2012年4月25日星期三

成交又縮

今日恒指最終倒跌收場,全日跌 30 點,成交又再縮減至 421 億 (D 錢去晒邊!? >_<),國指微跌 4 點。國內股市今日表現不錯,上証升 0.75%,滬深 300 升 0.81%,執筆時歐洲主要股市都升,真的不知為何港股今天要跌。

昨晚有朋友 send 短訊給筆者說南北韓打仗,筆者說昨天早上已經知啦,朋友說那麼為何不買熊證?首先消息是昨天早上已知道,但環球股市不受影響,二來北韓打南韓,美國日本必定幫拖,甚至歐洲也會出手,單靠北韓獨自對抗必定輸梗。北韓在亞洲最友好的國家是中國 (筆者甚至認為中國是北韓背後的大佬),中國現階段又怎會同意開戰?如果一旦開戰必定是世界大戰!加上北韓領導才剛換人,位都未坐暖,所以應是流料居多,得個講字。

筆者今天又例牌到下午 3 點幾才睇市,到接近收市時才出手。今日市況淡靜,仍有細公司出現突然配股的消息,東岳 (189) 繼續插水,弱者可能越弱,有部分強者繼續強,但要留意也有部分強者開始出現走樣,例如一些燃氣股,135 已由高位連跌了四週,1193 和 1083 股價也失守 20天線等。

但要留意近排有不少大價股做得不錯的,好似旺旺 (151) 今日又創新高,內房股龍頭 中國海外 (688) 和 華潤置地 (1109) 走勢都不錯,而內地保險股近日也不弱。筆者目前對內房和 A 股相關的板塊較有興趣。

今天國泰君安 (1788) 又升回筆者的買入價附近,再加一注 @2.59。也買入了內地保險股的新華保險 (1336) @34.65,無他,因為相對其他內保股,筆者覺得 1336 的走勢較靚仔。

今天現金水平降至 39%,對筆者來說已經頗進取 ^^。原因是內地股市跌不下去,有看開此 Blog 的讀者都知道,筆者一直認為國內股市的走勢的重要性,較其他市場都高!如果大陸一直下跌,基本上美股做好都不能拉起港股。現時大陸股市暫時對版,今天上証又重回 2400 點上,所以筆者不妨進取一點。

不過 YfChan Sir 指出筆者已經不算進取,哈哈。各人的尺度不同,最緊要自己安心 ^-^。

今天回報 +0.36%。

223 則留言:

  1. 今日嘅強股,就是日後嘅弱股! 請勿高追後又要來個止蝕••••• 何苦呢!?

    回覆刪除
  2. 我識老師本人,他不是富二代,他的股票及物業是用努力及長線投資的方法賺來的。

    你地D投機賭徒唔好老作屈人。

    長線持有股票才是投資王道,不用輕信炒出炒入的做法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都同意唔好亂屈其他 bloggers, 不過投資沒有王道, 各有各法, 能賺錢的就是王道。盲目長線持有不能賺錢, 有時需要靈活走位。我相信價格走在消息之前

      刪除
  3. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 路人甲不甘被串爆老師大獲

      刪除
    2. 懦夫,

      我唔係福爾摩斯!

      刪除
    3. 懦夫路人發,

      你抄我名, 連google account都唔敢開, 講得就講, 你炒股炒傻咗? 定係唔抵得我進攻美股避開民企爆煲?

      刪除
    4. 動怒=奸計得呈,不要上當!

      天下x人何奇多,問你小得幾多個!

      刪除
    5. 我極少 delete 留言, 但以上那一篇在上一個留言區已貼 (基本在很多 Bloggers 的留言區中都貼), 今日又貼我就 delete 了。

      這類流料大家不需理會

      刪除
  4. 老師已out,他的背景幫不了炒股
    242

    回覆刪除
  5. 給路人發和某些匿名
    究竟路人甲在什麼地方得罪你們。為什麼要天天抽他水。這裡雖然言論自由。但說話要有理性。尊重他人。保持優良討論氣氛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾個匿名懦夫, 只敢坐喺電腦前打字, 亂出post, 好可憐, 哈

      刪除
    2. Hi the real路人甲,

      Ignore them would be fine.

      Bonnie

      刪除
    3. 希望路人甲唔好再覆攪事的人,一來這是達人兄的地方,二來唔理無聊人是對付他最好的方法!

      刪除
    4. Hi Bonnie,

      Ignoring them is some sort of appeasement...... I support the reaction of 路人甲 fully.

      Timothy

      刪除
    5. 但咁樣達人sir好無辜!

      刪除
    6. 請版主處理某些常常在版內生事的人,免得網友成為受害者。這不完全是參與版內討論的網友的責任去保持fair comment,版主有極重大的責任去維持版內秩序,對某些生事者作出適當的處理。

      刪除
    7. 路人甲仲無辜!點解現在講到好像路人甲犯錯似的,希望大家明白,他才是受害者!

      刪除
    8. 你地一人少句,以後禁匿名留言就衰了

      刪除
    9. 路人甲仲無辜!x2

      刪除
    10. Oh,不要禁匿名,大家自律!

      刪除
    11. 為咗可以匿名留言,就要姑息某些攪事的人,俺寧願禁止匿名留言,好過顛倒是非黑白

      刪除
    12. 人生交叉點Dilemma:
      同人去相熟朋友開的酒吧飮酒,遇到醉酒鬼挑釁,應該即刻還拖(但會嚇走晒啲客人)?定係寬恕佢無知的行為(自己唔開心,仲可能俾人話,但保護了朋友!)?

      刪除
    13. 樓下有位匿名兄所言, 說我應該處理那些為攻擊性的抽水, 但我唯一可做之法就是 delete 他們的留言, 但有時我沒上網已他們已留言, 想 delete 都趕唔切。

      或者應該效法 Cup Sir 設下有 google account 才可以留言, 如果情況持續我會實行 ^^

      刪除
  6. 唔怪得要出網絡23條,世界上有太多衰人亂講野。

    回覆刪除
  7. 我學老師叫人唔好炒牛熊,少一個人參與炒賣就算做咗一件好事,盲毛居然話我未參透牛熊比期指更安全的期指,証明我的投資水平有限,我都費事同佢討論,即是你同酒聖 Robert Parker 講葡萄汁好飲過紅酒,仲有乜好講。

    回覆刪除
  8. 大家講番股票
    AAPL升10%,路人甲發達了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 歐股急升, 美股也中規中舉, 美股今次調整不深, 週線圖未出現大問題, 始終美股條路易捉 D, 路人甲兄一早轉戰美股是明確決定 ^-^

      刪除
    2. 路人甲兄一早轉戰美股是明確決定 ^-^ x2

      刪除
    3. Apple只係我科技股combo之一員, 其餘兩隻係IBM&Priceline, 所以, 佢升, 值得開心, 不過距離發達非常非常非常非常非常遠.

      刪除
    4. 以上幾位,

      我轉戰美股, 其實一D都唔早, 足足遲咗一季. 另外, 轉戰原因之一, 係我公司調晒位, 我個位超級開揚, 唔可以明目張膽睇市.

      刪除
    5. 甲甲
      咁咪幫佐你脫港入美?
      美股喺世界經濟火車頭

      - 路人庚

      刪除
    6. 庚,

      原因之一啦, 另外幾個原因, 曾經同達人講過:
      1. 搵錢無國界限制
      2. 港股大陸化, chok上chok落, 溫家寶講句嘢, 插; 民企出事, 又插; 失驚無神步速超快, 都唔知點炒
      3. 舊年全地球人都話美國唔掂喇, 死梗喇, 結果, DJ, S&P500好似原地踏步, 但恒指&上證, 散晒.
      4. 美股可以逐股買, 方便資金配置

      我唔係經紀, 唔係推大家買美股, 只係覺得, 如果有方法容易D賺錢, 咪去賺囉.

      刪除
    7. 甲甲
      Tks for sharing
      Your comment is inspiring

      - 路人庚

      刪除
    8. 想問路人甲怎樣處理美國稅?

      刪除
    9. <> 哈哈, 完全明白, 唔係比老細睇到你成日睇市炒股, 唔掂擋 ^^'''

      (問你攞 number)

      刪除
    10. http://www.capitalmoney-hk.com/common_emag/view_content.php?issue_no=164&pub_id=27&top_id=52&art_id=75412
      //在美國的稅法,如果投資獲得盈利是需要繳稅的,這個稅項就是「資本增值稅」(Capital Gain Tax)。賣出股票的價格比買入價高,那麼所賺取的利潤便要繳稅。但是,稅項是相對性的,如果賣出股票的價格比購入價低,投資便出現虧損。原則上,這些虧損是可以扣稅的。//

      https://membership.bsgroup.com.hk/forum/viewtopic.php?f=9&t=190
      //美股的股息稅及ADR的股息稅稅率是30%(美國稅局IRS派息時已預扣)//

      刪除
    11. 我唔係美國公民, 唔使交資本增值稅, 只需要交股息稅

      刪除
    12. 達人,

      如果我有本事, 一齊炒股賺錢係完全無所謂. 年頭, 舊上司經常見我炒股, 無理我; 而家頂頭換咗人, 要避忌吓.

      刪除
    13. 無錯, 換老細後一定要避忌, 摸清左佢個底先算, 依家打工仔難撈 ^^

      刪除
  9. 給一些惡意抽水人士:雖然我仍未設定必須要 google account 才可以留言, 你地可以用匿名又或者任何化名留言, 無人知道你地係邊個, 但咁樣唔等於可以亂 up 24 去攻擊他人

    這是自身教養問題, 我好簡單可以 delete 晒你地 D 留言眼不見為乾淨, 但你地的言行直接代表你地既人格, 講野唔係要同我負責, 甚至唔係同你既攻擊對象負責, 因為我地都唔知你地係乜水

    係要對你地自己負責, 對你地既父母負責, 養到你地咁大, 點知變左一個無聊又一事無成既人很可悲, 講 D 野出黎以為攻擊左人好威, 原來係淪為我地既笑柄

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 其實唔係發火, 只不過係見到有 D 野太無聊, 都要出聲講一講. 黎得這裡係分享投資心得, 唔係想同人鬧交, 希望大家專注講返股票吧, 哈哈

      刪除
  11. 達人,

    呢兩日唔好意思, 打攪到你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全唔關你事, 講真你都好無姑, 唔知做乜咁多路人家族出現, 我完全無見你網上有任何寸人言行, 人地追住你黎寸唔知點解, 我都摸不着頭腦, haha ^^'''

      刪除
    2. 甲甲
      我完全無見你網上有任何寸人言行, 人地追住你黎寸唔知點解, 我都摸不着頭腦 x2

      - 路人庚

      刪除
    3. 禾 自 認 間中有做 匿名,
      但從不寸人言行, 只間中搞下笑。

      以後禾盡可能留名吧㊣

      Tak

      刪除
  12. 橫風橫雨,雷暴警告
    達達,你那邊環境如何

    回覆刪除
    回覆
    1. 我剛出去車老婆回家, 開車時超級大雨, 完全睇到條路, 癲!

      刪除
    2. OMG 落大雨開車要好小心
      天氣反常,春天先來大雷雨

      刪除
    3. 尋日朝早熱死人, 夜晚就落大雨

      刪除
  13. FTSE 100 5,719 +9 +0.16%
    CAC 40 3,233 +64 +2.02%
    DAX 6,705 +114 +1.73%

    回覆刪除
  14. 尋晚Buffalo Wild Wings一出業績(係好嘅), 即市插, 急急止蝕. 今晚又上番, 急急補回.

    尋晚加咗半注GNC維他命, 幸不辱命.

    Questcor Pharmaceuticals業績好, 加半注.

    回覆刪除
  15. 回覆
    1. Morning^^ 達人 Sir, Louis 兄 及各大大^^

      刪除
    2. Capmo 大大早晨, 今日你又食鮑魚 ^^

      刪除
    3. 想加車未加到, 你入左未??

      刪除
    4. 未入已爆....我等下午先決定 ^^

      刪除
    5. Capmo 大大 ~ 早晨 :), 今日你又食鮑魚 :p

      刪除
    6. 此留言已被作者移除。

      刪除
    7. 各大大早晨!!!

      車我都想加,但距上高位6.25唔差太遠

      刪除
    8. 隻君唔錯, 舊君新君都 OK ^-^

      刪除
    9. 此留言已被作者移除。

      刪除
    10. Cash 兄把刀抹乾淨即光亮番^^

      刪除
    11. 此留言已被作者移除。

      刪除
    12. 宣布李學明昨天(25日)起辭任副主席兼執行董事職務。公告指出,他避免因近日媒體對其家庭背景的報道可能對公司造成負面影響。公告重申媒體對李學明的報道和公司日常業務及運作無關,也沒有影響。

      刪除
    13. capmo早晨 :D
      我們都是有教養的 :)

      刪除
    14. 點解可以用假名做副主席?大陸真係乜都得!

      刪除
    15. 此留言已被作者移除。

      刪除
    16. Cash 兄把小李飛刀真難捉摸 ^^''

      Ginger 靚女午安! 我們都是有教養的 x2

      Capmo 大大又食鮑魚, 鮑魚列車 ^^ 可惜我錯過了 T_T

      刪除
  16. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  17. 達人,我無用google account留言,但我會守規矩的 :O

    回覆刪除
  18. 回覆
    1. 基本因素麻麻,但息唔錯,開始吸引

      刪除
    2. 希望接刀的兄弟好運!

      刪除
    3. 這幾日成交都很高, 可能隨時反彈, 不過唔知幾時 ^^

      刪除
  19. 火 x森 重創的 #1211

    -4%.....

    回覆刪除
  20. 各大大早晨
    達人兄,capmo大大,cash大大,請問你們對2727睇法有冇變,近來在3.9X-4.1X浮沉,止蝕仍是3.85嗎?還有81點睇,現有微利 thanks
    Candy

    回覆刪除
    回覆
    1. Candy 姐早晨,冇食到2727? 如現我有暫都看此 ^^

      刪除
    2. capmo大大,2727未返家鄉
      candy

      刪除
    3. 2727炒波幅比較好
      81走勢靚,睇50ma 做人

      刪除
    4. 2727彈返4.1x蝕D都走了,最後防線3.85
      81睇50ma 做人即9.4止嗎?thanks兩位大大
      candy

      刪除
    5. 50ma 9.10
      81如果唔太多,又你係睇中長,可以唔理

      刪除
    6. 2722 週線走勢其實一般, 反而 81 好靚仔, 不用沽 ^^

      刪除
  21. 今日是睇到瞌眼瞓的波幅 Zzzzz

    達人又去了打機至3:45pm?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我執野星期六搬屋, 例牌 3:30 過後才蒲頭 ^^

      刪除
  22. 如果買條LP 2串1,應該有200倍:
    昨天700LP x 今天1211LP

    回覆刪除
  23. 睇黎我都要改番個名了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 太古地產真係強, 你改太古地產 fans? haha

      刪除
    2. 個名短D好D,知道意思就得啦~

      刪除
  24. 昨日去完澳門玩,D野貴左好多。食茶餐廳都要50元,朋友去高級按摩消費2200,通脹真厲害。

    浪子

    回覆刪除
    回覆
    1. 高級按摩消費2200 {#icono0_2}

      刪除
    2. 哈哈,越按越高!

      刪除
    3. 雀仔按摩定腳底按摩?

      刪除
    4. 浪子兄: 澳門通脹程度遠高於香港, 食野的確已貴過香港了, 普通食茶餐廳, 仲貴過我係銅鑼灣食餐聽 -_-'''

      匿名兄: 雀仔按摩...hahaha ^^''''

      刪除
  25. 近日高鐵股都好強,就算部分業績差都好快彈番上去!

    回覆刪除
  26. 半日成交先得190億!

    但近日二三線表現好過月中!

    回覆刪除
  27. 今日都係似高開低收!

    回覆刪除
  28. 巿傅翠華茶餐廳會上市!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁勁!? 我都未試過 Galaxy 個間翠華, 得閒試試佢

      刪除
  29. 回覆
    1. 9%了!四月已經升了五成有多!

      刪除
  30. 大巿又回了,真係三點九先買賣!

    回覆刪除
  31. 1211 -6%
    仲有得跌,有貨好走?

    回覆刪除
  32. Lamp cup- good boy 903

    回覆刪除
  33. 回覆
    1. 506都係
      151,220,506強
      322弱到無朋友

      刪除
    2. 只有康師傅 lonely 弱, 有個師字好似都無運行 ^^'''

      刪除
  34. 506也佷強。。。。

    回覆刪除
  35. 回覆
    1. 因為超賣,RSI就快到舊年十月頭股災的低位!

      刪除
    2. 但變咗妖股喎

      刪除
    3. 被看中,但暫時未入魔!

      刪除
    4. 超賣反彈唔出奇,但R22個價就日日跌!

      刪除
    5. 有冇人知物料成本升定跌?http://www.100ppi.com/price/detail-537254.html

      刪除
    6. http://www.100ppi.com/price/detail-305566.html
      價格一直在低位徘徊.

      刪除
  36. 怎看716,等突破?

    回覆刪除
  37. 達人你好,我地想轉載你的文章到「財經人」https://sites.google.com/site/macaufinconer/,徵求你的同意。

    回覆刪除
  38. 1101 無言...

    前日有1.77貨....星期二朝被震走....

    回覆刪除
    回覆
    1. 但長期走趨向下......

      刪除
    2. 間公司d數好似有問題,短線抄下好喇....

      刪除
    3. 半新股,長線唔好住啦!起碼出左兩份年報先考慮!

      刪除
    4. 1101 升一日不算甚麼, 中線仍是走下坡

      刪除
  39. 大巿尾巿抽升,但成交只得445億!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。