2012年7月12日星期四

2012-7-12

今天從簡,恒指大跌 394 點或 2.03%,國指大跌 206 點或 2.20%,總成交 472 億。國內股市回升,上証和滬深 300 分別上升 0.46% 和 0.97%。今天港股好似還債咁款,早前一直強於國內股市,今天跌返夠本。技術走勢開始轉弱,國指已創 2012 年內的新低位。

今天沽出中國旺旺 (151) @9.38,沽出融創 (1918) @3.37。主要旺旺早前應該是假突破,破頂後製做不錯的買入點,然後大插收場,週線圖那支大陰燭都幾 ugly。融創上市當天的高位是重大阻力,突破不了加上大市向下,怕有較深回吐,於是先止賺。

現金提升至 65.70%,今天回報 -1.05%,是近來的重傷。近來看走勢加了一些股票後,新加的股票幾乎全都蝕錢中,根據過往經驗,是大盤逆轉大跌的先兆,不知今次又準唔準。不過目前內銀極之超賣,怕短線國指有反彈,於是不敢做淡,以增持現金代替。

短期內會把現金的一部分借出給別人作短期應急之用,可能維期一個月。這段時間可以給自己一個冷靜期,強制不能有大動作,未嘗不是好事。 雖然筆者還有一個私倉全持現金,銀彈不算短缺。 ^^

92 則留言:

  1. 回覆
    1. 達人唔係冇買過,
      係食左冇番轉頭而巳^^

      刪除
    2. yes, 我已講左係太快落車, 以及並沒有係第一次回落之後又破頂時買入

      刪除
  2. 雖然成交唔多, 但下跌始終係下跌, 相信自己組合呢幾日又下跌不少. 達人兄, 唔知閣下借錢出去有冇做好壞賬嘅準備, 以自己同朋友經驗, 最好嘅情況係明明話一個月還, 但最終遲一兩年才還, 甚至小小銀碼都要分好多期還, 期間仲要旅行玩樂. 最差就係一去無回頭,之後扮唔記得, 甚至話你咁有錢唔好計較啦! 特別係話有急事已經冇哂方法先搵你嘅人. 雖然唔知達人兄詳情, 但希望你有心理準備便可, 希望我咁講只係諗多咗而已.

    回覆刪除
    回覆
    1. Totally agree
      我好記得哩句: 雙手送,跪地求還 >_<

      刪除
    2. 哦~~~哈哈~~我係借給別人公司, 不是借給個人, 因為他公司在國內發展, 但不想在國內攪融資, 因為國內融資是超級麻煩, 而且政策隨時變, 隨時會提早叫你立即還款 (咁都得!?)

      所以借住多少給他短期週轉之用, 咁大筆錢入壞帳我死得咯 ^^'''

      刪除
    3. 達人,你用咗幾耐時間去做這借錢決定?有無經過很多內心掙扎、逃避、反覆思量etc? :P
      我經常成為別人問借錢的對象 @_@

      刪除
    4. 我極少借錢給人, 但對朋友的公司有信心, 所以主動提出話我有錢, 完全無掙扎過 ^^

      因為只不過是短期現金有些短缺, 已經在澳門攪緊融資, 也不是完全沒有現金, 只不過穩陣起見, 公司的現金水平不能降至太低, 借給他是提高現金水平, 當一些應收帳收回來後就有現金了

      如果對方係鬼佬, 我絕對唔會借 >_<!!

      刪除
    5. 達人兄,恕我直言,可能見得太多衰人問人借錢唔還嘅事,所以你所說的並無改變我的看法,就係最壞打算要當壞帳處理,如果接受唔到就唔好借,就算係死黨,兄弟姊妹都一樣,另外如果可以的話試下同自己太太說一聲,睇下阿嫂意見.這件事畢竟係達人兄的私事,寫完這段後我便不再多說了.

      刪除
  3. 回覆
    1. 有-部份 (好早前買)... 3328, 939! :?

      ps. Capmo 大大 ~ 點知?

      刪除
    2. 唔係你近期點會日日死,
      衹能說加油,明天會更好!!

      刪除
    3. 我估...都沒用啦! :(

      刪除
    4. 你唔好望佢減息添, 不過七月應不會了~~

      刪除
    5. 整個政策不利內銀, 溫總之前已講過大行過去太暴利, 近年又睇到政策配合溫總言論, 總之係對內銀不利的, 先加存準金, 唔比銀行做足生意, 然後不對稱減息, 內銀是為國捐驅板塊, 趁有唔錯反彈時可能需要換馬了

      內銀唔會死, 只不過成日維持低估值, 悶都悶死人 ^^'''
      真係 value trap

      可能只宜炒 range?

      刪除
    6. 內銀可能只宜炒 range & 變了挾指數工具?
      我已掉晒 :S

      刪除
    7. 等到週線 RSI(14) 跌到 28 或以下, 應該是不錯值博位 ^^

      刪除
  4. 各位早晨,今日請假,又可以上來吹吹水,依家升緊,但好快到十點,唔知中國第二季GDP最終如何?都唔好開心住.

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱啱出咗,增長有百分之7.6,我估今日個市會好番啲.

      刪除
    2. 依家升得 80 幾點, 大陸微跌, 完全無興奮 wor ^^''

      刪除
  5. 天煞沽升兄,是否止蝕了874?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈未啊,所以可能只係虛火反彈,跟住再插^.^

      刪除
    2. 點會尋日咁快止蝕呀 ^-^

      刪除
    3. J兄諗可能我沽完所以再升;)

      刪除
    4. 因為天煞沽升這個名字, 令人有如此聯想, 所以想證實一下 :-)

      刪除
    5. 哈哈~~通常實際和名字相反, 叫 "阿發" 個 D 通常都唔發 ^^

      刪除
  6. 回覆
    1. 又有契弟來玩野?先X定佢XX個X, 費事連依個BLOG都收埋皮

      刪除
  7. 回覆
    1. 1093 已 set 好止蝕價, 連加注的平均買入價是 2.069, 現價蝕緊 1.88%, 佔組合比重 5.41%

      刪除
  8. 這幾天很忙, 又要練波要賽波, 又要打機, 又要湊仔, 所以無時間 update 網誌 ^-^

    今日又高開低走? :O

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 一直吼實 8 同 6823, 今朝睇仲無乜野, 突然又爆, 睇少陣都唔得 ^^

      今晚決定, 或是但選一隻, 其實我心水係 8

      刪除
  10. wa, 874 跳樓!? 今日高低位>10%

    回覆刪除
  11. 今輪減息, 除左內房叫做強, 高負債公司完全無興奮....咁即係貨幣政策的鬆緊只係好次要的原因, 之前下跌真正原因係行業或公司問題?

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。