2012年2月2日星期四

國內股市帶動大升

今朝恒指已升超過二百點,但國內股市升幅極微,一度令筆者有點不滿,怎料下午國內股市突然發力,上証指數全日升 1.96%,滬深 300 指數全日升 2.36%。帶動港股下午再上一層樓,恒指全日升 406點或 2%,國指升 329 點或 2.93%,成交量也企在 700 億之上。近日港股表現的確好過內地股市,以往外圍升就不跟,跌就跟足的形勢已經轉變。

今天組合只有兩項交易:

買回  珠江鋼管 (1938)  @2.43
沽出  稻香集團 (573)  @3.84

早上好彩趁機買回珠江鋼管 (1938),下午升勢轉急,即日帳面賺 2.88%,不過目前現金不多,所以今日買的貨未夠,不排除會再增持。今天有網友問為何買回 1938,其實 1938 的整個形勢已經明顯是一個 Up Trend,再看週線圖,先前回吐剛好調整回 10週線附近,超買情況減退後,今天急速反彈,所以這隻股票應該未炒完。筆者早前沽第一注是沽對的,因為隨時可補回,但第二注應是沽錯了,應該留一些貨底。今天想修正錯誤買回。

稻香 (573) 也是強到無朋友,但由於週線圖升勢太急,今週一支超大陽燭升上去,快速遠離早前的突破點 (突破 3.3 左右的上市以來高位),今天試掛 3.84 沽出,最終在下午成交了,獲利 22%。不過此股既然如此強勢,筆者也有興趣在回調時買回。不過如果明天再爆升,筆者就要 "揼 Spring" -_-''''。

今天組合回報 +2.58%,恒指同日變幅 +2%,國指同日變幅 +2.93%。組合今天已經幾乎滿倉,在沽出 573 後,只餘下 4.92% 現金,今天終於能在升市天回報多過恒指少少。

如明天沒有顯著下跌,則恒指繼上週突破後,已第二週企在突破點之上,應該再沒有理由看淡。

94 則留言:

  1. 又是第一嗎﹖
    再次多謝分享。
    FAI

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知係有o的黑心,但少少希望達人兄聽日為573揼一下spring,因為我仍持有……
      又或者,早上跌一跌,等兄買番後再爆過。
      fai

      刪除
    2. Fai: 哈哈, 係買我都唔會一調整即買, 我的買入點或設在這支大陽燭的一半位置, 大約 3.5。今天看 10週線仍在 3.16, 和股價相距太遠, 實在忍不住沽出 ^^''''

      或許等 10週線追返上股價, 再看一看 10週線的支持力, 才買回也不遲, 好的股票通常都會沿着 10週線上升.

      刪除
  2. 573我覺得係開始緊re-rating
    不過就升得太急

    回覆刪除
    回覆
    1. 找買入點不難, 找賣出點永遠是最難的

      刪除
    2. 賣左爆升又揼, 唔賣因間佢回吐又揼

      刪除
  3. 我認為573這類形態的股票,在高位出現兩至三次的高開低收的派發形態才沽出會更佳

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝YOU兄指點,其實我也一直在十五十六,賣,還是不賣。兄的意見,會留存作記。
      另亦請問,兄所指的派發形態,是否亦需要明顯的成交量上升配合呢﹖
      FAI

      刪除
    2. I think so, it needed to be accommodated by increasing volume

      刪除
  4. 達人sir,
    你知唔知係邊到睇牛熊證資金流最正確?
    睇左好多個WEBSITE都有出入
    THANKS

    回覆刪除
    回覆
    1. 你試睇睇 這個網 http://markets.rbs.com.hk/

      我也不知準唔準 ^^

      刪除
  5. 又沽一手 ~ 2314 at 3.54 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知幾時高位,只有慢慢沽 ~ :)

      刪除
    2. 為何不考慮看長一點, 做較中長線的操作呢? 這類週期股如果一旦出現復蘇跡象, 或許大有上升空間, 尤其是如果相信新一輪牛市已經開始的話.

      刪除
    3. 謝謝 ~ 陳 Sir 提點!

      ps. 讓我再重整組合, :D

      刪除
  6. 增持 1938 @2.52, 下午考慮沽出 1068

    回覆刪除
  7. 2866再爆,果然TA最強
    我要揼spring

    回覆刪除
  8. 遠東環球 830, 痴左線 -_-''''

    回覆刪除
  9. 昨天覆漏了 Kan 的留言:

    你說 1938 仍未升破 previous high。所謂的 previous high, 應該睇底部之後回升的第一個高位, 即11月的高位, 在 1月頭以一支大陽燭破了, 當時成交都有放量, 而今次調整也沒失守這個位, 所以明顯是一浪高於一浪了 ^^

    回覆刪除
  10. 2313!!點解尋日唔敢胆入, 今日大陽燭升破歷史高位, 揼爆 spring >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 尋日都有點超買,所以你唔入都唔係錯,今日佢就頭都唔回
      可以想像到宜家市況真係幾牛吓

      刪除
    2. 每日有新主題, 中午睇過 D 持股, 可能有部分需要換馬, 已有新對象 ^^, 或把注碼加在本身持有的強股身上, 我都要開始玩集中持股 ^^

      716 應有加碼空間

      刪除
    3. 215 大陰燭, 比機會其他同行追上?8 仔息率咁高, 真的不會永遠跌下去. 索性今次不理佢走勢, 持有長線一點

      刪除
  11. 請問各位師兄用咩bank/證券行做買賣?

    小弟用恆生,但覺得手續費好貴....

    有冇邊間bank/證券行可靠,而收費比較相宜? (最好有得online 買賣)

    Thx!!

    ET

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係澳門, 用緊永享, 手續費應是全城最平 (澳門計), 另外建行手續費都 OK. 你話最好有得 online 買賣, 對我黎講 online 買賣係必須!!!之前我初學時用個間銀行得電話買賣, 我用左幾個月立即轉會, 電話買賣慢人四拍 >_<

      刪除
    2. 是永享定係永亨?

      永亨bank?

      刪除
    3. 澳門建行收多少咯??

      刪除
    4. 達人兄,我也是澳門人,正在想由大豐轉建行呢,見您用緊永亨,如果重新選擇,會選建行定永亨呢?何解呢?
      請指教~謝謝。

      刪除
    5. 我一直用永亨, 因為永亨的最低消費最平, 建行手續費比率低過永亨 (我之前識個 frd 做分行經理, 佢推介我試用建行), 但建行 minimum charge 100蚊, 永亨則是大約 76 蚊, 睇你自己多數是否小額交易或者是否交易頻繁.

      我現仍然重倉在永亨, 因為用慣佢個 system. 建行 system 不是太習慣 :D

      P.S. 也因為永亨有尊貴理財 account, 我排隊攞錢都係優先於其他一般客戶的, 不過建行橫掂都無乜人排隊, 所以也 OK 吧 ^^

      刪除
    6. 達人兄,謝回覆啊~~ ^^

      刪除
  12. 好似耀財都平, 但我有都冇用~~

    回覆刪除
  13. 國藥 1099 黎料, 不過成交量不高

    回覆刪除
  14. 最平$5佣金一個order,你唔擺超過150,000,無有怕
    致富minimum 佣金$38

    回覆刪除
    回覆
    1. 致富有冇到價入/出??

      刪除
    2. 佣金 $5 咁平???我用銀行最低消費都 70 幾蚊. 不過証券行取錢好麻煩, 無銀行咁自由

      刪除
    3. 係$5, 提款好方便,撳個制,最遲明日4點後有錢

      刪除
    4. 致富唔係好清楚
      可以去佢網查吓

      刪除
  15. 回覆
    1. 渣打賣貨會遲一日先收到錢嗎?

      刪除
    2. yes, but can buy stocks instantly after you sold other one stock.

      刪除
    3. How can i buy an other stock if i have not receive the money yet...?
      the bank pay for us 1st?

      ET

      刪除
    4. your account will have the amount, but you can't withdraw of it after you sold of stocks.

      刪除
    5. Settlement is T+2

      刪除
    6. yup, it's right that settlement is T+2, so you can only get th cash out 2 days after trade. But to buy another stock, you can but immediately after selling. The bank will deduct the money for buying from the incoming money from selling. They want you to buy as more as possible anyway.
      FAI

      刪除
  16. 今日啲藥股.......勁到吖

    回覆刪除
  17. 達人SIR: 請問856,3838,1378邊隻走勢好丫?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實三隻走勢都咁上下, 1378 好似已經微微突破 10月尾高位, 但連續兩天開陽燭爆上均線未能追上, 短線超買. 我個人較喜歡 856

      刪除
  18. 大陸真的放水了!仆街春江鴨

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的?我都未得閒睇財經新聞, 哈哈. 都話大陸春江鴨係很強的

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。