2014年2月10日星期一

小陽春

美股已經回升兩天,納指更加連續兩天升超過 1%,雖然成交量沒有出現 follow through day,但已重回 50 天線上。美股之前跌幅不算中期調整 (暫時未 confirm),所以不一定能夠出現 follow through day,只要今次企穩 50 天線上,之後再破頂而上,走勢上轉為 uptrend,仍然是十分之牛。

筆者也一直較專注玩美股,近排甚少看港股。因為港股中長線走勢遠比美股差,短線走勢港股則 confirm 是次級調整,幾個下跌裂口以及失守了大位,要短期內重回上升趨勢難度較高,需要等待明確的見底訊號出現,筆者才有意欲入市。

美股正值業績期,正如 Blog 友草根兄所言,業績無得估。 FB、YELP 等業績後裂口大升,TWTR 裂口大插。又例如 NFLX、UA、KORS 等,業績前先失守 50 天線,有貨的好可能已被震走,業績後卻又裂口大升。

筆者之前有 YELP,近日有 CSIQ 都被震走了,因為一早設定自動到價沽出,正值調整市沽出後見到股價守得住 50 天線,也不敢反手買回,怕做多錯多。一直 keep 住 WDAY、QLYS、BIIB 不算太牛,近排買入的 AAL 則較強勢。上週五買入 PANW,今晚睇睇 QLYS 業績如何 (驚驚地 ^^'''')

國內股市算是紅盤高開,計及今日港股暫時也回升了三天,但仍在 10 天線之下,未見有大成交的急升,暫時未見明確轉勢。但有些強勢股票卻逆市破頂,如 #921、743。#921 一直都是強勢股,而水泥板塊真的有望 turnaround,每年都會出現新股王 (或者是強力 turnaround 的股票),水泥股有望今年跑出?

163 則留言:

  1. NO.1 ^^

    達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 都又係要做番2叔 >_<

      刪除
    2. 大大今日有冇啟示?^^我今早對左彩券中奬^^有少少本

      刪除
    3. CAPMO大大早晨!各大大早晨!
      美股真係勁,2日就上返50MA,港女就好唔掂,今日又唔跟 >_<
      仲未開始試美股,跟唔上達人兄的腳步

      刪除
    4. 冇勿冇搞作, 擲左個水面撈既石油氣瓶找 cash 兄^^

      刪除
    5. 個隻我上星期入唔到,否則我又找現金兄^^

      刪除
    6. Capmo 大大 and 各位早晨 ^_^

      刪除
    7. Kelvin 兄:可以開個美股 account 小注玩玩,以週線圖操作好似好過日線圖。美股好多強股真係年年升到爸爸聲,不過日線波幅好易比人震走 >_<

      刪除
    8. 我要找真的現金兄 ^^

      Cash 兄:幾時做淡 27 或 1928 單聲 ^^

      刪除
    9. 達人兄
      我覺得我地投資美股,應該唔算係貼市投資,所以如你所言,止蝕止賺應該放鬆D,不能太大注,輕鬆上陣

      刪除
    10. 各位早晨,請問我可以搭枱嗎?

      刪除
    11. Kelvin 兄:無錯,我今年其實都放寬止蝕,不過買入點唔正確真一定奶嘢,CSIQ 我高追了超過 10%,放寬到 14% 的止蝕佢都同我中 >_<

      Ginger 妹:美女搭枱無任歡迎 ^^

      刪除
    12. 此留言已被作者移除。

      刪除
    13. 美女唔洗搭枱, 歡迎之至 ^^

      刪除
    14. 謝謝達人和 capmo 大哥 :)
      Kelvin,不是打牌是飲茶食點心。話時話好耐無見,你瘦咗喎(新年要講好說話) :)

      咦?唔知有無菠菜餃.....

      刪除
    15. 男女主角最後在人群中看到對方,有無咁多 happy endings 吖.....

      刪除
    16. 靚薑
      希望今年銀包好似肚腩一齊增長 ^^
      飲茶叫埋我,話時話,上次介紹上環間飲茶的聚點芳有無去試??

      刪除
    17. Kelvin,未去試啊,你說很多人排隊?
      還有沒有新發現美味食店介紹? :)

      刪除
    18. 你地識飲識食,我窮得食粥水 >=<

      刪除
    19. 靚薑,唔係LUNCH HOUR應該唔使排隊
      媽媽做飯 Mama Gohan , 係上環MTR C出口,你可以試下,我覺得唔錯 ^^

      刪除
  2. 我上星期五,平手放咁啲v & ma,增持現金

    回覆刪除
    回覆
    1. V 走勢唔錯,MA 只要能夠收覆下跌裂口也是 OK。甲兄有其實好選擇嗎?燃氣我最緊發現 EQT 表現唔錯,凍天氣是否有利燃氣?

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
    4. 各大大早晨 ^^

      達人兄,

      27,1928唔入,又唔做淡

      V,MA我等機會加注

      刪除
    5. 未有咩新嘢,反而想搵位入PCLN、NFLX、UA、FB。

      凍天氣可能有利燃氣,睇番舊年呢個時候股價唔知有無啟示。

      我用緊呢個圖表軟件(免費版),唔記得有無畀過你:
      http://www.chartnexus.com/hk/product.php
      可download港股、美股...股票數據(2011年開始),但無adr,而且唔係即時數據,要收市後先有當日data

      刪除
    6. Capmo 大大:你指去澳洲租車買保險?我都係去到當地先買,有一次無買全保,結果我停 stop line 前等出,比人左邊泊車位倒後撞 Q 我架車,但要申訴有排攪,又無保險,結果我損失 AUD2,000 幾 T__T

      刪除
    7. 甲兄:我知有 Chart nexus,之前都有用,不過現時有 metastock 我就無用 char nexus ^^

      刪除
    8. 奇怪今日港女乜都唔跟,我以為佢會跟美女或祖國女,先彈返一段

      刪除
    9. 係想找有些 excess 如 當地人的旅遊保有 AUD $5000- excess保的, 因租的那駕要 excess AUD 3300-, World Nomads 的得 USD $2000唔夠....

      刪除
    10. 租車保埋 excess 夠2人World Nomads travellers 旅遊保......

      刪除
    11. 我以前去買 AIG, 但現唔見有 cover....

      刪除
    12. HK 的就平很多但多衹得 HK$5000- cover excess...

      刪除
    13. 想問一問達人和 capmo 大哥兩位駕駛人士,在外地過馬路時交通燈是綠燈行人公仔,但點解仍然有一條線的車可以駛埋來?有人解釋過我聽,但可能我太蠢或英文差所以不明白 @_@
      香港、澳門好像不會這樣的,是吧?

      刪除
    14. 不嬲對港女冇咩希望...港女都唔夠代表性。
      星期六日做左功課搵左隻1184,今朝公司電腦又神神地,搞到930追唔切,要之後升多幾厘先入到...>__<

      刪除
    15. 我記得好似那些地方行人可以過,行人優先, 而佢亦衹可以安全下行車吧^^

      刪除
    16. 其實我估咋, 因我記得在轉彎時俾個鬼婆鬧, 不過我自己過馬路時又俾亞囡話唔留心有車 >_<

      刪除
    17. 此留言已被作者移除。

      刪除
    18. capmo 大大,純車保我會去到租車度先買,有事佢直接幫我攪埋扣數費事煩 ^^

      ginger 妹,外國係有些行車黄色燈轉彎訊號,意思係無行人過時,車可以隨時轉彎,所以行人綠燈都有車轉,但車必須先讓人,就算你未行出馬路但準備過,車都會讓你

      在港澳唔通用喇,因為行人實被車死 ^^'''

      刪除
    19. 通常係閃閃下黃燈,又或者寫住如無行人可隨時在紅燈轉彎等

      刪除
    20. 佢地應是右邊駕車的如轉左,但仍應是要讓其他車或人先行^^

      刪除
    21. 此留言已被作者移除。

      刪除
    22. 我見租車保如買埋足 excess 巳夠2人World Nomads travellers 旅遊保......保 excess (US$2000-US$100)
      衹差約AUD $1000未保, 想找找有冇已有埋 AUD3000-5000的 ^^

      刪除
    23. capmo 大哥將要去環遊世界?

      刪除
    24. 不是環遊世界>_<

      衹係Easter 後去澳洲, 順便想落落塔斯萬尼亞行下咋 ^^

      刪除
    25. 此留言已被作者移除。

      刪除
    26. 送上一杯熱檸樂加薑^^

      http://moliuology.mysinablog.com/resserver.php?blogId=46&resource=731045-DSC00207.JPG

      刪除
    27. Capmo 大大應該拍返個特輯:Cap 哥遊世界 ^_^

      刪除
    28. 應該好睇過叻哥 ^_^

      刪除
    29. 咁我一定冇佢咁叻.................個腩 ^^

      刪除
    30. Cap 哥遊世界唔少得美女,拉埋 Ginger 妹去 ^_^

      刪除
    31. 達人兄又說笑了, 因住Ginger 妹過來鬧你噃^^

      Ginger 妹傷風休息早睡了吧,
      唔知有冇飲左杯熱檸樂加薑呢?^^

      刪除
  3. 來點輕鬆笑料!

    http://voice.hupu.com/nba/1621539.html

    預計騎士之後會以一波 20 連敗,宣佈退出季後賽爭奪之列 ^.^''''''''''

    回覆刪除
  4. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  5. Good afternoon ~ all friends :D

    回覆刪除
    回覆
    1. good afternoon, Louis :)
      all friends..... including me, eh?

      刪除
    2. 阿爺升 2%,恒指倒跌 70 點,咩料 >_<

      刪除
    3. 恒指倒跌 58點,廢料 ~ !

      刪除
  6. 水泥之前走左1313。走寶

    回覆刪除
  7. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
    回覆
    1. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

      刪除
    2. 早晨呀!之前call12.5?

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
    4. 今日主題環保股,但今朝買唔切》_《

      刪除
    5. 此留言已被作者移除。

      刪除
    6. 不過其他冇勿 so, 升大股了^^

      刪除
    7. 我昨見佢派前冇 dd so, 都有D唔好感覺.
      同樣 cste如今日仍係咁都唔慌好了 >_<

      刪除
    8. CAPMO大大早晨!達人兄早晨!各大大早晨!
      開市入左86,達人兄,有無興趣?

      刪除
    9. 86我都入左不過貴D, 4.6x, 唔坐係要貴D了>_<

      刪除
    10. CAPMO兄
      我比你貴, 4.62同4.71
      唔想坐就要俾貴D

      刪除
    11. 我平均同你差不多,我都有D 要4.7 >_<

      刪除
    12. 希望呢次係真突破 ^^

      刪除
    13. 希望應是吧, 吽得愈奈爆愈好^^

      刪除
    14. 早晨 Kelvin 兄,86 之前有大量成交,好似有大戶入貨 ^^

      Capmo 大大:TSLA 走勢真係好鬼強,錯過了突破點真慘,升到前頂阻力區更加不敢出手了 >.<

      刪除
    15. 見500信唔信 haha^^
      86唔過4.5收我唔敢搞佢, 冇利的我冇咁好坐功 >_<

      刪除
    16. 此留言已被作者移除。

      刪除
    17. 達達, Capmo 大大, Cash 兄, Kelvin兄, 瑞奇兄 及各位大人 ~ 早晨午安! :D

      刪除
    18. 此留言已被作者移除。

      刪除
    19. 午安呀Louis 兄!不用回內地上班?^^

      刪除
    20. 此留言已被作者移除。

      刪除
    21. 此留言已被作者移除。

      刪除
    22. yes, this week I work in HK :)

      刪除
  8. 指數勁升, 但組合唔升. 唔少 watchlist 股見紅tim ><

    回覆刪除
    回覆
    1. 要看今日指數成交量如何

      刪除
    2. 今日要大唔要細夾死他 >_<

      刪除
    3. 冇錯, 今日成交好重要

      刪除
    4. 個市愈升倉有半見紅, 雖小小但個勢真唔好>_<
      好在有D LC 同新上睇下場 ^^

      刪除
    5. 半日睇成交不足,希望今日能夠有超過 750 億成交,否則是否見底真係值得懷疑 >.<

      刪除
    6. 今早入的就係新上啦^^

      刪除
    7. 再平D LC 添, 應企唔上>_<

      刪除
    8. 應該得6百億,真的好難說是否見左底

      刪除
    9. 如果成交仲少過尋日,follow through day 就唔成立 >_<

      刪除
    10. I reduced some 86 yesterday ~ damn! :X

      刪除
    11. 年周線條下降軌大約都係響5蚊呢個位頂住,86 都係唔上住...
      等多日睇睇有冇機會靚少少價清倉~ ^^
      今日27 升4厘但成交量少得可憐,有冇大大LP 佢?

      刪除
    12. 此留言已被作者移除。

      刪除
    13. Capmo 大大:未上哦,我要等大市見底才行動,費時做錯 >_<

      刪除
    14. 此留言已被作者移除。

      刪除
    15. 唔信佢今日上到22000,沽番張竟做到DH 21998 收番D茶錢先^^

      刪除
    16. 此留言已被作者移除。

      刪除
    17. Louis兄, 你唔會買住了, 是你剛走那隻 >_<

      刪除
    18. Capmo 大大~ 真的好神 ~ DH 21998

      刪除
    19. 真係收5元?? 4.99好啦^^

      刪除
    20. 此留言已被作者移除。

      刪除
    21. Capmo 大大~ 真的好神 ~ DH 21998

      神之CAPMO ^^

      刪除
    22. 不過我今日大升市正倉仍要入DD肉呢 >_<

      刪除
    23. 我本來 set 21999咯, 下午手痕改改21998唔好咁盡才中咯,
      厘D全係好彩同笑吓^^

      刪除
    24. 今日大升竟6件見紅, 都係唔跟市咯 >_<

      刪除
    25. 咁多紅仲係多的,好彩有D衍生開奶茶解番咋, 算好彩了^^

      刪除
    26. 奇哥終有冇托到氣瓶??^^

      刪除
    27. 加藤capmo既 衍生開奶茶 ^_^

      刪除
    28. 托隻豬就有,氣罐托唔到,排得低》_《

      刪除
    29. 托隻豬就有, 豬都有得托??^^

      你遲D食埋咪好 Happy??!!^^

      刪除
  9. capmo 大哥,沒有熱檸樂加薑飲啊,是不是被 Kelvin 飲了?! @_@

    昨晚是想早點睡,怎料越是想越睡不著,失眠,凌晨四點幾還在做 zombie >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日都幾凍啊, 小心身體啊.^^

      即再送上一杯熱檸樂加薑^^

      http://moliuology.mysinablog.com/resserver.php?blogId=46&resource=731045-DSC00207.JPG

      刪除
    2. 靚薑
      來一杯熱檸樂加薑,唔該

      刪除
  10. QLYS雖無大升, 但都有升, 達人, 你無奶嘢掛

    回覆刪除
    回覆
    1. after market 跌 7% , 佢係收市後才公佈業績 >_<!!

      刪除
  11. 今日不算 follow through day,再等機會 >_<

    回覆刪除
  12. crazy QLYS 求先急插 >20%, 好彩設了市價止蝕單而唔係限價止蝕單,以 24.06 沽出整體蝕 6% 收場執返身彩 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. Shit! 我睇錯佢係收市前公佈業績

      刪除
    2. 個主席仲話好滿意有咁既成績 T__T

      刪除
    3. 咁真走得快執返身彩 >_<

      刪除
    4. 如果定高一點可能開市時仲有機會 25 蚊左右走,我設低於 25 蚊就開始以市場沽,結果沽到 24.06 >_<

      刪除
    5. 厘D要走我會一開就打 >_<

      刪除
    6. Capmo 大大:要預早設定才走得切,一開用人手落跟本走唔切,一轉眼已 -20% >_<

      刪除
    7. 依家又收窄返西吹脹,不過 gap down 沽咗真係唔恨 ^^

      刪除
    8. 此留言已被作者移除。

      刪除
    9. 此留言已被作者移除。

      刪除
    10. Blox gap down -47%>_<
      咩來咯, 有 AO 掣 就好走D >_<

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。