2015年3月9日星期一

好客之道

最近睇新聞見到個個週末都有所謂的反水貨客行動,又令我想起林子祥那個廣告:熱情香港、好客之道。

我之前已決心少講政治,但這次可以講係和政治完全無關係的。水貨客是極之討厭,但水貨客和 「國內人」絕對不能夠直接劃上等號,相反水貨客大部分都是香港人!現時班友仔見到拖住行李箱就辱罵,連小朋友都唔放過,甚至走入金行罵遊客,買金都係走水貨?

幾年前筆者跟團去日本,當時澳門開唔成團,結果 join 了香港團。親眼見到香港團友去日本掃貨那種瘋狂,一人拖住一個大行李箱過去購物,我心諗:洗唔洗呀?之後每遇見一間藥房,團友就要求導遊比時間停留,團友攞住一張好長的 list,要買齊咁多藥,我心諗:香港無藥房咩?(行過化妝品店同樣情況.......)

到後來有次旅遊巴停係油站入油,好多團友衝落去油站間超市掃貨,我心諗:超市都有嘢買?原來佢哋把超市的杯麵一掃而空,無錯,係掃清光!我終於忍唔住開口問了:山長水遠過來日本買杯麵?

佢哋答:因為香港無依隻味既杯麵囉!

我咀已 O......

28 則留言:

  1. 日本藥的份量重過香港

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又無研究,好彩我老婆都唔愛買嘢,去到日本都無掃化妝品

      刪除
    2. 我d朋友買唔少. 都係果句問題唔係一朝一夕, 2003到現在12年了. 咁多年政府都唔去處理, 怨氣累積到一班人以激進的方式來發達係幾正常的事. 唔通要所有人都繼續做羊任人劏都唔出聲?? 仲有白痴的官話澳門都無問題叫我地學習!!! 我雖然唔認同呢d行為, 但無疑政府都係幫兇引發的。

      刪除
  2. 班人跟本同大陸人一樣

    回覆刪除
    回覆
    1. Perry 兄,其實我係依度唔想講香港人的不是,而係指出有錢購物本身並不是過錯,購物絕對不等於 "搶"。旅客購物的同時係難免會影響到當地人的生活,事實係大家包容啫。當遇到當街大小二便的自由行遊客,大家當面直接指出佢哋不是,絕對正確。但演變到一見到大陸遊客就辱罵,已經是嚴重歧視。此風絕不可長

      刪除
  3. 回覆
    1. 我幾年無去日本,可能現時係每人拖四個行李箱 ^^

      刪除
  4. 達人、Cash,見到大家仍然活潑生猛 (好像在講海鮮 :p) 便好 :)
    capmo 大哥又環遊世界?

    回覆刪除
    回覆
    1. 達人,我則聽過有人跟團去歐洲時把超市的 caviar 罐頭掃清光

      刪除
    2. Ginger 妹你好,我父母則遇過參加香港團遊歐洲,去到一間名錶店,結果全部人攞張 list 出來要買十隻八隻錶,店員手忙腳亂都唔知點招呼得咁多人的需求,結果決定暫時關門,消化了這班大豪客才開門做生意。唔知比關在門外的當地人,或其他國家旅客又點睇?

      刪除
    3. Ginger 妹你好,不是環遊世界 >_<

      係剛整番部腦^^

      刪除
  5. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄, 瑞奇, 浪子兄, Ivan, Edward, 小K Sir ,Eric兄 & V兄及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日又硬凈, 仍龜縮中^^

      刪除
    2. 早晨呀, 爺爺連股市都維穩到, 強!^^

      刪除
    3. 以為 capmo 大哥轉了地方飲茶

      刪除
    4. 各位大大遲來的早晨 ^_^

      這幾天完全沒有操作,所以也少上來發表意見,係自己完全無意見 ^^''

      刪除
  6. 午安! ^-^

    大家好!

    個市瞓哂覺>_<

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。