2013年8月14日星期三

打風

今晚香港應該在一點四十分掛八號波,正常明天上半晝應該休市,不知下市是否復市,最好是全日休息,等我都可以訓下覺休息下,最近連打機都無時間,已經四個星期無得打機,隻 The Last of Us 打到一小半就停咗。

夜晚要玩美股,朝早要起身車仔返托兒所,然後返工,下午等港股收市後才可訓一陣,有時真係頂唔順就諗一陣 3:40 起身睇一睇市,好似尋日下午咁唔知醒,無入到牛仔以及 #3900,今日才入 #3900 就買高了 3%。最近真的有點累 >_<

今日恒指又升 269 點,成交明顯放量至 728 億,比昨天成交更高。大市短線升得有點急,但成交量真金白銀有花無假,現階段已無謂看得太淡,設好止蝕位跟炒一轉無壞。但我自己只會選有一個較長期扎實底部區,而最近又向上突破的股票。不會選一些最近才直接由最低位開始抽升的股票,因為沒有扎實的底部區,升幅可能有限。

今天買入雙底突破的 #3900,昨天雖然未突破,但短線在 10 天和 20 天線之間找到支持已反彈兩日,昨天尾市買入的話,止蝕位易設。而 #268 昨天才突破 Cup with Handle,但支大陽燭升得太勁,到今日回調少許才敢追入一注。

目前兩個港股倉都均有 4 成現金,等待合適時機會逐步加碼。 

197 則留言:

  1. LITB gogogo!睇時還是 +2.X%,諗住臨訓再加碼,點知又爆 7%,暫 hold ^^'''

    回覆刪除
    回覆
    1. NO.3 哥 ^^

      我見 vips 咁差,仲差D想走LITB埋添>_<

      刪除
    2. 通常我set 好睇埋大鮑就瞓, 都唔洗睇到尾啦.^^

      刪除
  2. 每晚夜戰美股,必睇無線 (不是高清) 夜晚重播的唐沁風暴,當時唐家有 31 間舖,但只有六億身家.....現在如有 31 間舖,可能超過 30 億身家喇掛,通脹真可怕 ^^'''

    回覆刪除
    回覆
    1. 錯! 舖王都有 30 間舖, 巳話值150億了^^

      刪除
    2. 是樓价真可怕至真^^, 尤其是澳門,我朋友現租住一個在舊區20多30年樓齡單位,租金約3000多,据說市值250萬樓上,那麼舊的樓租金回報率也只有1.x%, 可見澳門樓价的泡沬程度大大超過香港, 如果祖國經濟出事,澳門樓价肯定waterfall式下跌

      刪除
    3. Capmo 大大: 無錯,是我估值嚴重低了,黎舖王都話 150 億市值,真可怕呀,佢一個舖收租都 220 萬一個月,真是財務自由呀 >_<

      Ivan 兄: 我一直都話澳門泡沫遠高於香港,所以我 2010 年開始已 hold 住不買樓,澳門經濟命脈全部依賴祖國,既然看淡中國經濟增長,無必要仲訓身投入澳門資產 ^_^

      刪除
  3. 今日全天無市了,近期炒金炒銀有d斬獲,今日唯有炒住呢d先,無炒不歡^^

    回覆刪除
  4. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄, 瑞奇,Ivan, Edward, 小K兄及
    各大大晏晨! ^-^

    今天冇市食完早睇下舊碟先去下午茶^^

    昨晚終集齊 Trip, Ctrp 及 Long 一套了.
    附以 sfun 及 Litb 衹共得5隻.

    另set 番 142.6, 瞓醒收未番 Tsla,
    及意向價又收唔到Cste同 Gmcr,不過今晚可能更平呢??>_<


    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨呀各位大大!我呢排都好難集中炒港股和美股,呢兩個星期公司和私人都有事要處理分身不瑕,搵少好多,達人兄咁講我有D同感>_<

      刪除
    2. 各位好!268都係我watchlist><
      但近日太忙 忙到買唔到

      刪除
    3. JKS +13% ^^

      LITB go go go^^

      刪除
    4. 各位晚安,今日全日休息訓覺。

      JKS 設止蝕位不對,無堅決執行 8 週的重大股法則,但唔緊要,已寫下筆記。LITB gogogo!可惜買得太少 >_<

      美股仍然有大量突破股,這兩天港股狂升,我個港股倉反而回軟。相反美股倉再創新高,R 頭 >_<

      刪除
    5. 我都係, 今日係 sfun 唔行>_<

      刪除
    6. jks 令 大陸solar 睇好番^^

      刪除
    7. 睇下佢今晚 keep 唔 keep 到陽燭破頂之勢,可能小注買回,定緊止蝕 >_<

      刪除
    8. TSLA升好多, 而家入, 不危嗎?

      刪除
  5. 回覆
    1. 未買番, 上次 set 142.6中, 今次set 左 141.2等收市^^

      刪除
    2. set 左14.4 入 jks 差 0.04收末到>_<

      刪除
    3. tsla 同 cste 近D了^^

      litb 唔加了>_<

      刪除
    4. LITB 無位加了,我買時已離突破點 >10%,買已好勇,見佢勢咁強,但不敢大注 >_<

      我之前講過半新股多升到你唔信咯 ^_^

      刪除
    5. tsla big volume drop. scared

      刪除
    6. suddenly have 1 big hand to buy MA, V, AXP. don't understand.

      刪除
    7. 都係收左等收市才看^^

      刪除
    8. 好在收得快, 改140.2都中>_<

      刪除
    9. d中國太能又大升,好飄忽下

      刪除
    10. TSLA 咁樣升法真不敢買咯,4 個月多 D 升咗 >3 倍,遲早一次洗獲金,不過唔知幾時 ^^

      刪除
    11. 此留言已被作者移除。

      刪除
  6. 超人都冇符, 小市民可以點?

    http://money18.on.cc/finnews/news_breaking_content.html?type=1&cat=fov&aid=fov_20130814152347

    評論指李嘉誠出售百佳或為讓路「國」字號
    【15:23】2013年08月14日

    【on.cc專訊】長和系近年加強投資海外,近期更鋪排出售百佳超市業務,再度惹來「脫港入歐」的撤資揣測。內地《21世紀商業評論》文章指出,所謂「脫港入歐」,或未能準確挖出李嘉誠策略背後的深層次含義。

    李嘉誠出售百佳,有指是反映香港營商環境變差、社會多爭拗;但文章稱,如果李嘉誠為避開爭拗而撤資香港,卻一頭撞入國際工運大本營的歐洲,實在讓人匪夷所思。

    從另一角度看,百佳母公司屈臣氏集團、耗巨資就百佳超市零售業務進行策略性評估,若非為出售,又實完全沒有必要。因此,策略背後,或顯示李嘉誠已判斷自己處於壟斷地位的商業王國,在未來的政經版圖中,將不能再佔據主要位置,如果遲早要離場,不如早點趁價位高拋棄資產。

    這種判斷應該來自李嘉誠對內地及香港經濟格局的認識,就是香港回歸後,「國」字號資本都希望進佔香港市場,作為華資商人的他,不過是個民營企業家;五星旗下,國企要進佔的陣地,民營企業家的去向都有著清晰的軌跡。由此看,出售百佳,有點像97前英資怡和退出香港。過去20幾年,香港的經濟命脈先從英資轉到華資手上,未來很可能再從華資交到國企。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我絕對同意超人策略,橫掂係必走,不如早走早着,起碼賣得個好價錢。中港溶合係大勢所趨,市民對文化的溶合 say no,但對經濟的溶合就絕對無計可施!Like it or not,中資已入注港澳經濟,澳門電訊都比中資收購,香港木土小型銀行也相繼賣盤

      如果唔喜歡紅色入侵,真要考慮好唔好係香港買樓,或者去外國買定層樓,為自己留條後路好 D bor ^_^

      刪除
    2. 我認為諗多左,超市不是什么策略性產業,這單勻應是商業考慮為主

      刪除
    3. 我本人對文化溶合是絕對SAY NO 的,但又絕不抗拒中資加大對香港投資,互惠互利姐!香港是開放性的自由港,這點絕對不應改變。

      刪除
    4. Ivan 兄: 越來越多本土企業賣盤,港澳營商環境差是一大問題,否則幾好的價錢未必賣,香港市場已變得越來越唔自由,最低工資、針對企老闆、樓市出招等等.....我已經有好多行家在近年賣盤,遲早到我喇 ^^

      玩落去無乜意思,打工惡過做老闆咯 ^^

      刪除
    5. 同意,香港唯一的優勢就是經濟自由,勞工市場夠彈性,政府少干預等,但這些已慢慢變質,只要對比歐洲/日本經濟的長期績弱難返及美國的快速復原能力已能領略一二。

      刪除
    6. 經濟長遠不會死,但遲早來一獲大執位,無論是政府和經濟都要執位,執位過後又會順返再行,香港經歷咁多風雨都無死,問題會自己解決。但係短期內的動盪必有,有危自有機,對年青人係好事 ^^

      但我已老了,經唔起大風大浪,心血少 ^^'''

      刪除
  7. 1053張圖好似有D睇頭, 不過資料股我唔掂, 唔知應該留意邊D其它因素
    有冇CHING指點一下?? THX

    回覆刪除
  8. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. CAPMO兄早晨!各大大早晨!
      最近港股好強!可惜我跟唔到

      刪除
    2. 各位早晨 ^_^

      我都跑輸大市,不過有些股之前早於大市突破,現在開始呌氣,可能呌完又上過,耐心一點 (自我安慰) >_<

      刪除
    3. 早晨各位!內房高高高,雖然最勁既1813買唔到^^

      刪除
    4. 內房高高高~~
      81 又3厘了~
      好彩10蚊樓下吸左 ~^__^~

      刪除
    5. 81 比 Capmo 大大一直推高,追唔切呀 >_<

      刪除
    6. 不好甘啦。。。我想买小小着~~~给个机会啦

      刪除
    7. 叫 Capmo 大大掛低幾格放少許給你 ^^

      刪除
  9. 回覆
    1. 你止蝕淡倉正確 wor,今日又升過百點

      刪除
    2. 其實順勢才做期易D,要用到_腰位談何容易.>_<
      上週五巳看到有一段爆,暫不能淡住了,頂頭尾那段唔好貪了>_<

      刪除
    3. 你有沒聯絡方法,想請教你,CAmpo

      刪除
    4. 不過讀大學時講師教過,未玩正股之後千萬唔好學玩期權或期指 ^^

      刪除
    5. Capmo 大大 ~ 是真高手! :P

      刪除
    6. Martin 兄, 上來 king 下做勿,巳是係集大成了.
      其實有一法達人Sir 巳講過幾次....

      如近常遇不順, 先停下, 看清定了才再來,
      不要不停出師....>_<

      刪除
    7. 像昨夜我突遇 Trip 打到, 便全停下來看清先.

      今早看番笑唔切了^^

      刪除
    8. 如近常遇不順, 先停下, 看清定了才再來,
      不要不停出師....>_<

      刪除
    9. 很多師兄在此巳說有銀到, 那為何耍做淡??
      見1字頭做才易..... >_<

      你如真是一段都耍, 錯了輸一佰即日都耍走了,
      更切勿望過夜博升番2佰, 如是, 你是人家的燈了>_<

      刪除
    10. 今早我衹係減緊696, 弱的走, 強的留^^

      刪除
    11. 黑仔撚= =屌.........斬手指

      刪除
    12. Capmo大大~~是牛逼!强!执行力最重要。。错了,就斩,不要再给自己假希望。赢要谷,输就缩。

      刪除
    13. 話事話,TRIP 無端端洗盤....又唔係出業績 >_<

      刪除
    14. 我有都手痕咯, 好像今早,

      老美死, 700宣佈死, 咁恰埋眼玩競沽張先.
      但跟手耍set番預佢抽番唔死再上, 結果大家都知啦, High 野>_<

      成交 名稱 買入量 沽出量 價格 時間 指示# 狀況 外部指示# 來源
      HSIQ3 恆指 2013-08 1 22467 2013/08/15 09:14:00 1359 已成交 2119E5E8:2B3BF8BC CO
      HSIQ3 恆指 2013-08 1 22522 2013/08/15 09:20:26 1360 已成交 A589E9A0:C1E38F63 CO


      但衰左應認,係跌左 -$2750 有限數啫 >_<

      如佢落就.........

      刪除
    15. 所以玩權係小注博大贏咯 ^^

      刪除
    16. TRIP 無端端洗盤....又唔係出業績 >_<

      佢 CEO 話第3季應冇咁好, 我仲唔洗埋其他咩^^

      刪除
    17. 我昨晚幾驚今早走唔到696>_<
      一早就走了, 買勿都冇癮 >_<

      刪除
    18. CEO 無端出黎講嘢都有,無嘢搵嘢黎攪?又唔係業績期,咁有良心企出黎勸投資者沽貨? 哈哈 ^^''

      刪除
    19. 我本昨連佢升肥仔咯, 一拳嘔番哂>_<

      好在走埋D solar 頂番咋^^

      刪除
    20. JKS 最終唔敢入,巨量成交但收返近全日最低點,暫突破失敗 >_<

      刪除
    21. JKS我有入 14.4, 不過14.78輪到瞓走番>_<
      連 sol 都4.21走埋 >_<

      刪除
    22. 有時小錯要即處理, 如今早不是預如錯即走係要睇多陣,
      那可能輸足200 pts 至 22667 才頂唔住話認輸,
      終搞到22679 DH 打扒, 1張輸足皮幾才又揼樣了>_<

      刪除
    23. 多謝 capmo 大大分享, 好耐無黎吹水了;

      近期試玩個股牛熊/warrant, 真係被夾爆!
      正股都敢坐下, 摃捍左真係唔敢坐, 市場變化太大!

      刪除
  10. 豬肉週線係咪做緊杯柄呀達人SIR!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小 K: 唔係咯,因為做 Cup 之前必須要有一波強力上升

      刪除
    2. 小 K: 反而 2380.....研究下 ^^

      刪除
    3. 睇黎要溫習下><
      學達人溫習返個2本野先
      好!!2380 mark低

      刪除
    4. 原來達人SIR已經有貨!

      刪除
    5. 2380 當初認為是一浪高於一浪突破,但最近股價回吐,一度想沽出。但睇週線圖,似似地 Cup wor,柄部頂點回落時,成交明顯縮量,但最終都要突破柄部頂點才算成功 ^^

      刪除
    6. 好多時偷步買入 set實止蝕位
      都係咁傷!

      刪除
    7. 如果懷疑做緊柄部,又未到止蝕位,我就不沽了 ^^

      一般市場氣氛好的話,柄部回調大約只有 8-12% 左右,如果太深就要懷疑咯 >_<

      刪除
    8. mark實左
      等下日線有野睇可以一試
      呢期達人SIR有無咩書介紹?前排係咪有本叫做走進我的交易室?
      值唔值睇呢?

      刪除
    9. 走進我的交易室,值得睇!佢提出用至少兩種時間框架去炒股,我選用週線和日線相互引證,佢介紹的資金風險管理 2% and 6% rules 也很有用,簡單黎講係預先計出自己每月可承受最大風險係幾多,然後在這個範圍內開始交易。

      如果大部分交易要止蝕,倉位回報達到風險最大上限則停玩完全離場,休息一排睇清大市再玩。或者持股大部分上升推高了出場點 (即開始有止賺位),則可以加碼買其他股票。

      道理上這個方法係不會蝕錢,除非一年的第一個月開局不好立即翻艇要清倉。如果開局好這個方法應該久賭必賺,持股回報決定你加碼與否,不會胡亂清倉以胡亂滿倉出擊。但最緊要是心態和紀律 ^^ (我自己都唔係成日守到 >_<)

      刪除
    10. 2380 聽日出中期業績, 要小心;

      刪除
    11. 2380 聽日出中期業績, 要小心;

      刪除
  11. 回覆
    1. 2282 點穴成功? ^^

      Sean 兄集齊一套濠賭股 wor ^^

      刪除
    2. 靠他们冲锋。。。。冲呀!!

      刪除
    3. 1928 才真最強,可惜一早沽出了 >_<

      藍兵兄強! ^^

      刪除
  12. Hi Guys,
    Sorry, I have been diving for some time (because I can only type english at work...). Anyway, it's the final call for train of 2899 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. hi GC 兄,金礦股我無乜信心 >_<

      刪除
    2. Sure. I am just buying it based on the recent gold price chart getting off the long term downtrend as well.

      刪除
    3. 大好友John Paulson終於忍不住沽出超過一半的GLD了, 按明燈效應, 金价應有一段反彈浪^^, 我也long gold & silver炒一轉

      刪除
    4. 因為退市消息暫消化,美元回軟,金價回升,有機會熊二反彈? ^^

      刪除
  13. Capmo 大大,696 我睇埋尾市如何,怕係長下影線,如果收唔返失地,我也要走一轉了 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟K博士應睇多日, 但我較重要行些先>_<

      刪除
    2. 達人兄:我沽左機票避避風頭先!始終呢隻股牌價好稀疏,好難沽,就算下跌成交少,但都可以跌幾日,蝕入肉>_<

      刪除
    3. 我睇埋下午 ^^

      大市開始軟 >_<

      刪除
  14. capmo 大哥派鮑魚 :)
    也請指條路我行,謝謝

    回覆刪除
  15. 看回长城汽车06年和现今的股价,只能用火箭两个字来形容它。但也得想想它的盈利五年複合增長率还否可以继续以35%的速度过第另一个十年吗?中國中小企業的平均壽命僅2.5年,集團企業的平均壽命僅7-8年,與歐美企業平均壽命40年相比相距甚遠。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但長城已不是小企業了...會否成為汽車界的騰訊呢? ^.^

      刪除
  16. 本落過限價沽盤給 696 @6.35,跟住去訓覺。永亨無止蝕盤落,唯有落限價盤,但係又唔知點解佢彈返轉頭 >_<

    second try 時選錯了增加限價盤,即任何高於此價都自動成交,結果沽 Q 錯 @6.39

    我真要講 WTF! >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗慶, set 番6.35入實有^^

      刪除
    2. Chris Lo 上資本一週封面,技術之神...哈哈 ^^

      刪除
    3. Capmo 大大: 唔敢了,左一巴右一巴咪死 ^^''

      刪除
    4. Enhanced limited order 係10個價位內,所以實會成交

      刪除
    5. 但純限價應是到 exactly 個價才成交,至於成唔成交到就唔知,但我落 6.35,當時是 6.39,在 10 個價位內佢應該可以幫我掛,唔知點解掛唔到 >_<

      我都是喜歡海通有止蝕保護價單,一低於指示價位即以市價推出去

      刪除
    6. 前幾日入左隻亞泥, 好在今早鬼咁早^^

      刪除
    7. 就算有都要看股, 你 set 603實搞掂, 但厘D 696唔好了,
      有AK 47 都隨時失效或中 1K, 今日2邊都算有盤了.>_<

      刪除
    8. 其實Chris Lo 得唔得架? 會唔會又係個d間中講中一二隻就大吹特吸,其實同時又衰番二三隻的

      刪除
    9. 此留言已被作者移除。

      刪除
    10. 此留言已被作者移除。

      刪除
    11. 696, 6.35都打左了, 達人 Sir唔洗赤^^

      刪除
    12. 我近排表現跑輸大市>_<

      刪除
  17. 回覆
    1. 我又貼中了^^大字標題先^^ 貼中死火馬一樣啫^^

      刪除
    2. 二三缐下午倒插得好急

      刪除
    3. 跟上開玩笑辦股佬而巳^^
      有的大大歉甚>_<

      刪除
    4. 呢一轉,強勢的二三缐升就跑輸大盤,跌就跌突,無奈!

      刪除
    5. campo 大大, 81散水出聲~ thx~~
      不過我覺得3900似震倉多...

      刪除
    6. 此留言已被作者移除。

      刪除
    7. 此留言已被作者移除。

      刪除
    8. 唉!呢3日升市跑輸大市,跌市又跑輸,點攪?

      刪除
    9. today i buy 1918 at morning.....................

      刪除
    10. me toooo...七月和八月已被恒指抛远。。。。.%&#@)*^%!&*()%%. 到底出错在哪里?

      刪除
  18. 中8049但死左3360 T_T

    遠東業績都未出, 學咩人大跌 ><

    回覆刪除
  19. 攪乜鬼?冇時間睇市,一睇就嘔血!大市微跌,但1623,1126,460回咁多! T_T

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。