2014年8月15日星期五

無覺好訓

近日有點無心股市,夜晚要同女兒訓,基本上完全沒有參與美股,應該有唔少業績好的美股,在績後有買入價值的,但筆者沒時間研究了。加上小女近日唔舒服,食了藥,可能因此夜晚訓得唔好,成晚轉身,攪到筆者都無覺好訓,昨晚我只睡了一個小時左右。

今早基本上都在補眠,下午醒來才知 #384 被中石化配股,今日股價跌近 4%。其餘持股近日都似被點穴,完全唔識升。在未到預設止蝕位之前,唯有耐心持有。

8 月17日香港有反佔中遊行,筆者有預感到時必定有人來踩場,分分鐘開大片? 佔中攪來攪去都未佔得成,泛民又爆黑金風波,一直自認佔盡道德高地的佢哋,突然光環盡失,反佔中勢力就借勢火速狀大。有佔、有反佔,我又踩場唔比你反佔,攪來攪去,「依壇嘢」真係好鬼悶......

106 則留言:

  1. No.1 ~ :)

    達達 ~ 保重, 祝女兒早日心身安康!

    回覆刪除
  2. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    NO.2 Uncle ^^

    小心身體^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日望能加入達人個384團, 望早晨醒多一浸呀!!

      刪除
    2. 早晨呀大大....會否排定14.8樓下???

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
    4. 此留言已被作者移除。

      刪除
    5. 咁定想多下 -3.xx% 啦, 達人唔好打我 ^^

      刪除
    6. 此留言已被作者移除。

      刪除
    7. 此留言已被作者移除。

      刪除
    8. Capmo 大大 and 各位大大早晨 ^_^

      #384 再跌 2%,我 D 持股唔知會唔會今日中槍身亡 >_<

      不過因間我都要再做沉睡的小五郎,大家賺多 D,可能下午再見 ^^

      刪除
    9. 此留言已被作者移除。

      刪除
    10. 昨日心急左添…… u tske care and rest more ar 達人兄~~

      刪除
    11. 通常唔會一日就 V , 一係就早上已V...
      今日已定下來磨吧 ?? >_<
      巳再 一 浸夠未咯 ?? >_<

      刪除
    12. 我以為佢會穿一穿5元, 放定4.96等佢,
      同3899下埸一樣, 放8.9x 就冇, 抵赤............
      先入注唔識既, 又自打頭殼一下 >_<

      刪除
    13. 真係-3.xx俾我睇, 磨下啦 ^^

      刪除
    14. 達人如 set 14.48就打了 >_<

      刪除
    15. 舒......................服.......................... ^^

      刪除
    16. 今朝又要掛住941, 又要掛2388....好忙...>_<
      希望今日25000...

      刪除
    17. 今日全靠隻941, 其他動力麻麻

      刪除
    18. 不是啦....買左10兌1CALL輪......執D茶錢....^^

      刪除
    19. Cash兄 : 我指個大市, 我都想有941, 可惜冇>.<

      刪除
    20. 剛訓醒,#384 Capmo 大大出手維持秩序了嗎? ^^

      刪除
    21. 我未打,我今次唔會 set 剛穿 50 天即打,因為大戶實質低股價做 Q 我哋 D 小散......

      大戶如 Capmo 大哥? ^^

      刪除
    22. 你同藍兵兄大戶講下數才對口, 我係標準老散咋 >_<

      刪除
    23. CAPMO大大係殷實大戶^^

      刪除
    24. 1083 真就跌埋收市 ?? ^^

      刪除
    25. cash兄: 請問今日有無沽暢通? 我沽左剩一半。

      刪除
  3. 回覆
    1. 涼粉兄:燃氣股係大家至愛,好多大戶都在這個星期分別對燃氣股出手了,我只係跟大戶風 ^^

      刪除
  4. 又近2萬5, 在無做對沖情況下留些現金
    放左210, 897, 1051
    換入6863

    回覆刪除
    回覆
    1. Money 兄:今日個市中移動玩晒,一隻頂起個市 >_<

      刪除
    2. 個人認為資金加埋補倉最多打上$100見頂, 分段入PUT
      剛放左只897就反彈, 果然老千 >_<

      刪除
    3. 我今個月放親 D 就升,買親 D 股就跌 >_<

      刪除
    4. 感覺這個月不宜高追市場熱股, 我追156也中招
      反而一些落後版塊做得吾錯

      刪除
  5. 剛收到政府的現金分享支票 9 千大元,補返少少 #384 損失 ^^''

    回覆刪除
    回覆
    1. 當係政府每年資助的旅費^^

      刪除
    2. 今日2萬5擦身而過? 成交不算多,個股-般,稍欠動力

      刪除
    3. 肥仔哦^^ 其實我都贊成香港也派錢, 這是最公平,最有效促進經濟的方法
      交易成平最低的做法

      刪除
    4. 就算係掩口費我都想要,唔派錢都會比班官貪咗去啦 >_<

      Money 兄:但香港難度高,因為太多人口了 >_<

      刪除
    5. 其實每人5000約3百多億 , 高鐵超支都去左百多億啦! >_<

      刪除
    6. 每年 300 億都幾甘 wor ^^'''

      刪除
  6. 原來今日係日本戰敗 69 週年,更加唔知原來香港有一個 「香港靖國神社崇敬奉贊會」,今日有條友仔着晒成身日本軍國旗出黎,攪咩呀?如果佢係日本人都 OK 既,唔好話我知佢係香港人掛?

    如果真係香港人咁都幾可悲,也證明咗香港真係法治社會,佢竟然可以係當眾着軍旗仲支持日本侵華,咁都無比人打死,真係好嘢! ^^'''

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本軍國主義、納粹主義、文化大革命果種唔知咩思想,都係絕對唔可以再出現

      刪除
    2. 不過假設當年日本建立大東亞共榮圈成功,整個亞洲人的質素會否比現在好呢?? 當然我絕對反對侵略行為。呢個只係在看到香港在英國管治後的假設。 不過又咁講有不少的港人的行為都很劣質,同佢地所罵的大陸人無大分別。

      刪除
    3. 這種假設會否忽略了當時日本軍國為何侵略的思想和行為?我不太了解歷史,但假設那個甚麼圈建立成功,整個亞洲會否只剩下日本人和一班奴隸? Who knows.

      刪除
    4. 甲兄:無錯,因為以上三種都是鼓吹洗腦,不給國民有自獨立思想 >_<

      浪子兄:我可以以性命保證,大東亞共榮圈係必定失敗,自古以來靠侵略的統治,必定不能持久。另外歧視也是期失敗原因,好似以前元朝帝古一樣,不同種族強分四大階級,是嚴重的歧視。大東亞共榮圈一樣,唔洗講又係中國人最低等級啦 ^^''''

      Ginger 妹:日本仔係妄想姐,佢國家資源又唔係豐富,人數又少,單係統治一個中國已經無可能,仲話大東亞.....就算無美國插手,佢哋都係註定失敗,不過場仗就肯定有排打就真 >_<

      刪除
    5. 浪子兄:再補充,其實自日本戰敗後,東亞國家其實係比不同勢力瓜分咗,大部分納入咗美國勢力,少部分歸咗共產黨。至於質素就好難講,其實東南亞國家好多天然資源,尤其係物產好豐富,但一直都強唔起來,可能東南亞本土人唔識做生意,而且天性較懶散

      刪除
    6. 香港竟然有一個 「香港靖國神社崇敬奉贊會」???
      攪邊科?
      唉... 真是無話可說!

      刪除
    7. 其實甚麼軍國主義、納粹主義、文化大革命, 英國管治等等; 都是想搶地盤攞著數啫. 我地市民(不叫人民, 百姓)只要培養好獨立思考能力, 并不需要甚麼管治, 應可自理. 社會祇需要一部憲法即可. 小政府是理想.
      引申出如果大陸人素質唔好, 是個人及家庭教育問題, 不要甚麼都委過於他人(政府)吧!
      香港人自己生活上出問題, 先自己想法子解決, 自己管治自己, 這是自主,自由,多好!

      刪除
    8. Jam J 兄:咩嘢唔如意的事都歸咎於政府,是現在社會的風氣 ^^'''

      刪除
  7. 成個倉持貨最少,839,1599升。。。其他唔掂

    回覆刪除
  8. 今日遊行又出乎我意料,無打大交 wor ^^

    不過人數真係你有你吹,我有我減。上次七一遊行警方減人數減到傻仔都唔會信,我信今次警方可能係如實報數,但又到大學 D 學者減人數,話得五萬,又真係無可能咁少 ^^'''

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊會打大交! 撐689嘅傅振中, 高達斌, 反中共嘅黃洋達, 全部唔見人. 陳淨心過咗氣. 李C煙不成氣候.

      不過最好笑係, 有線影晒派錢, 有線係吳光正嘅, 吳光正又算係撐大陸, 呵呵~ 但係撐反佔中果班人, 好多覺得香港只得一個傳媒, 就係蘋果.

      刪除
    2. 總之各自搵食啦,但衰在班佔中攪手成事不足姐,拖咁耐比人反擊,唉 ~.~

      (我雖然話中立,其實我內心有少少支持佔中 ^^)

      刪除
    3. 我幾佩服Now同有線,佢兩個台嘅大老闆,一個係李澤楷,一個係吳光正,兩個都要喺大陸搵食,佢兩個台唔Q理,照放蛇,照踢爆反佔中班友畀錢叫人遊行。

      另外,今次好笑嘅,係亞視都扮中立(原來仲有網民睇亞視):https://www.youtube.com/watch?v=9Ebadtx8XCU

      刪除
  9. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^


    美期又挾高?? 今日又玩開高? 又玩死做淡??>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. Put 左過夜 happy 陣都冇!! >_<

      刪除
    2. 大大早晨^^..1083未開得戶口>_<

      刪除
    3. 個市腰力唔錯, 但二三缐近期升冇份跌就-馬當先,唔易玩>.<

      刪除
    4. 我都係死淨粒導彈, 其他... 唔提啦...

      1333 出業績升轉跌, 都係沽沽有理

      刪除
    5. 呢個月放走左二線股826, 3777,2255,308,1104, 後都爆發... 感覺慘過輸錢 >_<

      刪除
    6. 今日成日 family day 無睇市,收市後都無眼睇,全部紅。中移動升到痴咗 =.=

      刪除
  10. 大家~午安 :)

    在廣州報告~真係好多黑人!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也見好多,係正宗非洲純種個隻

      刪除
    2. 你想表達咩呀, Louis?
      睇你唔似是 racist 吖..... :p

      刪除
    3. 有咩出奇, 福建都多南亞人落地生根啦

      刪除
    4. 多左非洲人應該係因為中國同非洲的生意來往近年增長好勁,中國也在非洲作了巨額投資。

      刪除
    5. Louis 兄你係咪想講伊波拉

      刪除
  11. 舊年8月美股麻麻,今年幾好喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 依排唔得閒玩,蝕水 >_<

      刪除
    2. 我有兩隻股都因為之前兩次升唔穿阻力位,到第三次試升時,我懶叻去沽,點知今次佢升得穿,嘔到一地血

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。