2014年3月28日星期五

企穩?

有網友話這幾天市況跟足筆者的標題,二三線股都是洗白白,今天筆者就改過好一點的標題吧,不過後面都要加個 "?"  ^^。目前恒指 50 天線向下,所以 22000 - 22200 可能是較重要阻力區,但這幾天指數表現真的不差,低位大成交陽燭,又一個上升裂口,今日曾跌過百點,最後都收窄跌幅,成交放量至超過 800 億。

我個人相信大成交可能是資金換馬有關,相信各位網友近日都留意到,之前強勢的二三線股全線崖沽,相反傳統大價股表現不錯,力撐大市。近日無論美股或港股市場,科網股都跌到傻,今日港股科網老大 #700 出現一個巨量成交下跌裂口,筆者一直好尊重下跌裂口,只要下跌裂口三兩日內補唔返,股價好大機會加速追跌。

如果各位認為近日用技術分析難炒,大可先減磅或離場觀望,如果想繼續玩,也應該盡量避開科網板塊。當然基本分析或價值投資高手,目前可能是越戰越勇之時,因為好多平貨執。筆者自問是基本分析白痴,跟走勢玩的話:

1. 密切留意資金轉倉情況,留意有那些落後板塊有資金流入
2. 耐心等大市有更明朗的趨勢才入市

美股今晚仍然要跌,納指仍然是跌得比道指和標普 500 為多,不過筆者 watch list 的股票今晚暫時沒有出現洗盤,只是輕微下跌,可能短線洗得太急,股價有機會先穩定下來。但在未有好交易對象前,筆者也不會輕言入市。

---------------------------------------------------------------

近日台灣反服貿攪到好大獲,估唔到香港佔中攪來攪去都係得個講字,台灣學生一攪就攪到咁激 ^^''''。對服貿條款,筆者沒有詳細了解,所以不便評論誰對誰錯,不過近日在網上見到一位台灣網民寫的論點幾有道理,就借來在此分享 (不過筆者就不公開那位先生的網名了):

我不想我的孩子未來去當台勞
1.台灣的經濟狀況如此之糟.連比賽權都要揮刀自宮嗎?
2.台灣不是香港.少拿香港來和台灣比.我們有我們的法律.這裡是我們的地盤.
3.說台灣可以不要大陸市場.你們有多少人拿國貨.滿街的三星.日本貨.你們這樣叫愛台灣?
4.服貿裡明明就沒開放大陸移民.懶人包的誤導.一群隨風起舞.你有真正去了解服貿嗎?
5.怕大陸的商業進軍台灣.你們可以抵制.但換做你是老闆.你要想要二千三百萬的市場.還是顧守老家的十三億市場?
6.就算真有大陸來台開業.良性的公平競爭有何不可.這裡走的是我們的勞基法.我們的法律
7.我看不慣一群人每天拿著日本.韓國.美國來說事.政治是政治.民族是民族.你永遠改不了你是中華民族血統.你說你不是中國人.你用中國的文字.姓氏.傳統.習俗.節日.拜中國的神.請你全改了.把你祖先也改了.墓碑也換了.神主牌也改用英文.再來說你不是中國人.我也不喜歡五星旗.我也熱愛青天白日旗.但政治是政治.你們每天罵中國人.那你和你祖宗是什麼人?每年給美國繳保護費.那些錢來繳我們的健保.勞退基金.社會福利.不夠嗎?
8.中國的掘起是不能否認的.你們有多少人去到大陸看看.你以為大陸真的像過去那麼窮嗎?還沉醉在八十年代的台灣錢淹腳目嗎?非得要台灣經濟崩盤大家都去當台勞才心甘情願嗎?
9.學生你要抗議.在民主法治前絕對可以.但沒人准你可以破壞公物.強暴法治來達到你要的目的.你不喜歡這些條約.可以下次選舉用選票來懲罰執政者.讓下一個執政者來廢除條約
10.今天你們熱愛台灣.你們還有多少人會唱國歌?台灣需要走出去.相信台灣人智慧和努力不會輸給大陸人.更不會只想當美國提款機.日本漢奸遺民.韓國眼裡和越南人同等級的台灣人.我們是勇敢的台灣人.我們要走出去賺世界的錢.而不是只會閉門造車來.怨歎薪水領的那麼少阿


126 則留言:

  1. 当年麦当劳进入台湾,台湾上下一样瀰漫着亡国论,现在回头看一下,台湾的服务和品质也提升许多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前睇到台灣學者一篇文章,佢以一個落後國家和一個先進國家開通貿易,多數是落後國家搵先進國家着數,佢以此黎反對服貿。我雖然對服貿細節不了解,但現時中國是落後的一方嗎?值得商榷 ^^

      無論經濟和在國際的地位、影響力,我都唔覺得中國是落後的一方 ^^

      刪除
    2. 落后的一方應是指工資,生產成本等要素,現時大陸大學畢業生起薪才2至3千元人仔,台灣則超港紙8千元。

      刪除
    3. 貿易協議長遠應是雙方共羸的,但我也認為落后一方會羸多D,而先進一方的勞工市場有可能是輸家,做生意的相對得益較多。

      刪除
    4. 但好似無話過要開放勞動市場?

      刪除
    5. 不須直接開放勞動市傷,只要雙方各種做生意的障礙逐步放開,理論上長遠就會對高工資的一方造成壓力,香港便是一個例子

      刪除
    6. 的確如此,不過可以用台灣勞動法去規管,或者是如港澳般設立最低工資,如果中資大舉去台灣開業,而台灣政府把關外勞法規,即時受惠的都應該是台灣勞動力,因為有助失業率下降。當然有利必有害,到時也應該會通脹上升

      但另一方面,就兩地工資的分別,台灣高而中國低,但論消費力中國一點也不低,市場也較大。所以台商湧去中國做生意的誘因可能較大,工資又便,市場又大。此舉的確可以為台商殺出一條血路

      刪除
    7. 當然每條政策有利必有害,有部分人 happy (台資大企業),必定有部分人不爽

      不爽的人:
      小型企業 --- 因為怕不夠進軍的中資大企競爭
      勞動人口 --- 可能怕比中國移民搶飯碗
      反對黨和美國 --- 不用解釋了吧 ^^

      刪除
    8. 在台湾金门就可看到服贸大开放的浓缩版

      刪除
    9. 台灣大學生的行為似乎過於遍激及短視,兩岸加強經貿長遠對台利多於敝,感性大於理智,不過我認識的台灣人絕大部份有恐共症,所以也難怪。

      刪除
    10. 台灣的問題是2個黨的理念南袁北徹,政策不能持續執行,影響了效果,跟美國兩黨理念冇乜差別不同。

      刪除
    11. 恐共症的確是一大問題,但其實放開一點,全球最大的民主國 - 美國,都一樣和中國做生意啦,有錢唔賺真係過唔到自己 ^.^

      刪除
  2. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄,Kelvin兄, 瑞奇,Ivan, Edward, 小K Sir ,Eric兄 & V兄及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. Capmo 大大 and 各位大大早晨 ^^

      果然改了標題真係唔同 D ^^

      刪除
    2. 今日結算今早應好定了^^

      刪除
    3. capmo大大,達人兄早晨 ^^

      刪除
    4. 各位大大早!煤股有運行咁

      刪除
    5. 煤股 D number 我都唔記得晒,因為太耐無睇這個板塊,要找返睇睇先 ^^

      刪除
    6. 我就係唔記得神華咩 number,只記得 1 字頭,有些 8 字 ^^

      刪除
  3. 美股,大市跌唔多,科技股跌到傻。

    果位台灣網民...好有離地中產嘅感覺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好明顯係一位要搵食艱難的中產先生 ^^

      刪除
  4. 早晨
    尋日以為好醒甘入二2手921... >.<.... 賭性太重

    回覆刪除
    回覆
    1. Ivan兄推介的816好好表現^^

      刪除
    2. Capmo大大,依家定下午3點後LP好?

      刪除
    3. 唔敢講, 季結星期一 ^^

      刪除
    4. 我都要靠今早U入的期才頂得住 >_<

      刪除
    5. 不過如你冇倉, 入件都OK, 下午回多,
      真係上到223就要打了>_<

      刪除
    6. Capmo 大大:我無買呢 >.<

      刪除
    7. 未到3時就收兵?? 入左未??^^

      刪除
    8. 此留言已被作者移除。

      刪除
    9. 1661 一早走了啦,唔洗死得 ^^

      刪除
    10. 最近有機會沽錯的是 656、371、816。其他沽了回升都唔多恨 ^^

      刪除
  5. 總有一班中產係咁, 好似香港咁, M 型社會炒高晒資產價格, 根本有$果班係靠樓宇升值, 收租致富, 偏偏要走呢條路就要你首先有一筆$

    股貿點解到而家仲以為只係純經濟而無政治成份的協議?!
    咪玩啦, 香港已經係一個好例子, 文中偏偏說台灣不是香港, 少拿來比?!
    一句冇解釋的東東就完.

    順民先係垃圾政府的基礎
    可惜在野黨自己都其身不正, 又一盤散沙
    儲夠錢我移民去做二等公民算.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有無政治成份我就真係唔知,因為無細心睇過條款,但係我都相信中國是有政治目的,因為經濟上中國根本不用靠台灣,現時美國重返亞洲戰略,中國如果能拉攏一直以來的死敵台灣做 partner,當然係中國最大心願。其實美國何嘗無政治無目的,中國和台灣合作,最唔爽的一定是美國 ^^

      刪除
    2. 若要真的推动长期的社会改革,最有效的方式不是议题的抗争,而是修正制度,让民意能直接形成政策,并且在各方角色中找到共同追求价值。

      刪除
    3. 總統提議的逐個條款商議,不知可行否

      刪除
    4. 应该可行。他已谷出去了。他已没什么可输了。。。。

      刪除
    5. 希望事件快點解決,學生可以快點正常上課 ^^

      刪除
  6. 回覆
    1. 一急升返又停牌?好似話大股東增持?但增持也不需要停牌哦?

      刪除
    2. 應該係特登炒高出貨先停
      同證監夾埋

      刪除
    3. 炒高比莊家出貨?總之市場大把選擇,暫時必定唔敢吼佢 ^^

      刪除
    4. 都唔知幾時先復到了

      刪除
    5. http://news.sina.com.tw/article/20140328/12084327.html

      刪除
    6. D 咁麻煩既公司真係唔好掂為妙

      566 自從上次事件停完牌後我都唔敢再買佢 >_<

      刪除
  7. 想請教下有無睇過 Van K, Tharp 的書?<> 一書

    我有些關於買賣系統的部位大小、回報期望值等問題,如果有高手已看過這本書,可望解答 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛剛上 Van K. Tharp 的網站試玩佢的投資部位模擬器,佢套系統成功率 60%,每股風險計是 R,期望回報值 0.4R (長遠玩落去),有 5% 機率出現回報高達 10R,有 5% 機率回報是 5R

      每次只可買一筆交易,我設每筆交易總風險是組合淨值的 1%,然後止蝕點設買入價的 -7%,組合起始淨值是 $10000,玩了 75 筆交易後,組合增長到 $21612.52,回報超過 100%

      但成功率有 60% 以上的系統,去那裡找哦...... >_<

      刪除
    2. 睇過...
      唔係高手, 都唔係完全明. 可以交流下 ^^

      刪除
    3. 最慘我的系統多是形態突破買入法,只可用肉眼觀察,不能輸入歷史數據去測試,有幾多成功率真係難計,另外同時間做多於一筆交易的話,只會令計算變得好複雜 >_<

      刪除
    4. Raymond 兄:http://www.vantharp.com/

      有得 download 免費模擬器試玩,我玩到 level 1,今朝成朝係度玩,做過 excel 表計算,做足 75 筆交易 ^^

      刪除
    5. 多謝一位 Pok Pok 兄的推介,他推薦我睇此書的 ^^

      刪除
    6. thx 達人兄
      weekend望望

      我都係一個friend放比我. 講左好多好基本trading system野

      刪除
  8. ---交易創造自己的聖杯--- Trade your way to financial freedom

    回覆刪除
  9. 李順威對於美股的看法,基本也是我們這幾天討論的兩點,但他暫時也看不通是 1 還是 2

    回覆刪除
  10. 個股倉一半都是939, 2628, 390
    今日部份止賺
    小注入257, 371, 816 , 希望可以平衡一下風險

    回覆刪除
    回覆
    1. 恒指今日升到 50 天線,我等佢 pull back 睇下走勢如何才補回股票,656、816、371 一直放在 buy back list

      刪除
  11. 澳門真係好多強國人!!! 好嘈好迫!!! 期間不知俾拖喼撞了幾多次!!!! 最慘落大雨!!!! 見到242份業績應該又中槍,703d食店無去到。296都多人,但低下幾層注碼細。 及唔上人地$500, $1000以上,也感覺比下去。仍然認為澳門概念仲未完未死。

    回覆刪除
    回覆
    1. 浪子兄:你無去北區咋,現時由於澳門中區迫爆,好多有生意頭腦的人,已經在北區工廈區開設了很多手信店,把部分自由行戰線移到北區,我工廠樓下每日都迫爆 ^^'''

      刪除
    2. 北區係近關閘?? 我要去路環, 上落船在氹仔, 去唔到太多地方...

      刪除
    3. 黑沙灣附近的工廠區,因為地舖的舖租平,而且叫做有位停車 (停係路邊),現時我每天都見到有十幾架大旅遊巴停係附近,開始迫到死 ^^''''

      刪除
    4. 不過澳門自由行都有好多騎尼嘢,我見過有人在新馬路頭的大十字頭口的馬路中心度捷的士,我又見過交通警把電單車停係路邊然後去執法,竟然有自由行旅客坐上佢架警車度好威咁叫人幫佢影相,我也試過去十六蒲門口接老婆放工,有旅客捷住我阿婆,話可唔可以比佢地上車先,趕時間!大佬我架係 BEN 屎唔係的士哦 -__-"""

      不過有女性旅客用普通話問路,我都會好有禮貌咁答佢,如果近近地有時仲會帶佢行一段路指比佢睇 tim ^_^

      刪除
    5. 我也試過去十六蒲門口接老婆放工,有旅客捷住我阿婆,話可唔可以比佢地上車先,趕時間!大佬我架係 BEN 屎唔係的士哦 -__-"""
      ----》 嘴已O!!

      刪除
    6. 我昨日在地鐵, 看到明明4位坐已坐3人, 2個自由行的女人開門後衝入勉強坐入去, 仲要叫旁人將就下. 另一邊坐的外佣只有苦笑. 一個站後旁人起身, 佢2個面露勝利的笑容. 其他人只有苦笑.....

      刪除
    7. 黑沙灣以前都有去過, 不過少去. 因為想食的東西不在. 下次想去婆仔屋.

      刪除
    8. 雷蒙兄:其實唔止一次 ^^'''

      我打錯字係:老婆,唔係阿婆 ^^

      刪除
    9. Ivan 兄:比我都會企起身算數,情願唔坐,除非那兩個是美女,咁就話迫埋去姐 ^.^

      刪除
    10. 其中一個ok架, 不過我都無眼睇...... 呢個業績期輸得慘. 無乜邊份業績值得高興. 失望就大把.....

      刪除
    11. Sorry 打錯個名 tim,係浪子兄不是 Ivan 兄 ^^'''

      有美女又唔同 D,不過我都會讓坐,然後企佢正前面,up 府視 ^^

      刪除
    12. 達人兄你唯有換架法拉利或者貨櫃拖頭, 咁就唔會被人當做的士了 (joking)

      刪除
    13. hahahaha 我由頭到尾都企佢正前面,府視無野睇架 ^^

      刪除
  12. 回覆
    1. 大市高開但低走,有阻力?3988 連升 N 日咁 Q 強,我一直以為內銀最有爆發力係 1988,一直睇住佢,原來傳統大行今轉才強 ^^'''

      刪除
  13. 回覆
    1. 雷蒙兄早晨,以三四線股黎講,2198 都不算太差喇,不過失守 50 天線的股我都好少再睇

      刪除
  14. 達達, 我還在乖車路途...

    回覆刪除
  15. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄,Kelvin兄, 瑞奇,Ivan, Edward, 小K Sir ,Eric兄 & V兄及各大大
    午安! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 今早望下同竟不出10點等埋彩??^^

      刪除
    2. Capmo 大大午安 ^^

      邊隻派彩?

      刪除
    3. Capmo 大大:大家隻舊愛內房開始黎料 wor,今早想試玩一個新的極短線買入法,但已爆升又要等傳統突破才買 >.<

      刪除
    4. 邊隻派彩?季結^^

      真係至美>_<

      刪除
    5. Capmo大大仲持有212啲lp嗎?

      刪除
    6. 至美睇定 D 先,週線圖好 ugly ^^

      Cash 兄:956、958 一早已失守雙頂頸線,所以我把 816 止蝕定得好緊,以及不敢胡亂買回,但看來是 816 也沽錯了呢 >.<

      刪除
    7. 此留言已被作者移除。

      刪除
    8. 此留言已被作者移除。

      刪除
    9. 又打錯, 係有212同216同一D股既^^

      刪除
    10. 達人兄,

      816我都唔敢買番

      刪除
    11. 各大大早晨!
      今早$2.5撈左一注956,希望向下10%撈多一注
      IVAN兄, 你預計956今年盈利有無增長20%? thanks

      刪除
    12. Kelvin 兄 : 956去年盈利大幅低於預期,運營利潤 只得14%增長,增長動力似乎差過同業,雖然已大跌,估值也是同業中最低,但在增長動力不明下,我覺不算吸引。

      刪除
    13. 多謝IVAN兄
      816又唔肯跌,唔敢買

      刪除
    14. 今日追入1833的死得好慘 >_<
      個市唔多好,過左季結又再跌過??

      刪除
    15. 816吾肯趺米好羅, $4.2加注, 另外1316 追加注$5.88

      刪除
    16. Cash兄
      我唔敢 ^^
      反而對3636有興趣,見業績OK,又有雞金入貨,睇多2日點先

      刪除
    17. Kelvin 兄: 816 跌反而仲唔敢買 ^^'''

      我 371、816、656 應該是沽錯了,但未找到一個合適 re-上車點 >_<

      刪除
    18. Money 兄:1316 watch listing,咁鬼強 >.<

      Kelvin 兄: 3636 這類半新股又唔敢玩 ^^

      我留意緊 6X,有水到 wor ^^

      刪除
    19. 內房似有反彈,不過係咪持續有保留

      刪除
    20. 恆大竟然派咁高息><現價計有成15厘。

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。