2013年9月19日星期四

全城熱玩 GTA

尋日早上忙於工作,晚上忙於煲 GTA,全日無睇市以及偷懶沒出文 ^^'''。好多朋友都有玩 GTA 5,我 9 月 17 日衝去 Game 舖買 game 時都排晒隊,好彩準訂了才有貨。舖內四個店員,一個 check 預訂 number、一個入袋、一個收銀、一個比 game 客人,做到無停手。

近日美國又有槍擊案,在我們角度這些只會在 GTA (遊戲) 中出現的暴徒,在美國是隨街都係 >_<。幾時才能管制槍械哦?

近日真懶,沒有勤睇大市以及尋找靚股,美國剛公佈維持買債,美股微升,但港股今早表現好興奮,不過暫時我的 watch list 都係跑輸大市 T__T。

今日是本週最後一個交易日,祝大家賺多 D,以及講聲中秋節快樂 ^O^

154 則留言:

  1. 回覆
    1. 超肥小K兄....達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄, 瑞奇,Ivan, Edward, 及各大大早晨! ^-^

      刪除
    2. 各位大大早晨 ^^

      小 K 兄變成 "小肥" ^^

      刪除
    3. Capmo大大早晨!各大大早晨
      今個中秋有驚喜

      刪除
    4. Edward 兄你有啦, 我冇勿仲要走D^^

      刪除
  2. 回覆
    1. 很久不見了 Louis 兄, 好嗎??^^

      刪除
    2. 我要上大陸工作,星期六回港 ~ Capmo 大大!:?

      刪除
  3. 中秋節快樂 ~ 達達 和 大家! :D

    回覆刪除
  4. 回返一些網友問題:

    藍兵兄的留言-----

    達人兄:

    我有兩個問題

    (1) 楊老闆係老實商人,非常可信??
    (2) 浪子兄的英皇娛樂酒店(0296): Cup with Handle ??

    ≧◔◡◔≦

    我的回答:

    (1) 這條點答你呀?你想累我比人打? haha ^^'''
    (2) 我一早寫下 296 是否做 cup?結果 cup 做了,但沒有 handle 卻直接突破,所以 cup without handle 的突破,等 handle 位出現才買的我,又一次錯過好股 >_<

    Cup with Handle 要看週線,296 週線圖明顯沒有 Handle 位,沒有出現兩週以上週線收市回下壓的調整位置

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前有花名, 唔敢講^^

      刪除
    2. Capmo 大大唔通係楊生個 friend? ^^

      刪除
    3. 一切隨風兄的留言:

      香港Citibank 出左一世免佣計劃, 各位澳門大大有無興趣搞返個?
      唔知有咩要求.
      買賣股票成日出入, 手續費認真不少. 如果慳到筆 幾好 :)

      我的回答:

      我都見到廣告有賣,但有無咁正?一世免佣????係就真係必定要申請喇,慳返好多 >_<

      刪除
    4. 只係買入不用佣金,賣出都要計佣金的

      刪除
    5. 藍兵兄:1044 反而是 cup with handle 突破,不過突破成交沒有明顯放量,兵兄點睇佢基本因素? ^^

      刪除
    6. newbie 兄: 咁都慳返一半 wor ^^

      刪除
    7. 我睇過details,係買入唔使俾佣,賣出就照收

      刪除
    8. 係呢... 各位師兄你地用緊乜證券行做TRADE?

      我用永豐證券, 一Q $3.68, 超爽!

      個TRADE PLATFROM 都幾快吓

      刪除
    9. 只係買入不用佣金,賣出都要計佣金的?? 咁奸, 出收番0.2%就有鬼用??^^

      刪除
    10. 達人兄:

      恆安國際#1044 基本因素太好,所以一直好貴。 PE/G > 1。

      如果以「強勢,優質」為主調,恆安國際#1044 應該可以買,死坐到技術上近
      100元目標,然後再看。 但如果現金水平低,當然要等待值博率高一些,因為這可能僅是浪頂的假像。 ^^

      刪除
    11. 達人兄:

      會考慮 華潤燃氣#1193? 我看到You兄前2天也肯定地上船。 華潤燃氣#1193仍被困於下降軌,但如果看基本因素,遲早破軌。 這股我有貨,bias。 ^_^

      刪除
    12. 藍兵兄: 燃氣股,我其實吼緊隻 "犯賤" 股,等突破再買返犯賤,係邊度跌低,係邊度起返身 (跌咗幾次仲要犯賤 >_<)

      刪除
    13. 達人兄:

      中油燃氣#0603?

      中油燃氣#0603: 我已經不敢佔投資組合5%以上,但心底告訴我 「要在別人恐慌時貪婪,在別人貪婪時恐懼」。 是我犯賤??

      刪除
  5. 大家中科團圓快樂!!!
    今日我又跑輸大市,希望唔使負啦 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. Kelvin 兄: 我跑輸咗大市好很耐 >_<

      刪除
    2. 我都係^^

      今日減D柴9>_<

      刪除
    3. 達人兄
      呢個月我好番少少,今年唔使白做,希望可以繼續

      刪除
    4. 係...個市就坐火箭,

      我D貨就縮水...悶~

      刪除
    5. 各位中秋節快樂!!
      達人SIR PS3 ID 呀!!XD
      我尋日打隻狗,比佢咬死左!
      之後去左山頂覽車睇日出好正!!
      跟住夜晚去曳曳 睇艷舞

      刪除
    6. Kelvin 兄: 我跑輸咗大市好很耐 >_< x2

      刪除
    7. 仲有食埋偷食1.21既波多野>_<

      刪除
    8. 原來LOUIS兄返左大陸做野,我來緊都要轉工啦
      1148同1829跌跌,真係好難玩 >_<

      刪除
    9. 我都 like 佢咯, 1.79收番的, 食到就算了 ^^

      刪除
    10. 3339前幾日我走到1.88咯, 睇未係時侯爆上2元住>_<

      刪除
    11. 唉...我不太適應大陸 style. :(

      刪除
    12. LOUIS兄
      你係唔係日日都要飲酒??

      刪除
    13. 超肥K兄 10月 call 左勿??^^

      刪除
    14. CAPMO兄
      我係想PUT的,不過都月尾啦,9月應該會高位結算,等10月開PUT ^^

      刪除
    15. K 哥你想 put^^

      超肥小K兄 10月 call 左勿??^^

      刪除
    16. 都係之前低位開左D 230,234,238
      睇之後點行了hehe

      刪除
    17. 各位早晨!中秋節快樂!

      Louis 兄現長駐大陸? 我曾經長駐一段時間,雖是大城市但真的好很悶,一放假便馬上回港了

      刪除
    18. Kelvin 兄 ~ 我做 research, 唔使飲酒!

      不過真是... :X

      刪除
    19. 雖是大城市但真的好很悶,一放假便馬上回港了! Yes.

      刪除
    20. Ivan 兄: 係大陸 "喜愛夜蒲" 的就唔悶,唔喜愛的就悶死 >_<

      刪除
    21. 番工唔過幾日,內地同事已要我開單報銷騙公司錢! :X



      刪除
    22. 今日d二三缐仍是稍為跑輸大市,完全欠缺勁勢!

      個大市今日有机會破5月高位23512,繼破今年降軌后再破前頂,是頗利好訊號,我現已滿倉出擊了

      刪除
    23. thanks ~ ivan bro.

      what is your choice? prc properties, banks or other?

      刪除
    24. 達人兄 : 如喜愛夜蒲倒是很精采的,很多時都會碰到來自各地的靚女,當然你可以識正經或不正經的^^

      刪除
    25. Louis兄 : 大陸貪腐是常態,大有大貪,小有小貪

      刪除
    26. 所以 ... 我不太適應!:(

      刪除
    27. Louis兄 : 我覺如想跟住大市而又較平穩的可選內銀及內險

      刪除
    28. thanks ~ I mainly hold 123, 3618 (sold half this morning).

      刪除
    29. 美國佬唔減債,清左945先

      刪除
    30. 今天有好多紅 1148, 1829, 1086 >_<

      刪除
    31. D 9 好在走得快, 真大市升就冇份 >_<

      刪除
    32. 蟲工倒跌 2% 頂佢 >_<

      今日莫講話無得賺,要蝕 tim >_<

      刪除
    33. 就快連3899都冇升了 >_<

      刪除
    34. 我得兩隻,兩隻都倒跌 >_<

      刪除
  6. 小 K 兄: 我部 PS3 未有得上網,ID 係咪一個英文名?

    我尋日做 mission 帶住隻洛威拿,點知條狗公行行下見到另一隻乸,走咗去攪野.... >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我跳完舞帶左個舞伴回家,嘻嘻^^

      刪除
    2. 咁等你上到先啦XD
      應該係登入左會顯示係右上角
      點有自己隻狗><

      刪除
    3. Louis 兄: 回港立即買返一部吧 ^^

      瑞奇兄: 你都有玩嗎?條女可以帶返屋企的嗎? ^^

      最初我覺得要用個肥佬阿叔有無攪錯,但之後我去髮型屋幫佢整返個頭,同埋整返 D 鬚,個樣立即變咗 "布斯韋利士",又幾型 wor,haha ^^

      刪除
    4. 可以去佢屋企曳曳^^

      刪除
    5. 小 K 兄: 我未有隻狗,隻狗係黑鬼個 friend 的,剛好 mission 有得試用,但好似之後係有得用隻狗,同埋要 train 隻狗技能 tim >_<

      刪除
    6. 可以去iOS download個apps ifruit!
      同埋開左social club acc未呀?

      刪除
    7. 有玩既大大可以交換PS ID ar haha

      刪除
    8. 乜都未攪,無得上網好唔開心,我個 friend 幫我去淘寶買咗個 router,等緊 ^^

      刪除
    9. why 去淘寶買 router? delivery is slow if it's not in china.

      刪除
    10. 上網連線系統開通左?

      刪除
    11. Louis 兄: 寄去珠海拱北,然後自己提貨 ^^

      瑞奇兄: 好似未開通

      刪除
    12. 等埋達人兄先,我未慣操作,無端端係街開槍殺人俾差佬追>_<

      刪除
    13. 瑞奇兄: me the same >_<!!

      無端端係街度射槍,尋晚係街度撞到條 random 事件的傻佬,聽完佢 9 up 完一輪,按錯制一拳打 Q 到佢暈咗,跟住比警察追捕,我當時係踢緊單車,點走呀! >_<!!

      刪除
  7. 最近唔多識玩港股,莫非自己已失去對港股的觸角?睇親個 D 都跌,唔睇個 D 就升。等 Cup with Handle 佢就來 Cup without Handle 突破,之前放咗的就狂升 (566),買回的就唔識升 (2020、3339)

    反而美股節湊還可以,買的中 YNDX、BIDU 叫做破頂,GMCR、YY、KORS 有些微利 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 達人兄
      唔關你事,係大市真的好L難玩,我都係半倉上陣,唔多理佢

      刪除
    2. 港股真係有d無所適從,今天看來又要跑輸大市了,自9月起計已嚴重落后大市,最氣餒就是這種市況了,你精挑細選個股,但居然要跑輸簡單買盈富一條街>_<

      刪除
    3. 恆指9月原來已升了8.x%, 國指近10% >_<

      刪除
    4. 當恒指突破時,以洐生工具貼市追擊,似乎才是最有效方法,小 K 兄肥死 ^^

      刪除
  8. Capmo 大大: 以前買過的 EXXI 突破了,個勢好似 OK,有無興趣? ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 今晚番來先看才算, 我昨食左 FLT 現冇貨 >_<

      刪除
    2. 美股好多股走勢都幾靚,今晚對板可能加返一兩隻,港股今日蝕錢真激氣 >_<

      刪除
  9. 自八月中起 港股倉已經跑輸大市...9月仲衰. 差幾條街. 感到 losing streak...冇咩心水.

    反而美股倉算錯, 頂到下.

    依個半月, 整個倉YTD冇咩變過, 白做

    9月心理壓力好大, 又搬屋, 又有親人離世, 又有家人動手術, 又準備喜事... 事後睇返...咁情況, 港股倉應該要心理停價, 即係離場. 心理質素不太好..

    回覆刪除
    回覆
    1. same here~ 8月尾9月頭有段時間, 兩星期唔見左1成, 雖然係玩正股, 但頻密地唔係配股就係高追摸頂或者震倉

      e+ 買多左成份股, 專揀板塊龍頭, 不求短期急升, 只希望用多少少時間希望慢慢 recover 到

      刪除
    2. Raymond 兄: 咁多嘢攪,有排忙,暫時離場都係一個辦法,我結婚時也暫停炒股 ^^

      Eric 兄: 港股二三線股真係地雷好多,中咗地雷係非戰之罪,買返成份股可能正路些,我都睇緊一些地產股,唔退市住,可能地產係短期 winner

      刪除
    3. 合和實業#54: 今日 me too。 ^^

      刪除
    4. 香港地產已經俾CY搞到政策市, 會唔會REIT 好 d?

      刪除
  10. 不少地產股完成趨勢1-2-3 如16,17,1,83
    指數增加不少動力, 我都貪婪地跟風買入地產股...
    但指數3個月已升3000點...太多人gogogo了...

    回覆刪除
    回覆
    1. I think not much people gogogo

      刪除
    2. 看這裡的留言就知>_<, 今日好多中資周期股還逆市下跌呢,死未!

      刪除
  11. 今日差不多全部持股都跌
    一點都不像升400點
    垃圾
    >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日我有一半股跌 1148,1829& 1086
      今日又大大跑輸大市>_<

      刪除
    2. Kelvin 兄: 轉部分去玩美股啦,追突破強股的話,美股好玩 D >_<

      刪除
  12. 美國唔減債, 似乎應該斬Manulife,

    呢2星期, 小注入咗TSLA, YY, BIDU, QIHU, 叫做頂得吓.

    不過早2晚入嘅ALXN似乎未得住.

    回覆刪除
    回覆
    1. TSLA 又升 6%,真係強股莫估頂 >_<

      QIHU 又升返喇,科網真似不死,好彩我都有 BIDU、YNDX、YY 頂一頂 ^^

      刪除
    2. 今日比港股激死,升 300 幾點我蝕錢。美股唔同光景,我以為今晚道指升緊 200 點 ^^'''

      刪除
    3. ALXN 一直守住 50天線應無問題,KORS 已破頂,gogogo ^^

      刪除
    4. TSLA 由5月到依家 +200% 無言

      刪除
    5. Cash 兄: 老美太多股票升到我無言,QIHU 由 5 月升到依家都倍幾架 >_<

      甲兄: 你肥仔 ^^

      刪除
    6. 肥乜鬼, 梗有啲奇怪股拖後腳, 之前有電視股, 泰國ETF, 房地產ETF, 今次有MFC. 而且我重倉係VISA&MASTERCARD, 一切算係正正常常

      刪除
    7. 甲兄: 重倉 V、MA、SBUX 個 D 真係好正路,唔會點輸,長升長有 ^^

      Cash 兄: 我慘到癲 >_<

      刪除
    8. 睇住港股係咁升, 自己完全無奈、無助、無力、無能 >_<

      刪除
    9. 各位美股肥仔肥佬晚安, 我新仔勿美股都冇係手, 暈 >_<

      再入門買勿呀?各大大請射住射住 ^^

      刪除
    10. 我近排無野落肚 x2 >_<

      刪除
    11. 睇住港,美股係咁升, 自己完全無奈、無助、無力、無能x2 >_<

      刪除
    12. QCOR 除老細出貨仲有勿衰?? >_<

      刪除
    13. Capmo 大大: 你食 Call 都食到肥晒啦 ^^


      刪除
    14. 今晚美股暫時無乜心水,收工訓覺先,weekend 我要整個份 watch list,近期濠賭咁勁,我都要睇返晒美國賭股先 ^^

      刪除
    15. 我冇 call 呀, 肥小K Sir 就有, 我得期咋, 仲有幾條 On 9 ^^

      刪除
    16. QCOR 比 investor.com 話有 sell signal,擺咗入冷宮 ^^'''

      但係強股通常守到 50 天線,睇下佢守唔守住

      刪除
    17. on 9 近排都勁,好過我隻 "睇肉" 多多聲 >_<

      刪除
    18. 美股暫時睇來睇去,都係科網最勁,但我已唔少,唔想一倉都係科網,好似奶嘢 >_<

      開發 D 其他類別先

      刪除
    19. 今日尾市又收番條蟲 9 >_<
      其他2條較忠心今早走的反未補番住 >_<

      仲衰到貴1位死死9入番今早走的波多野>_<

      再又補番今早自空的高危>_<

      刪除
    20. 達人Sir 飲左杯綠啡未??^^

      刪除
    21. 達人兄,

      weekend 我要整個份 watch list

      美定港,or both ?

      刪除
  13. 達人兄 請問除aastock外 有邊個網或apps有美股資訊提供

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。