2014年9月1日星期一

開學大日子

明天就是開學大日子,兒子升 K2,筆者又要過返每天晨咁早起床,帶兒子去搭校車的日子。現在幼稚園英文程度都好深,又好多功課做,更加有好多課外活動以及勞作,唔止小朋友辛苦,家長都要做埋一份,認真攞命 >_<

明天股市估計沒有大變動,因為佔中完全無咗影,變成一次集會,仲要只得五千人。佔中發起人唔係一早已經知道中央會落閘?依家仲要部署?洗唔洗比兩年時間你哋部署點樣攪?^^

睇新聞初步知道中央已 ban 死公民提名,由四大界別 1200 人組成的提名委會員負責提名,超過半數人認為 OK 才可以入閘做候選人,但特首候選人數只限 2-3 人,又好似少咗 D?其實有無公民提名唔係最重要,最重要係提名委員會的提名,會唔會一面倒全部揀親中人士入閘,還是以個人的政治、管治能力去考量。其實作為一個小市民,只希望選到一個做得嘢的特首,能夠解決好多民生問題,而唔係一味選親中、或者反中人士。

網上新聞有些留言好攪笑,網民 A 話:如果三個人係張融、吳X北、譚X宗,咁點樣揀?網民 B 立即神回答:咁如果三個人係長毛、陳X君、肥佬黎,咁一樣點揀先?更加有人提出三人可能係:董怕伯、煲呔、CY,又點揀?但竟然唔少人回答:一定會揀董伯伯!可見當年董伯伯的 8 萬 5 其實係好心,但當年比人鬧到狗血淋頭,依家才有人記掛董伯伯的好。如果這三人真係重新比大家揀一次,大家又會揀邊個呢?

有得揀總好過無得揀。今日澳門特首吹先生就成功連任,因為候選人只得佢一個,真真正正係無得揀!其實特首這個位唔係人人都可以做,也唔係人人都願意做,在澳門你無勢力真係做條毛咩,除非得中央力撐,否則無權無勢點樣同 D 大商家、大賭企咬手瓜?比人玩都玩死啦。香港特首這個位更加係豬頭骨中最難梗的一塊,邊個做親都係千古罪人。

我真心想泛民有人入到閘,選唔選就後話,若果真係選到,又睇下佢係咪做得咁好。定係插人就天下無敵,自己做就......

177 則留言:

  1. 泛民係無可能入到閘的,因為這是整個設計的目的所在!提委會都是主要由建制派組成。

    老實講,我是支持立法會否決這個方案的,我寧願擺明車馬香港就是無普選,
    好過從此被人吹噓香港已成功實現民主普選!

    看到澳門的選舉,只可用可笑來形容,這是什么世代,甚至連共產黨都己有差額選舉了

    回覆刪除
    回覆
    1. Ivan 兄:澳門和香港唔同,香港仍然有大量人才 (當然不是那班議員啦),澳門講真就算有普選,都未必有人參選,或者只係柴娃娃去參選,實質做唔到嘢。澳門已無得救,香港還可以,大家加油 ^^

      刪除
    2. 會唔會如果當初泛民唔係咁執着公民提命,而係全力去傾政黨提名,反而會好 D?

      刪除
    3. 達人兄:公民或政黨提名其實是冇實質分別的,因為政黨提名必然也會讓泛民可入閘參選的,這是中央不能接受的,所以這是個死局。

      刪除
    4. 其實大家都在做戲, 共產黨既底線大家一早應知, 佢定唔會在政治環節退讓 >_<



      刪除
    5. 一個落閘放狗, 一個妙想天開,
      有些仲想見番港督(有得選咩??),
      香港未來定位會係勿呢?? >_<

      刪除
    6. Ivan 兄:性質仍然有一定分別,因為公民提名打正旗號係違反基本法,中央有大把理由 ban 死。政黨提命唔同,因為提命在於提命委員會的成員,如果比泛民部分人入提命委員會,和基本法無衝突的。泛民當初應該積極和中央爭取一個入閘的機會,而唔係強硬要求公民提名,我諗結局會好一點。

      中央之所以怕泛民入閘,因為泛民由頭到尾都打住反共旗號,無計傾。但講真做特首未必一定要反共,也未必一定要親共,攪得好民生就係好特首。你想入閘第一:唔好講到明自己一定反先,係咪親當然自己心知肚明啦。

      有得入閘有得當選才有得玩,否則空有理想又如何?問題泛民真係好希望自己能夠入閘?這依個問題我自己都好懷疑 ^^'''

      刪除
    7. 如果比我揀,我會想睇埋選委會篩選出到邊三個出黎,再睇埋佢哋 D 政剛先,始終市民有票好過無票,如果返去以前個套,即係原地踏步,見返港督即係大退步。反而真係好似網友講,選咗三條友:張融、吳X北、譚X宗,我諗唔止泛民,連沉默大多數市民都反枱啦 ,到時再攪大佢都未遲 >_<

      返去以前個套,泛民又繼續食住反政府條水,得閒遊行,開會掟蕉。建制又奶奶閒,總之政府話乜都 say yes,無主見無建樹。最終攪咁多嘢得個吉 >_<

      刪除
    8. Capmo 大哥:所以話佔中三子做 show 都嫌佢假,一早知道中央 ban 死啦,話佔中講來講去都唔做,最新版本係十月一日前行動,又話每星期六、日就攪集會、遊行、罷課......

      星期六、日罷課,我笑咗 ^^

      刪除
    9. 都係同~達達想法最接近

      刪除
    10. 每星期六、日攪罷課
      咁我都每晚10點到第二朝8點絕食抗議 !!!

      刪除
  2. 回覆
    1. 賭股又跌,吼位等吸 1928 博反彈 ^^

      刪除
    2. 嘩,703 這幾日回咁多,但賭收好似無乜關係,純被拖累 ^^''

      刪除
    3. 3399@3.46 中左一半咋 >_<

      刪除
    4. 此留言已被作者移除。

      刪除
    5. 3.46至今都好好肥啦^^

      刪除
    6. 我一早排左4.39,咁岩去左廁所,被做了>_<4.7

      刪除
    7. 此留言已被作者移除。

      刪除
    8. 我劇本想著range trading,但又爆一次,我想等偉哥的firm visit報告>_<

      刪除
    9. 此留言已被作者移除。

      刪除
  3. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 此留言已被作者移除。

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
    3. 各位大大~早晨 :D

      我又在廣州

      刪除
    4. 早晨
      今日插又內銀 >_<
      其實建行業績吾差, A股企穩, AH股折讓溢價最近減少1%
      建行AB股流通量很低, 理論A上應該貴過H股,
      亦可以話大戶基金吾中意流通量的股票
      等沪港通後, 先入H股
      或者叫人去大陸開戶口

      刪除
    5. 達Sir,今天我跟大市反方向走^^ 。。。。只有703被他人放血。。。

      刪除
    6. Sean 兄我係日日比人放血,陰 D 陰 D >_<

      刪除
  4. TBB 港姐選舉,係幫中央預演普選?把候選人限制至 3 人,就係三甲內一人一票選冠軍。今年港姐平均真心靚,睇到我個仔都好興奮,但選出來的三個真心唔靚 >_<

    陰謀論:
    1. TBB 可能想某人冠軍,所以比兩個明顯較差的入閘陪跑,三人中選無可選唯有選佢
    2. 以前落選港姐都有好多靚女,而且演藝事業發展得唔錯 tim。可能 TBB 係特登收埋 D 靚女唔比佢做冠軍,但之後力捧

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前冇留意港女且選舉,見到達人兄呢個post, 趁lunch time 上蘋果睇吓,見到幅相,美貌就唔覺架啦,但係呢個時候叫人包容,智慧就真係 ...不過都可能真係有智慧,識得用包容呢個term黎引起話題

      刪除
    2. 沽升兄:其他唔入三甲果 D,有些幾靚架 ^^

      可能三甲學歷高,談吐得體掛

      刪除
  5. 回覆
    1. 升小d啫……… 其實佢地pe好高……

      刪除
  6. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 升有為你鐘情都算有, 好彩昨有李小加^^

      刪除
    2. Capmo 大大 and 各位大哥早晨 ^^

      李小加做咗 D 咩?

      刪除
    3. 昨一早走左,5.92玩番小加^^

      刪除
    4. 此留言已被作者移除。

      刪除
    5. 市升惠理實有唔洗估氣^^

      刪除
    6. 早呀~~~ 703放晒血未…………

      刪除
    7. 一 日有3毛,減番昨入的為你鐘情補下氣先^^

      刪除
    8. 此留言已被作者移除。

      刪除
    9. 為你鐘情可能會破頂 wor ^^

      仍然忙緊賣資產以及寫返 D 交易系統,今個月仍然無乜交易,下個月重出江湖再加入戰團 ^^

      刪除
    10. 下月你重出江湖,再加入戰團.
      我就應會停戦2次去玩玩^^

      刪除
    11. 月頭中去厘度:

      http://lvyou.elong.com/37076/tour/a00dnqke.html

      月尾去韓影紅葉 ^^

      刪除
    12. 內銀內險券商終於識反彈, 追番8月損失 ^^
      941 PUT 掛左二日都成交吾到, 今日終嚐惡果! >_<

      刪除
    13. Capmo 大大賺夠又環遊世界 ^^

      中國有好多好美麗的地方值得去的,我後生時都盡量去中國而唔出國,不過依家無時間無錢了 >.<

      刪除
    14. Money 兄:你 941 PUT 都係對沖姐,100% 持倉賺到笑啦 ^^

      Louis 兄早晨午安 ^^

      刪除
    15. 我後生反冇勿去中國, 你要等多10年等D小朋友大D才可.^^

      唔係玩玩下會想回家咯, 我地試過在蘇格蘭太太掛住D小朋友要提早改歸程咯 >_<

      刪除
    16. 我鐘意睇自然景,後生又無乜錢,所以集中去中國睇,但當然就算睇一世,中國都睇唔完的

      刪除
    17. 有冇食番金戈, 再入過啦^^

      刪除
    18. 我都鐘意睇自然景, 不過現似應有D高山反應, 所以高原地方不敢去了 >_<

      刪除
    19. Capmo 大大:我都會有高山反應,上到超過四千米我就頂唔順 >_<

      刪除
    20. 我現過三就驚驚地了, 試過唔舒服後, 現好似易有左高山反應 >_<

      刪除
    21. 我上到玉龍雪山 4600 幾米,開始唔舒服,唔敢亂郁。之前坐纜車上去,上一陣又停係半空一陣 (可能比我哋適應?),但係半空盪盪下,我上到去都唔知高山反應,定係暈浪想嘔咯 >_<

      刪除
    22. 我上玉龍雪山冇勿事, 但黃龍反唔妥 >_<

      刪除
    23. 我只去過峨嵋金頂, 三千幾米唔算高, 無咩事...

      刪除
    24. 我去過被稱為真正的香格里拉的稻城亞丁三大神山及雲南的梅里雪山,以后不敢再試,已在高原適應左几日,食晒中西藥,上到去都面青唇紫,頭痛難耐>.<, 但同行的-位看似瘦弱的女友人卻仍可龍精虎猛,吹脤!

      刪除
    25. 出錯 D 鐘情去華氣, 做左肥婆添 >_<

      刪除
    26. 我太太去D高地反一D事都冇, 我現一見D幾佰級樓梯,都行番轉頭,>_<

      刪除
    27. 此留言已被作者移除。

      刪除
    28. 此留言已被作者移除。

      刪除
    29. 此留言已被作者移除。

      刪除
  7. 瘋6快開售, 估計銷售有警喜
    小米身邊用戶體驗吾錯
    今日換入2038, 698

    回覆刪除
    回覆
    1. 小米4 年底出, 網上見個樣抄足I瘋, 如果I瘋熱賣
      估計會刺激到小米4 (純個人YY)

      刪除
    2. 我舊年尾由i瘋4轉小米2S, 佢個UI好似iOS,之前試過GALAXY Note 唔慣,但小米就完全適應。上兩月回港忍唔住買左部紅米Note >_<

      刪除
    3. 瘋仔鏡頭好似吾系由2382做, 但亦可以炒一轉
      小米用戶體驗做得好好, 我都打算入一部 ^^

      刪除
    4. 我用緊 Note,操作嘛嘛地,但勝在 download 嘢方便,mon 夠大,我主要用黎睇漫畫,我朋友用緊小米,覺得超好用

      刪除
  8. 泛民話中央落閘唔比公民提名,係香港史上最黑暗的一天,咁係咪應該全城悲觀,大型抗爭一觸即發?但資金又唔係咁睇 wor,港股大升 500 點,成交放量,似係全城興奮多過悲觀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 亜爺放定錢等你佔, 我早幾日咪估想佔就升, 巳預備哂了 >_<

      刪除
    2. 阿爺引你放棄佔中,改為佔中資股乖既孩子有糖吃 >_<

      刪除
    3. 哈哈,乖孩子有糖吃,但吃得多又會糖尿 ^^'''

      刪除
  9. 又黎蒲下啦
    大家搵唔搵到食呀XD

    回覆刪除
  10. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  11. 仲差幾百就到我之前提既目標啦XD
    加油呀

    回覆刪除
  12. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀...睇住.....
      另睇為你有無機入...^^

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
    3. 如派彩差的, 除非即日已反彈, 不如遲D先 >_<

      刪除
    4. 明白, 咁玩806和放氣先...^^

      刪除
    5. 浪子兄有無入到 #656?這兩天大陽燭,強力升穿 50天線

      刪除
    6. 咁玩806和放氣先...^^

      刪除
    7. 下午一升市你再入唔到咯 ^^

      刪除
    8. 我追入左啦....唔排啦...^^

      刪除
    9. 倒升了, 好彩今早U華氣番轉頭^^

      刪除
    10. 此留言已被作者移除。

      刪除
    11. 我估到係大大頂住左....^^

      刪除
    12. 我一早排左1.84下船, 又俾人頂住 >_<

      刪除
    13. 今日1345同874鬥薬力^^

      刪除
    14. 偉哥有NEWS, 有批文出..

      刪除
    15. 昨出巳升, 第一隻,上到3吧^^

      刪除
    16. 市倒升了, 冇平鐘情了^^

      刪除
    17. 鐘點費情成日都被人摔幾格.>_<

      刪除
    18. 此留言已被作者移除。

      刪除
    19. 如中1.84我食, 我頭^^

      刪除
    20. 搭完船啦....放左小加^^

      刪除
    21. 我頂, 祇掃我萬2船 >_<

      刪除
    22. 有鬼用蝕傭, 有1.83就打多幾萬俾佢 >_<

      刪除
    23. 今日最好算係U華氣再排入鍾情^^

      刪除
    24. 華氣又穿主席增持價>_<

      刪除
  13. 呢二日恒指新高,二三線要小心點
    我自己中招1117前日基金套現, 1378今日折讓配股 >_<


    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝提醒 :)
      你的 (1681) 如你所預測。

      刪除
    2. 123要供股, 無仇報>_<
      1378做鋁下遊, 未來鋁價上升有利其發展, 如果資金是拿擴充或收購上遊業務, 我會候低加倉

      1681 運氣多D, 呢排旺藥股 ^^

      刪除
    3. 升到咁上下就好多配股 >_<

      刪除
    4. 1193 打和出
      165 二個星期止賺>10% ^^
      加注1363, 698

      刪除
  14. 656有入,不過未入夠。高過$9.5唔追lu~~~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。