2013年11月8日星期五

科網洗倉


BB 在此和各位叔叔、伯伯、哥哥、姐姐 say hello 先 ^_^

講返股市,恒指上月低位仍然是關鍵,失守就大檸樂,國指走勢比恒指更加 ugly。之前美股連創新高,但港股比阿爺拖住不升。昨晚美股開始跌,S&P 500 成交放量以一支陰燭失守短線支持位。上月仲講緊美國有排都未退市,但今朝為跌市解話,又話驚美國提早退市。咁即係點??總之信佢一成就雙目失明 -_-'''

科網股大部分都轉弱,最強的金山阿伯 #3888 和 QQ 騰訊 #700 都失守 50 天線,科網股可能真是小碰為妙,插到咁上下小注博反彈就另計。大市嘛嘛地,但仍然有不少個股出現突破,有些就 keep 住一直良好的升勢,暫時除科網股外,好似未見到有資金要錢唔要貨大舉撤離的跡象。

歐洲減息想谷起經濟,英國全面支持樓市,香港醒目的舖王、炒樓專家也已一早把部分資金轉戰英國,近月在澳門也有幾場投資英國樓市的演講會,不過筆者沒空出席。近日仍然聽到不少朋友話澳門樓價繼續升,應該不會跌了,無樓的想上車,有樓的想買多層。其實作為散戶有無可能預早知道樓市跌定升,以及跌的原因?連茶餐室阿姨都話睇唔到有任何樓市會跌的原因,但他們的意見有幾多參考價值?

樓價未來一年升定跌就無人知,但如果要列出跌市原因,我隨便一諗都可以列出十個八個,風險正在不斷升溫,見頂訊號出得七七八八,話睇唔到樓價會跌的人,只不過是以耳代目 (或以耳代腦),人云亦云而已。澳門賭業無錯是好旺,但始終單一靠賭支撐經濟的風險不低,另外賭業幾乎全靠外來資金,外來資金中大部分又來自中國,可以話澳門人無得話事。外界有甚麼風吹草動只有硬食。做好風險管理始終是必須的。

今日屍捷 (330) 再突破而上,歐洲概念股是否當炒?筆者未有時間全部 check 一次歐洲概念股,有做功課的網友可以借功課來抄嗎? ^_^


47 則留言:

  1. No.1
    Hello BB, 我係KELVIN哥哥 ^^

    回覆刪除
  2. 恭喜達人兄!!
    又同bb say hi 先~~~kekeke

    回覆刪除
  3. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  4. 嗨!BB,我係瑞奇弟弟呀!^^(扮細個先)

    回覆刪除
  5. Un 咕咕! Un 咕咕! 我係藍乒乓伯伯呀! Can you tell me what your name is?

    (不敢扮細,扮傻說英語。)

    \(≧▽≦)/

    回覆刪除
  6. 科網跌幅收窄晒,點解開始洗埋隻 921?雖然有個 "科" 字 ^^'''

    回覆刪除
  7. 达Sir,你的BB很有潜力当童星 ^_^

    回覆刪除
  8. 你的BB真係好可愛,我印度朋友的BB ,他一歲時朋友帶他來我家玩,我抱住都唔想放,我好鍾意 BB ,我望往個 BB係咁笑,冇人會話我痴,若果我望住個股票報價機係咁笑,人地一定話我痴膠線.

    回覆刪除
    回覆
    1. Ng 兄:哈哈,如果我叫到你望住股票報價機係咁笑,我唔會話你痴線,我只會諗你買中隻股狂升賺到肥仔水 ^_^

      刪除
  9. 達人sir,

    你個 B女好可愛, 希望佢健康快樂地成長!

    by 志

    回覆刪除
  10. Hello 小魚兒Bebe,伯伯祝妳身體健康,快高長大!

    回覆刪除
  11. 好可愛!!
    BB叫聲小K哥哥XD
    似達人SIR定達人嫂呀?

    回覆刪除
  12. 美股再大升,理由呢?又唔退市住?睇下星期一港女跟唔跟

    回覆刪除
  13. 達達 ~ 恭喜! :D

    BB ~ Hello. :)

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。