2014年6月26日星期四

2014-6-26


今晚好忙,爸爸比小魚 BB 攪到無覺好訓,留言區就爆都無時間寫文,唯有用小魚 BB 張相頂住先。

小魚 BB 求先終於訓咗,但爸爸卻到現在都未訓到哦,現在時間係清晨 4 點半   >__<

193 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔係睇波呀!個女成晚唔訓攪死人咋 >.<

      刪除
    2. 我知, 既然未瞓咪順便睇下波囉~~~

      刪除
  2. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    睇完亜庭就瞓了, 法實出冇睇了^^

    小魚唔舒服??>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機^^ 我睇你表演^^

      刪除
    2. 中左^^
      希望唔好累街坊

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
    4. 早晨各位大大 ^^

      唔知做咩個女成晚唔訓,到佢訓咗我就訓唔着了 >.<

      刪除
    5. 此留言已被作者移除。

      刪除
    6. 此留言已被作者移除。

      刪除
    7. 今朝入左恆指熊,同埋追左粒導彈,又分裂 ^^

      刪除
    8. Eric 兄早晨,

      追左粒導彈?? 導彈都追到^^

      唔記得最新係勿型號添??^^

      刪除
    9. 我都 hold 緊飛毛腿

      刪除
    10. 早幾日價量追唔到,今日亂咁黎入返少少 ^^
      導彈 d 客比較散,應該唔係淨係小米concept...

      刪除
    11. 係 wor,哈哈,咁我都諗唔到,抵打! ^^

      刪除
  3. capmo 大哥,神龍見首不見尾(已上網搜尋看了解釋),是不是指我?哈哈
    甚麼情況要講"咪住"呢?

    (又是時候講武俠嗎? :p)

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨靚靚^^

      你唔係萬見仇, 都可能姓萬不過叫人迷^^

      真係唔記得係要出劍前或萬見仇要現身前要講"咪住"呢!!^^

      刪除
    2. Ginger 妹都知邊套劇??

      刪除
    3. 可能買股票前來問一問 capmo 大哥意見,他會講"咪住",哈哈

      Louis 昨日你做甚麼 test?由 ninja 變了身做 spider-man?

      達人,唔知邊套,根據 capmo 大哥提供的資料只找到這個
      http://zh.wikipedia.org/wiki/%E4%BF%9D%E9%91%A3_%281974%E5%B9%B4%E9%9B%BB%E8%A6%96%E5%8A%87%29
      但不知是不是 capmo 大哥所指的那套劇,太少資料,無得用來玩 :p

      刪除
    4. 係厘套咯^^"咪住",哈哈^^

      刪除
    5. 達人,突然想起一些無知問題,請問澳門殖民地時代學校會教 Portuguese 嗎?另外,居民有沒有真正的 Portuguese citizenship 呢,還是和香港的情況一樣?

      刪除
    6. 原來係台劇,唔怪得我唔知,因為港劇就算首播時我未出世,重播我也一定會睇過 ^^

      但台灣人都會講 "咪住?" ^^

      刪除
    7. Ginger 妹:以前有的,我以前中學要學兩年葡文,當然只是學單字而已,象徵式求其教,我現在一個字都唔記得 ^^

      我是正式葡國公民,有葡國身份証的 ^^

      刪除
    8. 達人你應該記得 Ola! 吧 :)
      哦,那麼回歸前的澳門人都已經擁有葡國藉(不是類似香港的 BNO),可以在當地甚至EU其他國家居住? 也即是你有雙重國籍。我這樣理解對嗎?

      刪除
    9. 無錯我是雙重國籍,有一次去馬來西亞,過關時比佢睇到我有兩本 passport,佢拒絕比我入境 ^^''''

      不是全部澳門都有葡籍,是大約 82 年之前在澳門出生的小朋友才有,83 年後出世的就無了,我妹妹就沒有葡籍。不過如果父母雙方都是葡籍,仔女都可以入籍。所以我兒子已經入了籍 ^^

      可以去歐盟國家居住唔洗簽証

      刪除
    10. 達人你提下D港股都死咯^^ (笑, 知你冇^^)

      杜生見光即死^^

      刪除
    11. 杜生見光死,反而翠華無乜事 ^^

      384 又爆鳥

      刪除
    12. 排左你那面的又唔插到 >_<

      刪除
    13. 那麼達人你的父母也不是 entitled to 葡國籍?只是某一段年份出生的澳門人才可以入籍 ,是這樣嗎?

      有次在食店聽到個樓面阿姐說她本是澳門人,年輕時嫁了去香港,但因為沒有任何證明書,所以澳門政府派錢她拿不到。

      刪除
    14. 好似係某一年開放比澳門人可以去申請葡籍,但要係澳門出生的人才可以申請,剛出生的我當然有啦,但我父母是事後申請,就要攞出世紙。我媽媽唔係澳門出生,我爸爸係澳門出生,但佢出生時沒有出世紙的,因為當時好少人去醫院生

      所以要攞 "執媽" 的證明,又要搵證人等等。我爸爸懶得去攪就無申請到,但佢三個細佬、妹妹都申請咗 ^^

      刪除
    15. 達達~是大家族 :)

      刪除
  4. Hi 達人兄
    先報告下最近持票情況:
    1. 主力555, 2823 回軟 >_<
    2. 次要257, 460, 939 吾錯 ^^
    3. 23300開的對沖熊仔昨天平倉, take profit > 60% ^^
    4. 1/4 cash 打新股
    最近改左玩法, 輕鬆左,得閒左, 心思思想學人搞下紅酒生意~~
    達人有研究嗎??

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Money 兄:紅酒我有 D 朋友有玩,我自己對酒就全無認識,因為我唔飲得 ^^'''

      刪除
    2. 我無乜嘢玩,都跟 Capmo 大哥學抽新股咯,希望搵到餐下午茶 ^^

      刪除
    3. 今日抽筋就有, 好在不多,暫仍坐緊幾K, 好彩其他都升D頂下>_<

      刪除
    4. 昨又扮醒排唔即去減肥 >_<

      刪除
    5. 新股冇抽...冇心機睇...
      反而上市第一日入左少少1330,暫時都叫有d 升幅。

      刪除
    6. 我忍唔住沽左了>_<想輪船飛...

      刪除
    7. 此留言已被作者移除。

      刪除
    8. 此留言已被作者移除。

      刪除
    9. 今朝高追吸氣好過>_<

      刪除
    10. 隻氣下午仲爆多一段...@@

      刪除
    11. 我唔追喇,我一追就無氣。可惜尋日無買突破的 #750

      刪除
    12. 整左球OG 添, 仲有氣有力, 門神上左身.

      看下埸葡仔散唔散了, 先趙到了 >_<

      刪除
    13. 德美一如所料, 齊齊冇交收拖手仔入16強, 踢萄仔返歸^^

      刪除
    14. 追番了, 同我趙埋佢^^

      刪除
    15. 打得幾好的加納門將竟犯了個低級錯誤將波細力拍前巳唔托出底,
      搞到我一虢雪球冇左了 >_<

      刪除
    16. 唉,C 朗終於入返一球,返到屋企算係有交待啦。葡仔 D 長傳真係好差,完全唔到位的 >_<

      刪除
    17. 佢唔係放到十碼俾佢抽真係白果走^^

      pm 左未^^

      刪除
    18. 係龍門自己出錯托返出去,比佢執雞,不過佢好多次係門前,都幾易射 D 波,見佢射都無乜力,有受傷真係唔 >_<

      刪除
    19. 佢厘球我好好貴咯 >_<

      刪除
    20. 佢唔係咁,其他又殘, 才會又提早出局^^

      刪除
    21. 此留言已被作者移除。

      刪除
    22. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

      刪除
    23. 我冇左1個雪球了 >_<

      刪除
    24. 打和都收番好多咯>_<

      刪除
    25. 早晨~Capmo 大大, 達達, Ginger 妹和各位兄弟! ;D

      刪除
  5. 澳門大學一個畢業典禮,有女學生安靜地舉牌以表達訴求,我覺得完全可以接受,因為她是安靜、沒有做出挑釁和無禮的動作,而如果校方沒有出動保安強行帶佢走,那麼單是這個 "舉牌" 的行動,是不會影響到畢業典禮的程序的進行的。

    但香港演藝學院畢業典禮,學生上台時向林鄭舉交叉手勢,甚至用屁股對住台上的人鞠躬,這點是絕對不能容忍。有參加過大學畢業典禮的都知道,台上都是大學的權威人士,上台畢業生在領受證書後,是不能用背脊對住台上的主禮者的,這是任何一個西方自由國家都有的規舉,這甚至不能叫做規舉,這是對大學的尊重、對自己學位尊重,是禮貌。

    但演藝學院已連續兩年出現這個鬧劇。對於校方邀請政府高官出席典禮,學生應該是事前已知道,既然你們那麼不滿政府高官,大可以事前向校方抗議,或者乾脆自己缺席典禮去抗議,唔應該在台上做出如此無禮行為囉!

    而校方經過上一年的經驗,今年竟然仍任由自己學生咁做,好似無強烈強烈讉責該批學生,那麼校方是預了被邀請的高官,來到貴校出席典禮是被羞辱的嗎?你們下年又想請哪一個來被你們羞辱呢?

    Sorry,其實我講錯了,你們唔係羞辱緊政府高官,你們只係羞辱緊你們的學校、你們的學位、以及你們的人格。

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes, I totally agree with you. The students are too naive and stupid. Don't know what the politeness is!

      刪除
    2. 問題係好多年青人都撐,話抗議唔應該分場合,官迫民反等等,講到抗爭好似刻不容緩,講到比 D 官入屋禁住黎搶咁款。依家失業率咁低已經攪成咁,假使第時失業率 10%,我唔知係咩世界 ^^'''

      樂觀點諗,失業率高反而無咁多依 D 正義之士,因為人人掛住點樣搵食 ^^'''

      刪除
    3. "舞台及製作藝術學院潘小姐在台上突拿出手機自拍歡呼"......呢種算係抗議?

      刪除
  6. 洋參打個8折俾你, 食嗎??^^

    回覆刪除
  7. 好在你申的實分得好好少, 應冇勿壓力^^

    回覆刪除
  8. 我申請得唔多,每一隻廿雞玩玩 ^^

    回覆刪除
  9. 每隻都應得1萬幾仟吧^^

    回覆刪除
  10. 應該只中一手兩手姐,到升起上黎我就嚴少 ^^

    回覆刪除
  11. 消息指,鴻福堂(01446)初步已錄得345倍超購,凍資約72億元;康達環保(06136)初步已錄得254倍超購,凍資約360億元。又冇得抽飛, 望市況不佳訂價低D仲正^^

    回覆刪除
  12. 我講係1萬幾仟元, 唔係股數^^

    回覆刪除
  13. 一兩手咪幾千蚊 ^^

    可能一手都唔中 >_<

    回覆刪除
  14. Eric 兄繼肥滔役又食多轉環保^^

    回覆刪除
  15. 連242都升咁多,有無大大有興趣重建光明?^^

    回覆刪除
  16. 1330 質素唔差,不過見佢IPO 唔多人入飛,所以睇埋佢第一日反應先入

    回覆刪除
  17. 光明?我請達人實地看看那處?? ^^

    睇定七月中才收, 八月派彩.
    我成個月都有做定排九里遠, 望有日插下到^^

    回覆刪除
  18. 哈哈, 九里遠?我兩間都只可排20/30價位..

    回覆刪除
  19. 厘D盤要係建行落才可,財仔唔得.
    我現落到7月11

    回覆刪除
  20. 導彈發射....^^
    不過尋日同時入既熊仔就俾人挾到應一應...v v

    回覆刪除
  21. 昨午入了些1382, 以為今晚先派彩, 下午唔跌就加D添, 那知下午派了彩>_<

    回覆刪除
  22. 減肥派彩應好, 但怕昨單野,唔知入唔入博好 ??>_<

    回覆刪除
  23. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  24. 2件都係星期一派, 都唔見大盤走, 勢就肥好D, 看埋周一上午先^^

    回覆刪除
  25. V 兄都有的...佢買入價應該靚我好多 ^__^

    回覆刪除
  26. 達人,請問澳門巴士收唔收港幣硬幣?

    回覆刪除
  27. 又吹波, 今晚巴大熱不過暫都未似有冠軍款, 行多幾多步??
    今晚順勢買冇蘇7對面, 即大哥出綫^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 1:1 巴之後防仍甩頭甩髻, 完埸前唔輸粒算好彩.

      不過害我的小注(大)仲未有得收住 >_<

      刪除
    2. 1:1真未似有冠軍款 >_<



      刪除
    3. 加時最後一分鐘條楣又救了巴西一命 >_<

      看12碼入到8強否了??^^

      刪除
  28. 昨夜不錯,亜穌一停就買的有2K雪球過到.^^

    手痕剩番錢尾30元,買頭埸大看的郤瓜左, haha^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 巴西最後一分鐘靠條楣, 12碼靠條拄, 真未似有冠軍款, 行埋厘步?? >_<

      1.63對大阿哥?? 我一定唔買, 買1.87受譲大阿哥?^^巴大熱遅D先^^

      今晚又有D雪球過到唔洗再買^^

      刪除
  29. 今早去尖咀, 泊左架車係中間道停車埸, 不太多車.
    泊埋明日就收檔, 要泊最後明日了 >_<
    中間道都留有很多回憶, 尤其以前地下的賓士域,
    每星期都有幾天到. 而囡囡很細巳隨我到那裹玩....

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到收唔到支持墨仔的下盤,
      卻竟收到第2個雪球大^^
      墨仔加油^^

      刪除
    2. 墨仔咁最尾出局, 真慘>_<

      雲佩斯成晚玩左失蹤, 係洛賓仲見到下同博到個12碼,

      荷蘭躉抹額汗, 但真係天利佔重 ^^

      刪除
  30. 大家早晨!
    2大牛人齊齊睇淡大市,開始有運行??

    陸東:港股年內難見牛市 E-mail 此主題給朋友
    [隱藏]
    陸東慣用「盈利收益率 差模型」(Earnings Yield Gap Model)計 出恒指合理值,被坊間冠名「股壇神 算」。他稱自己每年都會計算,但由於今 年推算的合理值較坊間預期低「太多」, 故不願透露,但仍料下半 年維持上落市格局,恒指介乎21,000至 24,000點;在企業缺乏盈利增長動力、本 港就業和資產市場轉差,以及零售市道疲 弱下,相信「未來六至十二個月港股都唔 會出現牛市」。

    女股神做空恒指被戏称“灯神”


      恒生指数连涨数日后,“女股神”刘央再次被戏称为“灯神”(香港市场对反向指标的贬称)。

      在刘央公开称旗下基金正在做空恒生指数之后,恒生指数已经累计上涨700余点,涨幅近5%。《每日经济新闻》记者发现,刘央今年踩中数只“地雷股”,前三季其管理的西京中国基金业绩也表现不佳,收益率为-10%。

      坚定做空恒指

      有“女股神”之称的西京投资主席刘央,在上周二高调放话,称旗下基金正在做空恒指,并直言港股“跌一成都不足为奇”。之后一周内,恒指已经上涨700多点,涨幅近5%。特别是本周“红周一”大涨600余点,更令恒指站上23660点,创九个月来新高。但据香港《成报》报道,就在恒指创新高的当日,刘央毫不畏惧地表示,“恒指愈升,便愈要沽空”,而且是“加码沽空”。

    回覆刪除
    回覆
    1. 此留言已被作者移除。

      刪除
    2. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

      瑞奇兄大舉入貨^^

      刪除
    3. 瑞奇兄有冇中荷(大) ??^^

      刪除
    4. CAPMO大大, 減肥好嗎?^^

      刪除
    5. Capmo 大大, 達達, Kelvin兄, 瑞奇兄和各大大 ~ 早晨! :D

      刪除
    6. 我中荷讓和,但哥讓主輸了...2X1>_<

      刪除
    7. 中荷讓和咁勁!!^^
      那埸冇買冇睇, 有希臘得個悶字^^

      刪除
    8. 等多陣, 少少試試看^^

      刪除
    9. 此留言已被作者移除。

      刪除
    10. D watch lists 多左紅色??>_<

      刪除
    11. 係呀....真係上半年白做...^^

      刪除
    12. 842 都好吸引,等位入先...

      刪除
    13. 看2012年記錄, 是午出呀..

      刪除
    14. 我祇入到些些未入哂, 不過收市巳 set 取消了, 唔洗等玩少D >_<

      刪除
    15. 27取唔到就取消左...>_<

      刪除
    16. 此留言已被作者移除。

      刪除
    17. 十時開要搞到咁夜?? >_<

      刪除
    18. 大大指今晚10點先派彩?

      刪除
    19. 通告應係今早十時開會咯, 咁多野講??^^

      刪除
    20. 討論下用邊個O靚模好^^

      刪除
    21. 佢唔係要揾肥菜好D咩??^^

      刪除
    22. 伱D咁勁上落唔識睇^^

      刪除
    23. 今早以為大光明就近中添 ^^

      刪除
    24. 我都唔識睇,要搵ERIC兄解讀...

      刪除
    25. 今早如 set中 1.78-再1.84又戓做哂^^

      刪除
    26. 成個星期都係呢個位...

      刪除
    27. 我又無功而還,走貨鳥...>_<

      刪除
    28. 次次升市一見 watch list 紅漸多都係軟多^^

      刪除
    29. 我都27俾番佢先, 厘個時侯咁唔博了>_<

      刪除
    30. 大大WATCHLIST大約有多少隻?

      刪除
    31. 2件AA/Etnet 每件20, 不過有半或重覆, 因我多用 Etnet 睇圖^^

      刪除
    32. 我下月轉用ETNET, 睇圖好好多/..^^

      刪除
    33. 下月?? 隨時都得啦^^

      要買賣我才用回建行或新鴻基^^

      刪除
    34. 我係老散, 用一間咋....^^

      刪除
    35. 唉,港女又好樣衰
      半年結我要負4%,下半年要努力追平 >_<

      刪除
    36. Etnet/AA Atocks 睇組合即時搜看20隻唔洗錢咯??
      要睇埋盤才用番要那些吧, 我都有任用唔哂^^

      刪除
    37. 下半年, 我們一起努力~Kelvin 兄! :)

      刪除
  31. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  32. 又到吹波時侯, 今晚冇雪球過関,
    但法德又咁鬼熱, 但看法軍未必能大炒尼.
    黑柴兵團最緊要有水到, 打番對德那仗水平趙法都唔奇^^
    最緊要天氣熱, 法軍又未真考驗過, 不過未真看過法軍,
    故祇買2舊+1/+1.5尼軍受讓博睇下黑柴兵團先^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇完上半埸, 祇能說略多少少, 絕不是能讓黑柴 +1/+1.5的材料.

      如不是旁証咁(超好眼), 法國已落黑柴 0:1 了, 那我條受讓就好定了^^

      就算今晚法德薺過関, 那就襯早買德國趙低法國了.^^

      刪除
    2. 德、法好有心讓人輸錢>_<

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。