^^''

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次啦, 好彩我今日最多係佢^^

      刪除
    2. 跟隨 Capmo 大大個個有鮑魚雞粥食,我今日得瘦肉粥 (無皮蛋),嗚 >_<

      刪除
    3. campo大大del post太快haha
      成日都睇唔到

      刪除
    4. 達人SIR呢期研究緊咩股?

      刪除
    5. 小 K 兄: 最近無乜時間研究,唯有選板塊來睇,選了燃氣股 - 香港電訊股 - 手機配件股 - 部分藥股 - 房產 REITS 來觀察。另外也同意 Ivan 兄所講,內房最近走勢遠強於大市,板塊有機會已早在大市見底

      刪除
    6. 尋日入咗1177,不過係8隻持股中佔倉最小

      刪除
    7. 此留言已被作者移除。

      刪除
    8. 唔知係唔係有人想食大茶飯??

      信永中和會計師事務所董事長張克,接受《金融時報》訪問時表示,認為內地地方債情況已經失控,更可能爆發危機。

      他表示,公司對地方債進行審計工作時,發現此類債券非常危險,因此他們辭退有關工作。他表示,「(地方債)大部份都冇穩健的償付能力,情況可能會變得非常嚴重。」他又指,信永中和已經全面停止接受就發行地方債之審計工作。

      張克指,不少地方政府投資的項目回報低,因此只能利用「債冚債」之方法還債;又指一旦地方債爆煲,情況將比美次按風暴嚴重。

      刪除
    9. 此留言已被作者移除。

      刪除
    10. 669昨日已沽,昨日部份轉去1177

      刪除
  15. 揀左神藥, 無揀生物 T_T

    回覆刪除
  16. 回覆
    1. 唔通一陣F就見214xx咁勁 >_<

      刪除
    2. 發仔要繼續沖架, 我仲有咯>_<

      刪除
    3. 今日好在有佢同中生, 其他打哂了>_<

      刪除
    4. campo 兄,你有好多發仔WOR,沽極都有

      刪除
    5. 衹得番1/4 了, 今日打左3/4 >_<

      刪除
    6. Capmo 大大 ~ 是大大户! :P

      刪除
    7. 我係小老散, 不過入多左DD >_<

      刪除
    8. 21505, 一陣多見214xx期了>_<

      刪除
    9. 此留言已被作者移除。

      刪除
    10. 此留言已被作者移除。

      刪除
    11. 此留言已被作者移除。

      刪除
    12. 達人Sir 冇check mail 同上來?? 打左927未呢??>_<

      刪除
    13. Capmo 大大: 因為今日下午有好緊要事做,沒有沽出 927,技術上破晒位,要止蝕 >_<

      好彩放在細倉,我沒有設自動 AK,抵打 ^^

      但今日大倉反而幾乎全綠 (得 533 紅),R 晒頭 ^^

      刪除
    14. 達人兄呢個月有唔小進帳wor

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。