2014年2月15日星期六

和平地犯法

近日好忙少睇股市,港股要確認見底需要一點時間,也不用每天睇住走勢上上落落迫自己做決定。空閒時反而多睇睇新聞,近日「名咀」事件又攪到政治化。其實一間公司決定炒一個員工,背後不一定有甚麼重大政治原因,一個 「打工仔」首要任務係打好自己份工。公司炒員工理由,也可以是該員工做不到公司對她工作上的要求,或者認為她不再適合在這個岡位上工作。等於一隻股票發盈警或者業績倒退,股價就大跌一樣,不需每次都話大戶做市,不需要凡事都陰謀論。

今日純吹水。某政黨的 「誓師大會」給自己友攪破壞,大姐給人掟嘢「中頭獎」後,曾上港台節目左右紅藍綠,好勞氣地指責那班攪破壞人士,又堅信香港係一個 「法治」社會  (請 highlight "法治" 這兩個字!),不容許有人暴力行為攪亂檔咁話。

其實這已是一個笑話,一個準備集體 「犯法」的誓師大會給人攪亂,而帶頭大姐話堅信香港有 「法治」?誓師大會上他們最終需要警方保護 ^^'''。我本身對「佔領行動」持中立意見,公民抗民、集體挑戰政府法律,本來就是對付「暴政」的其中一個方法,如果發動戰爭叫做「大革命」,那麼公民抗命誇張點講句就是一場「小革命」。

佔領行動無非是想癱瘓香港的金融中心,是對這個城市、這個社會做成一定頗有程度的破壞,目的是迫政府和中央就範,如果無破壞,和遊行做 show 有何分別?中央會當你 R 痕。我本身雖然不認同現時政府是 「暴政」那麼誇張,但發動佔領的人士你們認為是的話,這只是政見不同,無問題。如果你們認為公民抗命是必須的話,請盡力去做。

但問題是:攪公民抗命但講 「和平」,攪集體犯法但講「法治」?好似不合邏輯囉? ^^''''

假設我對澳門某賭場好不滿,我發起一班人攪佔領行動,「和平地」用人海塞住各賭場入口,不給賭客們出入,我們好和平架,只是站或坐係各出入口,完全沒有任何暴力行為。但後果係點?不難想像掛!當然係賭場保安或警方清場行動啦,又或者和心急賭錢的賭客發生衝突啦,場面還會「和平」嗎?

斷人衣食尤如殺人父母,佔領金融中心目的就是斷好多人的衣食,到時就算你地自己友唔踩場,場面還會和平嗎? 到時場面有幾混亂,甚至會演變成流血事件,事前不難想像得到吧?你們現在還以 「和平」作口號,我覺得有點呃人成份。有事又需要在場警方保護,犯法者最終要依賴法治,我覺得又會輪為一場 show =.= 

要攪公民抗命,其實帶頭人士有沒有不達目的誓不罷手的 「決心」?以及會引致流血事件,當然是包括你們自己會流血的 「覺悟」?帶頭者千萬唔好到時有事就走人先囉,又或者比人 「掂」下你就話要告人囉 (犯法者再告人犯法真係好攪笑)。你們真係做得到先好,否則很難令人信服。


157 則留言:

  1. No.1 ~ :D

    wait for so long....la!!!

    回覆刪除
  2. 呢班人以此為生,你叫佢地唔攪事,咁即係"斷佢地衣食"?

    回覆刪除
  3. 唔好講呢啲啦,講吓買咩股仲好啦。

    回覆刪除
  4. 我對泛民持中立的態度,在爭取民主的大方向及維護公義上我是支持的,但亦有很多主張及行為方式我都很反感,但畢竟泛民在歷屆立法會選舉中都獲得近6成的總体支持率,若提名機制設計上旨在排除此派別參選,我認為是不公平及不合理的,也嚴重偏離了普選的真正意義,若最后結果是這樣,我是支持佔領中環行動的,至於會否演變成更嚴重的衝突,有如泰國示威有時可能難以控制或避免。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地下次仲有無 6 成支持率我有點懷疑 ^^'''

      我對佢地絕對反感,但唔代表我支持建制,應該話我對全部議員都失望

      刪除
    2. 其實攪得這個公民抗命的佔中,就應該預咗有大衝突,如果和和平平乜都傾掂數先行動,咁樣其實有咩效果呢?如果係咁,倒不如花精神去和中央傾掂泛民入閘的問題吧。

      帶頭者卻一直以 "和平" 來號招民眾,但有事就自己走先,咁跟隨的市民大眾又點呢 ^^'''

      刪除
  5. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    做勿咁晏仲未有人上來? 好忙食糊咩 ?? ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 又升2舊不過 watch list 有半紅, 好彩都冇多.
      有的衹有1-2 件升到幾%, 其他企多 >_<

      刪除
    2. Campo 兄。 夠鐘食糊?

      刪除
    3. Stephen 兄早晨, 食勿糊?^^

      我近最唔識估市, 估佢實掉轉行咯 >_<

      近衹有見應平的就買注等.....,
      今日都有減D但衹得雞糊, 望游(油)下水咋^^

      不過冇收勿舊經濟股, 今次抽番成仟都冇份,
      跌時反有>_<

      刪除
    4. 午安呀,我無糊食,痴看中

      刪除
  6. 朱旋,姚子羚。。。。>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 除左手遊,小米相關如698 都好勁 >__<
      不過今日之選反而係598~ ^__^

      刪除
    2. Cash 兄, 8255 真係好痴 !!
      8156無回過, 今日到 8279 突圍, 1371 都差不多, 希望食到呢水.

      刪除
    3. 698 做什麼的, 今日出終期業績, 唔知係咪春江鴨 ?

      刪除
    4. 吳乜順今日生果有推

      刪除
  7. Hi 各位大哥午安!剛放完一個悠長的假期,近日先收拾心情,今年至今大上大落等於白做,希望往后能順風順水D^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. Ivan 兄, 好耐無見, 原來放左個悠長假期.
      您放假有冇減減倉先出發呀??

      刪除
    2. V兄 : 就是減了先鑄成大錯,因為是大跌后才減,然后無時間睇市同分析,沒有動作,完全錯失了本輪反彈浪,導至今年變成白做,這個假期的成本真是高到不得了>.<

      刪除
  8. 美股, 是日Presidents' Day, 休市一天

    回覆刪除
  9. 達人 Sir, Capmo 大大, V兄, Louis兄, Vico兄, Cash兄, Kelvin兄, 小K兄, 瑞奇兄, Stephen兄, Ivan兄 (好多人...有冇漏呢~?) 及各大大早晨!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚薑女大大, 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄,Kelvin兄, 瑞奇,Ivan, Edward, 小K Sir ,Eric兄 & V兄及各大大早晨! ^-^

      刪除
    2. 各大大早晨!!!都應包哂了^^

      刪除
    3. Eric兄、capmo大大及各位大大早晨!1061又破頂!恭喜哂^^

      刪除
    4. Eric 兄有勿今日之選呀?? THX ^^

      刪除
    5. 1061 GOGOGO!!!
      之後冇以為繼了... 其他all red...
      set 左1371 @ 77, 都未得閒check 入唔入到 :P
      唔想keep 住滿倉,尋日都放左1184 啦~ 5日食到10厘多少少,收貨啦~

      刪除
    6. 5日食到10厘多少少,咁都叫收貨啦 ^^
      我真係 cheap 好多 >_<

      刪除
    7. 1371我都有 set 但貪少少未有 >_<

      刪除
    8. 1371我一早set0.76,中唔到我^^

      刪除
    9. 原來77 中左... 今日最低76 =,="

      刪除
    10. 其實今日啲燃氣股做咩咁弱?有咩問題?

      刪除
    11. 我又想托罐氣?capmo兄玩唔玩?

      刪除
    12. 排左幾件一件都未收到, 唔排氣住了^^

      刪除
    13. 達人去左考牌做型仔??^^

      刪除
    14. 我想我會攞到彩,中住一件都好呀^^

      刪除
    15. 達人兄失蹤左兩日...要報警...XD

      刪除
    16. 有新遊戲出嗎?達人兄打緊機?或睇緊籃球表演賽?

      刪除
    17. 中住一件都好呀, 我仲未>_<

      刪除
    18. 嘩!1061$3.2,升到上天,eric兄厲害呀!

      刪除
    19. 0.77呢個位好硬,唔穿

      刪除
    20. 睇黎明日又會玩爆邊

      刪除
    21. Cash兄有貨?要直入嗎?

      刪除
    22. 瑞奇兄,

      我係講大市 ^_^"

      刪除
    23. Capmo 大大: 我過幾日就考喇,這個星期每日都要學幾粒鐘,好辛苦 >.<

      刪除
  10. 本人從事廣告行業, 也是閣下blog的一名讀者,由於閣下blog的內容不錯,又有一定數量的讀者,本人希望跟閣下合作,於閣下的blog登載小型廣告。如有興趣,可電郵至wincycheng53@yahoo.com.hk 相討有關細節。

    回覆刪除
  11. 各位大大午安

    近日真係太忙沒有睇大市,也沒空上網留言,請各位見諒。忙到現在才有空快速睇睇 watch list 股票,今日入了一點 921、3888,加注 656。

    1363 已錯過了突破點暫不追,回調返才入。密切留意科網股 434、8255 等

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家先見到達人兄有留意 1363, 1363 已持有, 尋日加左 257, 跟下 you sir.
      可以望一望.

      刪除
  12. TSLA will announce earnings on 2014-02-19

    回覆刪除
    回覆
    1. 美股真係陰升陰升,停不了哦 ^_^

      刪除
    2. 過年前套現的貨, 買唔番.

      Tencent ADR無令我失望, 嘿嘿嘿

      刪除
  13. ACT 業績又上升裂口,buy VRX 博一博 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. Specialty pharmaceutical company Actavis plc Ordinary Shares (NYSE:ACT) hit record high in pre-market trading on Tuesday after media reports revealed the company is in advanced talks to buy competitor drug maker Forest Laboratories in a deal valued at almost $25 billion, representing a premium of 25% over FRX’s close on Friday of $71.39.

      刪除
    2. 2014年1月2日計, JAZZ, QCOR, VRX走勢好強

      刪除
    3. 我加注了FB及TAN, 留意緊WETF

      刪除
    4. 甲兄勁!

      轟入JAZZ, QCOR

      刪除
    5. 將原本買BIIB果注, 一拆二.

      刪除
    6. 如果留意WETF, 可以睇埋ETFC, AMTD, ICE, RJF

      刪除
    7. 謝謝甲兄推介,如果美股牛市未完或進入急升階段,呢堆股應是不錯的選擇

      刪除
    8. 藥股好強,買得遲。希望 VRX 下星期業績有得爆

      BIIB 走勢都唔錯,慢慢升

      刪除
  14. 回覆
    1. PCLN 錯過雙底突破點後,等佢回,但一去無回頭了 >_<

      刪除
  15. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄,Kelvin兄, 瑞奇,Ivan, Edward, 小K Sir ,Eric兄 & V兄及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨呀各位大大!個市一早開得唔錯喎^^

      刪除
    2. 富昌成千萬股沽落來>_<

      刪除
    3. 你唔係一早放定> +5%對左張彩票咩^^

      刪除
    4. 今日彩票1個鐘成交量已經等如尋日全日,睇黎今日都係時候分勝負 A___A
      破頂GOGOGO~

      刪除
    5. 08002IGG 10.180 +0.580 (+6.042%)
      cash 兄數緊cash~ ^o^

      刪除
    6. 今日冇力, 我冇托住呀>_<

      刪除
    7. Wbai星期五派彩,我驚驚地會就來埋數>_<

      刪除
    8. 各大大早晨 ^^

      ERIC兄,

      好少咋

      刪除
    9. 氣罐穿12呀,我今日無排

      刪除
    10. 好彩冇托住, 我都驚你12.12上左車, 所以叫下你^^

      刪除
    11. capmo 兄, 各位大大早, 下午先浦頭.

      今日試入隻759

      刪除
    12. not only, 8002, 434

      1297, 543 also strong !!

      刪除
    13. 此留言已被作者移除。

      刪除
    14. 應該尋日買隻金山大佬之外,再搭隻科網小弟,小弟們今日好勁 ^^

      刪除
    15. 反而近期D風電好弱,唔知係兩會前的春江鴨定震倉>_<

      刪除
    16. 污水處理及太能就好好多

      刪除
    17. 有冇人搞惠生呀?^^

      刪除
    18. 此留言已被作者移除。

      刪除
    19. 我入左飛啦抽小小呀!

      刪除
    20. 此留言已被作者移除。

      刪除
    21. 惠生好似好難抽, 入小小 1699 影子股搏大霧.

      刪除
    22. 唔中米蝕百蚊手續費,博下反應咋
      Cash兄:今日先即買即食嗎?隻野唔郁好多日,唔識睇

      刪除
    23. 換D唔洗手續費去搞啦^^

      刪除
    24. 瑞奇兄,

      入左好多日, 4.3入既

      刪除
  16. 姚子羚&朱旋...I missed you all...>_<

    回覆刪除
  17. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄,Kelvin兄, 瑞奇,Ivan, Edward, 小K Sir ,Eric兄 & V兄及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨呀!tsla跌都good?
      穿哂啲氣

      刪除
    2. 係喎!騰訊自選股show唔到收後

      刪除
    3. 近升市多冇 SO, 跌又有番 D ^^

      刪除
    4. 有睇冇買, 想等近上次彈起步才看^^

      刪除
    5. 明白,今日跌市但強勢股不太跌,無so>_<

      刪除
    6. 今日得 d 藥品, 好似460, 1093, 2196 之類有得升...
      但佢地est.PE 都接近40倍,日日都升,而且1月頭都冇跌過,好似13年下半年既濠賭咁...

      刪除
    7. 今年都係如林少講般升3類, 環保, 醫藥 同科網^^

      刪除
    8. CAPMO兄午安!各大大午安!
      今日跌市成交好大

      刪除
    9. 叫升左咁多曰, D大蟹乸內銀回實多 ^^

      刪除
    10. 個市好醜樣, D warrant 變費紙了.

      刪除
    11. 但林少啲板塊真有人托

      刪除
    12. 有冇低位入大補丸?我睇唔到

      刪除
    13. 1666?? 我冇入藥了>_<
      你勿價??

      刪除
    14. 27.15 Bid, 27.25 ASK
      27.25 1K 15.05hrs

      刪除
    15. 我說穿27時睇唔到,我無排定^^

      刪除
    16. 衰偷心?? 偷左邊個心??^^

      刪除
    17. Capmo大大唔好笑我啦^^輸到傻左^^

      刪除
    18. 今日且戰且退,入一隻沽三隻,仲要一入即艇...衰偷心,唉~

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。