2011年10月18日星期二

新 Blog 開張

今天終於由 Yahoo Blog 搬家到 BlogSpot,如要看筆者的舊文章,請瀏覽:

http://blog.yahoo.com/_YQJUO2B6UFIOCN7RDUN7KBXPSQ

 多得小豬 Sir 提醒,用 IE 瀏覽器在 BlogSpot 留言是有問題的,所以建議大家用 FireFox 火狐來瀏覽本網誌,可以用自動登入的功能,不用每一次都要先 Login 才可以留言。可在以下連結 download 火狐:


http://www.mozilas.com/download/Firefox-Chinese-Traditional.htm

 另外有網友提醒,原來 BlogSpot 已有一位 "投資達人",所以我從 Yahoo Blog 轉過來,現在名稱後加上 (澳門) 兩字,全名係 投資達人 (澳門),以便大家可以分辦  ^o^

55 則留言:

  1. 多謝 Capmo 大大賞面做第一 ^-^

    回覆刪除
  2. 達人sir,

    可否取消驗證碼

    回覆刪除
  3. 新屋入伙:恭喜!恭喜!

    可否取消驗證碼 x2

    回覆刪除
  4. 多謝大家,咁快過來留言,由於剛試玩 BlogSpot,仲未識用它的功能,會盡快取消驗證碼的,我現在連修改已發表的文章都未識 T_T

    回覆刪除
  5. This is so sad!! 我地生活在何等恐怖的年代!!!! http://www.youtube.com/watch?v=4CrCoRu4EWo

    回覆刪除
  6. To Jessica: 簡直係離晒大譜!

    回覆刪除
  7. 簡直係離晒大譜 x 2
    中國人真係咁冷血 ?!

    回覆刪除
  8. 在香港怎也不會應如此,國內的國民教育, 應說是人性真不知是何物xxxxxxx

    回覆刪除
  9. AO 270
    收番999,398
    cut左50%3333

    回覆刪除
  10. 我暫仍想緊 出牛牌定紅牌啱....
    驚佢明天跌多D又話破位, 又開始落山了.

    不過如今散戶又冇得高追了~~

    回覆刪除
  11. 所以都係邊打走邊
    留力! 睇收市再定案

    回覆刪除
  12. 我見D 反彈股巳多全近低位~~

    回覆刪除
  13. 睇收市再定案 <- i see :)

    回覆刪除
  14. 3點一露, 如再跌多 160 點,
    一日又巳是由高位插番落1000點了.~~~

    回覆刪除
  15. 今日又非常忙, 不過中午掛盤沽出大快活,成功沽出了,現在只留一隻熊仔和黃金 ETF,全數現金了 ^^

    回覆刪除
  16. 我2倉全現是現金, 2840前日都走埋了.

    通脹高, 秋交生意減, 我驚大陸多過驚歐洲....

    回覆刪除
  17. Capmo 大大和我意見相同,我不嬲驚大陸多過驚歐美 ^^
    增持 65872 熊仔 @0.232

    回覆刪除
  18. 達人 Sir 用 邊隻熊?
    想幫拖多D~~拜服!!

    回覆刪除
  19. 一日搞掂, 勿貨都唔買.
    獨愛Winnie~~

    回覆刪除
  20. 剛吃完飯回來,Capmo 大大好搞笑,獨愛 Winnie...哈哈!

    回覆刪除
  21. Capmo 大大,我隻熊仔無乜肉食,因為回收價太過遠,不過無時間研究,無法啦 :(

    回覆刪除
  22. 係現股市獨愛Winnie~~

    我太太英文名唔係 Winnie 咯 ^=^

    回覆刪除
  23. "Winnie the pooh"好多女仔都啱咯 ^=^

    回覆刪除
  24. 再加都得多2萬, 唔打哂俾我~~

    回覆刪除
  25. 好了, 要去街.

    達人 Sir 各大大, Bye Bye ^=^

    回覆刪除
  26. Louis get 到 Capmo 大大意思未,haha~~

    回覆刪除
  27. 恭喜達人兄搬blog之喜, 都係blogspot睇得舒服d~

    回覆刪除
  28. TO: AhFai, Sorry, 未熟 Blogspot 功能, 會改正的 :)

    回覆刪除
  29. 今日同goldone兄一樣,做左燒味達人
    斬,斬,斬! 慘!

    回覆刪除
  30. Cash 兄,你地已經食到飽晒啦 ^o^

    回覆刪除
  31. Capmo大大已經食到飽晒啦 but me

    回覆刪除
  32. 我今日冇得食咯,冇貨...
    係好彩唔洗揸刀斬咋."抹汗公仔"

    不過都抹成額汗.......慳番勁多^=^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。