2014年1月4日星期六

期待人中之龍出現

今天來 2014 年第一吹 (吹水 ^_^)。中國有句老話,天下合久必分、分久必合,亂世出英雄。如果大家覺得香港現時是最黑暗的時候,那麼可以期待有英雄出現打救嗎?關鍵在於 2017 年普選。

近年香港人反過來話澳門攪得點好點好,但大家不要忘記,97 年前的澳門是腥風血雨,黑道橫行,街頭仇殺每日上演,激過最近的港產片「風暴」(因為有傳黑幫當時真係有 AK47和  RPG 火箭炮,警方火力絕對不及 ^^''')。筆者永遠不會忘記某週末的下午,我在家玩電腦 game,突然樓下傳出多下槍聲,由於自己是半個軍火迷,槍聲一下子就認得出,當時我還是中學生。立即衝去露台望落街,見到好多人圍觀一架私家車,之後有大批警察到場。原來那私家車停交通燈時,殺手坐着電單車經過旁邊,就這樣用槍把車內多人全部射殺。

澳門當時就是最黑暗的時候,臭名遠播,不止中港澳台,就連筆者之後過澳洲讀書,有些鬼佬都知澳門仇殺之名。由於當時筆者帶耳環,雖然男人帶耳環不是一回事,但帶耳環又來自澳門,筆者曾經比一些香港同學懷疑是古惑仔 ^^''''。當時又有誰想到回歸後,澳門急速發展,現時賭城之名傳遍世界,賭收遠超美國拉斯維加斯?

同是回歸一個祖國,為何港澳差別咁大? 老實講作為澳門人,筆者認為澳門政府好多事都做得好差,甚至比香港政府更差,如果勉強找原因,我認為 1. 首先澳門地方細,就如一個細小的投資組合,容易管理,博中一兩隻急升股,組合的回報就可以好大。香港地大人口更多,很難管理。

2. 澳門政府做事前不會咨詢市民,基本上是一言堂,但錯有錯着,這樣可以急速發展。澳門政府話填海就填海,話批地起賭場就批地,我作為小市民,就從來無被咨詢過。假設澳門政府由填海到批地,每一關都要大家認可才做,我諗現時路氹金光大道好彩 D 就是一幅填了海的荒地,唔好彩還是一遍海。澳門發展至少要被推後十年、廿年。

不是說咨詢不好,只不過不同的地區就有不同情況。看見好多香港人罵政府,為何不學新加坡一樣解決房屋問題?可知道新加坡政府是一個絕對強勢的政府?

講返普選,早前聽過程介南做節目左右紅南綠時,講得好好,佢話普選議題不是你鬥我、我鬥你,不是各方去爭誰勝誰負,否則大家都輸。這是大家 (即全港市民) 齊齊去打倒過去的我,爭取一個全新的局面。一個地區政府的特首可以普選出來,絕對是史無前例,如 CY 所講,足以寫入教科書引以自豪。

在此先不論真假普選,假設能順利產生一個大多數人都認同的普選制度,那麼關鍵還是選誰人去做特首。此人亦即筆者期望的人中之龍,我個人期望是,他能夠用高明的政府智慧,有效地解決中港矛盾,順得阿爺情時,又不失香港民意。

為甚麼香港特首要順阿爺?我們必須坦白承認,香港和中國的關係是必須的,香港是絕對沒可能和中國斷絕關係,否則後果自負。如果和中國決裂,先不計糧食水源問題,單是金融災難已經十版紙都寫唔晒。或者某些議員認為普選一個特首,志在選出一個敢把香港由中國版圖中分開的,完全不必受命於中央,那麼佢地不是攪普選,而是在攪革命,這完全是兩回事。

一邊依靠中國、和中央保持良好關係,又一邊維持本土文化、以本土為先、抗拒赤化,又要一邊保民生、抗通脹,令大家安居樂業,這需要新特首有超人的政治智慧,所以我話是人中之龍。但就目前肯企出來講嘢的知名人士,包括某些政黨議員,我個人認為是「蟲」多過是「龍」,我不會點名評批以免比人插,切勿對號入座 ^^。

最近發生某爬蟲動物渣住支大英旗,衝入解放軍的軍事禁區,事後當然比人拉。痴線的應該拉入青山好正常,不正常係某政黨議員竟然話,這是一件小事,中央不應敏感,不應干預香港政治。大佬!比你做特首,我諗香港反轉都似。

爬蟲渣英國旗已經是 on QQ,現時全民攪普選,代表「未來」的新一頁呀,你走去攪支過去的旗出來,不進步不單止還想退步?好彩這類人為數不多,否則香港點會有進步?衝入人地軍事禁區是大事,如果在外國當地註軍可以直接射殺你,不用上法庭審問啦。這是小學生都應該識的常識,身為議員竟然指鹿為馬。如果係負責任的,你應該勇於企出來指責這些弱智行為,和這些害群之馬劃清界線!

這類見人講人話,見鬼講鬼話,不止雙重而是三四重標準的人,比佢地入閘做特首? 大家期待新特首上北京向中央匯報時,當面向國家主席掟蕉?哈哈,這絕對是娛樂性十足的畫面,但為了這一次娛樂而選出這樣的特首,代價太大了一點 ^^''''
 
人中之龍幾時才會出現?莫非真是要選劉德華做特首?政治智慧我就唔知,至少都幾多人鐘意佢丫 ^_^

(以上純是筆者以一個局外人身份吹水,不喜勿插 ^^''')

147 則留言:

  1. 回覆
    1. 達人,please take note of this, 農曆年看新聞時記得留意下上頭香的人是不是 Cash。
      :p

      刪除
    2. Cash 兄裝頭香,洗唔洗幫股市返支籤,希望係大吉 ^_^

      刪除
  2. 雖然搭不上嘴,都想多謝達人花時間寫這類文章(我有把它看完),提供一些我沒有留意的時事 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 須然我政治冷感,但都睇晒你編文架^-^

      刪除
    2. thanks Cash 兄,其實我也是政治冷感 ^^

      刪除
  3. 劉德華做特首唔錯丫!!! 衝入人地軍事禁區可以直接射殺, 絕對認同!!! 雖然我反對果度建軍事碼頭. 真的, 現在從政的, 無一個選得過, 同上次選一樣, 全是壞蘋果.

    回覆刪除
    回覆
    1. 浪子兄:我一方面贊同要有一個 "入閘" 機制,否則選十年都選唔到新特首。但一方面如果有資格入閘的只是目前的各政黨或現任高官 (包括泛民),那麼選出來都不見得做得好,爛蘋果中要選一個,只可勉強選一個無咁爛的 >.<

      刪除
    2. 其實香港嘅case係好複雜,一國兩制係史無前例嘅,呢個制度後面反映咗“一個人要討好兩個主人,一是呀爺,二是香港居民”。聖經都有講“一個人不可侍候兩個主”。貼身啲講,就算我哋呢啲打工仔,有時under兩位上司都會好煩惱,順得哥情時,又有機會失嫂意。而香港特首目前正正面對呢個難題,有些人想把香港和其他獨立民主國家相題並論,但卻忽略了香港是一個“特區”不是一個“國家”。係呢個似自主又欠自主,欠自主又追自主的環境下,邊個做特首都難,普選只是一個較令人順返啖氣嘅出路,但絕非等於“有真普選就會冇曬問題”

      刪除
  4. 順便想問下, 其實你地點睇阿新哥架??? 如唔方便可email我~~~

    回覆刪除
  5. 哈哈, 人蠢冇藥醫, 我3/1/2014 仲留係2013尾篇獨吹, 仲以為個個去哂旅行添 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 插5佰幾那天竟好彩有得食, 似升200點多, 係得幾件衹少少回, 算好彩^^

      喱食完補番碗至臨收市都不能再企上13元得D都食埋算,
      衹留番3k 當釘留番在 list 內 >_<

      另朱旋同生生狗狗都巳作瘦身, 不過仍望爆上升胸^^

      刪除
    2. 330仍有週五食D仲減低左入價,但仍衹作短看^^

      刪除
    3. 其實唔係太明,物流唔係新行業,又冇咩新突破,可能我冇為意,但都好似冇咩政策支持,點解無啦啦全世界都突然睇好物流?

      刪除
    4. 因為要有新目標新炒點接龍, 有得估襯埋11/11,12/12,8/1....
      不過順風話都唔係咁好揾 >_<

      刪除
    5. 物流俾阿里巴巴帶旺左 基本上而家佢搞咩 個行就炒上

      刪除
  6. 香港基本上兩極化左 從無人關注中下層人士 其實呢羣人先係社會基礎 有消費 有納稅 人數又多。 而家見到某d人大搞福利主義 見到都頭痛。 又話加稅又話搞股息稅 最終咪轉嫁落納稅人度

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實香港而家最大產業係福利市場 連新移民有無遊學團都理埋 真係一絕

      刪除
    2. yes, the situation is so pk... now! :(

      刪除
    3. Stephen 兄:不嬲中產人士才是社會的根基,奈何那些社福人士係度亂攪一通,不是別有用心,就是好心做怪事

      刪除
  7. 劉德華做特首?
    想當年拍左個「優質」服務態度廣告,推崇(無理)顧客至上,結果?社會充斥投訴文化,充滿怨氣。
    咁嘅政治智慧,邊有資格做特首?
    況且劉德華都冇誠信,隱瞞自己結婚,欺騙fans。

    誰做特首?
    我會推舉尖東忌廉哥。
    作為超級巨星,加上facebook有15萬like,有誰能及?
    可惜,忌廉哥只可以係冇篩選嘅普選機制上,先有資格被選特首。

    --

    d人一方面話要捍衛本土文化、抗赤化,另一方面就剝削真正嘅香港原居民。
    香港地少人多,政府努力尋地,同時竟然限制村屋發展,清拆「僭建」!
    冷氣機、招牌唔係僭建?唔見政府拆都算。
    連劏房咁危險嘅事都默許,反而有n年歷史、契約唔清晰嘅村屋就話僭建,有冇搞錯?
    仲要將大浪西灣納入郊野公園,咁同搶地有咩分別?
    未成為郊野公園就已經反對村民起屋,成為郊野公園之後,村民仲會有機會起屋?
    話大陸人搶資源?我話香港人先係搶資源!

    回覆刪除
    回覆
    1. 政治智慧真係要做過官先知道,隱瞞自己結婚只屬私事,而且我認為特首不一定要係 "忠",而是要 "奸" 得夠聰明,你看大國元首那一個是忠的? ^^

      刪除
  8. 達達 ~ 我和你的想法都相近. :)

    回覆刪除
  9. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    有個怪現像, 330竟16.3賣盤竟會中D, 但一個13.2就唔中 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨呀,330最高不是16.14?竟然會中?

      刪除
    2. 咁先怪, 同時出既平16.2竟一D唔中 >_<

      刪除
    3. 9時05分出盤去咯, 終要改16.1才食埋>_<

      刪除
    4. 大大你依家留意啲咩?我年頭要跑,未能集中玩股,想偷師^^

      刪除
    5. 同司節朱璇瘦左身 >_<

      刪除
    6. 市況唔好, 竟有得食, 食緊D先, 厘幾日都係抄功課有D算好彩^^

      刪除
    7. 朱璇要廋身?而家睇落幾fit wor. Why not see 1 more day

      刪除
    8. 上次上到2.44就唔聽話, 其他更強的636,3399都食咯, 最弱佢今次食D唔洗慶先^^

      刪除
    9. 我得番DD 636 做釘 >_<

      刪除
    10. 6889一想買D又咁走左 >_<

      刪除
    11. 柏青哥~~我愛你~~
      636 星期五俾人震走左lu~~

      刪除
    12. 柏青哥~~我愛你~~ X 2 ^_^
      1148 前兩日走雞

      刪除
    13. 各位早晨!
      阿爺好很唔掂?剛沽出636及8002,減D磅!

      刪除
    14. 隻味精拉麵有回勇跡象,值得關注下^^,

      刪除
    15. 82又大噴發了,上周五減左D>_<

      刪除
    16. 不如賭博,可惜我唔識賭 >_<

      刪除
    17. 最慘我買中隻跌架呢 >_<!!

      刪除
    18. 係加馬勿流先勁, 上週睇過冇膽, 今日更冇 >_<

      刪除
    19. 都係同佢磡家好D >_<

      刪除
    20. 此留言已被作者移除。

      刪除
    21. 434爆上了,真如達人兄講重演1363走勢?

      刪除
    22. 8 系都係痴線嫁.......中左熱炒板塊就真係唔倍唔舒服....../ __ \ BYEBYE加馬

      刪除
    23. 434 今朝睇仲未上,下午出了去銀行,排隊排到痴咗,去三間銀行攪咗兩個鐘,剛返到黎 4:15。註定我無得上車 >_<!!

      刪除
  10. 香港的政治環境再咁搞落去,到最後受苦的必然是中下階層的市民。

    回覆刪除
    回覆
    1. 富豪都不見得好到那裡,只不過佢地有本錢選擇撤資走人 >_<

      刪除
  11. 回覆
    1. 準備止蝕,都話落後的只會跟跌,不會追落後 >_<

      刪除
  12. 回覆
    1. 財華社新聞中心
      靠「紅孩兒」品牌打響名堂的米格國際,受惠於單獨二胎國策,獲得不少捧場客支持。米格國際於今日孖展截止,據市場消息指,約在今午4時左右,已算到已借出189.3億元孖展額,相當於公開發售超額認購逾509倍。

      刪除
  13. 吉野家福島種稻米蔬菜

    http://hk.news.yahoo.com/%E5%90%89%E9%87%8E%E5%AE%B6%E7%A6%8F%E5%B3%B6%E7%A8%AE%E7%A8%BB%E7%B1%B3%E8%94%AC%E8%8F%9C-214937996.html

    係真唔係?有 D 人話只係日本既吉野家,有 D 人話香港吉野家點會用日本食材咁貴?但係正如股票一樣,有咁多股票可以買,點解要買一隻有懷疑既股票呢?都係攪清楚先幫襯 ^^

    回覆刪除
  14. 達人兄,各位股友,
    1148升得好叻
    aastock show 佢14倍pe
    歐美股市有無類似股票可供參考?
    謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 美國汽車股最癲係 TSLA,BITA 也不錯 (只論走勢不論估值)

      刪除
  15. 錯過左777既強勢反彈...上星期4已出現買入訊號..

    回覆刪除
  16. 回樓上浪子兄:阿新哥這樣老輩份,做得我阿爺有凸,我是不便評論的 ^^'''。但我 grandma 以前打新公司工打咗幾十年,以及我老豆有一次約到跟咗新哥好多年既秘書食飯 (我都有去),傾起都話新哥對員工係好 nice,好睇住班手下的

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自細見到依家,絕對係偶像級!!!

      刪除
    2. 當然係只在電視同報紙認識佢 ^_^

      刪除
    3. 新哥絕對係澳門傳奇,講真一般澳門人對佢應該係讚多過彈,尤其是以前搵食艱難,新公司其實養活咗好多個家庭,好似我 grandma 個 D 完全唔識字,都可以係賭場 service 茶水養到四個仔女 ^^

      刪除
  17. 達人兄和其他大哥:

    我想請問你們現在如何計算投資組合回報? 我因為用不同帳戶買賣股票,不能自動consolidate,所以一直用 Excel 記錄買賣,計算回報。

    我之前使用 Excel Web Query 自動從 Yahoo 獲得股票最新價格,但自從Yahoo去年底改了interface,這個方法行不通。 所以,我改了用google doc (google finace),雖然已經可以,但比較以前沒有那麼方便。

    想問一問 ... 達人兄和其他大哥現在用什麼工具 (方法) 計算投資組合回報?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想了解大家計算投資組合回報既方法喎。不如大家SHARE下....

      因為我持股數目少, 而且無咩時間, 我只係手動月結形式計算回報。

      刪除
    2. 我也是自己制作excel表,以人手輸入計算回報,每年第一日定好可用作投資的本金作為計算回報的份母,盈利則須扣除所有交易稅費,不計入股息收入,除了絕對回報,我還會比較同期恆指回報及恆生綜合中型及小型股指數回報(因自己主要買中小型股,對比性較高)

      刪除
    3. 我都係自制 excel,然後用手輸入。以前分兩個表,一個計算當前資產的持股表,另一個紀錄交易的表用來計算現金,所有交易費用在現金扣除,所有剛收到的股息也是直入現金

      但近排做多了一個表,計算組合最大風險上限,用止蝕價取代現價去計算整個組合回報,因為這樣才是當前的真回報 (隨時預了最壞情況發生全部持股要止蝕),然後當買對了股票後,越多持股止蝕價推高變成止賺,回報自然不斷改善,那麼就可以不超過風險上限而去加注或買入更多股票

      刪除
    4. 原來大家都係 excel 自己一粒一粒 type in. 我都係呢.

      刪除
    5. Before I was using Editgrid, about 7 months ago switch to google docs on google drive. I find this easier as I have access to it where internet is available, but still need to 自制, 然後用手輸入

      Sample

      https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AmsdKhQj9u8hdE45cjdSeUFoZjgyOW8tS2RaYmVnLVE&usp=drive_web#gid=1

      刪除
    6. 我的excel file是自動download 最新股價,所以不用自己打入股價,但是現在從google download 的方法有點笨(麻煩)。>_<

      刪除
    7. 藍兵兄因為你組合天文數字,持股多所以要 download,我最高峰都只有十隻八隻股,所以用手輸入都 OK ^_^

      刪除
    8. 有時同一板塊買幾隻,心多。 ^^

      刪除
    9. 藍兵大大呢架大遊艇要“自動波”加“導航”,我呢架小艇仔都係“棍波”喳 T.T

      刪除
  18. 美股目前持股:JKS、SAVE

    JKS gogogo ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. JKS 我冇, 都要 go go go ^^

      刪除
    2. 太陽能真係好似 come back,CSIQ 也有性趣 ^_^

      刪除
    3. 又係到勿都唔行, 要太陽出來了^^

      刪除
    4. JKS 真係 Apollo, 其他差好遠 ^^

      刪除
    5. Fslr (-10%) 仲玩轉体3週半入水冇水花 >_<

      刪除
    6. 太能也有唔少弱者如 FSLR、ENPH >.<

      刪除
    7. 大舉侵美??^^ 市況仍弱一定要好中股噃^^

      刪除
    8. 達人,你點搵到UBNT?

      刪除
    9. Capmo 大大:我現時買股仍是好審慎,因為美股調整壓力唔輕,指數回返去 50 天線都好正常,應仲有得跌下。不過好多強股又真係唔跟大市走,watch list 中見有那些突破的就買,我現時只持有 JKS、SAVE、UBNT 三隻,好少持股 ^^

      甲兄:去李順威度抄功課,佢上星期五 (如無記錯) 比咗好多科網股 number, 有社交網絡、有信息安全、有網絡裝置,好多走勢都好正!我幾乎全納入 watch list ^^

      尋日買了 UBNT 外,其實 QLYS 也是突破了,可以睇睇

      刪除
    10. 港股科網追唔切,唯有去美國追科網 ^_^

      刪除
    11. 走寶添!

      尋晚走咗大部份乾貨船股,成個版塊一齊插,先避為敬。

      刪除
  19. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. Capmo 大大及各位早晨 ^^

      今日港股仍然弱雞 >_<

      刪除
    2. 各位早晨!
      今日D熱炒股終開始有被洗跡象了,好多都回3-4%

      刪除
    3. 趁机加了一些6889及434

      刪除
    4. 不過我估回完仲可玩多次既??^^

      刪除
    5. 各大大早晨呀!啲賭股都仲企得穩

      刪除
    6. Campo 兄。if get back 560. Plx call me here

      刪除
    7. 我2.76買番DD 3399, 唔買560住了>_<

      刪除
    8. 既然campo同達人都咁講, 我繼續觀察下先

      刪除
    9. 不過一切都係自己作主好DD^^

      如今日再爆又好DD^^

      刪除
    10. 今日減了頗多貨,擔心二三缐會追跌

      刪除
    11. CAPMO大大早晨!大家早晨!
      560今日好大波幅

      刪除
    12. 3399成交得百餘萬股,有得諗喎^^

      刪除
    13. 8002 率先上番水...頭先係23.8 入左好少好少3888 CALL 希望有餐飯食

      刪除
    14. 留意560 如今日向高位收
      應該仲有得上
      今日大成交

      刪除
    15. 2369...8月中有一日大爆,當日3蚊追入,坐足1個月,都係3蚊走。
      中國智能手機市場,先有蘋果三叔,後有小米,中興,TCL,lenovo 等,酷派可以點突圍?

      刪除
    16. Cool more 即巳腳軟回了 >_<

      刪除
  20. 您好!想問有咩方法可以聯絡您啊?e.g E-mail or inbox

    回覆刪除
  21. 回覆
    1. 此留言已被作者移除。

      刪除
    2. 上面我的撞口掛,

      "又係到勿都唔行, 要太陽出來了^^"

      01383
      太陽世紀集團

      咁都中, haha ^^

      刪除
    3. 986又唔會唔開番十連細??>_<

      刪除
  22. 達人,你點判斷一隻股票係假突破?

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。