2014年5月27日星期二

離補太離譜



今日係澳門立法會最黑暗的一天,今天下午方案在澳門立法院審議,有議員動議「撤回」方案,給議員們高票數否決,以下是投票的結果:


一直反對的高天賜,唔好以為佢係臨時變節,其實佢係中途離場抗議,我知道有唔少澳門人插佢,話佢點解唔投埋果票,但佢離場抗議唔係想收工,係動員大家包圍立法會抗議,睇到佢發言時係搵咗好多資料,做足功課,真係為民發聲的。投棄權票的其實澳門人已經把你們當成投咗反對票,同投反對票那班議員一樣臭晒,走唔甩的。

今日下午大批市民到立法院門外集會,一直到夜晚才散去,以下是借 「愛瞞日報」的照片來分享:






最終一如大家所料,立法會先否決「撤回」方案,然後用拖字訣,等日後修訂一些細節後,估計會再靜雞雞擺上架再審議,又想靜雞雞地通過。當然今次澳門人一定會昅到實。

有人開始討論 吹特首 連任問題,話無理由任期就滿要攪連任之際,推出此惡法倒自己米?但我個人開始懷疑 吹特首 連任的意願,如果此法通過,只要做夠五年一個任期,就可以食長糧,每月享有本來薪金的 70%。唔洗做有 70%,要做都係得 100%。

另外下一屆都要開始着手處理普選問題,雖然澳門無明確的普選時間表,但香港攪得澳門都一定要攪。係人都知這對政府來講係一個大難題,下一屆特首未必好似以往咁好做。現時急推此等自肥方案,比我感覺反而是無心戀戰,任期內盡地一煲搵盡佢 (搵銀個搵 >_<)。

而澳門市民當然痛恨這班贊成法案的商家議員啦,其中某議員今日仲講咗一推廢話,我見到網上開始有人發起罷食佢餐飲集團旗下的餐廳,唔知佢隻股票有無影響呢?

147 則留言:

  1. 我一直以為,澳門人似王菀之,討厭政治。搵錢最緊要,年年有錢派,幾好吖。河蟹橫行,行政高效率,幾好吖。但當我見到咁多澳門人,尤其係年輕人行出嚟嘅時候,我覺得,一,情況去到忍無可忍;二,澳門仲有希望。

    公道,在人心係唔夠架,行出去爭取啦!澳門人,為自己,加油!

    回覆刪除
  2. 無法無天,澳門政治比香港更離譜,更黑暗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一直都話澳門政府比香港政府更加黑暗的,只不過係賭業興旺,庫房水浸,才把好多問題隱藏 (或者係我們視而不見)

      刪除
    2. 爭取係要, 但又唔好咁灰>_<

      環顧全東南亞或全球各大城市, 有幾多地方你想去定居??
      更加黑暗的佔大大大部份呢 .-,

      你於澳洲畢業, 你適合早睡早起的生活嗎??^^

      刪除
    3. Capmo 大大~真是真知灼見!

      刪除
    4. Capmo 大大:我又唔係太灰,我不嬲都唔多 buy 西方式民主,雖然我係澳洲 stay 咗幾年,但無諗過要留低 ^^

      刪除
    5. 因為~喜歡我們! ;)

      應是~喜歡家人!

      刪除
  3. 贊成撤回的議員少得可憐,在這种連小學生都能辨別對錯的問題上,居然是這樣的投票結果,果班真是禮義廉,澳門的政治是何等落后,虛假,作為澳門人的我是感到何等的悲哀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為澳門議員大部分係圍圍喂大家自己友,當然齊齊支持貪腐政策

      刪除
  4. 睇到新聞真係感到你地的無奈.
    香港其實也不遑多讓, 隔著對岸感慨吧.
    你們某議員說公眾諮詢沒用, 態度輕浮, 我都想打穫佢

    一個係炒賣之城, 一個係賭博之城, 對全球唯一兩個一國兩制的城市無語

    回覆刪除
    回覆
    1. 澳門也一樣是炒賣之城,過去十年澳門樓價升幅遠超香港,車位二百幾萬一個喇 ^^

      刪除
  5. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄,Kelvin兄, 瑞奇,Ivan, Edward, 小K Sir ,Eric兄 & V兄及各大大早晨! ^-^

    達人Sir 耍等6月才出手, 又想全年低點出手??^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨呀各位大大, 達人兄神之手?^^出手記得出聲呀^^

      刪除
    2. 年青力壯忍功咁勁, 我都要跟到實^^

      刪除
    3. 早晨呀, 各位大大,

      好耐無上黎, 達人兄個 blog 無晒股票 ??

      刪除
    4. 不過有D股,如彩票..我多唔敢跟...>_<

      刪除
    5. 早晨各位大大 ^^

      Capmo 大大:6 月未必係全年低點掛,應該已經見底了?大市好似唔差,係我無時間睇股票姐,六月跟你搵食 ^^

      刪除
    6. V 兄:昨日我沽埋 1886,港股空倉,只得美股有三隻

      刪除
    7. 瑞奇兄:我係 ""神之燈"" 就真 >_<

      刪除
    8. 6 月未必係全年低點掛?? 三年中都未定咯!!^^

      刪除
    9. 你真係 ""神之燈"" 就發咯, 我地夾份包你入金沙^^

      刪除
    10. physically 入金沙玩兩手? 定玩兩手金沙先?

      刪除
    11. 咁physically 入金沙玩兩手易D知係咪黑仔王^^

      兩手金沙唔知玩幾奈^^

      刪除
    12. 你哋夾錢比我買輪盤?夾錢我買齊咁多格,買剩最高賠率個格比你哋重注 ^^

      刪除
    13. 你係咪真係黑仔達先??^^
      咁我地咪似拍戯咁...^^

      我地讀得書少, 你唔好點我地噃...............haha^^

      刪除
    14. 簡單D, 今晚跑馬, 你隨便揀一埸, 揀4隻或6隻, 我試試你係咪真身先^^

      刪除
    15. 我完全唔識賭馬 >_<

      不過今年追支持的 NBA 球隊幾乎已全部出局,連馬刺都危危乎,都幾黑仔架 >_<

      刪除
  6. 達人兄神之手?^^出手記得出聲呀^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我應該和你換名,我才是沽升 ^^

      刪除
    2. 買跌 (一買即跌)
      沽升 (一沽即升)
      炒股人兩人痛點也,但我發現我都係沽升的比例遠多過買跌,可能我怕死,止蝕定得太緊 >_<

      刪除
  7. 聽日期結今朝升200點...到底係挾淡倉定係托高開淡倉???

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有淡倉... = =""
      好有介心,上次滬港通千億成交挾穿230,都呃左我接d 蟹貨同放左熊仔...唉~

      刪除
    2. 今日夾多升2舊, 但見跌既仲多左 >_<

      但又唔似直上夾款, 係現應直上3舊半, 托住反手??^^

      刪除
    3. 5月個市又好返 d, 好似有好多板塊輸流炒;

      今日炒到支付概念, 8083, 818, 327, 1309 都好鬼勁;

      刪除
    4. 兩日前話有好轉既醫藥咪又中伏囉~
      00460 四環醫藥 9.220 -0.310 -3.253%
      咁樣點玩...

      刪除
    5. 我都有 460, 之前仲入左3933 等突破, 點知倒轉黎走, 好在尋日走左;

      個市都係難玩;

      刪除
    6. 好耐無留意有邊 D 板塊炒起,六月起要全力向大家抄功課 ^^

      刪除
  8. 今日小弟牛一,出咗去睇咗場戲 X-Men 輕鬆下,試一試 UA 個 Director's Club,訓係度睇戲 ^.^

    回覆刪除
  9. 另外想問我在網上見人反佳景,知唔知發生左咩事?

    回覆刪除
    回覆
    1. 達達~上面有講主席支持法案

      刪除
    2. 浪子兄:咪就係我樓上講那位囉,你有無上網睇過佢接受訪問時講 D 嘢?真係好 X 街 wor >_<

      刪除
    3. 就係依條友仔話唔洗公眾咨詢,佢話咨詢咗都無用,咨詢咗都係咁行 wor。言之下意即係,就算公眾咨詢 99% 市民反對,佢哋一樣會批這條法案

      我哋好和平,郁佢就唔會,咁咪唯有罷食佢旗下餐廳 lor,不過講真一句,影響好微姐,因為佢好多高價餐廳真係唔志在本地客幫襯

      刪除
    4. 不論香港或澳門, 一般本地平民都係冇地位
      慘 >_<

      by 志

      刪除
    5. 不過唔洗喇,因為已經徹回方案 ^^

      刪除
  10. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄,Kelvin兄, 瑞奇,Ivan, Edward, 小K Sir ,Eric兄 & V兄及各大大早晨! ^-^

    亜伯早洩 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. Capmo 大大早晨 ^^

      補祝達人兄Happy Birthday ^^

      刪除
    2. D gas 同 軟股都玩向下款 >_<

      刪除
    3. 又換番內銀險板玩 >_<

      刪除
    4. Thanks Cash 兄 ^^

      Capmo 大大:內銀唔錯,內房我唔多敢 >_<

      刪除
    5. 熊仔又俾人挾,正股又唔向上...頂 >_<

      刪除
    6. 夾到3點 >_<

      不過今日叫升 watch list 卻見 3/4 紅, 升市郤入紅海 >_<

      刪除
    7. CAPMO兄及各大大早晨!
      成交淡靜下夾淡倉,好難玩!
      下個月係世界杯,成交應該都係淡

      刪除
    8. 夾完係咪會玩完? 我都想知^^

      不過太多人估多唔開住^^

      刪除
    9. 我都係唔多諗,聽 Capmo 大大和各位大哥的號令 ^_^

      刪除
    10. 我等緊 兵 Sir 加氣, Ivan 兄入環保..........^^

      刪除
    11. 今日都應入唔到貨住, 盤照放住.
      今早符碌揾左幾十點, 都係早D去飲茶好過^^

      刪除
    12. 好似記得藍兵大哥話 50元樓下可入的2688(近好似講53元才真^^), 10元樓下的384, 近9元的3899,.....
      以上全是發夢價^^, 笑!!( 有的大大唔好小我!! >_<)

      刪除
  11. 收到最新消息,好似政府總部已經去信立法會,撤回方案 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. yes. 睇下d荗利幾時收返六四無死過人先……

      刪除
    2. http://www.post852.com/%E5%8D%B3%E6%99%82%E9%97%9C%E6%B3%A8%E2%94%82%E6%BE%B3%E9%96%80%E6%94%BF%E5%BA%9C%E6%92%A4%E5%9B%9E%E3%80%8C%E9%9B%A2%E8%A3%9C%E3%80%8D%E6%B3%95%E6%A1%88/

      2014-5-29 10:46
      即時關注│澳門政府撤回「離補」法案

      澳門行政長官崔世安今日宣布撤回備受爭議的《候任、現任及離任行政長官及主要官員保障制度》(簡稱「離補」法案)。

      (《論盡媒體》圖片)

      刪除
    3. 一句講晒:澳門掌權班子的政治智慧,低到無朋友,非常 on nine nine ^^

      我當初真係認為佢 25 號當日就會撤,因為遲早都要撤,當日撤係最好的辦法。當日應該和保皇議員傾掂數,議員齊齊一致情通過撤回方案,好處有二:

      1. 政府立即轉玩低調一排,當無事發生過,澳門人好快會忘記的
      2. 保皇議員可以趁機做英雄,證明自己企係市民個邊,救返唔少民望,以後再做政府條 "針" 都易好多!

      依家比人鬧足幾日才撤,大家開始掘出政府向議員賤批土地的黑幕,也認清議員們的咀臉,掌權班子、議員、江門同鄉會全是最大輸家

      當然只對澳門人市民絕對是一件好事,所以我極之滿意 ^^

      刪除
    4. 有智慧的人不會在澳門掌權^^

      刪除
    5. 問題係佢哋都係生意佬,無理由唔識做生意,莫非澳門做生意太簡單?點解我未發達?原來係我太蠢! T__T

      刪除
    6. 你錯啦, 生意佬無理由唔識做生意, 但知否不能太醒目叻過老細........再諗下點做團隊^^

      刪除
    7. 應該請 Capmo 大大做我哋老細,咁就好喇 ^^

      刪除
    8. 這件事雖然向好的方向暫時解決了,但就突出了澳門立法會形同虛設的性質,連一些大是大非的問題都沒能把關,最終須要依靠市民大眾的良心及正義感這最后防缐,是何等令人嘆息!

      刪除
    9. Capmo 大大做我哋老細 ~ x100! :D

      刪除
    10. Ivan 兄:所以我一直堅決唔投票,唔係選邊個既問題,係成個 game 本身就唔值得去玩。依家好朋友才嘆話點解自己會選出 D 咁既人

      刪除
  12. 尋日唔記咗係邊度睇度篇文,話中國唔比電腦裝 window 8,有利金山軟件,今日阿伯跌 11% >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 但之前 700 都試過咁洗法,之後又升返,攪到我唔敢今日買熊仔煲佢 ^^''

      刪除
    2. capmo2014年5月29日 上午10:59
      夾到3點 >_<

      capmo 大大涉嫌做市....XD

      刪除
    3. 個news係上個禮拜,彈左幾日,呢2日還返哂大部分

      刪除
    4. Eric 大哥, 我有本事做大市就好了^^

      刪除
  13. 「澳門公民能夠改變什麼?」
    http://thehousenews.com/macau/%E6%BE%B3%E9%96%80%E5%85%AC%E6%B0%91%E8%83%BD%E5%A4%A0%E6%94%B9%E8%AE%8A%E4%BB%80%E9%BA%BC/

    睇完澳門, 睇返香港, 佔中班人, 開會-->開會-->小學雞聯歡會綵排-->開會-->開會, 除咗提高就業率(周融, 高達斌, 愛X力班妖孽), 乜都做唔到, 廢的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁快就佔,班人咪搵少好多,好快收得工?攪手班人明顯係流架啦,一路開會一路商討細則,然後又開會又商討,again and again,咁先搵到食 ^^

      刪除
    2. 我覺得周融, 高達斌擔心件事咁快完, 上面cut budget, 即時無得撈. 李C煙醒目, 衝埋去反同性戀聚會, 開多條水

      刪除
    3. 總之依件事,有唔少人係度搵緊食,無咁快完

      刪除
  14. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 未有時間整理 watch,今個 weekend 做,暫時無頭緒買咩好,有無好介紹 ^_^

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
    3. CAPMO大大早晨及各大大早晨!
      86一直KEEP住回購,如何??

      刪除
    4. 此留言已被作者移除。

      刪除
    5. 6889出左業績後見先跌後大升,可以留意

      刪除
    6. 86 走勢都唔錯,記低先 ^^

      刪除
    7. 如果有,今朝都好大機會俾人迫走...
      596 用左 4 日由差唔多52 week low 升到今日52 week high...

      個市真係完全唔識玩... T__T

      刪除
  15. 早晨達人兄, 想請教下 2618.hk 個圖, 21號那個系咪就系你所講既袋鼠尾?

    回覆刪除
    回覆
    1. 雷蒙兄:Yes 應該算係,雖然 Elder 佢無好清楚咁解釋袋鼠尾,但我個人比自己定義係:

      1. 在下跌走勢的中途,某天成交量突然大增地加速下跌,但當天低點有買盤支持,當日跌幅收窄出現頗長下影線
      2. 第二天立即開陽燭,令到當天的尾部好突出,尾部至少是近三個月的最低點

      刪除
    2. 噢,我應該早些請教你啊 ; $7.5 - 》 8.7

      刪除
    3. 雷蒙兄:我覺得買入位不難找,只要係尾巴的一半,甚至放寬跌穿條尾巴才止蝕都 OK。問題係食糊位難找,有時股價強會一直升到 50 天線下方,有時升到 10 天線又調頭向下

      刪除
    4. 6888靜靜由2文爬返上黎

      刪除
    5. 係 wor,有唔少股都好似升返,turnaround

      刪除
  16. 有無大大知道 #700 攪咩,點解 #700 復牌隻 #2988 仲係度?但股價唔一樣 wor >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. Capmo 大大:但你捉到藍哥 1083 的 target price ^^

      刪除
    2. 我仲要等藍兵大哥鬆鬆手, 才可跟DD其他 ^^

      刪除
    3. 無人答你..... 700拆細. 100股一手, 過渡時期 2988係500股一手. 遲D會無架嗱.

      刪除
    4. Thanks 浪子兄,但過渡期吾係到 5月29 嗎? ^^'''

      刪除
  17. 達人,澳門有種食品叫冷糕,好唔好食? 我6月尾會去澳門半日,想試吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同事買左罐澳門曲奇返黎, 好似話差唔多二百蚊一罐, 真係堅好味的

      刪除
    2. 二百蚊,好食的話,無問題。請問係咩牌子?

      刪除
    3. 冷糕.....真係未聽過 ^^''

      不過我唔係一個識食的人,好留意有咩好嘢食,可能香港人對澳門美食比我更熟 ^^

      刪除
  18. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    又夾BB JJ, 冇野追, 好彩仲有野賣 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨 Capmo 大大

      又夾 BB ^_^

      刪除
    2. capmo 大大~~ 我 d 熊仔都俾人挾J 中...岩岩 set 左開埋16 熊,好似未中。

      刪除
    3. 好多都慢慢回番, 夾埋234算吧>_<

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。