2015年1月13日星期二

油價尋底

上個 weekend 香港金融界最大新聞,莫過於李超人的長和系大重組,#1 和 #13 今日均急升,大行一致睇好,我個人就唔識睇,pass ^^。今日國內股市續跌,恒指能頂住不跌,超人應記一功,但今日市況其實幾差,watch list 睇開的股票大多數紅色,上週有師兄提及的突破股 #2600,今日趁回吐筆者都上車了。

今晚油價再急插,之前有朋友話成本價都應該是 $60 左右,跌到 $60 以上應該可以盡情買,但今晚期油跌到 $45,會否跌穿 $40 去返海潚價呢?但奇怪今晚美股的航空股不升反跌。

美股和港股筆者最近都沒有克意去睇板塊,反而每天上成交異動網,睇睇有那些大成交上升的異動股合心水。美股找出不少醫藥股,不是特登去找,而是在異動中找到,好多走勢都好強勁,看來美股醫藥股應比港股醫藥股強。

42 則留言:

  1. NO.1 ^^

    達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄浪子兄 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
  2. 各位早晨 ^^

    會否跌穿 $40 去返海潚價呢 ?

    去返海潚價35 可以大膽入貨

    回覆刪除
    回覆
    1. 穿 $40我估.............. >_<

      刪除
    2. 早晨 Cash 兄,如果想直接入油,係咪要入期油,或者期權?港股的油股和油價好似無乜直接關係

      刪除
    3. 唔知有無,我仲未玩過期貨 ^^'''

      刪除
  3. 早晨達人^^
    呢排大陸A股有色調整中, 今日先入1 注2600, 打算中長線~
    另外剛剛加注510 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨 Money 兄,見 #2600 突破時那支大陽燭成交量好堅,希望無買錯 ^^

      #510 無乜研究,今日裂口上升

      刪除
  4. 我都開返個早晨post先, 各位早晨 ^ _ ^

    回覆刪除
  5. good morning 2600 pattern good?

    回覆刪除
    回覆
    1. Stephen 兄:2600 似係頭肩底 + handle 突破,如只睇右手邊可算是 cup。#316 無錯都突破喇,堅架 ^^

      刪除
  6. 達人,上個月入左既油服,到今日都仲有profit,入果時美國期油仲係60,e+ 得返47,証明左市場已經習慣左油價下跌...XD

    btw,見到飛機係咁飛,反而入左隻航運股搏下,航運選擇唔多,而且專揀AH股,搏埋佢收細個差價。

    回覆刪除
    回覆
    1. Eric 兄:所以就算想博油價反彈,我也不想入相關公司的股票喇,因為都未必跟行的 >_<

      刪除
  7. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄浪子兄 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家早晨 :)

      capmo 大哥近來好嗎?和靚太繼續活潑 :)

      刪除
    2. 早晨靚靚, 都係粗茶淡飯, 活潑地平淡過日啦^^

      刪除
    3. 午安靚女及各位大哥 ^_^

      刪除
  8. 有無澳門朋友可以答到我,我見到有些地產開價出來,如大潭山 1 號那些豪宅,開出來的尺價只係六千幾蚊??頂級豪宅 wor!堅定流?咁樣計豪宅由高位已落咗五成!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 開始睇定,頂級豪宅跌到 5 千蚊尺真心抵買 ^^

      刪除
    2. 上番件先招呼下我地, 我地帶足手信上來 ^^

      刪除
    3. Capmo 大哥他日可以教我養魚 ^_^

      刪除
    4. 你係養我一定毒你既??!!^^

      刪除
  9. 回覆
    1. 唔係,係唔少盤放出黎都係開這個價,我先出奇,跌到咁嚴重?未加息咋 wor ^_^

      刪除
  10. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄浪子兄 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁靜?
      定係同我一樣. 覺得好難玩少出聲

      刪除
    2. Raymond 兄,近排好少操作,又用 IB 長效止蝕功能,我甚至日間好少睇股價 ^^

      刪除
  11. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄浪子兄 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。