2013年9月26日星期四

GTA 5

近日熱玩 GTA 5,講真連做股票的時間也減少了 ^^'''。不過隻 game 真係好正:

1. 此 game 的製作總成本,比電影阿凡達還要高
2. 全隻 game 人物對白的總和,編寫成書,有牛津大英字典咁厚
3. game 中的版圖,是歷來 GTA 中最大的
4. 我好欣賞佢套新系統,就是分三個主角,玩家隨時可以換人,但轉換使用的主角後,其他主角不是原地踏步呆住等,而是他們各有各的生活,在城中自己活動
5. 有超多交通工具比你玩
6. game 中可以買股票賺錢 ^_^



三個主角:
Michael - 老麥 (右)
Franklin - 小富 (中間)
Trevor - 老崔  (左)

三個主角中,我最喜歡 "癲佬" 老崔,最初覺得他的秃頭好唔掂,但我改了他的髮型,幫他留了後面長髮,再加埋一幅黑超後,就活像一個黑幫大佬。老崔係癲佬一名,但實力卻是三個中最強,識渣飛機以及做出很多高難度搏命的動作 (例如渣小型飛機在空中撞入去一架軍用運輸機中啦 ^^''')。而老崔其實是一個對朋友好有義氣的人。

我認為用二十年前的 Jack Nicholson 去演老崔就最似 ^_^

老麥是肥佬一名,射擊技術最好,但為人頗自私。Game 中他有家庭問題,妻子、兒子、女兒都離他而去。他的兒子 Jimmy名副其實是一條 "打靶仔",屈老豆吸毒、偷老豆錢都唔緊要,我最嬲係,我把老麥那架 Audi 改到最勁,花費了十幾萬,打靶仔 Jimmy 轉頭把老豆架車都偷走埋,如果可以比我選擇,我會 "隊林" Jimmy,親生仔都係咁話! >_<!!

我把麥的髮型改了,後面留長了,再加一點鬚,現實中用 Bruce Willis 去演應該幾似 ^_^

小富係黑人,個人無乜主見但幾有義氣,其實一直都係比老麥和老崔 "老點" 去做嘢 ^^'''。現實中找誰去演?......無乜意見,Will Smith?

---------------------------------

這裡就不劇透,而我也未打爆。不過有網友問題點樣買股票,其實劇情本身係會影響到 game 中某些公司的股價,例如暗殺全都社交網絡的總裁後 (暗示 FB 的某某? ^^),全都公司的股價就大跌,但 game 中無得沽空股票,所以預期某公司大跌,就要它競爭對手的股票。

例如暗殺任務要殺一間藥廠的老闆,你就要事先買入它的競爭對手:另一間藥廠的股票,事後那公司股價急升 8 成呢 ^_^

歡迎網友在此版討論有關 GTA 5 的話題 

                                                 (老崔放火有時都幾型架 ^^)

                                                (這個美女究竟有無得出場架? -_-'')

                                           (打靶仔 Jimmy,遲早 隊林 你!! >_<)

21 則留言:

  1. 第一!!

    MISS左藥廠添 >_<
    玩到要劫解款車, 諗唔到可以買咩股票....

    回覆刪除
    回覆
    1. Siu 兄:打劫介款車好似無乜股票好買,但由於那三條友仔經常攪攪震,Los Santos 經常出現爆炸性新聞,我睇過有一間全國廣播公司股價好似成日都升,大家可以留意下! ^_^

      刪除
    2. 另外我試過幫一個 random 路人搶返架單車,原來佢係美美食品 (動物食品) 的老闆,佢送我好多公司股票,而股價也狂升,可以留意美美食品,買定等事件發生 ^_^

      刪除
    3. 另外小富有錢請買的士公司 (約廿萬),因為買了後會有好多 random 任務出現 ^_^

      刪除
  2. 而家得53%進度><
    仲努力緊
    岩岩劫完銀行

    回覆刪除
    回覆
    1. 我加左達人SIR
      唔知收唔收到呢?

      刪除
    2. 昨晚加的嗎?我未收到,可能無開機,我玩到 56% 左右 ^_^

      咁辛苦打劫完銀行,但比 FIB 攞咗大部分現金走,我真係火都黎,遲早做瓜晒班 FIB >_<

      刪除
    3. haha我都係咁話!!
      分得個一舊仔

      刪除
    4. 加左幾日啦XD
      仲見到你以前玩個D GAME, 應該無加錯

      刪除
    5. 咁可能我無留意,期待 10 月開 server 一齊打劫! ^^

      刪除
  3. 回覆
    1. 聽聞係,但聽日 family day,唔知有無得偷雞打機 >_<

      刪除
    2. 我今晚見有 software update 可 download,但次次都 download 失敗,我連隻 game 都入唔到 >_<

      刪除
    3. 實爆server!成千萬人湧入

      刪除
  4. 回覆
    1. 個 server 真係好慢,但我今日已經成功創建 online 人物 ^_^

      刪除
  5. 大家有玩Online加我丫..
    一齊玩..
    id: PanadolC

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。