2014年10月5日星期日

遠離政治

這幾天真是心灰意冷,講真筆者持有滿手現金,零負債,本應社會越亂、樓價股市越跌,我應該越開心。但事實卻非如此,筆者雖然不是香港人,但自小到大去過香港無數次,我的大學最 friend 的同學、朋友大多是香港人,眼見我由細見到大的熟識、繁榮的香港,變成這個亂局,我真的心痛。

早前自己勉強還叫做努力去作理性分析,嘗試去理解事件,分出誰對誰錯,分析事件怎樣解決。但這幾天見到大量短片流出,單睇短片是一回事,其後有更多更完整的短片流出,睇清楚一點卻又完全是另一回事。網上言論多數分兩個極端,大家互相引用所謂的 「證據」去指證對方的不是,一有人拍到片上傳,就 「拿拿拿!仲話唔係暴力?」「拿拿拿!咁叫和平?」「拿拿拿!仲唔係老屈?」筆者偶有發現一些作中肯評論的文章,就如獲至寶般開心。但最後也不禁問自己一句:其實我又是否中肯?我有沒有偏見?

一定有,任何人或多或少都有偏見,自認中肯的人可能未必中肯。正如自以為自己是正義一方,要去爭取公義的人,卻原來是做緊不公義的事,或者是傷害緊別人。我們不是聖人,根本就難分對與錯,政治更加不是非黑即白,而是有大量灰色地帶的。對與錯?要留待之後的歷史評論家去判斷了。

這個 weekend (即這兩天) 筆者是克意避開有關佔中新聞以及網上評論,只是間中友人會用手機通傳消息,這兩天盡量令自己心境平靜一些。筆者也決定以後盡量避開政治議題,把心力集中於股票操作之上,講真如果全民政治冷感就好有問題,但太多市民關心政治,把過多時間虛耗在政治運動上,也不見是好事。

講返股市,先不談政治風險,上星期五港股由大跌 300 多點變成下午倒升,整體成交略遜,不夠 1000 億, 但不少個股都有明顯的成交支持,好多都出現大成交 + 長下影線,似是尾巴。上週五晚美股道指也大升 200 點。如果明天港股能夠開出大成交陽燭收市,那麼可能真的會有一輪較強力反彈。

以上單論股市走勢,而沒有計算政治風險,政治風險是無得計算以及預測,但做風險管理卻是必要。在政治風險未除之前,不宜太進取。筆者週五只用了組合的 1% 風險去搏,一注拆開買入兩隻:#13、#123。

###上一篇的部分新留言筆者未有時間睇,有空閒睇返才回覆,見諒

117 則留言:

  1. No.1 >_<

    剛回家, 都係那句, 祝大家平安.....>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 今晚到依家都未散,但又未見清,唔通拖多一日?應該無咁夜才清,因為太多手尾跟

      刪除
    2. 4/6好似係2時許-3時, 當年D專家話計過數係最佳時間............ >_<

      拖多日看? 唔知了或係心大心細??>_<

      刪除
    3. 或係看愈來愈多團體出來返佔中, 收 多D飛才順應.. >_<

      都係那句, 祝大家平安.....>_<

      刪除
    4. 達人兄也不用刻意避開政治議題,政治本身就是藝術,沒有絕對的對與錯,所以才有這么大的爭論空間,維護自己的信念,敵視反對的政見,是人之常情,無法也不需要中肯。

      刪除
    5. 個人覺得不用刻意遠離,除非真的頂不順。要休息。股方面,都係等大市反彈

      刪除
    6. Cheong 兄和 Raymond 兄:我只是對亂局心灰意冷,並非對在這裡討論政治議題心灰,但我猛然回想,既然我自己覺得有太多人 (或者近排幾乎是全民) 關心政治,虛耗大量時間在政治議題上,不是好事。那麼其實自己也一樣,人的時間是有限的,花太多時間去睇政治議題、分析事件,倒不如花多點時間去尋找好股,改善操作 ^^

      刪除
    7. 我想耳根清靜一點,也做不到。我都好想避開。

      刪除
    8. 浪子兄:不妨學我咁,少睇新聞,少上 facebook ^^

      不過我星期六上拱北地下商場食嘢,隔離枱兩個阿叔都狂講佔中,超大聲......上到大陸都避唔到 T__T

      刪除
    9. 我避唔到係因為我d同事……

      刪除
    10. 哦,原來係咁。咁又係,身處香港真係好難,依家全民都講政治、講佔中,都幾麻煩

      刪除
  2. 買入123、可以理解。為甚麼要買入13?

    回覆刪除
    回覆
    1. Pisces 兄:純技術分析,因為 #123、#13 都出現袋鼠尾 ^^

      刪除
    2. 個人覺得 13 收歐洲影響多地

      刪除
    3. 因為袋鼠尾只是作短炒的指標,所以我無考慮基本因素以及長遠發展 ^^

      刪除
  3. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    平安^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Capmo 大大和各位大大早晨 ^_^

      平安,已撤了很多人,應該不會再有大獲嘢 ^^

      刪除
    2. 兩位大大早晨,各大大早晨^^

      刪除
    3. 瑞奇大哥早晨 ^^

      港股回升,暫時無事

      刪除
    4. 近250天又磨住等消息 ?! >_<

      刪除
    5. 早,平安。又彈上,得個睇字……

      刪除
    6. 搶追就冇膽了, 撈到底政治市有食晤食..... >_<

      刪除
    7. 咁今日又唔洗驁住, 上上落落磨呀磨 ^^

      刪除
    8. 買氣彈多d, 2357都好勁。

      刪除
    9. 1928, 27 大陽燭,反轉形態巧靚喎

      刪除
    10. 藥股全線勁,#1928、#27 袋鼠尾成立

      刪除
    11. 偉哥一聲令下, 餅乾上哂>_<
      我無追

      刪除
    12. 我都未, 休息下先 >_<

      刪除
    13. 升3佰多, 情得1位仲戓嘔, 好彩冇追>_<

      刪除
    14. 鐘情今次無升市啟示>_<

      刪除
    15. 好多二三線中資股今日都痴咗線咁升 >_<

      刪除
    16. 收市前估市應冇升咁多 >_<

      刪除
    17. 反彈至巨型裂口位,應會有阻力了

      刪除
    18. 今日不宜太進取,仍然可以等 follow through day 出現時才追 ^^

      刪除
    19. 明跳??^^

      我停賽至下週了, 冇偷跳, 祇有偷挑 (IPO),
      祝大家平安過渡 ^^

      刪除
    20. Capmo 大哥準備環遊世界,休戰 ^^

      刪除
  4. 推薦!請大家花點時間看看
    http://news1.mingpao.com/20141006/faa1h.htm

    回覆刪除
  5. 亂估: 今日升市, 唔通班大戶知道好快清場, 安心入市?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大戶應該已在上星期五入市,當時大成交回升,好多股都低位大反彈。今日成交嘛嘛地

      刪除
    2. 其實好多時事件唔惡化個市就反彈。 之前烏克蘭件事美股跌兩日就彈反

      刪除
    3. 原來其他國家都係,如果暴動得到解決,之後的一兩個月股市升幅可以頗可觀,但當事件未解決時,的確風險頗大的

      刪除
  6. //這個 weekend (即這兩天) 筆者是克意避開有關佔中新聞以及網上評論,只是間中友人會用手機通傳消息,這兩天盡量令自己心境平靜一些//<<<都係好事. 我差唔多日日喺唔同現場, 每晚都要花好多心力去平靜自己

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要搵 D 嘢放鬆下自己

      刪除
    2. 我3星期前喺東京儲落嘅正能量,一舖清袋 :(

      刪除
    3. 上星期五之後,我更深入認識自己、朋友、香港人。自己比想像中懦弱、無鬼用。面對大是大非,有啲平時吹水唔抹咀嘅朋友,黑白分明,應屌就屌(包括屌三恥、學聯、學民);有啲平時賢良淑德、溫文有禮嘅朋友,指黑為白,講多兩句唔夠講就用“我唔理,總之阻人搵食就唔啱“,有幾個仲認同個女仔抵被人非禮。我unfriend佢地,唔係觀點不同,係頂唔順佢地冇良知。

      刪除
    4. 其實,係唔開心架,唉

      刪除
    5. 無辦法,但讓我們睇清楚一d人,好過有難時先俾佢地跣一鑊金。

      刪除
    6. me too. 係一次明白大家時候. 同你一樣, 心情難受.

      股市, 如果有一套于身用開又work玩法/系統. 照跟, 咁唔會咁易被影響

      刪除
    7. 很多人的著眼點是眼前損失及影響,而忽視了長遠的社會代价

      刪除
  7. 繁榮的香港,變成這個亂局,我真的心痛 !!! x 100 :(

    回覆刪除
  8. I have left HK for a moment, in Osaka now.

    回覆刪除
  9. 達人兄。政治從來都無絕對中立 所以有立場或偏頗係正常
    恒指係咪做緊袋鼠尾?

    回覆刪除
    回覆
    1. Stephen 兄:的確政治好難中立 >_<

      恒指不是,反而美股的納指和標普都似係

      刪除
    2. l昨晚美股倉開波,buy CEQP

      仍然未用慣 IB 平台,想買股佢無端端彈出黎話乜鬼超出 limit,正股 limit 係 500 股,WTF,我又唔記得幾時 set 咗個 limit,500 股咁鬼少 >_<

      刪除
    3. 暫時持股:#460、#13、#123、CEQP

      刪除
    4. Calvin 兄:#460 好似好多高手都有,我買得遲了 >_<

      刪除
    5. 我的1928, 27變盈利了^^

      刪除
    6. 我暫時最重倉而有盈利的只有白雲山>_<

      刪除
    7. 瑞奇兄:#874 走勢都 OK,總之藥股就是強 ^^

      #1177 都唔錯

      刪除
    8. 各大大早晨 ^^

      8058 原來咁靚仔

      刪除
    9. 940 going to break 52 weeks high!

      刪除
    10. Cash 兄午安,係呀,我整理藥股 watchlist 時 #8058 已爆到上升,我都放棄了,唔洗睇,點追? >_<

      Sean 兄:藥股 #1061 都唔錯 ^^

      刪除
    11. 尋晚美股早市買入 WWAV,我兩點訓前美股都係跌百餘點,點知第二朝起身狂跌 272 點,一買即坐貨 >_<

      刪除
    12. Cash 兄:我最近用了 IB 做了兩筆美股交易,但兩筆手續費分別是:USD11、USD3。點解不是傳說中的每筆交易只收 USD1 ???

      刪除
    13. 技術上美股如再跌多2%,則會穿8月初的上次調整底部,正式終止近3年的一浪高於一浪的走勢,或是轉勢的警號,要提防!

      刪除
    14. Cheong 兄:無錯,畢竟美股過去幾年已升了一大段,是大牛市。牛市維持三、四年是有機會轉勢的

      刪除
    15. 達人兄,

      你兩筆交易是否普通股票?
      定你係大手入貨? 因為會按股數收費

      刪除
    16. Cash 兄:普通正股,何謂大手入貨?我買好少咋 ^^'''

      2200 股和 700 股,2200 股那筆就 USD11,700 股就 USD3。我仲以為普普通通每筆交易都係 USD1 咁爽 tim ^^'''

      刪除
    17. 我真係收1蚊咋

      我通常入100股樓下
      2200同700股
      對我係大數黎^^

      刪除
    18. Cash 兄:100 股咁有些細價股好少咋 wor ^^

      刪除
    19. Stephen 兄:邊有咁快 recover,大市之前跌咁多 >_<

      不過今日港股算是不錯,尋晚美股跌成咁,恒指只跌百五點,期望 follow through day 出現

      刪除
    20. 咁要睇你入大價定細價股啦
      我通常入50蚊樓上

      刪除
    21. 460 $5先買,係慢車。。
      816又係 :(

      刪除
    22. Cash 兄:我通常都入 10 蚊樓上的

      Calvin 兄:816 走勢都靚

      刪除
    23. #460 研發伊波拉藥物? gogogo ^^

      刪除
    24. 460 looks like inverted hammer.....

      刪除
    25. 睇來今日有機會出到follow through day

      刪除
    26. Sean 兄:#460 要睇埋全日走勢先知

      Raymond 兄:就係等緊港股 follow through day 出現,美股昨晚唔知算唔算 follow through day,因為之前出尾巴後曾經跌回尾巴附近,論成交量昨晚是 OK 的,上升超過 1% + 成交放量,如果美股和港股齊齊出 follow through day,真的唔錯 ^^

      刪除
    27. 美股昨晚唔知算唔算 follow through day,因為之前出尾巴後曾經跌回尾巴附近,論成交量昨晚是 OK 的,上升超過 1% + 成交放量

      我都唔知咁算唔算...

      刪除
    28. 我覺得follow through day只能作其中一個指標參考, 失敗的走勢也不少,

      前几日美股也做了一個很靚的早晨之星或袋鼠尾的轉勢形態,跟手便馬上大插。

      刪除
    29. 穩陣點睇埋今晚,看能否突破 50天線

      刪除
    30. 我會注意以升破前2日反彈高點為初步確認轉勢回升訊號

      刪除
    31. 今日市寬不配合升2百多點,好多二三缐紅色或升幅縮晒水

      刪除
    32. 到時就會同時升穿 50 天線,的確利好,希望今晚就突破 ^^

      刪除
  10. 因為有啲816𨍭咗579先升:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 460 軟晒,真係一叫 gogogo 即刻 nonono,好邪 >_<

      刪除
    2. 今天应该会卖460。。。

      刪除
    3. 暫時 hold 住,今日好消息反而做陰燭 + 上影線 >_<

      刪除
    4. 已转往其它医药股 2186,587,1358。

      刪除
    5. 之前减持816和1363是个错误的交易。。。>_<

      刪除
    6. Sean 兄:#460 我不敢換馬住,今日單日走勢是有點 ugly,但好似 #587 之前都做過大成交的倒槌頭,但之後無乜跌又升過。#460 我把止蝕放得較寬,注碼相對減少了,給它股價在 range 內波動

      過往把價位定得太死,好多時過早沽出反覆上升趨勢的股票 >_<

      刪除
  11. 今天落后于大市。。。:(

    回覆刪除
  12. 每天都对着一篮燃气股唱“我等著你回來,我想著你回來,等你回來,讓我開懷,等你回來, 免我關懷.。。。" :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 燃氣股我只留意了 384、2688,兩隻反彈都算不錯

      刪除
    2. 我也只买384 和其认股证。今年还等着首域的中国成长基金开车。。。 :(

      刪除
    3. 首域是劉國傑的?聽講他投資好利害,為人卻頗低調

      刪除
  13. 港股今日試做follow through day失敗了>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,今日是失敗了,成交不配合,以及升勢唔靚仔,高開後衝了一段又回落,下午都無乜力再上,整日開唔到一支長身的陽燭 >_<

      刪除
    2. 今晚美股又玩過山車?>.<

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。