2014年6月3日星期二

民主系統

Long Weekend 偷懶無出文,又無做研究。不過 NBA 已進入總決賽階段,不是每天都有賽事,接近下半年港股可能有更明顯趨勢出現,所以筆者六月都要開始勤力一點去炒股 ^_^

明天就是六四,每年都有不少團體舉辦悼念活動,不過筆者只會以自己方式去悼念以及反思。現時無論正反兩面,有唔少團體都給予筆者「抽水」、「搵食」的印象,近年不少所謂六四 「真相」暴光,有些好明顯為撐而撐的勉強言論,筆者堅持保持自己的思維,以中立角度去看待事件。

六四發生時筆者還是小朋友,但當時卻有好清晰的思維,就是我自己從來就不會當那幾位學生領袖是英雄,為何那麼多學生死,他們完好無缺?有事走先?所謂流亡外國,但卻食到肚滿腸肥,這些年他們對中國民主進程有何貢獻呢?

我只悼念那些為理想而死的學生們,他們所做的事,寫下中國歷史的重要一頁,永遠不會被人遺忘。當然那些學生領袖所講的真不能盡信,有些甚至已承認自己有講過大話。不知實況有沒有去到 「屠殺」咁嚴重,但中共有向學生武力震壓該是事實,如果沒有,又何需消息封鎖那麼多年?六四成為中共的最大禁忌,但中共一日不主動平反六四,這個傷痕就永遠留着,對國家和人民都無好處。

其實當年政府班子已經全部換掉,如果作為一個負責任的新一代政府,應該勇於承認前任政府的錯,而不是一味逃避,這只會令人懷疑:現任政府是同意上一代政府的做法嗎?認為無錯?正如日本政府不肯為以前罪行認錯,還要不斷參拜靖國神社一樣,受世人指罵。

除了悼念六四之外,我們更應該反思何謂民主,我作為炒股人,粗俗點作一個比喻,民主就如一套炒股系統,經過反覆測試後選出一套適合自己 (適合國家) 的系統後,就要跟從系統而行,必須時刻尊重系統,系統高於個人情感和意願。

民主只代表人民有權去按規則選出國家元首,但無法保證這位當選人必定可以完美地執行職務,這和一套炒股系統一樣,永遠不會有 100% 的命中率,但這樣不是大問題,因為有獨立的法律體系,可以一定程度地限制了元首「亂來」, 而系統也規定元首有一個任期,做得不好下一屆人民可以用選票去令他無法連任。

這和炒股系統有止蝕機制一樣,無法保證一定不會有虧損,但卻可以大大限制了虧損程度。但如果有系統卻經常不執行呢?炒股高手都教你,這樣必定會導致滅亡。現時眼見不少國家的人民,自己走去破壞國家的 「民主系統」,如泰國、埃及.....

民主不代表民權力量是無限大,大家都是系統的一部分。破壞系統,由外部勢力去推返系統 (比如軍方接手掌管國家政權),必定招致惡果。

169 則留言:

  1. 回覆
    1. 無咁高嘛,如果夾上 24 樓就應該唔係夾,真正趨勢展開了吧? ^^

      刪除
  2. No.2 Uncle^^

    太多人看淡或不願入市, 夾死先及打下誘餌都要 ^^
    235 多易夾死 ??

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意CAPMO兄所言,大部分人都不願入市,無人接貨

      刪除
    2. 連偉哥都要睇波,我諗六月都無乜人炒股了 >.<

      刪除
  3. 我也來留個言 :)
    但卻不知說甚麼好?! @_@

    回覆刪除
    回覆
    1. 沉默是薑... 我鐘意這句!!haha ^_^

      刪除
    2. 飛上海虹橋大延誤, 10:30 am 变 2:30 pm, 我今日6:30am 出門口! :(

      刪除
    3. 達人,你個仔喜歡繪畫嗎? :p
      http://www.nydailynews.com/news/world/son-ruins-dad-passport-drawing-ink-article-1.1812327

      刪除
    4. Louis 兄:大陸飛機經常延誤,我甚至試過其中一班航機取消了,但去到機場才知。大約十幾年前我由西雙版納坐飛機返昆明,原來我班航機取消了,但由於我無留電話,我去到機場才知 (可能少人搭就臨時取消),我去到機場,個機場得塊空地,有幾棵椰樹,我和朋友就坐在空地的行季上等了幾粒鐘 ^^''''

      當時在大陸買機票,不是去航空公司或旅行社買,而是去一些私利竇買,佢地係間房度整部打票機,自己幫我出票,我心諗穩唔穩陣架,但當時就係興咁買票,所以航空公司都無我地資料 >_<

      刪除
    5. Ginger 妹:哈哈,我把我的 passport 收到好埋 ^.^

      刪除
    6. 有次返大陸,上到飛機先delay 起唔到機,又冇安排落機,響飛機入面呆坐左個幾鐘都未起飛...

      重點係隔離係一個麥格理既黑絲短裙少女~~ 立即由投訴變必要的沉默 =v=

      刪除
    7. 大陸 delay 成日撞到, 都冇勿奇怪....
      最慘那次是在黃龍遇上,
      真係頭都痛又想嘔(早幾日由重慶過去巳有些高山反應,
      走再上番去走才又唔走得,再等多近十個鐘......一有野派就大單了)
      真係想死咁款 >_<

      刪除
    8. 沉默是薑, 你地想薑薑講多些, 不再要沉默吧^^

      刪除
    9. Eric 兄:.........這些機會不屬於我........我隔離只會坐着阿姨、大叔 >_<

      刪除
    10. Capmo 大大:我去黃龍時未有機場,我由成都坐車去的,坐到人都癲,D 山路超恐佈,山下可以見到唔少汽車殘骸,跌落去真係唔洗救。最慘係有一晚黃昏山路出現壞車,結果全線行唔到,塞了三粒鐘,真正的荒山野嶺,無辦法幾乎所有人都係山邊解決大小二便 (發生係今日唔知會唔會有影相呢? ^.^)

      刪除
    11. 我都係近十年才多左D番大陸玩, 太太好怕及不能接受以前有D地方的面對面如廁及萬里香>_<



      刪除
    12. 現在厠所改善咗好多喇,以前真係......OMG >__<

      刪除
    13. 面對面如廁?!?? 沒有門嗎?

      刪除
    14. 證明薑你很年青了^^

      刪除
    15. 10多年前, 應仍有一些旅遊點的都仍是沒有門咯.^^

      刪除
    16. 我太太就最怕這些, 所以以前除那些大景點外,
      較偏的好多我地都冇去過>_<

      刪除
    17. 此留言已被作者移除。

      刪除
    18. Capmo 大大:不過大景點有時都一樣,我十五年前去青島,都算大城市,留有好多好靚的西歐式建築,我去一個海濱公園,黃昏時份風景美如畫,但一入到個厠所.....................天堂與地獄就係咁解 >_<

      刪除
    19. Ginger 妹年青真好 ^_^

      以前有些厠所,得一條大坑比你哋去架咋,開大、開細都係個度,開大齊齊蹲在一起,仲可以和隔離位人兄吹下水 tim ^^'''

      刪除
    20. 國民教育, 民風習慣, 真係要時閒改進.
      中國冇左2代教育.............

      國內環保咁差, 都係一個進化階段.....

      刪除
    21. 近年少去中國,偶然去一去,厠所環境的確大大改善咗,有些公厠需要比錢才可用,這一點我個人好同意,比少少錢可以攪好 D 厠所,請人清楚,大家用得更放心 ^_^

      刪除
    22. 青島那海灘近年我都有去過, 不過冇去探廁^^

      那天祇留意那裹近應係拍婚照重地^^

      好重負擔^^

      http://capmo1.blogspot.hk/

      刪除
  4. 八卦消息:樂晴樓槍手是彭順小三的父親?係真唔係?

    本來我都唔算八卦,但李心潔曾經係我女神,彭順娶了李心潔,幫你湊埋女,你竟然出去會小三!? P 你個 K >_<!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不敢再在這話題上多口,否則 Kelvin 又當我是阿四,要我遞熱毛巾、沖茶、煮 bacon and eggs 配厚多士.... 還有藍兵 recipe 甜點薑汁撞三奶

      刪除
    2. 兵Sir 咁識歎薑汁撞三奶, 好吸引人咯^^

      刪除
    3. 薑小二, 唔該來個薑汁撞三奶 ^^

      刪除
    4. Ginger 妹, 我又要, 來多客!

      刪除
  5. 個市悶到無人講股票 ?!?!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

      刪除
    2. Louis兄,達人兄&CAPMO兄早晨! 各大大早晨!
      睇下今日有無回200點

      刪除
    3. 各位大大早晨 ^^

      睇緊有咩股仔好買 >_<

      刪除
    4. 昨日都跟偉哥入番D 74 , 收市前打去行問可以辦到接受全私化,即加多注兼 confirm埋. 今日個倉都巳唔見貨了. 今日想應仲可以, 不過要電打去行 confirm, 今日仍會否幫你搞才入好DD.

      刪除
    5. 74 經常係大成異動名單度睇到佢,但係...唔識玩 >_<

      刪除
    6. 今次唔係玩, 係博唔玩^^

      刪除
    7. 不過都仍有些風險咯, 當IPO^^

      刪除
    8. K 哥做勿要幫襯揸兜, 好平咩??>_<

      人地中字今日仲得^^

      刪除
    9. 各位早晨~
      達人兄買貨未?^^

      刪除
    10. 我由細到大都係咁叫佢咯^^

      我細過時都曾經有個戶口來交學費, 真係交學費咯^^

      刪除
    11. 揸兜無最低佣金,係好平呀

      刪除
    12. CAPMO兄
      渣兜係銀行中最平架

      刪除
    13. 瑞奇哥:我仲整理緊 watch list,尋晚美股買了 THRM

      刪除
    14. 期待達人兄的心水精選^^我空倉等待^^

      刪除
    15. 聽 Capmo 大哥指示好 D wor ^_^

      刪除
    16. 瑞奇兄:內銀強勢,不過短線超買,我等一個更好位置可能上車 ^^

      刪除
    17. 達人兄
      268最近都轉強,可留意

      刪除
    18. Kelvin 兄仲有無 keep 1371,今日又再爆

      刪除
    19. 達人兄
      之前回左幾日走左啦

      刪除
    20. K 兄:都賺唔少啦,我也一直唔敢買彩票股,看來走寶了 >.<

      刪除
    21. 傳騰訊(00700.HK)洽入股華彩(01371.HK)
      一吹就起,一證實就死,這是常識吧...

      刪除
    22. 我祇有個印像, 就開波唔好玩到入埸.
      因住之役就如手遊打過5折 >_<

      刪除
    23. 達人兄
      我YTD就來可以返到正數,都算勉強合格,今年真係難玩

      刪除
    24. 我YTD 冇-10 都有-8
      不過今日 (罕有地) 渣手既正股升,熊仔BB 又有得賺

      刪除
    25. 渣打 銀行中算平,用佢出糧買入可免佣。555 今日$0.9一沽就去。第二注set$.95又唔到。700,2988有兩段時期。開頭700,2988都係500股一手,跟住就700 100股 2988 500股,最後就700 100股。所以有現今的情況出現。我都唔知點解要攪咁耐。

      刪除
    26. 其實 #700 有無需要攪到投資者咁鬼混亂呀 >_<

      刪除
    27. 達人兄: 多嘴一句, 這幾天看見了有2個內地富豪卷款走人, 其中銀行的借了給柳州首富的70 億應該有一部份都會變成壞帳。 縱使這部份的壞帳雖然佔銀行資產不算多,但如果要玩內銀股要小心假突破或是技術走勢轉差。
      http://xueqiu.com/6355936297/29527206

      刪除
    28. Lee Bing 兄:多謝提醒 ^^

      內銀短線升得有點急,我已錯過突破點的買入位,所以想等佢回返 D 先買

      刪除
  7. 本來不想就達人這篇文章的題材講廢話,因為自己對事件都不清不楚。但看到以財經為主的 CNBC 找來當年的一位領袖的訪問.... 主持人問理所當然的問題,答的人卻在講耶x.... 若不是主持人中途打斷,她可能忘了是在討論歷史不是 bib**....... 唉,G loves her.
    翻閱達人文章,為何當年那幾位領袖可以僥倖生還和安然離國,是不是一個謎來的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 薑妹今晚吹雞帶隊去維園晚會??

      刪除
    2. Ginger 妹:D 學生領袖講嘢不盡不實,中共當年係衰,這是肯定的。但唔排除學生領袖自己添加劇情,也有外國勢力參與其中。就簡單的一段片,坦克開入城,有一個人企係坦克面前,架坦克好似繼續向前駛,跟住...無咗!

      好多年都係睇住依段片,片中人不知姓甚名誰但成為了英雄,因為用肉身擋坦克,而最終大家估許佢是車死了。但近年完整片段解禁,原來架坦克停咗,那人最終也走咗,無比坦克車死的。咁當年剪片的是誰呢?

      刪除
    3. 所以~我無年輕時甘天真!

      刪除
    4. 不過我係讚揚那位人兄的,以身擋坦克真係夠吉士,預咗死都要阻坦克入天安門,但事實歸事實,佢最終無死到

      刪除
    5. 可以出國的,支聯會話係佢地黃雀行動救的。梅姐一班藝人有份出錢,用大飛偷渡送佢地出境。個位人兄果一刻無被車死,但唔知之後有無被軍隊在另一處殺死。

      刪除
    6. 有傳佢叫王維林,但我諗係流料居多

      刪除
  8. 睇咗達人兄篇文,也有感而發!
    支聯會每年64當日除了點點洋燭唱唱歌之外,平時還會為64做了些什麼?
    當年廣場上有份参與的,隨隨便便計算都有十萬八萬,為何25年過去,亦找不出一,二個當事人出來說說話!!
    找不到?被滅聲?全被殺?十萬八萬人不是一個少數目!他們還有家屬,還有親屬,更加有朋友,如何找不到?如何被滅聲?如何全被殺?
    真相不須知道!每年抽64水,直至永遠!
    說話未必中肯,純粹個人有感而發!

    回覆刪除
    回覆
    1. 魔術師兄:我不嬲都唔 buy 支聯會 >_<

      但中國要人民為六四禁聲卻是事實,直至今日,外國傳媒去中國訪問市民對於六四的睇法,都會比公安拉咗去問話 >_<

      刪除
    2. 禁聲!是事實!我同意。但我相信如果要真的去搜尋當年當事人,斷估唔會在街頭隨便訪問吧!重點是支聯會在此方面,有無去做過努力過?
      或許我對支聯會存有偏見吧!欺世盜名之輩,鄙之!

      刪除
    3. 我平衡一點,學生軍隊政府都有錯。但用實彈震壓一定唔可以接受。

      刪除
    4. 那要看看實彈的用途。如果是無緣無故,槍殺手無寸鐵純粹靜坐的學生,相信大家也不會接受。相反,如果是學生作出主動,焚燒坦克,甚至以公安為攻擊目標,我又看不到反對使用實彈的理據。當然,這些事情永遠好似小朋友鬧交打交一樣,永遠也是別人的錯永遠是別人郁手先。誰人說的真相才是真相?!

      刪除
    5. 我信真係有暴民攪事,我自己也是中國人,但唔得唔承認中國人就係有借亂攪事的特性,混亂中真係難分誰是攪事、誰是和平學生,雙方應該都有死傷。在我的角度,其實當年死傷的解放軍都好慘,因為死傷學生有人追悼,但死傷的解放軍卻沒有多少人記得

      其實解放軍收到上頭 order 做嘢,自己都未必願意執行此任務,解放軍脫咗件軍服,其實也是普通中國人一個。睇坦克人段片,架坦克都係避開擋路的人想向前進,而唔係直接衝過去。正常軍人都唔會以殺平民為樂啦

      落 order 給軍人那些領導人,才是罪魁禍首!>_<

      刪除
    6. 為何25年過去,亦找不出一,二個當事人出來說說話!! <== 要搵,其實唔難

      http://www.epochtimes.com/b5/5/5/31/n938787.htm

      刪除
    7. 看到你們這些評論,真的感到悲哀,當時學生的行為可能是不智或不成熟,也可能混了一些志在攪事的人,但這些只是枝節,核心是這擺明是當權者為保住政權而進行集体屠殺手無寸鐵平民的行為,你們也可以找一些無關痛癢的理由將其淡化合理化,中國人傳統對政府強權展現的奴性真可怕。我絕不會同情解放軍,當年日軍屠殺成千上萬中國平民,相信很多也是受上級指示執行軍令,但你會同情這些日本兵為他們辨護嗎?

      對六四,你們無心、不願或不敢出聲時,有人出聲了,你就說人家年年借這個題材抽水,這樣公平嗎?

      刪除
    8. Eric 兄:有報導又指這個人係做假.....我唔識分 >_<

      Johnson 兄:我們並沒有為中共的行為洗地,但若果當時真有人趁機攪亂,那麼這可能並不是你所講的 "無關痛癢" 或者是 "枝節",殺學生就必定不對,這點相信作為一個人,沒有人會不同意

      但死在 "暴民" 之手的解放軍,難度就不值得同情嗎?請分清楚 "暴民" 和 "學生",當時不只是天安門有事件發生,學生集會在天安門,但其他地方有暴亂,這是兩回事哦 ^^''''

      刪除
    9. 請...客觀!
      如果有軍人被無辜殺害, 他們也有家人朋友.

      刪除
    10. 純粹個人的觀點,我是很反對把 警察 或 軍人 一下子當成敵人,把警察和市民分開兩派對立。就以香港警察為例,傳媒現時好喜歡誘導一般市民,去敵視警察。其實有無諗過,我地平日行街食飯睇戲,可能餐廳隔離張枱,或者戲院隔離個位坐着的,也是一名警察呢?

      警察放工後,都是平民一個,其實和我們一般市民無分別。只不過有遊行集會,佢地就要接受中頭 order 去維持秩序。如果連警察都輕易唔聽上頭 order 做嘢,依個城市真係大亂了 >.<'''

      刪除
  9. Johnson兄,就我個人而言,我不會抹殺屠城的事實。這裡既不是辦論比賽,一沒有既定的題目,二在廣闊的討論空間,是否只是討論屠城一事或者其他枝節應隨大家的自由吧。因此,就算事實是唯一時,大家怎樣去「利用」這個事實也是值得討論的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今朝睇到這篇:

      http://www.backchina.com/blog/342366/article-202414.html

      我不懂分真假 >_<,只係知道我們為中國民運人士鼓掌,但美國人卻指斯諾登叛國,大家都係為民發聲,大聲指責國家當權者的醜惡,為何人權大國的美國,會雙重標準? -__-'''

      刪除
    2. 問題係支聯會講的 "事實" 卻不是唯一,作為一件重要的歷史事件,我會從多方面的資料去睇,而唔係聽李 X 仁一個人講晒

      1. 有唔少照片已 show 出來,有好多平民死傷
      中方和愛字頭講的無人死明顯不是事實,單看死者衣服,更不能確定他們全部是暴民,而當中沒有學生。所以學生沒死傷,這一點無論如何我都不信

      2. 有唔少照片 show 出,平民燒坦克
      若有人講解放軍單方面屠殺平民,這一點明顯不是事實。也證明了真的有暴民存在

      3. 西班牙人影到的片段近年解放,影到天安門好多學生散去的場面
      我唔相信無死過學生,學生必有死傷,但 "屠城" 一詞,真係值得懷疑,屠城真的發生,莫非那段學生散去的片段是假?

      六四是一件重大的歷史事件,而唔係信仰,我唔會對支聯會和某些學生領袖所講的事情,採取 "不要問只要信" 的態度。民主和自由就是提倡我們每人都應該有獨立思考,不是嗎? ^^

      刪除
    3. 達達~大家嘴形几同! :)

      刪除
    4. 不過我都好懷疑上面條 link 係假新聞,因為只出現在簡體字的網站已經要打個五折,而且我有個 friend 話佢日日睇無線新聞都睇到這段新聞。現時 cap 圖改對白字幕太易,網上新聞太多,真係好難分真假,大家真係要凡事抱着三分懷疑的心態去任何新聞 >.<

      刪除
  10. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 不好意思,昨天入來只說六四,初到貴境,也沒有給大家師兄師姐打個招呼。

      各位早晨!

      刪除
    2. Capmo 大大及各位大哥早晨 ^_^

      健仔兄早晨,以後請多 D 留言 ^_^

      刪除
    3. 達人兄個blog 變左城市論壇 ^_^

      刪除
    4. 明天開始不講這些了,以免引起罵戰 ^^'''

      刪除
    5. Capmo 大大, 達達和大家~早晨!

      刪除
    6. 各位大大早晨。。

      刪除
    7. 我搭 capmo 大哥枱講埋這段廢話應該安全吧?不會有人向我吐口水吧? @_@
      只是昨日那個前領袖的訪問看得我莫名其妙,這邊廂為歷史積極悼念,那邊廂的她在 quoted G and the bible 去回答主持人問題,sorry, but 給我的感覺是想我認識 G 多過 6-4 囉....
      我幻想有一日假如特首被大聲人士追問何時有甚麼甚麼,特首答「等神的安排」,大聲人士會否從此不再掟蕉? >_<

      刪除
    8. capmo 大哥,甚麼是'冇左2代教育'?

      刪除
    9. MR 兄早晨,NBA 總決賽你看好邊隊? ^^

      Ginger 妹:靚女搭枱永遠唔會有人向你吐口水,只會流口水 ^^

      刪除
    10. 2 代教育我就唔清楚,要 Capmo 大大教導。我只係知從中國人領導人的表現,就可以看出這個國家的教育程度以何,我講緊係廿幾年前,我當時仲係細路,但我睇電視已留意到幾點,我去問父母

      小平領導人在電視直播的公開場合,都經常食住支煙,而你可以見到佢張椅的旁邊,必定有一個痰罐,因為方便佢隨時吐痰

      領導人都如此,可見當時教育如何? ^^

      刪除
    11. 達兄,我也是NBA粉絲,佐敦第一次退休開始睇。年輕時也有到街場打籃球,不過在一次比賽中斷了十字韌帶便即刻收山,好驚再次受傷心理負擔好大,所以好佩服shaun livingston,傷後仲咁爆得(https://www.youtube.com/watch?v=B5Lr2i6GkKc)。

      講番Finals,小弟情感上希望Spurs復仇,為GDP畫上完美句號。

      刪除
    12. 健仔兄原來是打波中人 ^_^

      十字韌帶真係好難攪,我有幾個朋友也是十字韌帶斷裂了都要收山 >_<

      我都支持馬刺,希望 GDP 人生最後一次冠軍

      刪除
    13. 此留言已被作者移除。

      刪除
    14. 我所指係近文革下鄉前後那幾十年.......

      約二十年前吧, 我在盧山山頂風景區飲完些飲品, 因找不到廢物箱, 便取回給售賣那位伯伯, 意想他會有收集處理吧.....

      結果竟被那伯伯教導示範如何當埸處理.......

      刪除
    15. 仲要被佢笑話那都不懂嗎?? >_<

      行前看看那瀑布下的山坑.......................

      刪除
    16. 感覺是想我認識 G 多過 6-4 囉

      <== 香港搞 6-4 搞遊行已經變左一種宗教形式,捆綁式將行動既意志/方向交俾某幾個偉大既宗教領袖,所以緊係講G 唔講fact

      刪除
    17. 原來各位都支持馬刺!yeah! ^^

      Capmo 大大:的確如此,當時公民教育這個 term,幾乎不存在!我細細個返鄉下,經過 D 池塘,真係垃圾池黎架 ^^

      如果當年影一幅相,然後現在返去又影一幅相,比對下就真係,由於我細細個已經經常返中國,所以我唔得唔承認,中國真係進步咗好多。當然有 D 人性嘢係千古不變 ^^''''

      刪除
  11. 尋晚入返Delta Air Lines, Southwest Airlines, United Continental

    回覆刪除
    回覆
    1. Airlines 股好強勢!我錯過了最坐買入點,反而向一些出現短線見底訊號的股埋手,昨晚一開市買入 NGVC 博反彈

      刪除
    2. 強咗成個月。我1月入過,之後喺2月個跌浪止蝕。

      刪除
  12. 個人自由講六四大悲劇
    評論…
    “核心是這擺明是當權者為保住政權而進行集体屠殺手無寸鐵平民的行為”

    個人認為,
    1. 當權者當時為保住”中國不會四分五裂”, 迫於做出”清場”軍令.
    ”清場”軍令,本身絕無集体屠殺之意, 學生,市民,軍人等等混亂中死亡,
    是不折不扣一個世紀大悲劇!!

    2. 個人不會說成是”屠城”, “集体屠殺”. ( 如水果報的新聞報導手法 )

    3. 保住”中國不會四分五裂”, 絕不是”一些無關痛癢的理由將其淡化合理化”
    中國四分五裂, 中國人(包括香港人)會很悲慘.

    4. “中國人傳統對政府強權展現的奴性真可怕”, 不同意.
    我是地道中國香港人.

    5. 我會同情學生,市民,解放軍,中國人,香港人, 所有因六四大悲劇受創(包括心靈)嘅人!
    對於國家間, 侵略與反侵略嘅戰爭行為, 有值得為日軍辯護嗎?
    兩碼子事.

    6. 至於借這個題材抽水, 搵食啫, 由佢啦, 知咪得囉.
    7. 個人對六四悲劇, 絕不會”不願或不敢出聲”, 而永遠都會度念, 及耐心等待
    8. 個人相信歷史終會還出真相

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意這是一個世紀大悲劇,不過中共當時的處理手法的確好有問題,也可以話當時無論政府、人民、整個社會都係未成熟 (現在比過去有進步但不代表成熟),加上政府對消息封鎖,真係好難知道當時真相

      但問題係政府到現在都仍然進行消息封鎖,除了官方出來說話之外,不準人民公開談論六四,這也是絕對不當的做法

      刪除
    2. 同意達人Sir所講.
      個人相信,因著互聯網絡普及,人們獨立思考能力因而愈高,(不被扇情,不被河蟹)
      自由民主普世價值認同, 及國家分裂危機緩解, 真相可期.

      刪除
    3. 我相信64會有平反的一天,但會好遙遠,因為涉及好多問題,其中一問題,例如賠償,如何賠?賠比誰?.........等等! 所以我覺得當事者差不多離世,就會出現平反契機 !正如美國百多年后,先誠當年承認虧欠剝削華人!先承認剝削勞役黑人 !澳洲承認開國之時侵佔原住民土地 !
      64平反,我想我應該睇唔到!但仍是送上禱告與期盼,願你們在天國不在受眾生之苦難!
      又嘮嘮叨叨,達兄及諸君請諒!

      刪除
    4. 互聯網絡普及,這個年代的確係資訊爆棚,但係人的獨立思考能力有無因而提高,這一點我其實幾懷疑 ^^'''

      刪除
    5. 64事件慢慢淡忘中, 知道全部真相又如何?
      反共? 我大陸有生意, 充共我本回鄉證死得!
      叫人反共? 我自己甘樣都吾好意思叫人去反啦..
      今年維園都無去, 只能心底支持下..
      回達人, 在資訊泛濫下大部份人只會更迷茫

      刪除
    6. 同意! 我而家都好迷茫.
      想達人Sir指示, 為何指數日日升, 我買咗D股就唔升
      我D錢唔見咗點算! >_<

      刪除
    7. 始終我地和大陸係有不可分割的關係,唔係叫自己對不公平事妥協,也不是啞忍。而係罵的出發點係想大陸好,只要大陸好,我哋才會好。一味憎恨真係無用,那些想大陸早日 PK 的,其實係倒緊自己米

      刪除
    8. Jam J 兄:大市升,但自己買中的股票不升,是炒股經常有的事,我尤其之多,哈哈 ^^'''

      不過我最多出現的,還是一沽出佢就狂升

      刪除
  13. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 各位大大早晨!!Spurs 加油(^ω^)

      刪除
    2. 各位大大早晨 ^_^

      睇緊直播 ^^

      刪除
    3. 前晚唔知醒錯過了買入袋鼠尾 CLVS,尋晚升近 7%

      尋晚早段見 ATTU 倒升,心想唔好錯過即入,點知最後開陰燭,袋鼠尾唔成立 >_<

      刪除
    4. 今早差2毛未入到 2688, 再等 ^^

      刪除
    5. 今日個市又玩早軟??>_<

      刪除
    6. 港股我未搵到市場焦點,係咪 地產股?但升到好高又唔敢追 >.<

      刪除
    7. 我暈咯, 走左減肥 >_<

      刪除
    8. 真口臭, 一講完唔夠2分鐘就近了^^

      刪除
    9. 此留言已被作者移除。

      刪除
    10. 此留言已被作者移除。

      刪除
    11. 此留言已被作者移除。

      刪除
    12. 去Tea 先, 下午再 pak 過^^

      刪除
    13. 最想買384, 但無回過>_<

      刪除
    14. 大家午安!
      歐洲負利率,港股竟然倒跌,真係好鬼難玩

      刪除
    15. 下午上唔到來, 好彩都又走多轉^^

      刪除
    16. 不過掃埋幾次都補唔番減左既減肥站 >_<

      刪除
    17. 下午好眼訓訓了覺,訓前恒指仍有得升,點知訓醒倒跌,今日高開低收實體陰燭,我估佢會繼續回多 D ^^

      港股一直空倉無交易,近排我少玩追勢,反而想玩反回指標,正謂高位大量成交就是頭,低位大量就可能是腳,我較有興趣捕捉低位出現大量成交追跌的股,然後留意佢幾時出現反向指標或者形態

      刪除
    18. Capmo 大大買必瘦站? ^^

      刪除
    19. 此留言已被作者移除。

      刪除
    20. 係前日賣左, 番來好價巳最早買番, 揼 >_<

      好彩多謝偉哥, 74搞掂了, 當補番D啦^^

      刪除
    21. 港股我始終未搵到心水 >.<

      刪除
  14. 今個星期,美股倉終於有番生氣

    回覆刪除
    回覆
    1. 星期三沽 URTY (Russell2000 ETF)止蝕套現,尋晚升6.X%,今晚再升3.X%
      同一晚沽E TRADE止蝕套現,今晚升5.X%

      燈神來了...

      刪除
    2. 美股好強勢,我這個星期一口氣先後買入四隻:THRM、NGVC、ATTU、CLVS (這隻尋晚才買)

      刪除
    3. 嘩!!一口氣掃咁多老美^^

      刪除
    4. 我最近兩星期收窄戰線,減注其他,如Visa,主力加注落ProShares UltraPro S&P 500&ProShares UltraPro QQQ ETF

      刪除
    5. 達人,THRM走勢好靚,之前跌市都無咩事。買NGVC、ATTU、CLVS,你搏谷底回升?

      刪除
  15. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    多幾日更靜冇咁早起身了^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨呀大大...今早入左3813 TRY TRY^^

      刪除
    2. 今日812, 619 雙雙停牌,我有其中一隻... = =""

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。