2013年5月3日星期五

圖表派資料室 - 口袋樞紐買點

以前提過口袋樞紐買點 (下簡稱口樞買點),現時再在這圖表派資料室介紹一次,各位讀者可能對這個買點很陌生,因為始創這個買入法的 K 博士 (Dr. Chris Kacher) 出的書:

<<Trade Like an O' Neil Disciple: How We Made 18,000% in the Stock Market>>

只有台灣譯本 <<他們如何超越歐尼爾>>,但沒有香港譯本。想知詳細資料,各位讀者可以一看原書。有高手 Blogger 認為 Dr. K 和他的拍擋 Gil Morales 之所以能得到如此高回報,其實是撞彩多過實力。但我個人認為 Dr. K 的口樞買點方法,仍然有一定實用之處。各位可以自行驗證。

口袋樞紐買點  Pocket Pivot Point

筆者把原來的規則稍為更改,改成適合自己的規則,在這裡我不重貼原文的規則,大家可以自行看原書,在此只是分享我自己個人的用法。

當天股價上升開陽燭 (未必一定要大陽燭,稍稍上升的也可以),而當天成交量要比過去十五個交易日的任何一天的成交量都高,那麼當天就算口樞買點     

但有以下規則要守 --- 

1.  股價中短期趨勢不能是下降趨勢
2.  當天收市價應該在 10天 - 20天 和 50天線之上
3.  口樞買點通常出現在傳統突破新高點之前
4.  股價高開低收,開陰燭的不算
5.  當天股價不能遠遠高於 10天線,否則不算口樞買點,而是過份高追
6.  要有好的基本因素配合
7.  如果平時日均成交太低迷的不算 (因為少少成交量已可做出口樞買點)
8.  當天的成交量,當然超出過去日均成交量越多越好 (一支大棍地爆大量最妙)
9.  之前有較好的價量走勢則更佳,即是之前上升成交增,下跌成交縮,又或者出現口樞買點前的一些日子,股價成窄幅波動,而成交量連續多天都縮得很利害等等。這些形態之後出現的口樞買點準確度應較高




上方兩幅圖 #1117 和 #838 都是近期出現的口樞買點的例子。紅色線是傳統突破新高的買點,而藍色圈就是口樞買點,下方的藍色箭咀是當天的成交量。口樞買點是出現在傳統創新高的突破點之前,可算是突破前的偷步買入法。

重點是看成交量,成交放量代表有強者於突破前率先收集該股,那麼該股之後突破新高的機會就較大了。


上圖是巨騰 #3336 近半年的走勢,可以見到走勢好 Chok,以傳統突破點買入的話,之後被洗走的機會較高。但如果以口樞買點偷步入,買入成本較低,被洗走的機會則較小。最近期的一個口樞買點出現時,成交爆的量是近半年最高,再配合大市的市況好轉,可信度又高一點。股價到今天 (2013-5-2) 再出現突破。

-----------------------------------------------------------------------------

口樞買點好不好用,實不實用就見仁見智。筆者如果發現自己心水的股票出現口樞買點,通常都先下一注,等傳統突破點出現時再考慮是否加注。但請記住任何技術分析的買入法,都有其缺點,也絕不可能每次都準確,設好止蝕位是重點,另外也應配合大市的走勢。

168 則留言:

  1. 第二!
    咁夜仲出文,達人Sir真勤力!

    回覆刪除
  2. 3哥^^

    達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄小K, 瑞奇 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks 達人Sir咁夜出文 ^^

      刪除
    2. Capmo兄早晨!各大大早晨!
      以為睇達人兄的好文要收費? >_<

      刪除
    3. Campo, kelvin兄早晨!達人兄及各大大早晨

      刪除
    4. 此留言已被作者移除。

      刪除
    5. Capmo 大大, 及各位 ~ 早晨! :)

      刪除
    6. Capmo 大大, 我又要, 可以嗎? :p

      刪除
    7. 得到Cash兄祝福,合生又郁啦

      刪除
    8. Capmo兄有冇玩返祖國電子?

      刪除
    9. 大家早晨 ^_^

      今日又升兩舊,不過我暫時回報不及尋日 >_<

      發仔我有貨 gogogo,維京人無貨 >_<

      刪除
    10. 瑞奇兄: 我個中倉發咗毛 >_<!!

      得 531 和 1169 完全唔識升 >_<

      我要!換!馬!!

      刪除
    11. 我都想換呀...成日去到1.5唔上仲要落

      刪除
    12. 睇左幾日有元大頂住個盤,可能之後會OK,但我排左隊1.48今日走到就算啦

      刪除
  3. apmo 大大, 我又要, 可以嗎? :p

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. BCHING 兄又有維京人?點解我無 >_<

      刪除
    2. 天人股,點都買番啲啦。。
      有名你叫,
      京維天人嘛。。哈哈哈哈

      刪除
    3. 頂,我由 3月中開始睇佢,睇到 4月中佢爆大棍上去,我都無買 >_<

      刪除
    4. 金寶大大:驚為天人既靚女,點會唔chok^O^
      達人:噤多好股,邊買得晒,總之組合穩步上升就可以了。

      刪除
    5. BCHING 兄: 有所不知,買中一隻冷門細價股,而最後爆升是很開心的,因為只靠自己,並非雜誌推介,有成功感。但睇中無買,事後證明應該買,又好揼 Spring >_<

      刪除
    6. 揼完要去比人按摩番。。*O*...你果邊大把窿路。
      P.S.我老婆係澳門人,我都經常過來陪佢探親。

      刪除
    7. 如來 BCHING 係半個自己人 :D

      但我沒有幫襯邪骨 :D

      刪除
  5. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  6. 3336 起身已升2.6% 達人兄仲加唔加注

    回覆刪除
  7. 85 又爆上了今次睇幾多 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我寸少少,不設目標價 ^O^

      刪除
    2. Good Morning !

      Add more 750 , 1788 & 6030

      刪除
    3. Ivan 兄早晨,大陸今次黎真? ^.^

      刪除
    4. 其實都係一頭霧水,只係博港股存在轉勢的可能,所以偷步買些金融/証券/保險類,博佢彈得勁D

      刪除
    5. 816 破頂了, 2380近頂, 735仍大落后, 956遇阻

      刪除
    6. 816 and 2380 gogoog
      i hv not 735 and 956

      刪除
    7. 嗚嗚...816 又有一隻沽錯了 >_<

      刪除
    8. Stephen : 會否考慮買番D735?

      刪除
    9. 當初設失守 2 止蝕,未到價先行動換馬,證明又奶野 >_<

      刪除
    10. ivan bro: thinking of it, but it really run so behind

      刪除
    11. Ivan 兄, 我前幾日跟左你啦^^

      刪除
    12. 是咯, 那天跟你排0.435入左了^^

      刪除
    13. 唔知買勿能源住, 跟高手唔會大錯咯^^

      刪除
    14. 希望可以悶坐到發達^^

      刪除
    15. Capmo 兄 : 我時時都偷偷跟你的^^

      刪除
    16. 我時時都偷偷跟達人Sir 咯^^

      刪除
    17. 735 我無,不過我都叫GOGOGO

      刪除
  8. 215 本來想在之前回吐到 50天線買入,之後列入收息股中, no action, now want to cry >_<

    回覆刪除
  9. 沽清3633 入665 留意緊2689

    回覆刪除
  10. 達人HING, 請教睇圖勢, 2357應該先放? 次次都係3.9X就回吐, 我都買左好耐下了
    THX

    回覆刪除
    回覆
    1. 短線睇日線圖,近三個月開始上升勢轉成橫行整固,你要睇到你止蝕位未,未到的話你沽貨是否有另一隻更好選擇等等

      再睇中線長線,近三年週線圖都有波幅無升幅既無勢狀態,你有無信心佢會向上爆上,首先要睇你對佢基本因素有無信心 ^.^

      刪除
    2. 一個迅雷不及蓋的速度, 又回吐了.....:(

      刪除
  11. 回覆
    1. Stephen兄
      我今日出D貨,將持股降到60%左右

      刪除
    2. 減左一半3633,減1/3 196,清左耳仔同可藥

      刪除
    3. 196 都清? 你愛股wor ,i just add

      刪除
    4. 此留言已被作者移除。

      刪除
    5. 3633俾kelvin沽左一部,即刻跌

      刪除
    6. Kelvin兄出貨,難怪 #3633 今天沽壓重! (>。≪)

      刪除
    7. add wrong, 2178 faster than 196 this afternoon

      刪除
    8. 藍兄 我係細細散戶
      Stephen兄 減少少ONLY

      刪除
    9. 大市高開低收,今日完全唔跟阿爺,一 D 都唔乖 >_<

      刪除
    10. 望佢一陣升番過佰收啦^^

      刪除
    11. 望佢一陣升番過佰收啦! x 2 :)

      刪除
    12. 此留言已被作者移除。

      刪除
  12. 回覆
    1. 今朝叫 Stephen 兄加碼時,我自己應該都買返一手 ^^

      刪除
    2. 我自己應該都買返一手 x2! :p

      刪除
    3. i hv not add ar,i must add after ur call

      刪除
    4. so bad, buy 196 but not 2178

      刪除
  13. 回覆
    1. 達人兄的第一太平#142: 走勢比我的理文造紙#2314好,為什麼沽? change horse?

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
    3. 瑞奇兄:

      太多花名,不是常客的我只知道 "裕仔" 是什麼! 其他 ... well (*´ο`*)

      (≧∇≦)

      刪除
    4. 哦藍兄,密碼為:1195、553,3633和1072。

      刪除
    5. 此留言已被作者移除。

      刪除
    6. 此留言已被作者移除。

      刪除
    7. 此留言已被作者移除。

      刪除
    8. 瑞奇兄:

      原來其他的是我沒有study過的股票,難怪我猜不到。 謝謝! ^^

      刪除
    9. 藍兵兄: Capmo 大大成日改股票暗號,有時我都要估好耐 ^^'''

      刪除
    10. 藍兵兄: 我想加注其他股,今日見大市見開低收先找對象開刀,找了走勢 chok 的 142,但也可能是沽錯了,美國那邊又升 >_<

      刪除
    11. 達人見笑又亂入哂我數咯^_^
      有D我都冇咯係D師兄自己既大作咯, 那東電,華仔..都唔係我起咯,
      我起D偉哥, 昆哥有味D咯^_^

      不過有時有些代號談下笑下, 冇咁死板又笑餐先, 成日號碼好死板咯^^

      刪除
    12. 此留言已被作者移除。

      刪除
    13. 我小時有個有名的影星叫安東尼昆.
      而我地初買時佢才起步係咁升,有D驚受昆.
      所以起了名昆哥...
      原來受昆係自己唔識寶 >_<

      刪除
    14. 另那時巨星又有個小朋友日日叫昆哥,
      所以就順口起了安東叫昆哥了.^_^

      近期唔記得起左勿有味名添?^_^

      刪除
    15. 達人兄:

      在4月達人兄回報是正數,而我是負數。 好明顯達人兄在第2季越打越順,選股多了很多choice,捉到股票升跌的pattern,又適當的食糊。 Like! 所以6成以上的持股對達人兄應該沒有問題呢! 是嗎?

      刪除
    16. Capmo兄,昆哥個名改得好^_^

      刪除
  14. 達人兄應該都係oneil既支持者. 佢2個徒弟寫呢本書我未睇過, 但照我理解呢個方法係cup with handle既偷步版本. 係形成handle前買入第一注, 如果handle出現再突破買入第2注. 買入成本確實係會比傳統方法低, 都能夠捕捉埋唔出現handle既形態. 同埋好多時傳統突破個日升幅好大, 好容易高追. 呢個方法係有佢好處, 但自然失敗率比傳統方法高, 注碼控制同止蝕得宜呢個方法應該唔錯.

    我發現有時大成交陽燭出現係cup既底, 可以係證明強者於突破前率先收集該股既第一步.

    回覆刪除
  15. 達人兄 星期一前要開新板la. 快滿了

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。