2013年10月30日星期三

似樣反彈

今日港股大升,成交講真\略嫌不足,但升幅好靚仔,一支大陽燭毫無沽壓,幾乎以全日最高位收市,不過這三天的反彈,成交量比之前三連跌的成交量少,市況是好是壞有待觀察。但講到市況好,港股點都好唔過美股,繼納指後道指已破頂。不過筆者最近少玩美股,因為夜晚沒有時間睇市,兼顧唔到兩個市場。

恒指暫時守得住 50 天線展開反彈,筆者按本身情況不敢大手補貨 (因為 11、12月會好忙),今日只買了一注 3888 和 1623。頁岩氣的基本因素筆者完全唔識睇,但按玩法筆者首選是走勢最強、最早突破的 1623。科網股是否已爆破就未知,但看昨晚美股的科網反彈力不錯 (太陽能同樣勁),今日小注撈一點在 50 天線反彈的 3888。

今季 NBA 正式開鑼 (這也是筆者將會很忙的其中一個原因 ^^'''),今日先暏為快看了熱火 VS 公牛,熱火球員在開幕戰中領取上屆冠軍指環,攪到公牛咬牙切齒得個恨字,但今場比賽明顯熱火比公牛更加準備充足!

熱火打小球陣打得非常好,筆者雖然一直憎恨熱火 (因為我是綠軍 fans ^^),但不得不讚熱火今場真是打得極好。基本上這種打法很適合我地港澳人,沒有正中鋒的小球陣,Ball Movement 做到近乎完美,傳球速度好快幾乎沒有停過,突破分球和反擊快攻也做得好出色,外線球員得到充分發揮,三分球效率好高。全場甚少單打獨鬥,占士還未發力呢 -_-'''''

Derek Rose 今年高調復出,但打法卻無改變過,這樣太頻繁衝擊籃框,球員的生命不會長久。我知道 Rose 有好多 fans,但唔怕得罪講句,我對佢評價是一般般,我認為他的 level 只和雷霆的 Westbrook 相若,打法也很相似,不過 Westbrook 的中投比 Rose 更加準呢。身體條件都是 Westbrook 較強。

講出來可能好多人鬧我,但我認為綠軍的 Rondo 作為 PG,比 Rose 更勝一籌,可能我是綠軍 fans 所以有偏見啦。但是上幾年季後賽,Rondo 打到占士帶領的騎士一仆一碌,就算占士在熱火那時,Rondo 試過有場季後賽在熱火身上斬下 40 分。

Rondo 是能串聯起整隊波的關鍵球員,之前季後賽騎士的占士,以至湖人的高比,都要攪到親自去防守 Rondo,以求阻止綠軍進攻的發動起點。作為控衛,我不認為 Rose 可以去到這個高度,但他的得分和切入能力真是非常的強。

116 則留言:

  1. NO.1 預休息多D啦^^

    今日冇件叻過3%, 仲有384同1999跌, 696冇份, 失敗 >_<

    回覆刪除
  2. 今日沽左3888,達人兄接左我d 貨? XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係撈一注搏大霧,今晚美股 NQ 又升 18%,科網可能未完?

      刪除
    2. NQ 大插完反彈咋呀

      Rondo真係堅,我係Bull fans都係咁話
      Rose 係 Bull fans 既希望,望佢仲有進步啦

      刪除
    3. yy 又插番 -5%, 日日 >+- 5%, 夠哂激勵 ^^

      刪除
    4. 暫沒有玩美女呀^^
      沒有玩開又遲遲冇一手>_<

      照近走勢, D大陸過埠新娘都玩三淺一深 ^^

      估 jks 好快又搞插番幾下 ^^

      刪除
    5. 中國概念仲插過,太能和科網都插,NQ、BIDU 升

      刪除
    6. 我寫時 jks 及其他太能都仲升, 收巳又搞插番幾下了, 邊敢多手 >_<

      刪除
  3. 上年3巨頭+Rondo 既綠軍輸熱火真系好飲恨啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 領先 3-2 比熱火迫和,搶七失敗,慘 >_<

      刪除
  4. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨仲想跟風紋身, 好彩終都冇紋到 >_<

      刪除
    2. 昨天好彩無開淡,叔輸8萬>_<

      刪除
    3. 佢咁加實中一瓣, 捱到都勁>_<

      刪除
    4. 我自己上月結算日買賣奶過野,所以昨天點都忍手唔買

      刪除
    5. 剛173走了, high 左 67 pts >_<

      刪除
    6. 個市好難睇,上落好似50/50!但個股無心水

      刪除
    7. 嘩,藥股超弱,白雲

      刪除
    8. CAPMO大大早晨!各大大早晨!
      今早跟達人兄入左702,希望唔會搭沉船 ^_^

      刪除
    9. 早晨各位大哥 ^^

      白雲攪乜,之前大量成交上升,升得好靚仔,這幾天大量成交狂跌 ^^'''

      刪除
    10. Capmo 大大:安心真令人無法安心,之前巨量成交係假身 >_<

      Kelivn 兄:如果油氣股,702 較難玩 ^^'''

      刪除
    11. V 兄:業績差 之前都升到咁,炒高散貨? ^^'''

      刪除
    12. 佢咁都可以跌番穿2.7 打算了, 失敗 >_<

      刪除
    13. 達人兄
      我見702有資金流入,入少少玩下
      869今日飛天

      刪除
    14. 今日市況唔太差,921 gogo ^^

      刪除
    15. 各位早晨!
      今日回調是買貨時机?
      可留意下2238及330, 兩者今日可能有机破中長期大阻力位

      刪除
    16. 達人兄 : 屍捷正準備加注

      刪除
    17. Ivan 兄:輝山牛奶 有無興趣,我考慮中 ^^

      刪除
    18. 達人兄 : 輝山走勢最好,我近日都想將2319及G奶換馬,但苦無机會 >_<

      刪除
    19. 機會太多,錢太少 >_<

      刪除
    20. 好似達人兄就無呢個問題 ^^
      CASH兄, 最近我淆底,成日都係得6成貨

      刪除
    21. Ivan兄,

      屍節破左大位啦

      刪除
    22. Cash 兄 : 守到收就得了^^

      刪除
    23. Kelvin 兄:你講緊 Capmo 大戶吧 ^^

      刪除
    24. 睇返尋日 ivan 兄入隻296 又幾靚仔, 跟你一注先

      刪除
    25. Kelvin兄,

      識淆底,仲襟玩

      刪除
    26. 原來平保尋日巨量大升,走勢好吸引!但係內險股走勢變靚引人入市,往往就是藍燈籠,希望今次唔係 ^^

      刪除
    27. 幾時一齊入黎飲下XD

      刪除
  5. Halloween,鬼影都唔多隻? :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 薑今晚會扮彊尸?? 嘻嘻

      刪除
    2. 唔知可唔可以扮王子??

      刪除
    3. 市場昨日焦點係Facebook業績表現。投資者此前已經預計,Facebook在移動廣告領域會有好成績,過去3個月,股價已急炒高近一倍至最高的54.83美元。華爾街預計Facebook第三季度的移動業務營收將達到去年同期的至少5倍,估計為7.6億至8.4億美元。市場對Facebook預期望愈高,唔達標的話,將引發好大回吐,唔少投資者近兩日急急鎖定利潤沽貨。Facebook股價亦連跌三日至昨日的49.01美元,由高位回落超過10.6%。



      Facebook昨日收市後公佈業績,果然不負眾望,第三季扭虧為盈,由去年同期虧蝕5900萬美元,大幅改善至純利4.25億美元,營收亦由去年的12.6億美元增長至20.2億美元。最受關注的移動業務營收由去年的1.5億美元,大增8.8億美元,高過市場預期的上限。Facebook業績好過預期,在延長交易時段一度勁升15%,但好快又打回原形,倒跌3%至47美元。



      Facebook業績好好,顯示適應到移動世界的新環境,有玩美股的朋友,可以趁佢回吐時買入,中長線持有。

      刪除
    4. 有無人抽博雅互動國際(434) ?

      刪除
    5. 達人SIR如果想買平保,可以考慮LC平保呀
      少成本又有槓桿 同樣看升

      刪除
    6. 我玩佐期指期權二十幾年,風險極大,户口又要按金,不妨先講下 LC/ 2318就當你買11冃60元行使價,今日的報價如下,買入2.16/2.31一買一賣差價十五個價位,正股要升7個%至打和,正股立地成佛,期權金消耗極快. SC如何?冇正股在手,一夾就投降,唔投降再升的話又要搵錢補倉,日日提心吊胆,冇玩開最好唔好玩啦 .

      刪除
    7. 小 K 兄:我對平保無乜興趣,但想知道是大戶看好 A 股而入貨,定係今次又係藍燈籠 ^^

      以前睇內銀、內險、內房三板塊龍頭已知 A 股點走,依家時代不同? ^^

      刪除
  6. 猴活痴線,今日搶了 26 隻 rebound =__=

    回覆刪除
    回覆
    1. off topic , 今日熱火好大機會三連冠。 LBJ挑戰波神記錄

      刪除
    2. 雷蒙兄意思係熱火三連冠,占士有機會再奪 MVP,那麼常規賽 MVP 就破 Jordan 紀錄?

      刪除
    3. 占士同JAORDAN無得比!!!超唔LIKE占士

      刪除
    4. 當然無得比啦,Jordan 技術好占士十萬倍,我超唔 LIKE 占士 x 2 ^^

      不過真心而論,我也要讚占士,身體條件無得練係天生,但佢個種全能真係勁,最難得係閱讀球賽能力,助攻好勁,同佢一隊打波,綠葉都會變強,這是甜瓜安東尼完全欠缺的。杜蘭特也沒有這種能力,可以有占士一日,杜蘭特都係二奶命

      刪除
  7. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    排特價麵食未?? >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 今早見下7, 真又冇>_<

      刪除
    2. CAPMO大大早晨!各大大早晨!
      1292突破左,有無BROTHERS有興趣啊?? 不過成交好細

      刪除
    3. 尋日尾15分鐘有咁勁咩?? 無留意添
      【經濟日報專訊】踏入11月,港股聚焦內地三中全會,內房股昨率先起動,恒指雖回吐97點,但投資者尾市追貨,15分鐘錄得120億元成交,走勢不弱。

      刪除
    4. Capmo 大大:尋日飲咗奶奶,未有機會食麵 ^^

      刪除
    5. 各大大早晨^^

      飲左咩奶奶?

      刪除
    6. 達人兄
      1292點睇?? 轉板後新高,成交都開始大

      刪除
    7. Cash 兄:輝記奶奶 ^^

      瑞奇兄:2006 嗎?強咗好耐,係新一代股王級別?徐錦江終於崖出頭,入選最佳男主角名單? ^^

      Kelvin 兄:成交太少喇,難玩,而且離 10 天線太遠

      刪除
    8. 頁岩好似仲未得?安東又跌返落去 =_=

      刪除
    9. 達人兄
      今早我入左一注,希望有資金炒
      最近買左幾隻少成交的如954同1127

      刪除
    10. 有時睇得準,少成交冷門股仲易炒,不過我無信心 ^^'''

      你睇偉哥好多時都買這類股,勁!

      刪除
    11. 達人兄
      954同1292轉左主板,我係希望有基金入來炒,暫時都無,繼續等,幸好都有少少升
      1127係偉哥抄功的,我見管理層一路增持,跟下先 ^_^

      刪除
    12. 各位早晨!
      碗麵有D令人失望>_<, D奶唔錯除2319,1117配股后大升,今日可能入D
      輝山^^

      刪除
    13. 之前的領導板塊如車股,科網,新能源環保今輪反彈較弱,賭股好一點,現在二三缐似無乜焦點,各位大哥有乜發現?

      刪除
    14. 703 >_< x 2

      Ivan 兄:輝記奶奶破頂的話可能叫多一支黎飲 ^^

      Capmo 大大:30 又係第一次聽 ^^''''

      刪除
    15. 30 連日大成交,有無得諗? ^^

      刪除
    16. 我睇左佢D news, 不過等看係咪又回番D先^^

      刪除
    17. 唔通又被內地睇中來港上市?

      刪除
    18. 唔知搞勿咯, 配0.15元^^

      刪除
    19. 依幾日都無心睇股票咯,等住做老豆 ^^

      刪除
    20. 仲未肯出呀,達人爸爸^^?

      刪除
    21. 30係咁又抽高到14% >_<

      刪除
  8. NBA 短評:

    今年筆者期以厚望籃網可以打敗熱火爭東冠,但尋日籃網表現令我失望,我覺得最大隱憂係 D Will,自從離開 Jazz 後 D Will 好似唔識打波咁,做唔到 PG 的本份。尋日雖然有 9 助攻,但有好多無謂出手,強行單打獨鬥。而且條友唔聽教練話,幾麻煩下,如果佢個位換咗做 Rondo,咁我今年成幅身家買籃網奪冠都夠胆 ^^

    今年西岸支持勇士,勇士尋日射死了湖人,Thompson 斬 38 分,19 次出手中 15 球,三分球 7 射 5 中,簡直係 Ray Allen 接班人,勇士有兩把狙擊槍再加上 Double Double 王 David Lee,以及小前鋒伊古奧達拿的防守,我認為勇士有實力向雷霆挑機

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年勇士應該可以發威,我估西岸頭3 有佢地份

      熱火竟然輸比76人.. 有冇搞錯 ^^"

      刪除
    2. Jumpman 兄:尋日 76 人上身 ^^

      刪除
    3. 達人兄都唔喜熱火? 系咪因為有LBJ在呢隊波,哈哈

      刪除
    4. 少睇籃球,但知道占士好勁,通常勁人都惹人憎,同時又有很多人鍾意,好似C朗咁,憎占士和C朗的人多數因為佢地個樣寸咀,但佢地真係好勁,勁人先寸得起 :-p

      刪除
    5. 達人兄,可否更新一下我個Blog,thanks
      http://www.grassrootinvestor.com/feed/

      刪除
  9. 達達, Capmo 大大, Cash 兄, Kelvin兄, 小K兄 及 Ivan兄 ~ 大家好! :D

    回覆刪除
  10. 其實703只係搵譚校長做宣傳啫, 我唔明佢升乜.....

    回覆刪除
  11. 剛睇完566在星期五早上出的公告 我希望的升级版納米同ClGS技術 在那份公告中講已開始交附給母公司(令我非常興奮的消息 但市場似乎並未反映)

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。