2014年8月4日星期一

7 月結 - 美股篇

本月港股倉跑輸大市九條街,美股倉則微微跑贏大市,收得正回報。不過回報卻未能理想,月初大市開始調整之時,有 3 筆交易虧損,下半月命中率有所提高,但衰在自己因為對大市無信心,每筆交易沒有用足風險上限的 quota (每筆交易風險上限應是組合淨值的 1%),自己主動減少買入注碼,所以雖然月尾買中兩隻急升股,但注碼相對較少,未能對組合有太大作用。

P.S. 筆者大致採用 Van K. Tharp 的風險管理和下注方法:
先計算每股風險 = 買入價 - 起始止蝕價
然後再計算可以買幾多股 = 組合淨值的 1% / 每股風險

由於筆者在月尾的交易中,都沒有用盡組合淨值的 1% quota,直接等於減低了下的注碼 (所買股數),這樣風險是下降了,但事實我連續買對了股票,卻壓低了利潤。

今個月已完成的交易 (即買入及已沽出):
1. THRM      賺錢    R 系數:+1.65R    (追勢系統)  
2. #UTEK     賺錢    R 系數:+1.09R    (反向系統袋鼠尾)
3. #RLD       虧損    R 系數:-0.72R     (追勢系統)
4. #NGVC    虧損    R 系數:-0.44R   (反向系統)
5. #AYI         虧損   R 系數:-0.54R    (反向系統袋鼠尾)
6. #PFL        賺錢    R 系數:+0.35R  (追勢系統)
7. #BIIB       虧損   R 系數:-1.06R  (追勢系統)
8. #GILD      賺錢    R 系數:+0.96R  (追勢系統)
9. #RUBI      賺錢    R 系數:+1.62R   (反向系統袋鼠尾
10. #BMA      賺錢    R 系數:+1.95R   (追勢系統)

#RLD 在上月尾買入,到七月才完成交易,#THRM 和 #UTEK 則在上月買入並已沽出一半,餘下的一半本月沽出,其餘的都是即月買入即月沽出的短炒,本月完成的交易共 9 筆 (把 THRM 和 UTEK 合計一筆吧),虧損的有 4 筆而賺錢的有 5 筆,命中率剛過 5 成,和港股倉命中率一樣,但 PFL 只是微賺 0.35R,不過當中已除淨的股息,則未有計算在內 (因為美股未試過收息,都未知 D 稅點扣法 >_<)

#BIIB 是輕微地超出 1R 虧損,其餘都控制在風險範圍內,由於今個月大市調整以及業績期,筆者對於下注是非常審慎,甚至但求少做少錯,因為業績真是無得估,動不動就會大升裂口或大跌裂口,今個月買中績後急升的 RUBI 只是好彩而已。

美股倉 7 月回報:+1.60%
同期標指變幅:-1.53%
同期納指變幅:-0.66% 

147 則留言:

  1. 本來追勢 pull back 50天線的系統要試 #598、#2618,但我真係唔敢在週五試,今日回升無得怨,我對大市始終有戒心,同埋唔知點解月初當初做錯嘢多,反而月尾命中率較高 ^^'''

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 美股才係你主埸, 點股成金^^

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
    3. Capmo 大大:又唔係連中幾件,得兩件 ^^''

      但以上問題是真的,我的倉大,其實我把整個倉每月最大風險上限設 3% 是有點過於審慎的,因為我剛加入新系統,打算用三個月左右觀察一下我的命中率,而講真上個月美股大市咁旺,買股命中率高都不能作準,始終要經歷大市逆境才可以算數

      如試了覺得 OK,之後我會把最大上限提升至 4-6%,應該唔會超出 6% 了,一個倉一個月 -6% 不是我能承受的 >_<

      刪除
    4. Capmo 大大:無美息?是 D 稅扣晒?我記得在股息方面,抽稅是很高的,所以其實我當作無息收,都無入脹 ^^

      刪除
    5. 加埋費用有等於冇:

      美國人買股票若有利潤或者收到股息,需要抽50至60%稅款;所以非美國國民開美股戶口,要先填寫 W-8表格以便報稅,投資獲利毋須徵稅,但持有的美股若派息,則會抽30%稅。

      刪除
    6. 大陸航空股都開始有D追落后炒作

      刪除
    7. 導彈盈喜都頂住頂住咁...
      反而1333 爆得仲好...= =""

      刪除
    8. Capmo 大大:原來如此,咁當無息好過 >.<

      227, 218 無言>.< X3

      刪除
    9. 來到小牛市, 命中率會好高, 所以我都調整左玩法,
      基本full 倉操作, 吾會集中個別板塊, 恒指高位入put對沖就算
      市場開始追番之前的落後股和板塊,
      今日個股倉就有5,6只落後股 2%-5%升幅 ^_^




      刪除
    10. 我都係維持一直審慎玩法,不過今日二三線股又爆發,求先 set 低 buy 978 @1.26 好彩中,行開一陣已 1.31 >_<

      #1888 唔知佢已突破,加唔切了 >_<

      刪除
    11. 今日祇能算勉強跑嬴大市有新高,
      但大都祇係吋進, 有近半仲跌少少 >_<

      刪除
  3. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    今早老美醒番又有錢到, 又夾 ??^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨呀.....^^穿返AO啦...

      刪除
    2. 早晨各位大大 ^_^

      尋晚美股無乜好選擇,沽了唔掂的 DSX 換馬到 GD,暫時只 keep 一隻股

      刪除
    3. 各位大大:975呢隻野覺得點???應該不是OT吧....無合無供...

      刪除
    4. 大市好悶 >_<

      6X 近排雖然隨內房一齊升,但走勢跑輸 1918 好多,有暗病?

      瑞奇兄:蒙古系列的股,係上次 07 年之前的牛市,已經係炒股 ^^

      刪除
    5. 謝謝達人......QQ靜靜地創新高^^

      刪除
    6. 6X 唔啱自己玩,冇咁好身子,
      所以唔敢再搞佢 >_<

      刪除
    7. Stephen 兄剛買 818? 近排有點悶局橫行,我之前追 268 都坐貨 >_<

      瑞奇兄:本以為 QQ 能帶領一眾網股破頂,我冷吼隻 268 又中伏 >_<

      Capmo 大大:這幾日好悶,無乜嘢好玩 =.=

      刪除
    8. 各位大大:975呢隻野覺得點???
      <== 走勢上參考2080

      刪除
    9. Kelvin兄~我買了少量@3.42

      刪除
  4. 頂,袋鼠尾唔玩佢又真係升,AME 連升兩日,業績高開 >_<

    回覆刪除
  5. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    達人 Sir可能其他唔買好過買呢??^^ 今日睇下又有冇漏氣 ??^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 各大大早晨呀^^
      氣應該係相對安全選擇,等左好耐23蚊尾都仲未見到>_<

      刪除
    2. 多數冇啦^^
      兵 Sir 番左來, 隨時大手維持秩序^^
      我地鼠輩好難偷到死雞了 >_<

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
    4. CAMPO大大早晨,各大大早晨 ^^

      CAPMO大大今朝又開期餐

      刪除
    5. 此留言已被作者移除。

      刪除
    6. 早晨~各位大大 :)

      刪除
    7. 早晨各位大大 ^_^

      大市跌 200 小兒科,個股都唔多跌 tim,睇黎今轉有資金頂住真係幾堅,想執平嘢都幾難 =.=

      刪除
    8. Capmo 大大:真向 4 蚊進發? ^O^

      刪除
    9. 此留言已被作者移除。

      刪除
    10. 今日之醜(係識寫厘個添), 暫唔上番開市,就逢高就沽^^

      刪除
    11. 瑞奇兄:係 ^.^

      唔會我一講即沉掛....>_<

      刪除
    12. 唔會...我都有跟過, 但坐唔定幾格走左>_<

      刪除
    13. 瑞奇兄:唔諗到 22日咁長遠咯,啱價位都會走一走 ^^

      刪除
    14. 記得番個籌字了, 23418又上番下行車 ^^

      刪除
    15. 剛想來這裡探探靚女薑 ....

      capmo兄,我哪有能力維持秩序。 大市回一回,d人避一避炒股,"氣" 例牌較強。

      ( ^_^ )

      刪除
    16. 積麈有機?佢長年橫行

      刪除
    17. 忠旺 GOGOGO~~
      不過今日既profit 又俾隻聯通抵消晒...

      刪除
    18. 藍兵兄一早已入重貨 ^^

      #384 好似仲有得諗 wor ^^

      Stephen 兄:我之前 post 過幅圖,積塵係短線突破三角形,中長線其實未 confirm 上升趨勢,講講下又無得升 tim ^^'''

      瑞奇兄:我考慮加一加 tim ^^

      Eric 兄:你炒親 D 細股都升天,強! ^.^

      刪除
    19. 藍兵兄太謙了, 你講聲入得添, 即再升多幾個位咯^^

      刪除
    20. 978....加唔切鳥,今朝仲升緊 3% 無加到 >_<

      刪除
    21. [剛勇] 0.435 入左139,睇下可唔可以倍升

      刪除
    22. 227, 218 日日火箭升空

      刪除
    23. 近2万4 時又加了-注牛仔^^

      刪除
    24. 227.... T__T 錯失太易~ 愛得太遲~

      刪除
  6. 各位早晨 :)

    有沒有人聽到片中女子說甚麼(是否廣東話)?要向她學習 :p
    https://www.youtube.com/watch?v=CWHZQJr2ySc

    回覆刪除
    回覆
    1. 地鐵咸豬手???聽落去唔係講廣東話 wor,但依家 D 人咩心態??我話緊拍片果個,一路係度拍,影住人哋咸豬手,但又唔出聲阻止...........

      刪除
    2. 睇真 D 唔係地鐵,應該唔係香港黎 wor ^^

      刪除
    3. 達人,網上看到的有時都不知是真是假,可能是自製假人 show?

      我曾有類似遭遇,十四/五歲時暑假搭巴士,坐上層最後一排位置.... 但我很膽小害羞.... 最後只是離座而去 >.<
      可能因為童年(十幾歲還算童年?!)陰影,再大些已不再穿著短褲出街,可憐兩條光管腳從此不見天日 @_@

      刪除
    4. 離譜的是穿長褲坐小巴也遇過,隔著褲子都不放過?!? >.< 嗚... >.<

      刪除
    5. Ginger 妹妹:我勸你要學片中少女咁,放胆強烈抵抗,指住佢黎罵。另外請不要再收埋兩條美腿,比佢哋晒下太陽啦,有益架 ^^

      P.S. 我有自私心態 ^^

      刪除
    6. ginger 一定係好索 ^^

      擋不住的誘惑

      刪除
    7. 美腿我鐘意,不過放心我唔係變態佬 ^^

      刪除
    8. 美腿我都 Like, 不過我是正常.:)

      刪除
  7. 美期又想瞓, 美女真係有左1期 B了...... ??!! >_<
    D錢走哂來華??!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日買上啲野掘哂機>_<
      好似大戶知道劇本咁>_<

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
    3. 大大今晚都係逢高沽美女嗎?

      刪除
    4. 美女跌唔落,但暫時也未有股仔心水,今晚再留意 >_<

      刪除
    5. 由有個柚, 得番個桔. 空歡喜 >_<

      刪除
    6. 好彩都又補番2個山峰 ^^

      刪除
    7. 尋晚入了 BFR、BXE,沽了 GD

      刪除
  8. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    Louis 在港入貨??^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Capmo 大大 and 各位大大早晨 ^^

      港股再調整,但又唔見大跌,個股仍然硬

      刪除
    2. 一DD啫, 你那邊的倒水中^^

      刪除
    3. 尋日尾市入了點氣、涼茶 ^^

      刪除
    4. 至醒你飲涼茶又入氣, 照升^^

      刪除
    5. 無喇,我隻氣都跌 >_<

      隻隻氣升係佢跌,氣真係同我有仇 >_<

      刪除
    6. 咁知你入勿氣了, 真激氣, 昨有1.36好奈咯 ??>_<

      刪除
    7. Capmo 大大~我在廣州

      刪除
    8. 各大大早晨^^
      2688, 1193, 392, 1083起動了,我未入氣呀>_<

      刪除
    9. 原來今日賭股裂口下跌

      刪除
    10. 瑞奇兄:#384 唔識郁呢 →_→

      刪除
    11. 瑞奇兄:#603 唔識郁呢 →_→

      刪除
    12. CAPMO大大應該指603...

      刪除
    13. 我見384冇升跌,剩得603跌咯^^

      刪除
    14. 我對 #384 有信心 D,#603 奶過太多次野 =.=

      刪除
    15. 此留言已被作者移除。

      刪除
    16. 涼茶轉左做偉哥,呀唔係,係金戈 ^.^

      刪除
  9. 早晨各位, 希望大家贏多點,
    基本都是全倉操作, 估吾到941今日倒升, PUT對吾到沖 >_<
    重倉2823之前升得急, 呢二日回落吾少 >_<
    有一堆二,三線股果然追落後, 暫時all win ^.^




    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁唔得過喎,自己 all win,又話希望大家贏多點但又沒有提供包賺股票號碼.......

      :p (講笑而已)

      刪除
    2. 支持~靚 Ginger :p

      快點提供~NO.

      刪除
    3. Money 兄 All win,我就幾乎 All RED >_<

      求 number x 2 ^.^

      刪除
    4. #978 先食糊 @1.50,睇個勢應該仲有得升,但本身 set 咗目標價 1.50,近排試過幾次太貪,有糊唔食罪大惡極 >_<

      刪除
    5. 我仍是祇望又可吋進 >_<

      刪除
    6. 達人兄應該連褲都著唔落,仲著襪?^^

      刪除
    7. 其實我選股真的好差, 941 PUT可見一班 >_<
      我個倉有210, 232, 308, 698, 826, 868, 911, 980, 1019, 1072, 1127, 1681, 2727, 3777 都是7月尾開始買入的, 避開晒D熱炒股 ^^
      暫時980, 911, 868蝕少少, 其它都賺少少 ^^



      刪除
  10. 包賺股票號碼......如下 (何時唔知 ??^^)

    xxxx,xxxx,xxxx, xxxx....

    你地睇到??? ^^

    我睇到兵 Sir D 氣...... 達人 D 美股...^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最近 D 美股唔掂喇,月頭係咁,買乜蝕乜,沽乜升乜。CHUY 沽出後尋晚大升,DSX、GD 連續兩隻蝕走

      刪除
    2. 今日到227回番1成了, 今日開細 >_<

      刪除
    3. 今日捱到番終點, 加埋期叫做有DD新高 ^^

      刪除
    4. 今日超重傷...

      紅合再跌落去今個月可以休息

      刪除
    5. 好好密切留意先.....^^
      政府俾最少兩手茶錢給我們, 正^^

      刪除
  11. 各位大哥,最近有买哪些医药股补补身体?

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。