2014年3月27日星期四

半新股卸妝

今日恒指升 155 點,成交超過 700 億,現已升到接近阻力區。今日反而隨手 check 一 check 又好多業績股上升,究竟間公司本身真是成績好?還是市場反應難捉摸?昨天隨手打一個 number 都插到飛起 ^^'''

強如偉哥,都話從未見過好似今年業績咁難炒,那麼我這等基本分析白痴就更加不用花心思去預測公司業績,反而吼一些已公佈業績,績後有好表現的股票,出錯機會低些。不過績後大升而突破的股,如遇上集體洗倉都難逃一跌命運,好似早前 #268、#2208,所以定緊一點止蝕可能較好。

美股又是隨手 check 一 check,都睇到有成堆股票,良好走勢已被破壞。好多強勢股都相繼失守 50 天線,所以這兩天才剛好回試 50 天線的強勢股,我暫時是不敢撈了。好耐未試過洗盤洗得咁全面,範圍如此廣闊,整個美股倉在這兩三天內自動清倉,全部持股都中預設沽出點而沽出。

近日觀察到美股科網走勢其弱,納指最近也特別弱。港股科網大佬 #700 業績令人有點失望,好多 Blog 中高手都評價 #700 高增長期已過。另一科網大粒佬 #3888 的走勢則仍 keep 住。但其他早前升到興起的小型科網股,很多走勢已經開始走樣,如 #543、#818、#1297 等。

另外又隨手 check check 一些之前買過的半新股,發現好多都好鬼驚嚇。有些上市當天比招股價高出幾十 %,有些上市後股價有一段好明顯的上升趨勢,但是最終如醜女卸妝一樣,現晒形 -__-"""




112 則留言:

  1. NO.1 ^^

    仲有膽仍持有此等霎那光輝卸妝股,都自找煩惱多了 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 今晚美女都係特別日子多了 >_<

      刪除
    2. 美女繼續洗,今朝到港股科網喇 >_<

      刪除
  2. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄,Kelvin兄, 瑞奇,Ivan, Edward, 小K Sir ,Eric兄 & V兄及各大大早晨! ^-^

    又係繼續EX. 強股洗白白日 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. Capmo and 各位大大早晨 ^_^

      今期選股真係好 X 難,強勢股完全無力,今日輪到科網大佬,#700 今日如果個裂口補唔到就.......好彩我已無科網 ^^

      刪除
    2. 早晨呀,今日又吊高比人打>_<

      刪除
    3. 等我找找有無 #700 熊仔先,如果今日裂口補唔返,送多佢一程 ^^

      刪除
    4. Capmo大大早晨!達人兄早晨!各大大早晨!
      今日ytd要見紅啦,得番4成股票,好難玩啊

      刪除
    5. Kelvin 兄早晨 ^_^

      我已玩到無意見 >_<

      刪除
  3. 回覆
    1. 由小弟開始洗,今日洗到大佬級 ^^

      刪除
    2. #700 玩完居多,阿伯可能陪跌,跌回 50 天線考慮下買回 ^^

      刪除
    3. 龍頭大佬玩完,啲o靚都有排唔掂,尋晚冇送阿伯入毒氣室,今朝親手開槍啪佢。尋晚送入毒氣室果啲都死得7788,個倉變左亂葬崗-.-"

      刪除
    4. 近排弱股大返身,267 爆升 >_<

      刪除
    5. 我老豆有貨, 最近走勢幾好
      以前我仲笑佢保守.... ^^

      刪除
    6. 比老豆威返次,哈哈 ^_^

      刪除
  4. 達人兄最近啲標題都喺之後果個交易日最應景>.<

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 698 配股時我已提我個 friend,若果跌穿當天朝早個低位就要走,否則留有一個大下跌裂口就死得。我自己玩配股方法係:

      若果隻股係強勁,一開市至 1 個鐘頭左右價位應該已見全日低位,如果有強力買盤托上去,那個低位應該不能再跌穿,當然選一些配股但無出現明顯下跌裂口的股票更好啦。另外配股後三四天內都沒有明顯上升趨勢的話,也值得懷疑。460 我四天前微微跌穿配股當日的低點就沽出,博唔中就微微止蝕能夠保命

      我個 friend 之前以 1.12 買入,若果當天跌穿 1.15 時沽出當平手離場都 OK,因為高位做出大下跌裂口,這裂口若果三兩日內都補唔返,真係死咗九成九。咩走勢都可以唔尊重,巨量成交下裂口必須尊重 ^^'''

      刪除
  6. 外面的浪好大。。。救命呀!>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁早成交已 300 億,散水? >_<

      刪除
    2. 今日真係有人驚了 >_<



      刪除
    3. 一柱 跌 11%
      高陽 跌 8%
      阿伯 跌 6%
      小碟 跌 9%
      QQ 跌 6%..........bababa

      刪除
    4. 2226曾3成, 環保, 賭股多近半成>_<

      刪除
    5. 偉哥一早話佢條數有問題啦

      刪除
    6. 此留言已被作者移除。

      刪除
    7. 飛人係我講既, 短跑又得, 空中又得^^

      刪除
  7. 原來隻夜場 2080 之前發盈警?我真係好唔明,點解 D 公司一上市唔夠三個月可以發盈警,頂佢上市擺明係 cap 小股民水 je,點解不斷比依 D 公司上市呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 離哂普,國際金融中心?國際搶錢中就有分,同大6一x樣

      刪除
    2. 風水佬呃我十年八年,新股公司唔要求多,呃我一年做盤靚數黎睇下都得掛,頂佢一上市就發盈警又話全年業績見紅,痴 Q 線,擺明真係坤水

      刪除
  8. 達人兄,
    外面浪好大,“新經濟股,概念股,部分國策股”相繼直插冇水花,係咪玩完就唔肯定,但肯定已步入大調整期。但呢類型股票一散水,市場冷靜睇返概念股嘅基本面,估計會跌得更勁!!
    呢兩三年嘅港女市場都係塘水滾塘魚,用“一雞死一雞鳴”形容更適合不過,舊雞明顯呻吟爭扎,但是否代表新雞將至?

    回覆刪除
    回覆
    1. MR 兄:如果唔係整個大市風暴來臨 (熊市),我會認為真係一雞死一雞鳴,因為資金一定要炒嘢先搵到食,所以下半年理應有另一批板塊彈出的,但目前這個青黃不接期,真係好難攪,唯有先忍手

      因為好多價殘股仍未完成完整的打底過程,現時去估將會有邊一批板塊彈出,可能真係無得估

      刪除
    2. 像诚哥说的,有一点钱就投资一点,长远没问题

      刪除
    3. 延續昨晚美股形勢,港股科網,清能環保,賭股,手遊,彩票全部洗完未曬乾又渣渣淋令去洗,可能要洗到無晒泡沬先肯罷休>.<

      刪除
    4. 像诚哥说的,有一点钱就投资一点,长远没问题<---001?? haha

      刪除
    5. 誠哥有時講嘢我好 buy,好似做人道理或者勤奮向上的故事等等,但佢給的投資建議我唔多 follow,因為佢的「有一點錢」是幾百億 cash,我們的一點錢是血汗雞碎錢 T__T

      刪除
    6. 佢的「有一點錢」是幾百億 cash....hahahaha

      刪除
  9. 睇黎真係散水,走唔切...坐艇...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實如果判斷到散水,無話走唔切,多多都要走。問題係主觀判斷幾常出錯 ^^'''

      刪除
  10. 頂,今日有股出現漂亮的形態突破訊號,都唔知追唔追好,又驚個大市,真濕濟 >_<

    回覆刪除
  11. 各位大大,今天的市有什么启示或灵感?

    回覆刪除
    回覆
    1. 恒指國指回升,國指近日好過恒指,主要阿爺好返,同意 Money 兄早前策略,睇實貼 A 股市場的股票,內銀股最近表現不錯的 ^^

      刪除
    2. 延續之前的格局,強股繼續被狂洗不停,指數硬的出奇,最后是指數隨二三缐陷落或牛市誕生?木宰羊!個人傾向前者。

      刪除
    3. 過往大市是大型上落市,但實質部分二三線股是大牛市 (炒對國策板塊),之後會否倒返轉? ^^

      刪除
    4. 聽 Capmo 大大號令 shopping 啦 ^^

      刪除
    5. 仍是找 Cash 兄幫手及LP 傍身>_<

      刪除
    6. 今日食埋隻升>4%既, 清埋隻跌一個位既, 冇港女.

      老美女仲有1股 IDI >_<

      刪除
    7. 阿爺又軟返落去 >_<

      本來納你隻前愛股 靚佬湯入 watch list,暫時突破唔到軟晒 ^^'''

      刪除
    8. 此留言已被作者移除。

      刪除
    9. 大大睇仲有一浸跌喎!@@

      刪除
    10. 此留言已被作者移除。

      刪除
    11. 瑞奇兄:唔好同大大站對家 →_→

      刪除
    12. 見住296穿完$4又穿$3>_<

      刪除
    13. 296 技術上現時回到上年 6 月個前大浪頂附近,可能有一定支持 ^^

      刪除
    14. 達人兄:青蛙跳落啦^^

      刪除
    15. 瑞奇兄:你話 1259?王子變青蛙 ^^

      我買返隻 #700 put 輪旁下身 ^^

      刪除
  12. 我 D friends 今日熱話:永利每位員工送兩手股票 ^^

    800 股 x 31.40 = $25120

    回覆刪除
  13. 港股今日收跌 53 點,成交放量至 800 幾億,單比較昨晚美股和今日阿爺,港女算係好硬淨了 ^^

    我不敢做淡恒指或國指,依排國指好惡怕佢反擊,反而踢多 QQ 一腳則較安全,QQ 這排崖打 ^^

    回覆刪除
  14. 吾知大家有無沽空個股經驗, 前排我問過自己果間行 - 致富, 佢地無提沽空服務

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都無經驗,其實沽空應該比買洐生工具做淡有效率

      刪除
    2. 事緣我早輪見到份渾水基金出的青蛙王子沽空報告, 內容清楚易明, 易睇過公司年報好多, 沽空原因有節有理, 比起大行的唱好報告高幾班 :)

      刪除
  15. 我d藥都比人炸到好傷><

    回覆刪除
  16. 我開了IB account, 可買美股和借股票沽空

    回覆刪除
  17. 回覆
    1. 968 如果我無預設止蝕位真係濕濟 >_<

      刪除
    2. 今晚美股似想繼續插,標普1840一失便雙頂跌穿頸缐了

      刪除
  18. 覆返capmo大大
    完左期結食決定L/P
    食下花生先 玩下期過下癮^^
    感覺上個市會回少許再收下貨先

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。