2013年11月4日星期一

爹地

筆者終於又做爹地,女兒已經在星期六凌晨兩點十八分出世。筆者在一點幾收到老婆 message 入產房就趕過去,在澳門男人不能進產房,所以我只能在產房外等。當時只有我一個人,四周都好靜,甚至聽到產房內的聲音,包括我老婆的慘叫聲 -_-'''。

坐了一會兒聽到 BB 喊聲,之後護士推 BB 出來,但不是我的女兒。繼續等,之後終於又聽到 BB 喊聲,立即看鐘是兩點十九分,我心諗這個是我的女兒喇掛。之後聽到有水聲,應該是幫 BB 洗身,大約十五至二十分鐘後護士推 BB 出來,果然是我的,叫我認清楚 BB 性別,之後就推入 BB 房。當晚都無法見到老婆,不過佢由產房打電話出來,叫我幫佢買碗粥 (生完好鬼肚餓 ^^),買完後都要由護士攞入去。

兩母女明天就可以出院,筆者漫長的 "湊女" 之路又正式開始,之後幾個星期都必定無心戀戰股場。希望各位戰友賺多 D ^_^




154 則留言:

  1. 恭喜達人爸爸!第一!

    回覆刪除
  2. 深夜聽到喜訊!恭喜!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. Thanks cody 兄! 一個好字,滿足了 ^_^

      刪除
  4. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 第一次留言, 各位多多指教

      刪除
    2. Thanks Wasabi 兄!以後請多 D 留言,大家交流 ^_^

      刪除
  6. 恭喜達人兄咁快有個好字 ^_^

    回覆刪除
  7. 長期潛水,但都要工資達人兄家有喜事:)

    回覆刪除
  8. 大家早晨!!
    達人兄忙住湊女,請CAPMO大大出來主持大局啦 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. K哥你近又順番, Ivan 兄選股又強, 而我近卻唔多識玩, 就要忍居了^^

      刪除
    2. 你真要上來主持大局才好^^

      刪除
    3. CAPMO兄
      我邊夠料做主持啊

      刪除
    4. Capmo 兄有實力有江湖地位,Kelvin兄有拼勁有熱情,何不雙雙主持^^

      刪除
    5. Ivan兄好提議,我做CAPMO大大的副手 ^^
      加多注560,希望佢來料

      刪除
    6. 各位大哥午安,今日無睇市,原來 海隆升得唔錯,相反阿伯唔掂了,一負一正 >.<

      刪除
  9. 恭喜曬!達人兄 ~~ ^^ 湊成一個 好 字

    回覆刪除
  10. 恭喜達人兄,湊夠一個”好”字!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks You Sir 兄!我舅仔恨女,攪到佢又想生多過,佢兩個仔 ^_^

      刪除
  11. 今早再減D新能源環保股,臨近開會但動力似減弱中,碗麵又出奇的弱又減D,轉而加碼2020,2238及330

    回覆刪除
    回覆
    1. 國美似還會爆上一段, TCL可能要食D了^^

      刪除
    2. 我今早又減番D加的696頂下先>_<

      刪除
    3. 696我捱不住上周尾沽左>_<

      刪除
    4. 厘件野高追實俾佢打壓 >_<

      刪除
    5. 今日 696 真勁,Capmo 大哥又食胡 ^^

      Ivan 兄換了張火車頭,有無買鐵路股? ^^

      刪除
  12. 恭喜晒達人兄!澳門唔俾男人入產房真好:p

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks 沽升 兄! ^_^

      你怕入產房嗎?其實我都怕怕地.... ^^'''

      刪除
  13. 回覆
    1. 1623 已經突破了 ^^

      1148 係反覆上升格,創新高後往往又會回歸至接近 50 天線

      刪除
  14. Congrats 達人爹! :D
    請問有沒有薑醋派?
    我為食 :p

    回覆刪除
  15. 恭喜.恭喜
    馬交真的非常落後兼保守,產房唔比男人進入 ? 澳纽的產房,若果老公唔想入,護士都叫你入去陪伴,我就腳震震兼硬住頭皮進入產房,因我怕見血,我最怕打針.但同股市大鱷埋身肉博就唔怕.

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks Ng Wai 兄 ^_^

      也因為澳門護士唔想煩,多一個男人在產房阻住晒,有時 D 爸爸又問長問短 ^^'''

      刪除
  16. 恭喜達人兄! 第一次留言!

    回覆刪除
  17. 恭喜達人sir!
    通常女兒頂阿媽,嗲老豆!^^
    另各位大大如有機會,最好入産房支持太太分娩!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks Cow 兄!我怕怕地,但如果有得入我都會入

      刪除
    2. 怕都要入, 我都有入支持^^

      刪除
    3. 支持老婆最重要!Capmo 大大係好男人 ^_^

      刪除
  18. 平時做CD rom 都要出黎同達人SIR 講句恭喜!! 快高長大!! 肥肥白白!!

    回覆刪除
  19. 各位大大早!今日無端端又跌二百點,阿伯唔掂今日要沽,好彩暫時其他 OK

    回覆刪除
    回覆
    1. Ivan 兄 and Capmo 大大最近有咩推介,急需奶粉錢,thanks! ^^

      刪除
    2. 今日水股好強, 371 被震走 N 次好慘, 257, 1065 都好似不錯

      刪除
    3. 炒完濠賭和科網,又炒返潔能和環保新能源?水股,頁岩,太陽能等好似不錯

      刪除
    4. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

      你咪買左新奶粉, 有排食啦?? 仲要銀買多D?^^

      刪除
    5. Capmo 大大:輝記奶奶我買咗好少,仲未加注,風電也許強爆,我無貨 >.<

      刪除
    6. 早晨!
      達人兄,環保新能源炒開會消息,博唔博真係好難講,但技術走勢好多又真糸好靚仔下^^, 冷門D可留意下1685,3393,有轉強跡象!

      刪除
    7. Ivan 兄:手機配件近排唔掂,瑞聲比人洗倉,賣手機好過賣零件?2618 強到爆

      刪除
    8. 達人兄: 2618也是番身股概念^^, 但手机零件股一直高期望值,業務稍有轉弱苗頭就好大鑊>_<

      刪除
    9. 風電設備 2208 太高了,較正路可能考慮吼吼發電龍頭 916

      刪除
    10. 領導扳塊科網、賭股,車股本輪反彈好弱,可能是個警號??

      刪除
    11. 所以入貨唔敢太搏,但也有可能是領導股由其他板塊接手

      刪除
    12. 近都冇勿敢入, 入D有又要走, 唔走又冇埋 >_<

      刪除
    13. 炒3中中的都巳應走了>_<

      刪除
    14. bought 855, hope to chase back 257 and 371

      刪除
    15. Capmo 大大:696 食了嗎?

      Eric 兄大肥仔 ^^

      V 兄:1065 也不錯

      刪除
  20. 恭喜达人兄!
    专业潜水员敬贺

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks Twinhills 兄!哈哈, 專業漝水員咁勁

      刪除
    2. 560今日突破左橫行區,大家可留意下 ^^

      刪除
    3. 希望真係向上
      唔好再跌返
      好落後

      刪除
    4. 似乎唔錯喎!最喜歡它早前殺下去唔死得的走勢,跟K哥入一注玩下先^^

      刪除
    5. 有IVAN兄大手掃入,想唔升都幾難 ^^

      刪除
    6. IVAN兄有留意2300嗎?? 好像成功破位了

      刪除
    7. 少留意,走勢很好,但平時成交好少啊!

      刪除
    8. follow Kelvin 兄 560 先; 雖然高追, 但似孚有D 睇頭;

      follow 埋達人兄1065 先; now hold 371+855+1065

      刪除
    9. 下午D細股有明顯轉強跡象

      刪除
    10. 好耐未試過咁多 green ^^

      刪除
    11. 有咁多勁人BROTERHS入場,希望係好野 ^^

      刪除
    12. chased 1133; 1072, 1133 seems started.

      my 1280, 1296 go crazy;

      刪除
    13. 想 unload d 貨, 但又唔到價, 隨時見財化水, 最怕呢 d.

      大市弱到爆

      刪除
    14. V 兄手中盡是強股,哪怕市況回調?

      刪除
    15. 呢到抄下功課, 果到抄下功課, 抄到成手貨;

      刪除
  21. 很久不見,一來便看到此喜事,真好!

    恭喜達人兄! !

    回覆刪除
  22. 回覆
    1. 之前被人評給下調就一沉不起

      刪除
    2. 噢甘就暫擺埋一邊, 睇其其他高手既功課了

      刪除
  23. 大市插返 D,暫時未找到有把握的心水,不買不賣睇定 D

    回覆刪除
  24. 恭喜你得了小公主,好久沒來,這半年經常有開工無收工,我明年也做Daddy了,希望工作壓力可以減輕就好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 隨風兄你好!也恭喜你明年做 daddy,通常第一次做 daddy 較緊張,事前準備功夫好多,加油! ^^

      刪除
  25. 恭喜恭喜!! 祝一家生活愉快,身體健康!!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。