2012年7月3日星期二

板塊強弱懸殊

今天借外圍好消息,恒指復市就裂口高開,其後升幅擴大,全日升 294 點或 1.51%,國指升 136 點或 1.43%,總成交 498 億。國內股市只微微上升。執筆時歐洲主要股市繼續上升。

今天因為恒指已升穿 50天線,按策沽出兩隻恒指熊證 (61873) 和 (62664),暫時先避其峰放棄對沖,但仍留下銀河 PUT 和 A50 PUT。今天組合回報 +0.41%,仍然預了是跑輸大市。

今天下午趁有時候逐一板塊 check check 股價走勢圖,發現板塊之間強弱懸殊,強者越強。筆者一改上次專吼跌到扒街後出現突破的週期股博 turnaround 的策略,今次找定一些強勢目標,即是在這一浪中跌得遠比大盤少,最低位也高出上年 10月的低位很多,甚至自上年 10月以來保持着 Uptrend 一浪高於一浪的股票,希望下一輪以這些強股作主力,間中才吼一吼低殘的週期股博 turnaround。

目前最強的板塊應是內房 - 部分藥股 和 部分食品股,內房幾乎一致強勢,就算較落後的,股價都企得很硬淨,隨着減息週期開始,買內房可能是較正路的。藥股板塊很大很分散,宜選當中最強的才買。食品股也是很分散,落差很大,統一 (220) 強到無朋友,旺旺 (151) 也很硬淨,但康師博 (322) 就大落後。

另外本港電訊股和內地燃氣股,股價都企得很硬淨,可以留意。內地電力股近排都非常強勢,不過和煤價下跌有關,未來能否維持升勢是未知之數。內銀股一致扒街,得返一隻民生 (1988) 可以留意。

水泥一致發盈警,是整個板塊同時出現問題,不宜買入。澳門賭收六月增長遠低過預期,濠賭大多逆市下跌,如果博濠賭,不如博一博金界 (3918),起碼是獨市生意無競爭。 中央越谷內需,內需的板塊就越死得快,內地零售類股票的走勢非常之 ugly,超市股和百貨股都很弱。化工股又是大多數發盈警。

好的板塊買少見少,盈警的越來越多。

117 則留言:

  1. 今日到我了!

    聽日止蝕3331, 完全唔係路!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 3331 可能長渣無問題 wor ^^

      刪除
    2. 你聽日放左,一定會後悔~
      到呢個位,你應該諗你會唔會買呢隻野,有冇咩準則?
      符合準則既就留

      刪除
    3. 技術上, 唔會買, 已錯過2次賣出機會.

      刪除
    4. 我個人意見:穿左10.7,1~2日收復唔到先止蝕

      刪除
  2. 回覆
    1. 甲甲
      美股和你很夾呀
      港股就..........
      几時得閒寫下網志
      分享吓投資心得

      刪除
    2. 甲兄: 美股真係同你好甲 ^^

      刪除
    3. 庚, 一來飯都唔得閒食, 二來心得盡在www.investors.com
      達人, 5月&6月頭, 我都俾美股冼過

      刪除
  3. 1813 達人兄點睇,今天因跌得多放了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我意見係未跌穿 6月中低位都不用沽

      刪除
  4. 頭先先食左個統一滿漢大餐 :P 最正係真係有包牛肉俾你落

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 我好少食統一, 唔知好唔好食, 不過股價就好好食, 但我無貨 :(

      刪除
  5. 回覆
    1. 早晨! 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄及各大大/大姐 ^-^

      刪除
    2. 達人 Sir, capmo大大, Louis兄, 各大大,

      早晨! ^-^

      刪除
    3. Capmo 大大 ~ 有動作...嗎? :p

      刪除
    4. 此留言已被作者移除。

      刪除
    5. 昨日入左D氣, 今早加多DD^^

      刪除
    6. 我今日最叻係佢同股王了, 其他企定定係度^^

      刪除
    7. 今日一開見1918跌5%, set 完影都冇^^

      刪除
    8. 一講就有氣了^^
      頂,今早俾幾k都未俾哂噃^^

      刪除
    9. 係噃, 有樓冇氣點住^^

      刪除
    10. 今日醜女大番身, 大泡和, 水泥, 189新材料都來彈跳^^

      刪除
  6. 紋身佬真係大佬,今日又係升最多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 炒 range 真係都幾和味, 係咁重覆 ^^

      刪除
    2. 唔知仲頂到幾多次呢XD

      刪除
    3. 今日52week low股出奇咁少,好現象 ?

      刪除
    4. 今朝又差啲,入唔到老吉 :(

      刪除
    5. 但今日升晒去 D 廢股度, 好現象定壞現象真係唔敢講 ^^

      刪除
    6. 達人兄, 我又不覺得是這樣.

      我的持股今天基本上都表現不錯, 好像它們之前也不是很廢:)

      刪除
    7. 但今日好似越係盈警, 或是越是壞消息越升?水泥, 汽車等急升, 真係唔識睇, 所以今日都無動作 ^^

      刪除
  7. 回覆
    1. 1038不知不覺中升至接近52週高位!

      刪除
    2. 325...miss 左, 尋日入左 watch list, 無諗過今日升咁急 =_=

      Cash 兄: 934 好正 ^^

      刪除
    3. 992 越跌越有, 有無人敢撈 ^^

      刪除
    4. 有些股需要的只是給它們些耐心..

      我一直持有874, 215, 934

      刪除
    5. 992的下跌是google同microsoft出平坂電腦,會損害手提電腦的銷量嗎?

      強人是你 x100!

      刪除
    6. 992 自己都有平板?不過已出現頭肩頂跌破, 我唔敢買了 ^^

      刪除
  8. 强人是,陳sir.x2 。不如透露吓仲有咩靓股了。跟陳sir 搵食。逵人sir 吾介意哦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 陳 sir 不時會透露一點, 大家留意 ^^

      刪除
    2. 那些股份我已經持有了一段時間, 我相信你當時也看到我持有了, 現在享受升幅, 只不過是那時的播種已經開始收穫而已. 如果你要跟, 當時就跟了, 現在才希望我透露持股, 真是奇怪.

      提供貼士很容易, 可是有了貼士, 自己沒有做功課, 又有什麽用?

      再透露多些我的持股? OK, 我還持有8008, 當時1.0X的價位你會不會跟? 跟了後能不能忍兩三個月不升, 繼續持有?

      刪除
    3. 我都曾有8008,大約1.1入,可惜1.17走左,係受老廉單野影響
      所以我自己係最要改進耐性

      刪除
    4. 哈哈, 無錯, 陳 Sir 好多持股一早已過了最佳買入價, 現在是享受升浪, 若果現在才買入並不是很化算。其實別人持股只可當參考, 我始終認為 Bloggers 寫的投資心得, 比公開持股 number 更加有用 ^^

      刪除
  9. 陳sir .語氣好吾妥哦!小弟冇其它意思哦,只吾过冇跟開過陳sir 的blog.如有得罪,請多多諒解!希望陳sir之后多多指教!

    回覆刪除
    回覆
    1. free兄,
      不好意思我語氣重了一些.

      我想表達的意思是如果你不放棄跟別人買的想法, 未來輸錢的機會將遠大於贏錢.

      如果把找貼士的時間用在自己做研究上, 起碼贏錢或者輸錢都會知道一些原因, 這樣才有機會不斷進步.

      請牢記那句名言: 跟貼士是最快的破產之路.

      刪除
  10. 陳sir講得好有道理。小弟铭記。只吾過單纯的跟霖把買。确實好低级。但係想寻找一些大師们的對某些股票的新思维。跳出自己思维的某些局限。都不為過吧?我諗這样可使自已更上一层楼。好希望能够睇到像陳sir 般的大師们的對某些股票的見解。係度多謝陳sir先!

    回覆刪除
    回覆
    1. free兄,

      我可不敢自認有大師的水平, 我只不過是個小散戶而已, 充其量在博友之中可能算是較資深的小散.

      雖然股市萬變, 但基本的東西是不會變的, 與其向網友尋找新思維, 不如重溫那些經典.

      如果我有幸在股海淘到些許金子, 那也是因為我可能吸收了大師們的些許智慧, 絕對不是有什麽獨門武功.

      刪除
    2. 唔好做沈大師就得啦 :)

      刪除
    3. 沈大師好似好耐無上電視, 少了明燈 :(

      刪除
  11. 回覆
    1. 甲兄: 有甚麼可以 post 出來交流一下

      刪除
    2. "圖勝天下"作者=報紙Investor's Business Daily創辦人. www.investors.com powered by IBD, 所以上面有堆實例值得作為CANSLIM參考, 仲要免費. 如非炒美股, 收錢服務可以不理.

      刪除
    3. 點用架?!甲兄教下我XD

      刪除
    4. 資料, 分析...click click下就有, e.g.

      http://ibdtv.investors.com/616440/201206281205/daily-stock-analysis-visa.aspx
      http://education.investors.com/onlinecourses.aspx

      刪除
  12. 早晨!!好大雨><淋濕晒

    回覆刪除
  13. 早晨各位大大,請問capmo大大,1918昨今2日都係一開挫低,然後慢慢推上。咁走法係咪仲收緊貨呢?⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨達人Sir,你隻1918,近排好猛,不過若出年業績增一倍以上,咁PE只是1倍松D,若巿埸俾番6-8倍PE估值(81有8倍),咁真口水都滴埋,若冇估錯的話⋯

      刪除
    2. 早晨! 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄及各大大/大姐 ^-^

      1918 現才仲收緊貨?我想不會反應仲慢過我們吧^^

      刪除
    3. 嘩兄: 應該唔似收緊貨, 由 2 月有規律地調整至 6月頭, 應該已收晒貨喇掛 ^^

      估值真的很低, 不過有時平野又無好野, 係咪業績咁好就唔知, 但係現價升極歷史 PE 都係 3 倍的確好抵, 又食正減息主題, 我諗買一點放長線無乜蝕底

      Capmo 大大早晨 ^^

      刪除
    4. 不過我始終當現在是熊市反彈, 因為國指走勢遠落後恒指, 大陸個邊走勢好弱, 今朝想搵國指開 BB, 無始終無成交無乜選擇....

      早前認為買一點放倉底無蝕底的股票會留低, 但暫不會加注

      刪除
    5. 唔該晒capmo夶和達人Sir分析

      刪除
  14. 回覆
    1. Cash: 近排好多股都叫晒救命, 升到叫救命 ^^'''

      Stephen: 週線圖唔多似, 如果話 3-4月尾係 cup, 5月係 handle, 5月個支大陰燭調整得未免太深, 調整至底部的位置, 在 cup with handle 黎講算唔合格, 突破時成交無放量

      不過唔係只得 cup with handle 才是最強, 81 無可否認係 up trend 得幾靚仔, 本來我想買 960, 但比較之下, 81 已無蟹貨, 960 仍未破頂, 所最終選 81

      刪除
    2. 81 不嬲都強,好似chan sir

      刪除
    3. 81 5月個時有大粒野增持,
      我覺得之後會有好野睇!

      刪除
    4. 我想等81到番6.7收番佢都冇~~

      刪除
  15. cup with handle 係咪唔可以睇日線?

    回覆刪除
  16. 小弟來來去去買過幾次8008
    1.0X 有買過
    1.1X 又有買過
    1.2X 都有買過
    1.3X 又買過,宜家有貨,坐定定中
    次次買完嫌佢悶,明知冇買錯,都要去買認為更好的
    賭仔性格~_~

    回覆刪除
  17. 人行減息及英量寬齊到^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 但六月那次減息反高潮!

      今晚仲有ECB議息!

      刪除
    2. 外圍都未有勿反應,
      今日冇跟達人Sir 入番81,
      唔知入左D有冇得跟多少^^

      刪除
    3. 不過今早就食哂D27 B,
      冇B有貨,中唔中就唔知了^^

      刪除
    4. ECB減息,似乎是全球央行一致行動!像十一月底那次?

      刪除
    5. 人行今次減息有特別的聲明,出口術叫金融機構「要維持嚴格執行差別化的各項住房信貸政策,繼續抑制投機投資性購房!」

      刪除
    6. 上面今日一D鴨意都冇,我地就反有DD,
      但似乎外面都唔多好反應.^^

      刪除
    7. 對,反應麻麻!意大利同西班牙都跌緊3%以上,其他歐美主要巿場微跌中!

      刪除
    8. 反應極之一般, 我認為外界對突然再減息, 解讀為壞消息

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。