2014年10月11日星期六

血洗美股




美股昨晚跌勢認真誇張,其實道指開市後一久曾一度回升,整晚也只跌 0.69%,不過道指近年的代表性已經不足。參考標指和納指和走勢,認真不妙。納指昨晚暴跌 2.33%,比週四晚更加誇張,大成交跌穿前低點。標指剛好跌到前低點支持位,但睇形勢都是危。

最近筆者整理的 watch list,偏重於三個較強板塊:health care、consumer goods、technology,所列出的 20 隻股票的觀察名單,昨晚有 18 隻下跌,其中 3 隻跌超過 10%,5 隻跌超過 7%,認真誇張!

筆者的兩隻股票也同時中止蝕沽出,組合虧損 1%。而港股倉昨天也由正數變負數,是筆者太過樂觀了嗎?操作基本上沒有大問題,一直都是審慎下注,但是 #13 反彈到 20 天線時沒有中目標價沽出,因為目標價 set 了是 $100,可能是 set 得太死板了,有需要隨着 20 天線的轉變而改價沽出。假設能夠鎖定 #13 的利潤,回報就不會變負數了 >_<

下星期港股真的要睇阿爺,但見美股跌成咁,情況都不太樂觀。這個星期政治風險未除,香港佔中未解決,西方國家和伊斯蘭國的戰爭睇怕會是長期戰,老實講就算西方國家今次滅了伊斯蘭國,將來也不斷會有新的恐怖組織出現。

美國在全球散播仇恨,不斷侵略和干預其他國家的內政,復仇只會整造更多仇恨、更多反抗,電影 「猿人爭霸戰」所講的道理,正是現實國際問題的寫照,電影中的猿人 「谷巴」,由人類中學會了仇恨,相反主角 「凱撒」則從人類中學會了愛、和平。結果 「谷巴」一心想向人類報仇,引發猿人和人類的大戰,從而又製做出更多仇恨。一旦人類和猿人相互有了仇恨,就會睇對方不順眼,對方有任何一個小動作,都會首先認為對方是想向自己攻擊,在未攻擊之前就反擊,鬥爭就因此而起。

今天社會上 「包容」這個字眼好敏感,講出黎分分鐘鐘比人笑、比人批鬥,好大的一條道理就是:「我包容佢哋,咁邊個包容我哋?」人性本應如此?

89 則留言:

  1. NO.1

    #13非常跟隨歐洲行情, 建議加多一個參考指標, 就是DAX12月期指

    回覆刪除
    回覆
    1. 瑞奇兄:其實無諗過係長線持有,純以袋鼠尾作短炒,只不過最高是反彈到 99.40,和一早預設的目標價 100 只差一點沽唔到,否則早就沽出獲利了,嗚 >_<

      刪除
    2. 如果達人兄有睇開串流報價的話會知道大位(即齊頭價)係特別多人排隊的,能做到100蚊的話會上試100.4。因此下次可試排大位前一、兩格或大位後幾格>_<

      刪除
    3. 我現在留意央企改革股有無得投機,你看看553、85、3382、3378等等股份,抗跌能力超強,圖表看落都幾靚,達人兄有時間請望多兩眼,介紹好股給小弟^^

      刪除
    4. YES,下次真係唔好把止賺位 set 係大價整數位,set 低一兩格好 D >_<

      刪除
    5. 553、85、3382、3378 全部強勢股,不過 553 今日都大跌 >_<

      刪除
  2. 由年頭至今我都是full 倉港股, 甚至佔中時入幾只call 等反彈
    但最近歐美股市出現了問題, 加上重新評估佔中不會短期內能夠解決,
    這星期已經減倉到1/3 , 留2/3 cash
    我覺得恒指有機會趺穿2萬2 ! >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. Money 兄:睇美股跌成咁,今次港股要靠阿爺了,若果阿爺升返晒則無事,老實講港股比美股難玩,因為是上落市。若果有越來越多證據顯示美股牛市的走勢逆轉,其實不是壞事,反手順勢做淡一樣是一條出路。但港股夾在阿爺和美股中間,唔上唔落,無大趨勢真係較難玩

      刪除
    2. 代表細价股的Russell2000走勢更加慘不忍睹,一早已是大型頭肩頂跌穿頸線的走勢了

      刪除
    3. 美股倉自動波清咗,今日到港股流血 >.<

      刪除
  3. 嘩, 個題目駛駛唔咁激呀)))

    人性本應如此?為自保, 其實人性可以自私、雙面人、大話當真話說。明明是「人身攻擊」、「罵辱網友的留言」、也好大的一條道理叫你「尊重自己」先, 我夢中也笑醞啊.

    回覆刪除
  4. 美國在全球散播仇恨,不斷侵略和干預其他國家的內政,復仇只會整造更多仇恨、更多反抗!!! ~ YES!

    回覆刪除
    回覆
    1. 全世界其實好多國家都憎美國佬,之前有朋友問我好唔好博一博去抽美國綠卡,我話既然有葡國 passport,又唔係真正想去美國住,真係無謂抽,美國 passport 出門未必真係好用,尤其係敏感地區,持有美國 passport 入境更加危機 ^^

      刪除
    2. 你揸住美國 passport 因病或意外逼降中東敏感地區就驚到暈了 >_<

      刪除
    3. 哈哈,無錯,都係渣香港護照,或者我的中立國歐豬葡國 passport 安全 D ^^

      刪除
  5. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    紅市, 紅卜卜 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 又跌得唔太多, 除3383外 >_<

      刪除
    2. Good morning ~ Capmo 大大, 達達和其他股友 :D

      刪除
    3. Louis 早, 你都外遊歸來??^^

      刪除
    4. Capmo and 各位大大早晨 ^_^

      今日全紅,#460 跌到嘔血 ^^'''

      刪除
    5. 無跟 Sean 兄走 #460 真係蝕 >_<

      刪除
    6. 此留言已被作者移除。

      刪除
    7. Capmo 大大會唔會 PUT 美女? ^^

      刪除
    8. 都未定神, 不過下午可試試^^

      刪除
    9. 我睇下有無機會試 PUT 美女,不過期權唔識玩,都係小注試,以全額蝕晒都無所謂的注碼去玩 >_<

      刪除
    10. 今日強勢的醫藥、環保股開始追跌了

      刪除
    11. Cheong 兄:可能美股不會 PUT 大市,選一些大成交走勢逆轉的大型股來 PUT,但暫時未有決定。#966 又大跌 >_<

      今日好多股洗白白,樂觀點係跌到尾聲?始終睇返大市,若果恒指要做多一隻短腳,今日都差唔多了,如果明天再穿底就真係老危 >_<

      刪除
    12. 以上日收市$18做基準, 966攤分新股後約值$16.8
      如果$16樓下, 我會落注 ^^

      刪除
    13. 今日最低跌到 15 樓下,如果有下注真係肥仔了 ^^

      刪除
  6. 本來應該是本港地產股高危,結果今日無事,高危 #178 仲有得升,反而中資股洗白白,今日跌到環保股 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 乘机重组,简化组合,集中火力于燃气股和證券股

      刪除
    2. Sean 兄:我都滿缸紅 >_<

      證券股驚唔驚受累滬港通延期?

      刪除
    3. 不怕它延期,只怕它取消。。

      刪除
    4. 取消一定唔會,但怕係無疾而終,等於當年正通車咁,都無話取消,只是叫停,然後,就沒有然後了 >_<

      刪除
    5. 达Sir,我美股组合(我只买生物科技股基金)也受重伤。。。

      刪除
    6. Sean 兄:無法,上星期五跌幅全面,好難唔傷 >_<

      已經唔係選股問題,係個股洗白白,好似要錢唔要貨咁 >_<

      刪除
    7. 李嘉诚:“有多余现金,看长期,买好公司股票是不错的....."

      刪除

    8. 安踏上季同店銷售 高單位數增長

      刪除
    9. Sean:李超人無限金錢 wor ^^

      刪除
    10. Cash 兄:#2020 強到無朋友,好似內地服裝股有些都幾強勢,這可能是一個被忽略的板塊,#1230 痴線的 >.<

      刪除
  7. 達人兄,好耐冇留言了...政治市唔易玩,歐美都上升冇力,小心...
    只係想響到quote 一段說話...
    「所有監控過我、捉捕過我、審訊過我的警察,起訴過我的檢察官,判決過我的法官,都不是我的敵人。雖然我無法接受你們的監控、逮捕、起訴和判決,但我尊重你的職業與人格……因為,仇恨會腐蝕一個人的智慧和良知,敵人意識將毒化一個民族的精神,煽動起你死我活的殘酷鬥爭,毀掉一個社會的寬容和人性,阻礙一個國家走向自由民主的進程。所以,我希望自己能夠超越個人的遭遇來看待國家的發展和社會的變化,以最大的善意對待政權的敵意,以愛化解恨。」~劉曉波

    回覆刪除
    回覆
    1. Eric 兄:其實我一直都有小心,下注好審慎,之前也只是想博反彈,但目標價位下得不準,變咗未能鎖定利潤變成被套住,我組合最大風險是 2%,而目前有七成幾現金 ^^

      果然諾貝爾和平獎得主睇嘢果然唔同 D ^^

      刪除
  8. 大市居然倒升,但個股完全跟唔上,仍一片紅海>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日雖然升市,但下跌股份數目遠高於上升,且唔少跌得好甘,氣氛其實麻麻。

      刪除
    2. 大市真係夠刃力,細價股今日未跟得上,但若果大市頂得住唔穿底,又再升過,個股最終都會跟,依家睇今晚老美如何 >_<

      刪除
    3. S&P 穿左8月底了,希望收市能升回其上

      刪除
  9. 又被血洗的一天。。。。

    回覆刪除
  10. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    開得好硬噃^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨 Capmo兄/達人兄:個市好詭異,唔跟老美跌不特止,還可在几分鐘內升2百幾點,唔知係未有咩消息藴樣緊

      刪除
    2. 總之今日應跌唔跌, 祇可 call 不要試 put ^^

      刪除
    3. 早晨 Capmo and 各位大大 ^^

      港股強強強!

      刪除
    4. 等睇今日是否 follow through day ^^

      刪除
    5. 但中小型股好多仍要跌

      刪除
    6. 瑞奇兄:2388?

      Ivan 兄:暫時大市又跌返落去,恒指受制 10 天線,今日成交也嘛嘛地,睇埋下午先

      刪除
    7. 達人兄 : follow through day 定義是否要升1.5%以上及成交要明顯比之前二三日要大呢?

      刪除
    8. Ivan 兄:O'Neil 定義只是上升 1%,成交量比昨天的高,就算 follow through day,但出現的日子應該是由見底回升那天計起,第四至第七日之間出現

      刪除
    9. 瑞奇兄:大價股 #941 其實都好強 ^^

      Ivan 兄:但我認為唔應該只是 "高於" 昨天的成交量,因為微微高於真係無乜意思,可能要明顯高出 10% 以上才更能確認吧,但今天半日成交量其實唔高,又受制 10 天線 >_<

      刪除
    10. 燃氣股先翻弹。。。384 &1193.....gogogo!!!

      刪除
    11. 我由一个地狱(460) 跳去另一个地狱 (587,1358,2186) 。。。。>.<

      刪除
    12. thanks 達人兄 : 看來今天不會是了,不要倒跌已收貨了

      刪除
    13. 午安~各位

      我剛開完會, 原來今早有上升!嚴重出血中 ~ :(

      刪除
    14. Sean 兄:我 watchlist 仍有不少股頗強,但就是怕到我買入時又轉弱,所以不敢換 >_<

      Ivan 兄:已倒跌,走勢唔掂,阿爺都跌

      Louis 兄:近排真係無乜邊個唔出血 >_<

      刪除
    15. 今天幸庆还有燃气股拖整只船。。。。

      刪除
  11. 美股好幾年未試過跌到咁散.

    我見血中...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得上年都試過,有一次又係科技股洗到痴線,不過最後升返。今次就唔知 ^^''

      刪除
    2. 舊年好似冇咁甘. 我反而擔心股市預示世事.

      題外話, 我上星期六仲響應林鄭吹雞去政總打地舖, 尋日就有黑社會踩場. 香港, 真係唔識講.

      刪除
    3. 甲兄:美國經濟我唔擔心,反而股市牛咗咁耐,加息前唔前會唔會已經出現熊市,以及伊波拉唔知會唔會擴散等等

      香港情況真係無謂講,我依家都少聽少睇,係剛剛睇到新聞話警察拆路障,其他嘢我都好少理,睇返股市好過,再唔係打下機、睇下漫畫 ^^

      刪除
    4. 其實美股到目前的調整還不到8%, 2010,2011,2012每年起碼有一次10%以上調整,只不過今次快速轉差好似沒有明顯的利淡消息,令人泠不提防,大家在唔信唔覺中已進入跳崖模式

      刪除
    5. Ivan 兄:我記得上年真係洗得仲勁,D 科技股跌到跳樓咁款,今次暫時未有咁勁,但始終唔知幾時跌完,或者今次完結後再睇返,原來仲驚嚇 >_<

      刪除
    6. 按歷史美股第四季升市机率好高,我主觀期望這輪調整只是年尾升市前的震蕩^^

      刪除
    7. 按歷史美股第四季升市机率好高,我主觀期望這輪調整只是年尾升市前的震蕩^^ x 2

      刪除
    8. 10月下旬入市,揸到年尾

      刪除
    9. 咁就要留意大市見底訊號 ^^

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。