2014年6月9日星期一

短線反向指標

Weekend 偷懶無出文,今朝要睇埋 NBA 總決賽 Game 2 先得閒,馬刺可惜輸 2 分失了主場之利,但好似今年總決賽改制,把 2-3-2 改成 2-2-1-1-1,筆者一直認為前者對失了主場之利的球隊好不利,甚至就算開頭連取 2 場,之後要 3 個作客,也不是很化算。現時改做 2-2-1-1-1,對先失一場主場的馬刺來講,都無咁傷,只要之後兩個作客中取回一場,仍然有得打。

近幾個月港股大市都是上落市,無明顯趨勢,用追突破的追勢系統可能有點難度。美股大市不錯,連創新高,也有不少一直 keep 住強烈上升趨勢的股票。筆者開始轉去研究一些反向系統,希望能夠捕捉一些短線的 turnaround 走勢,以補追突破系統的不足。

暫時主要學習緊:袋鼠尾、下降通道、底背馳

袋鼠尾

簡介:短線出現下跌走勢, 失守 50 天線後還繼續跌,然後開始出現大成交追跌的情況,可能連開兩三支大陰燭,到某一天突然在低位出現買盤支持,即日跌幅收窄,成交放量,出現一條尾巴

條件:由三支燭身組成,第一支應該是陰燭,中間那支是有頗長下影線的 (可以陰燭或陽燭),第三支 (即尾巴出現後的一天) 必須是陽燭




#384 和 #178 袋鼠尾的成交量好高,美股#AAL 的成交沒有明顯放量。Elder 沒有詳細講解究竟袋鼠尾的成交量要幾高才算合格,可能他是重注形態本身多過成交量。但在低位成交量有不尋常異動通常都是轉勢訊號。

不過袋鼠尾只能用來捕捉短線反彈走勢,如 #178 這樣的明顯下降趨勢的股票,更加不能期望過高,幾日內上升 6-8% 已算不錯。但好似 #384 和 #AAL 本身是上期上升趨勢,而一段時間內跟從大市大跌,出現大成交洗盤,然後再袋鼠尾上升。那麼可以懷疑之前的下跌只是受大市拖累,或者是大戶借勢震倉,如能再突破 50 天線,可以期望高一點。

下降通道

簡介:顧名思義是以波段方式做出短線的下降趨勢,適合 range trading

條件:在接近通道底部買入,升到通道一半至通道頂部時沽出



#816 和 #JKS 都出現下降通道,要兩個低點和兩個高點才可劃出通道,所以只能等第三次下試通道底部才可以交易,以上兩個例子如果在第三次下試通道底時買貨,幾日內有非常不錯的回報。

不過如 Elder所講,通道線就像一個用鐵線網做的圍欄,而不是玻璃做的圍欄,後者一撞穿就會破掉,前者則有彈性。有時股價是會穿越通道線的,所以只能在大約位置買貨,而止蝕位可能要放寬少少。另外當股價上升時,未必一定會升到通道頂,如何設立目標價則要花一點心思了。

底背馳

簡介:走勢出現兩個短線低點,第二個低點股價低於第一個低點,即創了新低。但擺動指標如 RSI、MACD 等卻相反地出現第二個低點高於第一個低點,形成背馳

條件:指標的走勢要和股價兩個低點程完全相反的走勢,即股價一底低於底時,指標要一底高於一底。若果指標只是兩個底部成水平線,則背馳情況不算強烈


Elder 慣用 MACD 作指標,而筆者卻喜歡 RSI,以往筆者睇中期走勢只看 RSI(14),現時要捕捉短線走勢會改看 RSI(9),至於如何設目標價,筆者還在研究中

----------------------------------------------------------------------

這些只能用來捕捉短線走勢,不能用來看大趨勢,甚至 Elder 不建議在下降通道底部入貨,而是主將在下降通道頂部沽空,在上升通道底部才入貨的。筆者未有足夠的數據可以睇到成功率有幾高,但若果要大量成交配合才買,成功率可能會高一點。這些買入法在上落市就較適合。因為當時追突破的買入法失敗率好高。

122 則留言:

  1. no. 1 ^^
    達人兄
    689出聲話要CUT自由行, 你買178唔怕啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已在 10 天線食了糊哦 ^^

      當時沽 178 換入 1886,點知 1886 未如如期,反彈力弱,也在 10 天線沽出了

      刪除
    2. 我會在尾巴當天買入,但 1886 隔天是開陰燭,其實袋鼠尾唔成立,不過也唔會即時沽出,但總之期望唔會高。同埋果 D 只係炒短線,所以公司的基本因素以及前景等等,可能不太重要

      CUT 自由行反而係我預期之中 ^_^

      刪除
  2. 回覆
    1. 二叔公世界杯睇好邊隊? ^^

      刪除
    2. 南美洲的世杯冇歐洲份.狂牛巳疲...
      不過開巴西隔離就爆^^

      刪除
    3. 我好耐無睇足球,完全唔識 D 球星喇 >_<

      多年來捧葡萄牙,就次次都失望

      刪除
    4. 捧葡萄牙同澳門有關?? ^^
      足球唔係一個人踢咯^^ 唔記得邊個講既呢??^^

      刪除
  3. 達人兄如對這些形態及技術指標的操作及成功率感興趣,不妨看一下"短炒 成王敗寇的5個關鍵"這本書,裡面論述了很多常見形態及指標的成功率!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks Ivan 兄,也有師兄向我推介過這本書,但在網上博客來沒有這書,應該是香港出版的書吧?澳門書店也找不到呢 >_<

      刪除
    2. 是香港出版的,唔知依家是否還可在書店買到?

      刪除
    3. 澳門書店就真係無,我上次去過香港兩間書店都唔見 >.<

      可能作者唔多出名吧 ^^''

      刪除
    4. 好耐之前都喺呢度見有師兄推介(唔記得是否Ivan兄),上網訂但係書店話出版社已冇貨。舊年10月返香港突然喺油麻地中華書局近門口放新書果度有一棟喺度,即刻買左本,啱啱睇番係12年7月第二版,第一版係11年7月,唔知點解13年10月突然間出現第二版

      刪除
  4. 回覆
    1. 是嗎?我少留意新聞,放水比人買波,hehehe ^_^

      刪除
    2. 財華社新聞中心
      為貫徹落實國務院第49次常務會議精神,進一步有針對性地加強對「三農」和小微企業的支持,增強金融服務實體經濟能力,

      中國人民銀行決定從2014年6月16日起,對符合審慎經營要求且「三農」和小微企業貸款達到一定比例的商業銀行(不含2014年4月25日已下調過準備金率的機構)下調人民幣存款準備金率0.5個百分點。「三農」和小微企業貸款達到一定比例是指:上年新增涉農貸款佔全部新增貸款比例超過50%,且上年末涉農貸款餘額佔全部貸款餘額比例超過30%;或者,上年新增小微貸款佔全部新增貸款比例超過50%,且上年末小微貸款餘額佔全部貸款餘額比例超過30%。

      按此標準,此次定向降準覆蓋大約2/3的城商行、80%的非縣域農商行和90%的非縣域農合行。

      此外,為鼓勵財務公司、金融租賃公司和汽車金融公司發揮好提高企業資金運用效率及擴大消費等作用,下調其人民幣存款準備金率0.5個百分點。

      人行並表示,目前流動性總體適度充裕,貨幣政策的基本取向沒有改變,該行將繼續實施穩健的貨幣政策,保持適度流動性,實現貨幣信貸及社會融資規模合理適度增長,促進經濟健康平穩運行。

      刪除
    3. 不過夜期升得好一般, 俾足機會平 put 加 call >_<

      刪除
  5. 有無野技術分析(最好與成交量有關)的好書可以推介下~

    回覆刪除
    回覆
    1. Lei 兄:可以在我網誌分類中,找到 "好書推介" 一項,有推介一些技術分析的書 ^_^

      刪除
  6. 回覆
    1. 你都係 eat 美女叻D^^

      刪除
    2. 尋晚美股真唔錯,不過大市已經好超買,係時候開始 eat D 嘢減下磅 ^^

      港股我尋日尾市想買 #1165,set 咗現價入佢又急升,唔想改盤再追喇 >_<

      刪除
  7. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. Capmo 大大 and 各位大大早晨 ^_^

      世界杯大市會唔會越來越靜 >_<

      刪除
    2. Capmo 大大:我捧葡萄牙基本上和澳門無關,只不過我打籃球最愛助攻,足球我也是鐘意助攻的球員,所以當年好鐘意費高,以及覺得葡萄牙條深色波衫真係幾靚 ^.^

      我記得細細個時跟風半夜起身睇波,當年我老豆都有睇,睇啱場決賽阿根廷 VS 德國,上帝之手馬勒當拿,比亞視 D 講波佬狂插,成日話要趕佢出場,我細細個都已經識諗:講波佬唔係中立架咩?

      結果我反而想馬勒當拿 win,可惜最終都輸,這是我第一次睇世界杯 >.<

      刪除
    3. 可能當時講波佬全部係英格蘭球迷,對 "上帝之手" 事件還記恨,haha ^^

      刪除
    4. 那埸我都有睇, 不過那時斱覺馬勒當拿 身為球王咁D波品唔太好 >_<

      如佢自認就 perfect 咯. 以後佢D品都麻, 我都唔like 佢^^

      刪除
    5. 佢球品和人品都麻麻地,之後仲吸毒,可能一個人太天才就總會有壞的一面,所以 D 人叫佢一半天使、一半魔鬼,真係好啱。但係佢 D 控球真係勁到無朋友,一個過七個真係痴線 ^^

      刪除
    6. 達人第一次睇果年係1990…… 我第一次睇係1986,所以都係想西德贏。

      刪除
    7. 佢係好波,但人品球品都差… 我喜歡史斯富,赫傑,史岱折哥夫……多好多

      刪除
    8. 浪子兄:我稱你為兄長應該無錯吧?hehe ^^

      1986 年我得六歲真係唔識睇波,但我有個長輩話德國以前有一個 "碧根鮑華" 好勁

      刪除
    9. 1986年睇巴西對法國世紀之戰勁過決賽^^

      刪除
    10. 唔知今年有無精彩之戰呢?今年唔識 D 人,除了靚仔 C 朗和利斯外 ^^

      巴西我一個都唔識

      刪除
    11. 係,我大個你。大帝當然好波,馬圖斯,奇連士文,簡尼,波歷克都好好波呀!!!!

      刪除
    12. 達人兄少睇足球,今年巴西的焦點在尼馬身上。候克,大衛雷斯都ok. 不過我喜歡的細哨同卡卡無份踢。

      刪除
    13. 今年首劲2
      埸應係西班牙对荷蘭,德国对葡萄牙。

      刪除
    14. 我第一次有印象係78年決賽
      果一幕漫天紙條飛舞

      肥馬係堅好波,但烏雅口可能更勁,可惜無睇佢踢過,網上啲片太舊
      細哨係我至愛,充滿娛樂性,可惜早殘

      刪除
    15. 大家都講波…… 真係無idea買咩貨…… 恒指升但自己d股唔去或跌。 自從濠賭無得炒後,我失方向……

      刪除
    16. 浪子兄:奇連士文 D 波 我有睇過!我打 winning 都有用佢 ^^

      Cash 兄:我當年睇大哨已覺得好勁,佢速度和爆發力快到癲線 (唔係技術型),細哨真有技術,但我好少睇。技術型我喜歡李華度 ^^

      我哋係度老餅話當年,D 90 後網友可能覺得我哋 too old,e.g. 90 後薑薑,心裡已叫我做大叔 (達叔? T__T)

      刪除
    17. 當年有4條煙/,现D未夠级数

      刪除
    18. 浪子兄:我一早已無晒方向 >_<

      除了賭股,你有甚麼股有興趣?好似環保股近排回勇

      刪除
    19. 巴西 4 條煙:大哨、卡路士、李華度、細哨?

      刪除
    20. 你網上睇吓細哨啲片
      真係勁,係比賽中玩對手,又快.

      李華度我當然喜歡
      大哨佢速度和爆發力快到癲線,唔係點可以叫外星人 ^^

      我係巴西躉,94佢攞杯,我真係眼有淚光
      98打假,我就眼光光
      02有6R, 唔攞就奇 ^^

      刪除
    21. 已有環保股 257,384,1193。miss jor 1065. 白必圖,羅馬里奧。

      刪除
    22. Cash 兄:98 年我睇到施丹個光頭頂入兩球,我都眼光光 >_<

      02 年仲有卡卡 wor,真係勁!

      浪子兄:係 wor,羅馬里奧係隊長

      刪除
    23. 02 年仲有卡卡 wor

      我真係無留意 ^_^"

      刪除
    24. 1970巴西,比利、阿爾拔圖、渣仙奴、李維連奴 我未睇^^

      82 年 巴西: 蘇古迪斯,科高,薛高,衣達 我有睇了^^

      刪除
    25. 2002年 3R 永遠既回憶

      刪除
  8. 達人兄
    想問816通道頂部是否4.3 ??

    回覆刪除
    回覆
    1. Perry 兄:不是,通道頂已經被升破了,只不過突破時成交沒有放量,但單以技術走勢睇,#816 算是不錯

      刪除
    2. 如果你在通道底入貨,已經賺到笑 ^^

      刪除
    3. 通道 range trading 其實條線不用太在意,應該講不要太死板,因為點樣劃條線係好主觀,有時可以避開盤中的長下影線的極端價位,有時又可以劃埋入去,總之兩條大約成平行,角度不要相差太大就 OK。股價也不一定會回試真係掂到條線,有可能在通道線之上已經開始反彈。回升也不一定掂到通道頂

      所以這個玩法要把止蝕定得寬一點,注碼相對減少一點,另外如果配合袋鼠尾和底背馳則更佳

      刪除
    4. 此留言已被作者移除。

      刪除
  9. #27、#1928 就快又跌到前底,是機會低吸?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔識睇,每次我覺得淡,又唔敢買熊仔時,佢就真跌、跌、跌,跌到我認為真係好鬼淡想追熊仔,佢又回升 ^^'''

      買正股和買熊仔我都無法從賭股身上賺錢,我注定係賭海明燈 >_<

      刪除
    2. 2282 穿埋底 tim, 三連陰; 點都會反彈下掛

      刪除
    3. 可以用 V 兄的三天大跌法則嗎? ^^

      也可以留意有無袋鼠尾、低位上升裂口等短期見底訊號 ^^

      刪除
    4. 睇返原來 23 蚊左右可能係通道底部 wor ^^

      刪除
    5. 27,1928向上次調整點底部走,月,週圖走勢向下蠶食之前燭身下影線,以圖論圖,調整尚未完。

      刪除
    6. 個人感覺賭股進入調整期,因涉及國策,習李鐵腕打擊貪官污吏,而賭場最大收益就是源如此!

      刪除
    7. 仲有未知幾時正式實行的 CUT 自由行政策 ^^''

      刪除
    8. 今日大把野炒, 唔玩賭股啦;

      1399, 759 , 819
      2314, 2689, 1812

      148 also BT, get in this morning

      刪除
    9. V 兄搵到咁多好嘢,2314 我都有留意

      刪除
  10. 長毛變短毛,入冊睇世界杯 ^^

    回覆刪除
  11. 午安~達達, Capmo 大大和各位

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 好多冇份, 好彩自己D有DD ^^

      刪除
    2. 我乜 Q 都無,食北風 >_<

      刪除
    3. 我入左少少氣罐,趕到車

      刪除
    4. 我唔入礶住, 近巳弱, 如有穿10元那一下才試>_<

      刪除
    5. 我睇多陣有得賺會走下

      刪除
    6. 放619 食幾K 先~
      跟隊入3813...

      刪除
    7. 瑞奇兄:氣罐係 3899?

      Eric 兄:619 勁!!肥仔 ^^

      刪除
    8. 係呀...達人兄...
      ERIC兄, 我高位已沽,等緊位再入...

      刪除
    9. 此留言已被作者移除。

      刪除
    10. 有咩嘢好買.....唔通要無出色買隻 2800? ^^

      刪除
    11. .唔好話無出色買隻 2800^^嬴就得了^^

      刪除
    12. 我出左罐了, 眼見期跌, 好驚..

      刪除
    13. 我同偉哥買埋一齊果d都仲要坐……… T.T

      刪除
    14. 想買 2823,但最終選了 6881,炒一轉阿爺吧 ^^

      刪除
    15. 彩票開始散水了??>_<

      刪除
    16. 輪到做體育的 1661 黎料 >.<

      刪除
    17. 今日追體育貨?? 我冇膽!!^^

      刪除
    18. 見佢咁大成交就試試,止蝕放到好寬注碼縮得好細 ^^

      刪除
    19. 2823我做緊長線, A股每趺到2000點就入, 有1/4個倉貨 ^^
      自己75%好倉, 感覺有點危, 今日未市入番少少熊仔對沖下


      刪除
    20. 瑞奇兄,3813 似可以中線渣耐少少

      刪除
    21. 達人兄:即係買6881定1661? 定2隻都買晒?

      刪除
    22. 彩票真係要加油!!! 我已死了濠賭,彩票係我的希望~~~

      刪除
    23. 浪子兄:我兩隻都買晒,我本身空倉,太多現金手痕 ^^

      刪除
  13. 最近都係玩 袋鼠尾、底背馳

    下降通道仲係唔太熟, range trade唔係強項, 不過睇來幾適合最近市

    回覆刪除
    回覆
    1. 但如果市況持續好轉,相對袋鼠尾果 D 會少出現,因為好多股都升晒,可能又要轉返去玩追突破的系統 >_<

      刪除
  14. 啱啱先睇到新聞,高空掟椅,唉,年青人被掟中頭,就咁就去咗,陰公!

    掟嘢落街條友,唔死都無用!>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 果個位超旺, 超多人流, 我平均每星期經過一次, 不過無咁夜, 果位死者好無辜!

      刪除
    2. 精神病咁樣害死其他人,死者真無辜 >_<

      刪除
  15. 吃掉 CLVS,ATTU 不如預期也沽出了,早前 THRM 減持了一半,減低一些倉位,今晚半夜睇下有無搵到其他好的交易對象,主線仍是短炒,美股大市我覺得短線升得有點急,可能要回一回健康 D ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 早前搵到外國銀行股好強勢,成交好猛,但又衰畏高,錯失了最佳入貨時機:GGAL、BFR、BMA.....真係肉痛 >.<|||

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。