2012年3月17日星期六

牛一已完?

恒指昨天又跌 35 點,在國內股市回升超過 1%,以及早前美股破頂的情況下,港股都繼續回軟,有人指出可能是牛市一期已經完結,有可能進入牛市二期的調整。筆者不知道,因為這些應該是事後才知,但連續的衝頂失敗,的確應該保持一定的風險意識。

昨天交易:
買入  利邦 (891)  @7.06

藍兵兄有分析利邦的全年業績,大家有興趣可以參考:
 http://airmanblue.blogspot.com/2012/03/17-mar-12-0891.html

目前持股:

中國光纖 (3777)        買入價 1.46             佔組合 8.30%
長江基建 (1038)        買入價 47.60           佔組合 8.12%
長城汽車 (2333)        買入價 15.392         佔組合 8.05%
數碼通 (315)              買入價 15.758         佔組合 7.34%
長興國際 (238)          買入價 2.491           佔組合 7.17%
中銀香港 (2388)        買入價 20.111         佔組合 6.56%
利君 (2005)                買入價 1.32             佔組合 6.24%
光大國際 (257)          買入價 3.71             佔組合 5.62%
通天酒業 (389)          買入價 1.11             佔組合 5.47%
利邦 (891)                  買入價 7.06             佔組合 5.23%
中國建築 (3311)        買入價 7.46             佔組合 5.00%

實物資產                                                      佔組合 5.38%
現金                                                              佔組合 21.54%

組合昨天回報 +0.10%,勉強有少許正回報。昨天買入 TA 不錯的利邦 (891),現金已低於筆者心目中的安心水平 (最初設至於留 25%),不過昨天不想勉強找對象沽貨。但中國光纖 (3777) 的短線走勢開始走樣,要放入觀察名單,不對路或需要減持。

另外中國建築 (3311) 雖然是水泥股中較強者,但在溫總提出不會放寬樓房的調控後,一路連跌 5 天,走勢未走樣,但同板塊內的其他股票也很弱,所以也要把 3311 放在觀察名單,有更好對象或需要換馬。

週四買回的通天酒業 (389) 暫時對板,不過在 1.16 左右有阻力,幾日都衝不破,如果成功衝破可以加小注。

至於防守股,早前放棄內銀的工行 (1398) 選擇留下中銀香港 (2388), 雖然工行 (1398) 估值偏低以及息率頗高,但有被大股東減持風險,怕好像友邦 (1299) 被配股沽貨,連累股價急跌。另一防守股長江基建 (1038) 配股後股價只跌了一天,跌不夠 2%,昨天已回升少許,走勢上仍屬強勢。

妖股利君 (2005) 形勢仍然良好,抱着炒上不溝落的策略,妖股股價向好時可以繼續持有,不過如果已遠離突破點遠,則不可輕易高追。筆者近日喜歡吼一些已出盈警的股,因為已出盈警代表出了壞消息,反而會消除不明朗因素,在盈警日當天股價理應大跌,要觀察跌幅以及成交量,如果當天沽壓不算嚴重,而其後股價快速回升,甚至能夠突破的話,不妨小注博一轉。當然不對路必須盡快斬掉。


箭咀及圓圈的地方是發盈警之日,當天裂口低開,之後大跌成交增加,但即日有買盤托住,股價收市前跌幅收窄,留下一條下影線,其後股價能夠再突破 2 月份高位,而且突破後連續急升三天。可能是壞消息已盡出。

----------------------------------------------------------------------------

昨晚打開電視,沒有電視劇反而做三個特首後選人,三條友仔美其名是在答辯,實質係度 "互插",筆者看都不想看,不過無其他電視睇,唯有食飯時都開着這個節目,間中聽到何俊仁又把問題拉到六四事件身上,話其他兩個後選人不敢就此事件批評中央。

老實講句,現時再講六四已沒有意義,六四是應該平反,但不是由特首去平反,批評中央留返比其他維權人士。特首的角色是先攪好香港,而不是去平反六四,打着平反棋號的後選人,用個 pat pat 去諗都知道一定無可能做到特首啦,怎樣過中央個關?

做特首是應該抱着先攪好香港為最大任務,在這個任務之前,後選人的任務是先能夠成為特首。好像之前議員選舉一樣,你要為人民服務,必先要爭取到議席,做一些令香港大部分市民不滿的事,令到自己個黨爭取唔到議席,那麼你講再多的道理都無。

目前你要成功競選到特首,首先你要令中央滿意,當然要令香港市民滿意也很重要,但要分清楚誰是 "大佬",中央目前是 "大佬"。

231 則留言:

  1. 回覆
    1. Octo 兄,隻酒週線圖圓底回升,無左 William O'Neil 話最好有的 handle 調整期, 不知之後會否成功爆升 ^.^

      刪除
    2. 達人SIR, 係呀,冇左最完美的handle。不過觀乎168,886及828近日表演不錯,整個版塊應該係時候開車。

      刪除
  2. 有無人有留意四環 (460),知唔知 3月4日巨量成交大跌係咩事?

    回覆刪除
    回覆
    1. 達人,你指果日應該係3月6日,溫總講完不保八和經濟增長目標下降後恆指及其他股票都下跌

      刪除
    2. Oh, 睇錯了, 謝謝提供資料! ^-^

      刪除
    3. 詩詩之前亦推介過四環,集團在內地心腦血管藥物市場佔領導地位,由於收入60%來自獨家產品,故受降價令的壓力其實不大,截至去年6月的中期純利仍增長49.4%,整體毛利率更上升5個百分點至78.2%,可見一斑。集團早前更宣布其首隻達國際標準的自主研發抗高血壓專利新藥,臨床研究申請已獲內地受理,可見未來盈利能力仍然樂觀。

      集團將於下周一(19日)公布全年業績,股價本月初因市傳再有新一輪藥物降價令出台,一度跌返2.9元水平,但好快已收復失地,昨日升2.8%,收3.26元,可見承接力強。瑞信亦認為業績會優於市場預期,並指目前估值偏低,給予目標價4.5元。不妨以3.8元為目標跟進,支持位3元。

      刪除
  3. http://finance.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=18279147&extra=page%3D5&page=1

    大家開心笑一笑 :D

    回覆刪除
  4. 大仙真係有料到。

    8/3 推薦 1698 博士蛙
    http://www.22-cf.com/c/b/12/3/89499-176.html

    今日就爆 D 記 (核數師) 跳車,看來快玩完。


    \l/ 真係多多保佑

    回覆刪除
    回覆
    1. 大 C 每次都可以自圓其說為自己開脫 ^^''

      刪除
  5. 我個組合連跌兩星期,ytd 得反單位數

    回覆刪除
  6. 唔知達人兄睇邊個話牛一已完,我諗係個位仁兄一隻藍籌股都冇買,當然冇咩甜頭先咁講,係我都等牛三先沽啦,雖然我覺得唔駛好耐,就會進入一個長達數年嘅熊市,

    回覆刪除
    回覆
    1. 中國不保八後,上證週線圖跌穿上升軌,港股大部分二三線無力再上!大市成交減!靠中移動匯豐頂住指數!
      美國Fed聲明再次不提QE後,美股破頂,美債大幅轉弱,大流資金流出,歐美股市大升!
      斷估結論:如果有兩隻股,一隻可能高增長時期已過,一隻可能行業最低潮已過,你是基金經理,你會買邊隻?邊隻值搏率較高?

      刪除
    2. 其實牛定熊、甚麼指標甚麼分析都不是重點,自己倉的盈虧才是!

      刪除
    3. Manfred 兄: 大藍籌睇下要買邊隻, 如果係買中增長黃金期已過的股票, 就算等到牛三都會跑輸一條街, 好似上一次的思捷 330。

      匿名兄: 分析牛定熊係重點, 不要小看這個, 牛市和熊市中是完全不同策略, 直接對自己倉的盈虧有影響。

      刪除
  7. 20萬股票實戰倉

    詳情可登入小弟的投資網誌, 請多多指教. http://blowwaterj.blogspot.com/

    回覆刪除
    回覆
    1. OK, 歡迎開倉給大家參考, 我會到訪學下野 ^-^

      多謝分享 !! ^^

      刪除
  8. 1083 又missed左
    Goldone兄又中

    回覆刪除
    回覆
    1. 上星期五掛5.0+想買,之後又取消咗
      認命 :(

      刪除
    2. 上星期五掛5.0+想買 x 2

      刪除
    3. OH,,,,我吼緊 603, 不過依家都唔敢買, 個市真係好弱....

      刪除
    4. 個市真係好弱....
      上証唔掂
      今日高開,又打落,小心

      刪除
    5. 今日高開,又打落,小心為上

      刪除
  9. 好多最近沖上的股經常於第二天跌回原價,難道牛一已完?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知, 但沽出一隻後我唔會太快換入另一隻強股. 盡量減少交易以免越黎越傷.

      刪除
  10. 1007大乳洗白白!

    回覆刪除
  11. 2600沽輪跟唔足,頂!

    回覆刪除
  12. 怎看358,可入熊嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我任何時間都唔建議係牛市入熊, 除非你目的係做對沖

      刪除
  13. 回覆
    1. Oh Sorry, 睇錯左, 我以為係今日回報. 今年回報我未負 ^^'''

      刪除
    2. 全倉只有1083頂得下, 不過入得少.

      3月策略, 只沽不買. 今朝沽咗3隻.

      刪除
    3. 沽左唔好太快買回, 或者有些股明知佢業績強勁以及正路, 索性以週線圖操作. 唔睇太短線的日線波幅

      刪除
    4. 路人甲兄: 轉玩美股? 我無得玩美股, 其實美股應該仲易玩, 單玩道指已好玩過恒指 -_-

      刪除
  14. 二三線洗倉日?

    回覆刪除
  15. 開始啓動上落市以及調整市模式, 當沽出一隻開始走樣的股票後, 不會立即換入另一隻強股, 減少買賣次數. 選擇性地放棄上至 22000 點的波幅不作全攻.

    雖然目前是牛一或牛二要事後才知, 但我只知道一個事實, 真係近排追入的突破股, 大多是追入後立即下跌, 而且跌幅持續. 從前持有的強股帳面利潤唔見左大部分, 新買股票 "奶野" 的次數好多.

    如果自問自己買股的時機不算太差, 那麼最大問題應該是大環境已經改變中....今日微蝕沽出 3777 後, 現金接近 30%

    回覆刪除
    回覆
    1. 1234 同 891
      連中兩棍>_<

      刪除
    2. 我也中了 891 ^^''''

      我私倉奶晒野, 中了霸王 1338 >___< !!!

      刪除
    3. 1234 今日微升, 暫時 OK, 238 走勢未太走樣, 891 仍守住裂口, 所以暫時不加注也不沽出, 按本身止蝕而行 ^^

      刪除
    4. 我都有891, 冇勿肉了~~

      今早入了幾隻要幫下手了~~

      刪除
    5. 我今早不敢入了, 本想入 460, 點知又突破失敗. 再觀察

      刪除
    6. 此留言已被作者移除。

      刪除
    7. 1083 真係好野, 我發現得燃氣股太遲 T_T

      刪除
  16. 回覆
    1. 係clcheung度見到
      # 0189 東岳集團,現價 $7.61,2011 FY,銷售 +70.4%,盈利+198.4%,每股盈利 $1.28 +197.1%,市盈率 5.9 倍,派息 $0.4 息率 5.3%。

      東岳氟材料已經同意收購一個螢石、稀土、鐵礦(「螢石礦」)的探礦權,一個鎳礦的探礦權,收購兩礦的總對價為人民幣 80,000,000 元。

      刪除
    2. 業績強勁!!拉低估值. 無怪 You Sir 一直持有

      刪除
    3. 不過留意佢玩埋採礦....是否不務正業?

      刪除
    4. 應該係增加原料儲備,唔係不務正業

      刪除
  17. 係依個市況有兩個玩法, 一係把止蝕收緊一些, 但必須要減少買賣次數, 否則會經常出現止蝕, 每一次蝕 3-5% 走人, 積少成多都會死人, 所以沽出一隻後不要太輕率買入另一隻.

    第二, 或者按估值行事, 對一些估值仍低而前景又有信心的股, 索性放寬止蝕位, 以避過震倉. 但首先你要對個股有較充分的分析, 要真正有信心才可以放寬止蝕位

    以上兩者的結論都是:減少買賣次數

    回覆刪除
    回覆
    1. 另外由於市況幾 chok, 可能升一日跌一日咁, 唔好以單日升跌影響自己睇法, 不然心態上會大上大落, 今日全面看好, 明天全面看淡, 死得!

      我自己會選擇性地半放棄一段大市波幅, 就算真係上升這段波幅內我預左跑輸大市, 到真正上破這個 range 我才全面看好.

      刪除
    2. 市況不明,最好保守一點

      刪除
    3. 燃氣股好好表現1083,2688,1193

      刪除
    4. yes, 保守點, 不要太 open (不要隨便追求美女) ^--^

      刪除
    5. 1600今日唔行, 想入埋135添^^

      刪除
    6. 1083今日勁, 但1600今日弱

      刪除
    7. Capmo 大大: 135 好勁, 文伯兄一直持有, 強!

      刪除
    8. 同意,我倉內有份長楂和短炒,短炒真的到左止蝕位必cut,不想短炒變長楂^^"

      刪除
  18. 達人, 2333係唔係開始走樣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 未算, 日線未穿 20天線, 週線未穿前突破頂部 (上年4月的高位)

      刪除
  19. -3% today........................

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁傷?是否持有太多細價股?考慮先套出一部分現金作防守, 又或者把部分轉買入防守性強的大價股. 6823 好勁, 8 仔也不是太弱, 1038 壞消息盡出後企硬. 2388 可能開始炒緊好業績等等...

      刪除
    2. 不敢動,怕換左更差
      我有 3933,1210,308,866,2722,2369,838

      刪除
    3. 3933好弱
      460插番3.7%
      得阿君仍硬

      刪除
    4. 3933 和 886 真係幾唔掂檔 wor...

      刪除
    5. Cash 兄: 我今晩要睇 460 份 report, 我對佢未死心 ^^'''

      刪除
    6. 886哩啲咪係PK囉
      批完又批
      好似2010,有辦你睇

      刪除
  20. 中左比大師加持既扑死蛙之後已經全面清倉
    留返1210睇下有無得一注獨贏.(笑)

    回覆刪除
  21. Sell in may and go away

    回覆刪除
    回覆
    1. 係 lor, 三月都未過, 哈哈 ^^

      刪除
    2. Sell in March and go away, 比較適合

      刪除
    3. sell in may 即係仲有得升

      刪除
    4. 3933........................

      刪除
    5. 製藥領域企業過多 大規模整合重組不可避免

      刪除
    6. Cash 兄: yes, 本再想現價買佢, 不過都係等佢突破左先.

      3933....除左價殘之外, 從圖表上睇唔到有咩優點 wor, Stephen 兄考慮換馬?

      刪除
  22. 893點呀各位..?業績如何..?

    回覆刪除
  23. 達人兄,點睇67 TA?

    回覆刪除
    回覆
    1. 短線 TA 仍然 OK, 但如果未買入現價是否值得入, 則要自己考慮喇, haha~

      刪除
  24. 達人...隻2727...
    你仲hold緊?

    回覆刪除
    回覆
    1. yes, 不過明天再跌都要斬了

      刪除
    2. 我斬了,set左止蝕@3.99
      唔斬,邊個知佢會彈返定再跌?
      我永遠會記得189由9.5跌到3個幾

      刪除
    3. 匿名兄: Yes 你做對了, 每人的買入價不同止蝕價都不同, 你按自己的止蝕斬是非常正確的 ^^

      刪除
  25. 回覆
    1. 咁快未知, 單日好 chok, 沽左我唔即日買回喇

      刪除
  26. 回覆
    1. 我沽左喇...蝕8%硬性止蝕...驚唔守記律會重蹈3933覆轍(蝕18%好痛咁走左)

      刪除
    2. 我未沽, 1338 都奶野 -_-'''

      刪除
    3. Stephen,

      唔好隨便向下買

      刪除
    4. 蝕12% 真係建議止蝕, 情願事後揼. 暫時見唔到恒指會短期內大幅高升, 就算恒指升 3933 未必追到...但恒指再跌 3933 跟跌機會大 -_-

      睇返週線圖, 其實 3933 也很弱, 人人都在上年 10月尾高升一段, 然後再做一個調整底部區, 但 3933 10月基本上是上落而不是高升, 之後個底部區都係鬆散. 應該已經築底失敗了

      不過只是我個人意見, 可能之後升返又唔定 ^^

      刪除
    5. 比多個你參考, 就係志高 449, 週線圖應該和 3933 好鬼相似, 我之前係博佢借家電炒上跟一轉, 點知唔掂立即斬 Q 佢, 佢有機 copy 緊 3933 個走勢.

      大家都係上一年 10月-11月唔見有一輪急升期, 無左 William O'Neil 所講的底部區之前那一段急升, 所以築底通常會失敗

      刪除
    6. 我之前都避過好多股,2002,903,1900
      係中左3933

      刪除
    7. 其實抱住炒上唔溝落已 OK, 903 我都賺唔少, 但走勢一弱我都斬. 1900 走勢比 2002, 903 和 3933 都好. 你看上一年 10月尾佢巨量上升的那一段...

      刪除
  27. 指數彈返 D, 但我個倉越來越傷, -1.2% now >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 指數彈返 D, 但我個倉越來越傷 :(

      ps. 達達, my heart will be broken!

      刪除
    2. 指數彈返 D, 但我個倉越來越傷 me2 >_<

      刪除
    3. 慘慘慘!之前都已經保持一點警戒心, 但係沽出唔掂的持股的當天, 追入加注了當時強勢逆市上升的 2333 和 238, 變左高追, 又蝕

      刪除
  28. 回覆
    1. 1210 暫時又靚仔, 不過都係唔敢又買回, 做多錯多

      刪除
    2. 好多traps
      一動不如一靜

      刪除
    3. 通街都係 traps, 頂 X 佢~~~

      刪除
  29. 私倉沽出 1338 和 751, 暫留 2727, 明天再跌也沽

    回覆刪除
  30. 回覆
    1. 倒升好少咋
      唔駛PK呀 ^^

      刪除
    2. Cash 兄: 我最重倉個隻, 今朝同依家差左一個月人工 -_-''

      Louis 兄: 建議斬掉, 始終 2002 屬殘股...炒上唔溝落, 唔掂要斬

      刪除
    3. 業績期大把 target, 現唔多興搞殘股住了~~

      刪除
    4. 好大機會
      自2314老細出貨睇淡之後

      刪除
    5. 無錯, 殘股已唔興...

      Stephen 兄: 唔好亂動意思係沽出一隻唔好亂買第二隻, 但每一隻股票都入須設止蝕的 ^^

      刪除
  31. 早前提及近日鑽研返 William O'Neils 的圖勝天下, 再用近排 D 個股的週線圖引證, 發覺佢講得好有道理. 好多近日暴跌的妖股, 其實之前都係有缺憾的底部區.

    有些個股早前純粹是 "突破", 而不是完成一個完整的底部區 (即到達底部區尾聲時有最後一波調整期震走弱者), 所以現時好多股都跌返晒.

    睇返週線圖, 佢地之前沒有調整區 (2-4 週或以上), 依家下跌是做返一個調整區, 還是真正係一個失敗形勢, 暫時未知. 總之如果調整一段再向上突破就證明係好野, 但都要突破左先知. 暫時下跌期間不宜越跌越買.

    要再仔細研究圖勝天下....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前買唔到英文版, 就睇左中文譯本 ^^

      刪除
    2. 小弟最緊睇緊how can i make 2m in the market
      又真係好正..好書一本

      刪除
    3. 我剛在新年假期時睇完, 不過佢無明確講出佢既意念, 何謂箱形走勢, 但係講出左一個守紀律的系統性買賣, 遠勝每一次買賣都盲摸摸去做.

      刪除
    4. 你睇哂佢出的3本書,佢有講

      刪除
  32. 達人,小弟已進入防守狀態

    回覆刪除
    回覆
    1. good, 再突破才追入不遲, 反正現時 21300 點, 就算突破 22000 後才再補貨其實唔係蝕張太多

      刪除
  33. 恆指日日升,私倉日日跌,頂!

    回覆刪除
  34. 573, 1071 之前已懷疑係 "高窄棋型", 點知之後真係破棋, 本想今日小注追一轉, 不過算啦, 當記錄低佢學下野都好.

    902 卻是做棋我敗

    回覆刪除
  35. 業績:毎股賺$0.3,現價5倍PE,上大水位上升,今早我反而係加注

    回覆刪除
    回覆
    1. 3777剛中午公佈業績,賺$0.24人仔

      刪除
    2. but 無息派美中不足...anyway, 等佢再向上突破才買回

      刪除
    3. 新上市第一年大多数唔派,正常

      刪除
    4. 係呀?OK 我都會 keep 住留意佢的

      刪除
  36. 2382 新加入 "無言系列" -___-

    回覆刪除
  37. 特首選舉戰已成了城中熱話,利益集團盡最後努力求扭轉乾坤,就算流選也誓不可被對手當選。唐唐最失敗之處,在於不斷標榜自己的管治經驗,但其九年的失敗管治經驗卻人盡皆知,何苦自揭其醜?
    「何為邪鬼何為神,神鬼如何兩不分」,車公廟籤文一語中的。筆者對此籤之解讀,可重溫本欄 1月 26日的內容,或許會更明白筆者當中所演譯的玄機。

    沈振盈
    作者為黃大仙持牌人士 ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. Capmo 大大: 哈哈, 笑咗 ^^

      刪除
    2. 好多人話港股比歐美、大陸弱,我懷疑係D大戶見特首選舉一團糟,對香港無信心寧願'撤資'去投資歐美市場

      刪除
  38. 成個倉得一隻係上升,其他都係跌,大市真係好似係度托托托。另一邊睇,216熊仔無奶油唔食架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係啦, 得隻 2388 似樣, 其他跌到仆地~~

      刪除
    2. 我都係, 只有1083.

      老師捱咗2個幾月任串, 終於反撃.

      刪除
    3. 反擊了?哈哈, 我都無睇佢個 blog 好耐, 係時候要睇返

      刪除
  39. 回覆
    1. 大 6 微升不跌, 歐美偏向高走,
      港股會否是鞏固期 ? ....

      -- Tak

      刪除
  40. 先斬2727@3.99,再斬2002@1.05

    幾日之間,回報....直線下降

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。