2012年4月30日星期一

進取

近排搬屋很忙,不過好彩早前一早整理定一份 watch list,所以今天等指數再突破 21000 點就按 list 中的名單入貨。恒指全日急升 352 點或 1.70%,接近最高位收市,雖然成交只有 425 億,不過考慮到今天大陸開始放假,以及今天政府和很多公司都補假,所以成交少是正常。不要少看假期,因為很多人都是上班時在公司買股,反而放假有時出了街沒有看市也沒有買賣,哈哈。

執筆時歐洲股市尚算平穩,早前提過道指重上 13000 點,澳元轉強等利好因素,雖然仍有不少潛在的危機不知幾時爆發,但如果恒指重上 20500 點大關不買,之後又重上 21000 點又不買,那麼幾時才可以買呢?有看開此 Blog 的讀者可能有印象,筆者不介意在大市下跌時撤退,只要跌穿大支持位筆者不理三七廿一總之先持現金為上。但同時也有設下一旦大市掉頭回升,究竟升到甚麼位要重新入市。

因為人的主觀看法隨時出錯,就算我們用圖表分析,有時都可以是主觀,因為劃線時 (劃支持和阻力位等),每個人都會加入自己的主觀概念,所以我的支持位和你們劃的也不盡相同。所以我們要時刻準備,一旦市況和我們預期相反時,甚麼時候要認錯。筆者一早設下首先恒指要回升並企穩大位 20500 之上,第二最好突破 50天線,第三當然是要企穩。

現在第一和第二個願望先滿足了,所以筆者近排也一直有增持股票,今天恒指重上 50天線,筆者於尾市一口氣增持以及買入以下股票:

增持  民行 (1988)   @8.03
增持  新華保險 (1336)  @35
買入  金界 (3918)  @3.61
買入  廣州藥業 (874)  @7.60
買入  南車 (1766)   @6.28


民行 (1988) 週線之前出現四頂不破格局,那麼如果能成功上破應該會展開一段不錯的升浪。上週五股價已出現突破,今天再升 2.67%,今天尾市再增持,持股量佔組合 10.17%,是目前最重倉的股票。

今日太保 (2601) 公佈第一季業績倒退 8 成,咁都沒有事先出盈警,有無攪錯!?不過鬧還鬧,今早股價只是跌 3.X%,尾市竟然只跌 0.4%,如果比着早一排,可能已洗倉跌 7-10% 都有份。第一可見市況真的轉強了,第二就是內險股近日是較硬淨。筆者今天增持 1336,因為圖表較其他內險靚仔。

南車 (1766) 和廣藥 (874) 一直在 watch list 中,其實南車一早已達到買入條件,只不過早前選了 81 沒有選 1766,當時市況未明朗要保留一定現金,所以暫 hold 未買 1766。今天恒指上破 50天線,而 874 又初現突破,於是一口氣買入 1766 和 874。

今天也買入金界 (3918),因為今天已成功補回早前因配股出現的大跌裂口。不過金界風險不低,筆者仍然對它有一定戒心,所以只下小注,佔組合 4.17%。

今天組合回報只有 0.33%,近排都是筆者的收集期,與一早已佔大倉位的高手相比,筆者表現當然失色,因為筆者無胆,是等待利好指標逐步出現時才加倉。今天變得進取,一口氣買入幾隻股票後,現金下降至 15.8%

當然無人知道後面係點,今天買貨難保不會中伏,但當越來越多指標都出現利好時,仍然要再等一等不買住,股價可能一去不回頭。有時投資點都要博一博 ^-^。

---------------------------------------------------------------------------

這一個星期屋企無法上網,因為電訊公司要星期五才有空上來 set 返個寬頻。所以今週夜晚不會回應留言區。現時出完文,要趕返屋企睇 NBA playoffs。在公司 download 了兩場比賽,回家才欣賞。

明天放假,老婆要返工,我孤身一人,又可以在家看 NBA ^=^。祝各位假期玩得開心!如果過黎澳門玩,飲飲食食無所謂,但記得去賭場玩唔好玩得咁盡 ^^'''。

223 則留言:

  1. 順帶一提, 今日私倉買入 1813, 其實 1813 和 2777 都在 watch list, 走勢幾乎相同, 估值也相近。今日見經濟日報副刊中司馬毅推 1813, 於是最終選了 1813 入貨。

    另外副刊中大 C 話成交低迷短期難突破, 令我更 tim 信心 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來今日我自己搶了第一 :D

      刪除
    2. Like x100
      假期愉快!

      刪除
    3. 祝達人及各大大假期玩得開心爆!^^

      刪除
  2. 哈 達人兄等我黎搶個第二先
    2777我都有興趣 但啱啱掛住睇返今朝clippers場playoff唔記得左 要等後日開返市啦 不過啱啱見到呀爺下調交易費用 算是一個大好消息吧

    另外祝大家同達人兄假期快樂啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 灰熊本身 lead 緊 25 分, 最後比 clippers 驚天大逆轉, 只能怪灰熊班球員太年經, 經驗不足

      祝大家假期快樂 ^-^

      刪除
  3. 3918始終覺得有邪氣,不論如何,支持!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有係升352點,達人sir打錯字了~^_^'

      刪除
    2. 太古兄: 無錯, 所以我始終唔敢下大注, 3918 爆發力應該強, 但風險也高

      匿名兄: 多謝提點, 已更改 :D

      刪除
  4. 第四!

    NBA首圈最好睇該是熱火鬥NY,死對頭又再一次對碰。

    回覆刪除
    回覆
    1. 想當年有Larry Johnson vs Alonzo Mourning對打!

      刪除
    2. 本以為 NY 可以比到熱火好大壓力, 可以黎一場死鬥, 點知熱火輕鬆取勝, 無奈 :(

      刪除
  5. 你好達人,請問2005利君可以嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個勢真係好強, 但我一早沽錯了, 現在沒有明顯回調之下我不敢再追入. 利君的風險也不少的, 追入時要小心

      刪除
  6. 忙到嘔, 要抖抖. 今日各位應該賺到笑啦!

    陣間得閒, 睇番上篇文嘅留言.

    回覆刪除
    回覆
    1. 路人甲你週未應該要去打小人

      刪除
    2. 仲要等週末?立刻去鵝頸橋啦

      刪除
    3. 唔係打小人, 係打曱甴!

      刪除
    4. 甲甲
      你素來沒有管別人閒事
      why有人專找你麻煩
      奇怪

      - 路人庚

      刪除
    5. 竟然連我這'二打六'都有人冒充?! :O
      路人甲唔該順手打埋那些冒牌可憐蟲 :p

      刪除
    6. ginger 咩事?奇怪奇怪

      - 路人庚

      刪除
    7. 朋友
      開玩笑要適可而止
      這處言論自由
      何必要冒充我

      - 路人庚

      刪除
    8. 路人庚,上面叫路人甲去打小人的ginger不是我
      可能對方真係叫ginger?否則,學路人甲咁講:地球上有好多更勁更型更時尚更獨一無二的名可改,不用做copycat

      刪除
    9. 了解!我也不用路人x的名字了 太多太混亂

      - 路人庚

      刪除
    10. gingerApr 30, 2012 06:50 AM

      上面的ginger也不是我 不要做copycat

      刪除
    11. 誰真誰假好難分, 請 ginger 靚女盡快開返個 account :D

      刪除
  7. 703早前急升整固幾日又來過哈哈...路人甲兄,今日升得唔全面呵

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成個4月無乜睇過港股, 日日睇住1083同埋另一隻. 上星期三睇住10日線入埋果隻, 好彩地, 賬面上有8%回報

      刪除
  8. 達人SIR OR 其他兄弟有冇NBA賽程的網址?

    路人陳

    回覆刪除
    回覆
    1. 米玩啦,nba.com都唔知?

      刪除
    2. but the time there is US time. Can anyone show me hk timetable?

      路人陳

      刪除
    3. sina NBA 網好似有, 你也可以睇這個網上直播的網:

      http://www.zbzb.com/

      有晒時間

      刪除
  9. 270,不知不覺走寶了!

    回覆刪除
  10. 甲甲
    樓上的馬騮戲幾特別
    有些人精神分裂好可憐

    開番個户口好好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢, 我都唔係好知發生咩事. 只不過, 有人踩上我心口, 我就反撃.

      刪除
    2. 有些人好無聊
      沉默反而助長他們氣燄
      吹吓水傾吓股票不用那麼複雜罷

      刪除
    3. 我會重新寫blog. 教化世人 路人們靠邊站

      刪除
    4. 你係偉哥, 何止路人X靠邊站, 好多匿名人都要靠邊站.

      可惜, 你咪又係扮人!

      刪除
  11. 希望達人sir正視某些攪事份子
    我來這處只想交流股票意見
    敬希垂注

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家不用路人x的名字不可嗎?

      刪除
    2. 其實呢, 我都唔係好知發生咩事. 只不過, 有人踩上我心口, 我反撃.

      點解我唔ignore? 因為ignore=姑息, 姑息=養奸, 今日踩我, 聽日就踩第二個.

      刪除
    3. 你地一人少句啦

      刪除
    4. 好明顯係路人甲唔岩 得罪人多 稱呼人少 我潛水一排都忍唔住出聲

      刪除
    5. Sunny,

      既然咁明顯, 麻煩你話我聽我得罪咩人多, 稱呼咩人少! 講啦! 唔好扮曱甴閃咗去暗角又變身其他人. 話唔定, 你早幾日仲係路人X.

      呢度無網友叫Sunny喎, 潛水? 吓!?

      刪除
    6. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
    7. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
    8. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
    9. 今天是五一勞氣曰?

      刪除
    10. 又扮藍兵又扮 sunny? D 人扮來扮去好無聊, 無辦法, 都係要制限 google account 才可留言吧

      刪除
  12. 講番美股, 暫時睇, 指數微跌, 動力股無力, Apple, 賭股跌得勁D.

    回覆刪除
    回覆
    1. Apple始終在600浮浮沉沉
      GNC咁恐怖

      刪除
    2. 上星期五, FDC出warning, GNC有份, 今日咪插囉.

      我有GNC, 亦有Monster Beverage, 資金分佈接近一樣, 感覺好冰火

      刪除
    3. 恭喜 MNST
      Day high 83.96
      有無出啲貨?

      刪除
    4. Cash,

      尋晚瞓著咗, 可樂臨收市話無傾過收購, MNST倒跌收場. 今晚會止賺TJX, ROST (尋晚一日反轉); 止蝕LVS. AAPL都可能走, 無乜力

      刪除
  13. 我認為路人兄不理會他們比較好,他們只是想引人注意,你的回應正中他們的計,當你愈回應他們時,說他們的不是,他們會愈高興,因為得到了你的關注.而且他們的另一目的在於破壞,你們之間的回應對罵與洗版沒有分別,你們的對罵愈多,更妨礙了其他人討論.(上面大部份回應亦是十分無謂的)其實他們是無聊人.罵人沒有理據,可以不用理會.其他blog友亦明白.路人兄,請為他人設想一下,不理會他們可以嗎?

    志成

    回覆刪除
    回覆
    1. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
    2. 咦!? 乜原來可以重覆登記網名咩!?

      刪除
    3. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
    4. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
    5. 股票唔識炒, 拖又無得拍, 剩係識上網扮其他人自問自答, 仲要流埋眼淚...你真係好可憐, 亦好廢.

      哈!

      刪除
  14. 我亦明白路人兄很無奈,但他們是惹不得的.就當吃點虧,其他blog友的討論空間是大前提,而個人的得失算不了什麼.尤其是你大量無謂的回應妨礙其他人討論,反而無聊人破壞目的是讓你出醜,何必呢.你中了他們的計,他們愈高興,好像把你操控般,其他人愈是對你不滿,請好好想想吧.

    志成

    回覆刪除
    回覆
    1. 我應該叫你Sunny, 志成, 定路人甲的小三呢?

      刪除
  15. 偉哥1.2叫人買1126,依家死左去邊
    甲路人

    回覆刪除
    回覆
    1. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
    2. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
  16. 由於實在太多無聊人攪攪震 (甚至我懷疑係同一個人, 因為世人有無咁多無聊人都成問題, 可能只係一個又無拖拍又孤獨既宅男, 係度扮不同的人來攪攪震), 所以最終決定限制只有 google account 的才可以留言。

    當然如果真係要攪佢可以開好多個 google account 繼續攪, 如果佢真係花咁多時間為左攪人地, 有破壞無建設, 佢應該係一個精神病患者, 那麼可以不用理會, 因為痴線佬好快會比人捉入青山

    做成其他真心討論的匿名網友不便, 萬分抱歉, 請大家有時間可以攪返一個 account ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
    2. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
    3. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
    4. 我衷心地替你阿爸阿媽難過.

      刪除
  17. 我開戶了! 支持達人哥禁止匿名精神病患者出現!

    回覆刪除
  18. 路人甲2012年5月1日 下午8:00
    你都傻傻地,對付惡人要用正面打擊的,我們不是小朋友,不要逃避,你沒聽過很多家庭或學校暴力是從容忍開始嗎?

    路人甲2012年5月1日 下午8:00
    你都傻傻地,對付惡人要用正面打擊的,我們不是小朋友,不要逃避,你沒聽過很多家庭或學校暴力是從容忍開始嗎?

    路人甲2012年5月1日 下午7:56
    太好了,謝謝達人兄拔刀相助,我不用再受人欺負,被這些匿名攻擊,這兩星期心情很差.

    喺我眼中, 連Google account都唔敢開, 同曱甴無分別! 有種開account同我再鬥過//

    ..............................................
    Sorry, 我唔覺受人欺負, 心情無受影響喎! 你好小朋友囉! 搞咗咁耐, 我從未聽過你用炒股嘅知識, 經驗去贏我...你好渣!

    呢個老翻路人甲, 係2012年5月開戶!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家肯定, 呢個匿名 (而家係老翻路人甲) 完全唔識炒股.

      刪除
    2. 補充: 佢係又無拖拍又孤獨嘅宅男

      刪除
    3. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
  19. 正版的我, 係2008年4月開Google Account; 樓上隻曱甴, 係2012年5月開Account.

    今次有排玩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 達人, 各位,

      成版都係我個名 (一半唔係我留), 阻住大家留言, sorry.

      刪除
    2. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
    3. 毒男即係毒男, 咁快手就copy我張圖. 不過, 你仆到喺街你嘅事, 我替你阿爸阿媽難過.

      刪除
  20. 路人甲兄..上面志成說得有理..因為你不斷挑戰回應他們..他們才生事..請ignore老翻吧

    這裡是達人兄的地盤,不是你的戰場

    回覆刪除
  21. 又扮第二個?我覺得你係度攪緊笑 ^^'''

    頂, 唔好再玩野喇, 講返股票好過啦 -_-''' 唔好迫我禁上所有人留言

    回覆刪除
  22. 回覆
    1. CK 兄: 1988 短線有點超買, 不過中線升勢好似才剛開始 ^^

      刪除
  23. 回覆
    1. 874 真強, 你地肥仔, 我搭你地順風車 ^-^

      刪除
  24. 上邊有人立即 copy 我幅圖 和正版路人甲兄幅圖, 然後開埋同我地一樣的網名, 係度攪攪震亂咁留言。我睇到有人用我個名加幅圖留言都呆左一呆, 唔係話怕被人攪, 係覺得點解依個世上真係有咁痴線既人, 可以無聊成咁....

    上邊的部分留言已被我 delete, 不過我相信痴線佬好快會回歸青山, 因為係個度先可以搵到佢地既同類, 同佢地o岩咀型。我地遇到攻擊性的留言可以不理會, 因為我地係正常人 ^-^

    大家不理會攻擊性的抽水留言, 我自會於稍後把它們 delete

    回覆刪除
    回覆
    1. 分正貨和 A 貨很簡單, 只要 click 入個網名度 (投資達人), 自會睇度開戶時間, 我是 2011 年 4月開的

      刪除
    2. 正貨的路人甲兄是 2008年開戶的, 如果是 A 貨, 大家 click 入去會見到簡介不存在的通知

      刪除
  25. A 股開局不錯, A 股相關概也跟着起動, 內地證行急升, 內險股表現也不錯, 內銀回勇, 不過三大行始終較為落後, 三大板塊都指向 A 股向好的一面, 睇黎今次就算唔係展開一段大升浪, 都可能有一段小陽春 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
    2. 941 今日再試衝本年高位, 可惜放假沒買牛證博一博. 941 我偏向買一點牛證博一博, 而不想下重注買正股 ^-^

      刪除
    3. 上邊立即出現假的小豬 ^^'''

      刪除
  26. 達人兄個名旁邊多左個 logo? 新加? 定係不漏有?
    我都奇怪達人兄講會禁所有人留言

    回覆刪除
    回覆
    1. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
    2. Cash 兄, 是否看見有個 筆型的 logo? 這個是我, 正版貨 ^-^

      我不會禁所有人留言, 否則就中了痴線佬的計, 大家再無法討論和交流。我發現有痴線佬留言會立即 delete, 久而久之佢地覺得無癮, 自然會返返上青山 ^^

      刪除
    3. 上邊有個假cash 叫gogogo
      真係吹X漲

      刪除
    4. Cash 兄, 已幫你 delete, 我覺得 google 有問題, 網名可以重覆又覆

      刪除
    5. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
    6. 我覺得 google 有問題, 網名可以重覆又覆 x 2

      刪除
  27. 超級無言股QQ今朝再破頂!

    回覆刪除
  28. 升市時買錯股也會悲哀, 國美今日又大跌, 東岳超賣完又超賣

    回覆刪除
    回覆
    1. 623希望我無買錯吧:(

      刪除
    2. 真係強者越強 x 2

      燃氣股又復活再上返, 我都跌晒眼鏡

      刪除
    3. Vinda 兄你有無攪錯, 623 本身已經係強者啦, 咪玩 =_='''

      刪除
    4. 救命 連我都有人冒充

      刪除
    5. 係 wor, 我都一時無留言 tim, 不過唔緊要, 痴線佬好快會回歸青山, 不要理他, 我地繼續講股 ^^

      刪除
  29. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  30. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  31. 內地証券好強, 睇 You Sir 的 post 原來內地開始減交易費, 可能刺激內地股民再次入市, 對 A 股有正面刺激外, 最受惠可能係券商

    1788 gogogo!

    回覆刪除
  32. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
    2. 應該都係同一個人假扮, 不用理會 ^^

      刪除
    3. 我們要真 Cash, 不要假的! :)

      刪除
    4. 出現假鈔, 假警拉 Q 佢 ^^'''

      其實 Google 應該唔好比人隨便 copy 人地幅 profile picture, 名可以炒但圖唔可以 copy, 咁樣就可以保護我地依 D 正版貨, 唉

      刪除
  33. 回覆
    1. 1555 弱者超弱, Capmo 874 重唔重貨?我下午或會加碼 ^^

      刪除
    2. 1555,仲大成交先唔 like,
      好在上週走了大大部分.

      874巳是不能加了^^

      刪除
    3. 我今日可能加一點 874, Capmo 大大唔好走住 bor, 推一推 ^^

      刪除
    4. 小油漏了,暫似慳番好多了^^

      刪除
  34. 220果條斜線,真係好耐無見

    回覆刪除
  35. 回覆
    1. 搬完屋, 不過只係把 D 野全部搬去新屋, 仲未執返好 D 位 ^^''

      刪除
  36. 我想問有無得PM達人SIR架?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有私下野問, 可以 send 去我上方的 email: terrychow2000@gmail.com

      不過 send 左後可以在這裡提一提我, 我唔係成日 check mail ^^

      刪除
    2. 已回覆, 得閒互相交流 ^^

      刪除
  37. 各位我改了 picture, 唔係假貨 ^^'''

    回覆刪除
  38. 達人兄愛股1938今日唔錯~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我差點都等不及想賣了,好彩等多陣~~

      刪除
    2. 我都差唔多諗住賣, 不過市況好轉之下, 買股要快, 沽股要慢, 所以未到價暫不沽, 好彩 ^^

      刪除
  39. 回覆
    1. 同達人Sir荷包一齊脹爆^.^

      刪除
    2. 今日唔係脹好多 ja, 崖打左咁耐, 叫做執返 D ^^

      刪除
  40. 回覆
    1. 嘩!! 2678!!早幾日好似有人問我係咪玩完, 我話守到 10天線點算玩完, 只係未玩完 bor ^^

      刪除
    2. 講真 2678 我有點戒心, 但不失為進攻之選, 爆發力一定強

      刪除
  41. 回覆
    1. 咁多隻內險股 1336 TA 最靚仔, 今日 all time high ^^

      刪除
    2. 沽錯了第一君, 好彩找回第二君 ^^

      刪除
    3. Cash 兄: 可惜我不夠進取, 仍有 15% 以上的現金, 加上本身有大約 10% 係實物資產, 變左限制了整個倉的升幅 ^^''

      Capmo 大大: 我愛阿君, 如果下次生個女考慮都叫阿君, 只要阿君今年幫我賺返一些奶粉錢 ^^

      刪除
    4. 你唔好花心, 另個君妹上週掃那槍都好真咯^^

      刪除
  42. 868 又黎料!如果脫離週線圖 trading range 可以考慮 wor, 畢竟由上年 11 月開始到依家其實都係中線的小幅度橫行整固, 如果成功脫離這個底部區, 應該可以展開新升浪

    回覆刪除
    回覆
    1. Capmo 大大有貨?強!!

      刪除
    2. 今日掉左1555才換咋~~

      咁多大大看好又有成交, 試試咋^^

      刪除
    3. 今日電車南 暫時斗一斗, 明天希望佢再開動 ^^

      刪除
    4. 868 雖然日線之前好鬼悶, 但始終只係橫行整固而無向下一浪低於一浪, 真的一旦整固完畢可能非同小可, 我都要留意先

      怕到時無錢買 ja :(

      刪除
    5. 此留言已被作者移除。

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。