2012年7月23日星期一

暴跌

上週見日線圖好似在形造一浪高於一浪,大盤跌不下去,於是私倉買入 電盈 (8) 和 中鐵 (390) 兩隻突破股,結果 8 仔今日還可以,390 卻大跌收場,明天再跌要止蝕。短線一日升一日跌,波幅不算大但是很 chok,chok 到你頭暈個隻。

今天恒指大跌 587 點或 2.99%,國指大跌 298 點或 3.12%,成交 509 億。

筆者認為現時放棄看日線圖會好一點,集中看週線圖,可以不理單日波幅起跌:



恒指和國指都在做 range,恒指 range 大一點,國指相對較窄。凡是上落市高追突破股值博率非常低,筆者今次沒有做足功課,抵打! 可幸是大倉沒有動作,只有三隻持股,私倉較小注也只有兩隻股票,跌起來不算很傷。

目前沒有能力應付上落市,唯有暫停不玩,持股做好到價就自動止蝕。直至向上突破 range 頂才看好,相反跌破 range 底代表今次熊市未完,但是否追淡卻到時再算。因為近排發現向下跌穿追淡非常難搵食。

陳江挺說得對,買股一切都看值博率,在大盤 downtrend 或做 range 時,你追突破股的值博率就相對下跌了許多。筆者還未完全戒除一個壞習慣,就是太在意短線波幅,即有時仍會怕大盤如果真的向上回升,自己買遲了股會錯過部分升幅,蝕底了!

其實偷步買入值博率變相低了,正如筆者偷步買入 1093,當時看日線圖突破加注,但其實應該等週線圖破 range 才算正式突破,結果現在仍坐貨中。有時真的不用每一段波幅都參與,適時放棄不玩,非常同意 terence 兄最近寫的文章。

今天組合未有動作,只有 81 - 1093 - 2005 三隻持股,三隻都未到止蝕位。2005 今天也不跌,股價真的很平穩,由之前的 2.1X 撗行了一段時間,到現時上移到 2.2X 撗行。

今天回報 -0.19%,算是慘勝大市。

158 則留言:

  1. 已停止買賣3個多月,都蝕很多,繼續隔岸觀火鳥

    回覆刪除
    回覆
    1. 你停止買賣三個月, 成績必定比我好, 這三個講真唔買好過買 ^^''

      刪除
    2. 達人,我都傻傻的呆等了三個幾月,再等下去... 花兒也要榭了

      刪除
    3. 有錢唔怕等, 你仲後生, 花兒正盛 ^-^

      刪除
  2. 咁既時勢仲身入火海?

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前已入的作好止蝕準備, 現時不用再入了 ^^

      刪除
  3. 歐洲大跌中!西、意又禁沽空!根據過去幾年印象,禁沽空後波幅會變大變得更chok!

    回覆刪除
  4. my god~ :(

    thanks much ~ 達達!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 午安, 現在才有空看市, 已經收市, 又跌 150 點

      刪除
  6. 1038創新高後配股!繼3311後再來一隻強得有道理!

    回覆刪除
  7. 呢幾日昏迷左哈哈,無心戀戰XD

    回覆刪除
  8. 81 又跌, 就到止蝕位, 好彩隻 "祖" 鐵回勇返, 國美跌到扒街, 好鬼恐佈

    回覆刪除
    回覆
    1. 成個內房都跌!坐穩呀haha

      刪除
    2. 到價我會打, 不會死守~~要跌到止蝕可能係股票有問題, 又或者自己買入位不對, 兩者都需要執行止蝕, 如事後發現原來股票只是正常調整, 只不過自己買入價有問題, 可以檢討

      刪除
    3. 今朝曾跌破, 但我睇尾市收市前決定, 企在之上仍不動, 跌穿就走了

      刪除
    4. 佢比其他巳少跌好好多了,
      6x, 恆大 6個都唔止~~

      算好好彩冇或走左~~

      刪除
    5. 幾時...可飲,Capmo 大大? :)

      刪除
    6. 可以~飲時,我都想知!

      謝謝 ~ Capmo 大大 :D

      刪除
    7. 我都唔知, 但暫時都唔敢飲 ^^'''

      好似太多人留意佢

      刪除
    8. 達人今日預實打定81了~~

      刪除
    9. 已預左喇, 遲早到 1093~~~打埋真係獨愛君妹一人 ^^

      刪除
    10. 杯涼茶突變凍涼茶~~

      刪除
    11. 涼茶再變凍,太涼,唔可以飲!:?

      刪除
    12. 我相信佢係好野, 但可能要有耐性等....

      刪除
  9. 今朝落狗屎, 好彩有車 ^^'''

    回覆刪除
  10. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  11. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 外圍急升?唔係 wor~~~港股叫做由今日低位急彈, 但單日唔成勢, 好多股票今日走勢都極度惡劣 =_=

      刪除
    2. 三點急彈,但我出完post就跌返,哈哈!

      刪除
  13. 始終大盤係 range 內真係買股值博率好低, 好彩買中好野升 10-20% 又唔想沽住, 到你發現開始大跌時, 可能連個 D 利潤都無埋, 難玩~~

    畢竟買中股王機率較低, 加上自己選股功力不夠, 之後唯有盡量嚴格執行失守大位盡清貨, 除非極度超賣才出手, 上落市中保持大量現金觀望, 不要幻想自己能追到無一段升幅

    回覆刪除
  14. 達人,我話等雙位數隻(xXX),剛看一眼,唔覺唔覺,正在那邊緣掙扎

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔覺唔覺, 涼茶同同仁糖同價添~~

      刪除
    2. 剛平過添.
      我今早見有價13.7x傻價, 我都出左13.8博咯~~
      而家仲排左13.88, 好意頭價^^

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
    4. Sorry, 我係講競價時段^^

      係涼茶^^

      刪除
    5. Ginger 美女: 無錯, 三位阿伯係早前大盤反彈浪中輸晒, 可以話收購單野拖累, 但係佢不嬲都係大市陰晴訊號之一, 所以港股之後都無乜運行, 跌到雙位數你會唔會考慮? ^.^

      刪除
    6. 涼茶繼續加冰, 有無人煲煲佢, 煲返熱 ^^

      刪除
    7. 此留言已被作者移除。

      刪除
    8. 厲害!
      連14都破埋我又想煲下

      刪除
    9. 係 14 蚊樓下可能有煲涼茶效應, 大家都煲, 有火氣回升 ^^

      刪除
    10. 要等D基金打完因可能訴訟才好~~

      刪除
  15. 874 $14也穿了!向著capmo大大的$13.88進發?

    回覆刪除
  16. 回覆
    1. 唔煲, 之前出現類似 O'Neil 講的頭部頂點

      刪除
    2. 我應該未睇到XD
      我睇左第2本D心法先haha

      刪除
    3. 佢無詳細解釋, 不過我依照佢 D 圖自己推測, 靠估 ^^

      刪除
    4. 大成交下跌都唔係咩好事>W<

      刪除
    5. 我覺得 O'Neil 講個個咩情況下沽出幾有用, 有好多同陳江挺講的一致

      刪除
    6. 第2本心法有講?!
      係咪第2章講點沽幾時沽個到?

      刪除
    7. 哈哈,今晚就會睇
      尋日咁岩睇完另一本XD
      書展掃左好多書,慢慢清

      刪除
    8. 睇過有咩好的炒股書, 記得推介 ^^

      刪除
  17. 媽呀, 金沙又跌 4%, 點解唔係之前反彈到 20天線時開 PUT -_-||

    回覆刪除
  18. 回覆
    1. 257 好強, 不過我一直唔敢買, 因為幾接近歷史三個大頂, 三大頂不破, 今次市況咁唔會再至黎破掛 ^^

      刪除
    2. 次次14.x想買又巳多貨~~

      刪除
  19. 今日指數唔跌但好多股大跌, 唔係好現象? 賭股跌到...

    回覆刪除
    回覆
    1. TV...個幾月多 D 唔見左 2 蚊

      刪除
    2. 你好達人兄,capmo大大,各位大大
      1070仲誇張。。。

      刪除
    3. 涼茶...幾日唔見左6蚊...XD

      刪除
    4. 我最後沽出1070係 4.116^^

      刪除
    5. Vinda and Cash 兄: 睇個勢仲以為係熊三急跌期 =_=

      小 K: 佢之前急得咁快, 回吐都正常 ^^

      刪除
    6. 等涼茶有新買入點先再買!
      現階段都係唔好魯莽行事=W=
      已經玩到損手爛腳了sosad

      刪除
    7. 好在試DD,都係訓覺好過~~

      刪除
    8. yes, 我有時發夢買中股票狂升, 好鬼開心, 不過只會在夢中出現 ^^

      刪除
    9. 此留言已被作者移除。

      刪除
    10. 我都係 "有食唔食".....Capmo 大大!

      :?

      刪除
    11. 現我有十個實開始食咯^^

      刪除
    12. 十個咁多? 實食啦
      不過尋日生物藥有10個,無食,今朝有啲揼spring >_<

      刪除
    13. 我近隻生戒,癈電同D生物同丸仔都有十幾個時唔識走.
      得番D渣咋~~

      刪除
    14. 此留言已被作者移除。

      刪除
    15. 此留言已被作者移除。

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。