2015年4月9日星期四

季結及 facebook 開通

筆者已很長時間潛水,之前講過現時設了長效止蝕/止賺盤,平日已甚少上網,日常主要處理公司事務、睇書以及做投資檢討等等,有時自己偷閒出去睇下戲、健身做下運動等等,甚至近日 check mail box 才知道兩個月前網友寄了 email 給我,我兩個月後才回覆 ^^'''

平日有用手機上網 check whatsapp 以及 facebook,用 facebook 發表想法對我來說會方便一些,所以終於都要學之前 cup 那樣,轉戰 facebook,本 blog 可能會較少更新了。到要發表較長文章時可能仍會用 Blog 出文的。

Facebook 的網址如下:
https://www.facebook.com/terrychao2000

各位讀者閒時可以上 facebook 吹吹水 ^_^

-----------------------------------------------------------------------------

第一季已過去,筆者維持自己預設的炒股步伐,第一季是緩慢地走,尋找炒股的手感,所以第一季動用的資金好少,經常保持着大量現金、少量持股。第一季組合回報 +1.79%,進展是非常緩慢,不過對筆者來說已經足夠,有 6 位數字的回報,當做先建立一個小小的信心 ^^

近日港股的升勢非常強勁,北水南下狂炒,大量股票升 >10%,這類直線上升的走勢,我是最不善長應付的,所以不要問我升市能否維持、維持幾耐之類,我老實答係完全唔知道。

近日操作不多:
上星期炒了一轉 #390 上升 >20% 食糊,上星期買入 #285、#2618,昨日食清所有 #656 的餘下持股 (最後一注利潤 63% ^^)。今日把 #285、#2618 也減持了一半鎖定利潤。

美股方面仍然 keep 住 AMPH、VRX、SKX、ELY、TERP、HRTG 六隻,美股近兩週完全無買賣,自己沒有做功課尋找新的股票買入,而持股走勢 OK 也就一直 keep 住。

今季開始要勤力一些做功課了,但話說這幾天又真係做功課都無用,咩基本分析、技術分析都作用不大,因為資金大舉南下,幾乎 「見嘢就炒」!我諗要等市場冷卻下來,最好來一次小調整,才知甚麼股票是真強。



23 則留言:

  1. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  2. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄, 瑞奇, 浪子兄, Ivan, Edward, 小K Sir ,Eric兄 & V兄及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 各位大大早晨 ^_^

      AND 幫美女補祝生日 ^^

      刪除
  3. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  4. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  5. 好耐無上黎啦,仲見到 campo 大大同我 say hello 真親切。 達人兄似乎 trade 少左好多。

    達人兄1.79% 都有6位數,咁個倉咪有成幾百萬,實力雄厚!

    回覆刪除
  6. V 兄好, 很久沒見你有空上來, 收埋D好野自己食??^^

    有空上來留下腳印先好噃^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Capmo 兄,最近少左上,因為呢一年都無咩斬獲,輸多過贏,自己trade 少左。

      係 3月初開始,由科網類、支付類炒住上,順住到一路一帶,之後先賺返好少少。

      個市又旺返,會多 d 上黎吹下水。

      刪除
  7. 請問本港股市中有沒有澳門旅遊業的股票?

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。