2014年8月28日星期四

落閘

近日真係好少留意股市,忙於自己工作,以及在重寫一套交易系統,雖然話 「重寫」,其實大部分都是整理,保留了以前的追勢系統如突破買入法,以及反向系統如袋鼠尾等,也加入一些新系統,如袋鼠尾反彈過後的後續處理,以及一旦錯過了突破點,股價已經急升,要等回調到哪一個水平才可以買入等等問題。所以今個月仍然少做交易,較少留意當前股市。

筆者一度認為已胎死腹中的 「佔中行動」,近日又再興起,仲要講到今個星期日立即行動咁快手。主要是中央好似想落閘,一刀切 ban 死 「公民提名」。筆者個人睇法,與其話中央驚 「公民提名」,不如話中央沒有把佔中三子放在眼內。在 2017 年普選之前,其實仍有大把時間可以玩落去,但中央現時有機會一刀切,迫你班友仔行動,其實驚的不是中央,反而是佔中的領頭人以及泛民成員,現在佢地應該好頭痕 ^^。

點解佔中可以一拖再拖?有人以此次事件搵食,有人靠這個威脅來換取政治本錢,不同人有不同目的,但領頭人是否真的為了民主呢?我就笑而不語了。當大家以為有排玩,點知中央突然落閘,真係唔方唔頭都痕。領頭人真是為了 「公民抗命」甘願付上一切代價嗎?泛民真的有決心連議員都無得做,不惜一切去參加佔中?就等我睇睇佢地的氣量吧!

其實我個人覺得 「公民提名」未必是必要的,大家先不要罵我做五毛,原因不是共產黨,而是選舉的問題,無理由提命一些完全沒有政治經驗的人去參與特首吧?另外就算公民提名都一定要有一個預先的篩選過程,否則有一萬人受提命,一萬人都可以參與?選到何年何月先選到?

若果沒有公民提命,那麼入閘的篩選條件才是重點,如果入閘條件不是一面倒偏向親中人士,可以給反對派也入閘,那麼「公民提名」未必就是必需的,正如美國總統選舉,都只是政黨提名,而非公民提名。如果泛民能夠入閘參選,那麼佢地還會參與佔中嗎?仍要堅持公民提名嗎?其實入到閘已算是公平,只要最終是香港公民一人一票選的,那怕泛民只有一兩個人入閘,只要大部分香港人 buy 你做特首,始終都會選到你的。

目前反對派好似講到,沒有公民提名就是假普選,反對佔中就是五毛亂黨一樣,其實一個民主社會,大家有不同政見是非常合理的現象,如果七百萬人都持相同政見,我諗只有洗腦先可以做得到。唔支持佔中其實未必代表親共,有些人只是不想社會動盪,以及想保住自己飯碗而已。

P.S. 我自己其實好想睇到佔中攪得成的 ^^

187 則留言:

  1. 回覆
    1. 今日又三點倒跌 ?? >_<

      刪除
    2. 頂,今日唔記得肥滔業績,無落定盤高沽佢,依家倒跌返晒,唉 =.=

      刪除
    3. 今日係關水喉, 查下肥佬先>_<

      權力使人腐化, 今日的長毛收過錢使過錢, 同以前長毛是否仍一樣???

      刪除
    4. 講真,如果之後有普選,可能會走返台灣以前條路,金主出資助選,選到後利用權力回報金主,美國也有類似形況,不過美國做得高明 D。講真一係就被中央 control 邊個做,一係就公開黎攪,但係有勢力的才會選到。點都唔會到無權無勢的人當選架啦,全世界都係咁 =.=

      刪除
    5. 權力使人腐化 ~ Agree no more! :D

      刪除
    6. 肥滔業績不差,还反跌。。。。

      刪除
    7. 業績比預期好, 我今日在$6.22建倉, 今年將出台水十條, 看好水務環保

      刪除
    8. 肥滔如跌到 50 天回吸 >_<

      刪除
  2. 回覆
    1. 我昨受少少傷, 都不敢動..

      刪除
    2. 我已一直不動,但訓係度都出血 >.<

      刪除
    3. 唔使3時?? 今早巳回 ?? >_<

      刪除
    4. 去飲茶先, watch list 變紅多了 >_<

      刪除
    5. 又系941頂住個市, 其它都好弱 >_<

      刪除
    6. 我已一直不動,但訓係度都出血 >.< x2

      刪除
    7. 因有家人過身...
      尋日心理止賺/止蝕...如果唔係心情可能仲差...

      最近冇咩mood, 都係留返時間同家人相處同重整緊系統

      刪除
    8. Raymond 兄節哀順變,近日身邊好多親友或朋友身體都有毛病,可能港澳地方真係越來越唔適合人住,太迫,空氣太差 >_<

      刪除
  3. 不知這裡有沒有人為求真相看過那段美國記者人質被殺的片?我原本很無知的以為是一槍擊斃,然後看過的朋友告訴我是用刀...... It's very brutal >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes, you should not see. too bloddy!

      刪除
    2. 我當然不敢去看 >.<
      你有看過嗎,Louis?你是一個殺七個的大強 @_@

      刪除
    3. 係呀,用刀的,中東恐怖分子興斬首。其實美國真係全力打擊恐怖份子?我一直唔明中東處於沙漠地帶,除咗石油都無乜資源,但佢哋武器卻好似源源不盡咁,西方國家係咪一直有向佢哋提供武器呀?美國有心打擊恐怖份子,其實從武器源頭開始打擊會唔會好 D?如果佢地真係有心打擊的話..........

      刪除
    4. Why you know my secret ~ Ginger 妹? :P

      刪除
  4. 過路人留言一下。

    >> 有人以此次事件搵食,有人靠這個威脅來換取政治本錢,不同人有不同目的,但領頭人是否真的為了民主呢?
    這點說得太對了。不同人拎住"佔中"呢個口號,為求達到不同目的。在我眼中,這個"佔中"團體是盤散沙。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果領頭人有吉屎,一早就實行咗啦,唔洗拖咁耐 ^^

      根本佢哋都未必想攪得成,攪得成仲頭痕 ^^

      刪除
  5. Dream 兄:基本上我和你睇法一樣,都是唔喜歡共產黨,但卻見到反對派就唔開胃 ^^'''

    AV 仁講得把口,佢之前告 CY 話佢無誠信,但自己個政黨賣假畫,自己開會睇美女相,做咗咁多年議員,真係睇唔到有咩貢獻。我估 (真係亂估) 中央未必驚比泛民入閘架,佢再一次比 AV 仁入閘又何妨?如果一人一票,佢真係能夠當選?

    Dream 兄講得啱,好多人唔知自己爭取緊咩,我個人睇法係佢地把民主放在第一位,全力爭取民主。這無可厚非,但不要把民主太過理想化,民主從來不等於民生。就算能夠公民提名普選成功,唔代表雙非、住宿、自由行問題就全部解決晒。

    有時會錯意把民主和民生直接劃上等號,未必是好事,好似埃及咁人民成功爭取到民主後,卻發現有民主但社會問題仍然未得到解決,佢地就自己推翻民主,咁到頭來其實為咗乜?

    我最在意不是民主,而是當權者的能力,若果好似新加坡政府,咁有效率咁強勢,咁其實有無普選,問題都唔大

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解我會回覆完,Dream 兄段留言唔見咗?

      刪除
    2. 尚未回家在車中等太太都要回回先。我亦不喜共產,但对美更不喜,佢真係民主平等???見到加沙死咁多人做过勿?死一個自己友就話恐怖份子!!!最恐怖边個??

      刪除
    3. Agree ~ Capmo 大大 too! :)

      刪除
    4. 美國係自己製造敵人,永遠都係咁,無敵人又點會有藉口出兵,然後搶奪人哋國家的資源 >_<

      刪除
    5. 民主和民生定不是等號, 共產公社不民主嗎 ?? >_<

      刪除
  6. 回覆
    1. 比美國個邊 delete 我地留言 ^^'''

      我試過出文罵完美國,跟住個 blog 比人取消咗,要去搵管理員開返 ^^

      刪除
  7. 大市調整下,可以入番少少貨
    1359
    3777

    回覆刪除
  8. 真係咁早就插番咁多 ??倒跌過佰 >_<

    回覆刪除
  9. 我無地址證明,IB 唔接受 bank statement、phone bill 等,屋企水電費唔係我個名,間屋租返黎,又唔洗交稅無稅單,唯有要去身份證明局申請張住址證明 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊個租?? 太太名租?? 加埋結婚證明書可否??

      刪除
    2. 我租,但係水電仲係業主個名嘛 >_<

      刪除
    3. 你租就有效租約便應可了^^

      刪除
    4. Capmo 大大:是我自己簽的租約,不是政府的有效文件,佢唔接受。佢話澳門銀行和香港係唔同區域,所以連澳門 bank statement 都唔接受 >_<

      刪除
    5. OH! 咁惟有聼佢話勿才可了>_<

      刪除
    6. 佢已發了 email 給我,總之政府有效文件如稅單等就 OK,我無.....所以我要去申請 ^^'''

      刪除
  10. 網上睇到篇文章寫得唔錯,借分享:

    http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20140828/00176_122.html

    記得之前有位佔中成員之一,出黎洗地,話佔中只會對香港經濟影響輕微,好快就會復原 wor。咁既然影響咁輕微,咁佔黎做乜?中央當你 R 痕。係佔就要癱瘓整個中環運作,攪到銀行開唔到門,港交所開唔到市,大型企業員工全部返唔到工,咁先叫有成效 wor。

    星期日佔中又幾九唔搭八,星期日中環放晒假,佔領 D 咩呢?正如 Dream 兄所講,究竟公民抗命係爭取緊 D 咩?究竟行動發起人有無一個清晰的方向,究竟參與者、追隨者又知唔知整個行動係做緊 D 咩,有咩成效?如果攪到和一次普通遊行無分別,咁攪黎做咩? >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. -.- 其實佔咩鬼中, 香港度度都是中環, 如我是他們就個個坐係青馬大橋 , 汀九橋 , 再搵條友爬起中銀, IFC 等大廈, 就搞惦 ...

      刪除
    2. 其實攪大罷工好過佔領啦,只要係得到香港市民支持,支持的人齊齊罷工,真係攪掂

      刪除
    3. 有一個大問題, 究竟佔係咪得到全部香港市民支持先??
      以共產黨計過數, 邊會齊齊罷工? 係都係香港死, 政權尤関......

      刪除
    4. '係咪得到全部(或大部分)香港市民支持先??'
      是一直被忽略的問題

      刪除
    5. 咁就真係要攪過一次先知,講真星期日佔領就肯定多 D 人,好多人當遊行集會去吓無妨,但認認真真攪一次罷工,攪一次癱瘓中環運作,先至睇到民意主流係點。因為口講就大隻講,中環尖子們係咪都會響應佔中,情願罷工或者無咗份工都要去支持,這才是重點

      如果香港市民真係咁齊心,認為佔中係必須的,發起一次大罷工,我諗中央都不得不正視問題,因為問題真係嚴重到依個 level。但係一日未攪得成,都無人知,或者到佔中三子真正吹雞 action 時,可能得三兩千人參與都未定,又或者十萬、八萬又未定 ^^'''

      刪除
    6. 眞係咁齊心洗勿佔先?? 伱要佔, 即搶人D野.......
      係就全港人企落街5分鐘,就巳足哂power 了 ^^

      刪除
    7. 無錯呀,其實發起 D 全港休假一天,全部人請事假,或者全部人罷搭港鐵一天果 D,已經好鬼有 power,咁先睇到主流民意,又唔會上身有官非,又唔洗用到暴力,唔洗出動警察,亦可以睇到主流民意係點。如果超過一半香港人參與,已經好鬼勁,創全球紀錄 ^^

      刪除
    8. 所謂民主, 就係少數服從多數, 祇係自己企在高地說我為民爭取.....
      民是否喜你所取呢? 佢地唔識唔明, 亜婆亜公受人誤導,
      為何你不能誤導佢, 為何地區做得咁差................子非魚......

      再說一些一拖再拖的行為爭政治本錢的, 真是為民嗎??!!!!

      我地受港英教育長大, 但真不覺再舉龍獅旗及向人乞不是羞恥呢!!!!

      刪除
    9. 其實我覺得如果佢地能夠把民生,和反共,兩件事分開會好 D。為民爭取民生,大家點都舉腳支持。

      刪除
  11. 各位大大,有没有研究过931中國天然氣这只股?

    回覆刪除
  12. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. Capmo 大大, Cash 兄 ~ 早晨 :D

      刪除
    2. 各大大今早有勿搞作?? ^^

      刪除
    3. 得番板升1位,其他仍睡夢中, 排左D應就中 ^^

      刪除
    4. 氣礶再漏, 就又耍托 ^^

      刪除
    5. 玩滑板會唔會安全D?

      刪除
    6. 沽哂滑板啦/??3.49我個刻睇唔到>_<

      刪除
    7. 此留言已被作者移除。

      刪除
    8. 此留言已被作者移除。

      刪除
    9. 此留言已被作者移除。

      刪除
    10. 等兵兄的315...都好..

      刪除
    11. 我無買1336呀...有3399

      刪除
    12. 此留言已被作者移除。

      刪除
    13. 我都排定先......上次無買10.5左右, 好蝕>_<

      刪除
    14. 此留言已被作者移除。

      刪除
    15. 我都排左....
      696派完彩就升啦...>_<旅遊股不死..

      刪除
    16. 港氣就來俾機會我....^^

      刪除
    17. 此留言已被作者移除。

      刪除
    18. 1193都有排不過低DD ^^

      刪除
    19. 個格好大盤...大大好有實力^^

      刪除
    20. 想買5隻暫祇中1, 全都巳近,個市仍跌咯,
      係就D快中啦 ^^

      刪除
    21. 此留言已被作者移除。

      刪除
    22. 未排罐, 中埋港氣了^^

      刪除
    23. 我只可排20價位內, 無得排...^^

      刪除
    24. 港氣咁有氣, 突然升10格^^

      刪除
    25. 一注咋...諗住無咁快升...

      刪除
    26. 唔洗買 sofa 就得啦^^

      刪除
    27. capmo哥除左3899有什麼推介? 我昨日買了384,依家諗緊656或2196。

      刪除
    28. 我跟兵 Sir 大戶慢慢收D咋, 3899我唔係好定要買的^^

      不過我個人有D驚384同2688仍有位一浸 >_<

      刪除
    29. hmmm.... 我都驚架,不過無法。希望遲d有機會收埋隻371。

      刪除
    30. 捱到收市, 好在今日入的全沒有 sofa 坐 ^^

      刪除
    31. 我坐晒 T.T 買錯賣錯……

      刪除
  13. 今日沽出1681, 止賺 3%
    入2618, 763, 3337
    加倉939, 6030

    回覆刪除
    回覆
    1. 又止賺 ??勁!!!^^ 流哂口水了 >_<

      刪除
    2. 流哂口水了x 2 >_<

      今個月我唔識玩

      刪除
    3. 1681 貨源歸邊, 應該可以爆到6.2 ^^
      短倉賺來補貼939, 2628, 2823, 6030, 6881 >_<

      刪除
    4. 多口問問,
      其實貨源歸邊是怎樣的一回事?
      如何知道是貨源歸邊?要是業內人士嗎?
      我很蠢的 >_<

      刪除
    5. 貨源歸邊係 D 流通量低的股票,比 D 大戶慢慢收集完畢,流出街外給散戶的貨少,收集完成後大戶就會炒高隻股。Ginger 妹多點留意大戶的行動,如 Capmo 大哥、藍兵大哥.......etc. ^_^

      刪除
    6. 1681我由6/8開始跟蹤, 觀察量價分鐘圖, 感覺有人在試盤, 一般在歸邊等爆上的情況下先會有人試盤探路 ^^ (以上純個人億測!)





      刪除
    7. 入多二只, 1333, 1378 full 倉

      刪除
    8. Money 兄越戰越勇 ^^

      Cash 兄:206 之前尾巴?我太耐無睇成交異動股 >_<

      刪除
    9. 206發盈喜,出尾
      3337盈驚 :(

      刪除
    10. 我見2883走勢甘靚仔, 3337值得搏下:P

      刪除
    11. 3337 好似尾 wor,再看多一天陽燭才能 confirm

      刪除
  14. 先預祝 capmo 大哥有個 happy birthday weekend :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Capmo 大哥係咪會攪大佢 ^^

      刪除
    2. 攪勿大??^^ 冇水 >_<

      今年會在港, 祇同家人 book 左地方燒下野食 ^^

      刪除
    3. 預祝campo大大後天生日happy,身體健康!

      刪除
    4. Sorry capmo 大大, 打錯左你個名添

      刪除
    5. 真係好奈未試過燒野食, 上次都4-5年前了 ^^

      刪除
    6. 再上次巳是囡囡中小時了 >_<

      刪除
    7. 因為燒烤無益,不過幾年一次無所謂 ^^

      刪除
    8. 幾時攪番個燒烤聚會 ? ^^

      刪除
    9. ginger我真嬲你

      你點解咁耐都唔show吓你對美腿比我地睇吓 >_<

      刪除
    10. Cash,大家的焦點不是已經轉移了去研究飛毛腿咩? >.<""

      刪除
    11. 你點解咁耐都唔show吓你對美腿比我地睇吓 >_< x 2

      刪除
    12. 我自己隻腳已經係飛毛腿啦 ^.^

      刪除
    13. 係女仔就著飛甩雞毛就有飛毛腿啦 ^^

      刪除
    14. 美腿+飛甩雞毛? haha ~ :P

      刪除
  15. 回覆
    1. 其實未弱過,守在 50 天線上,好強 ^^

      刪除
  16. 回覆
    1. 之前錯過了 cup with handle 買入位,一直無買佢,一直升 ^^

      草根兄一早買了

      刪除
    2. 昨天stop order中了VIPS >_<
      靠TSLA頂住 ^_^

      刪除
  17. 嗱,show 吓(別人的)美腿 :)
    http://hk.apple.nextmedia.com/entertainment/art/20140830/18849274
    (可能壹果報職員是達人的讀者 :p)

    回覆刪除
  18. Capmo 大大 ~Happy Birthday :D

    回覆刪除
  19. //我自己其實好想睇到佔中攪得成的//

    灣仔已被佔領,被差佬佔領:
    http://www.facebook.com/hk.nextmedia/photos/a.170516952447.149676.105259197447/10152759175417448/?type=1&theater





    回覆刪除
    回覆
    1. 達人,睇住先!

      另外搵到篇星島日報即時新聞:
      「佔中」集會結束大會稱5000人參與 (港聞)
      http://std.stheadline.com/breakingnews/20140831a213101.asp

      仲短過睇場戲~

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。