2014年6月24日星期二

港股大跌

恒指 23300 左右的阻力位屢攻不破,在附近拉鋸了近兩週,今日又回落到 50 天線附近。今日恒指大跌近 400 點。國內股市今日沒有大跌,但這段期間其實國內股市都是悶局,有好消費也只是升一兩日貨仔。可見現時大市欠缺上升的催化劑,阿爺就算放寬銀根、放寬樓壓等,也只是「揤牙膏」形式,而不是開行水喉去馬,所以對這類放水的好消息,投資者反應冷淡。

不過之前滬港通卻有唔少股票升了一大段,當時有網友話偉哥炒錯的 #1057,當時偉哥雖然炒即日,但都有講過如果在當天低位買貨的,其實可以留一留不用急於沽貨,因為之後好可能炒返佢。結果 #1057 比宣佈滬港通當日的高位,還要升了許多,今日再升 14%。

有網友指出近半年,在港股市場用技術分析,很難搵食,相反價值投資法更好用。我個人是同意的,因為港股沒有明顯上升趨勢,對於運用追勢系統有一定難度,相反大部分股票跟從大市大跌時,有些股的投資價值就浮現,由股價「殘到唔合理」開始炒,炒到股價「升返到較合理」時沽出,食這段波幅都很和味。

不過話又說回來,筆者自己在港股難搵食,不代表技術分析一定唔 work,相反有些高手其實只用追勢系統,這半年一樣可以在港股市場搵到唔少回報。筆者只能怪自己學藝不精吧 ^^'''

今個月自己在美股市場反而做得算合格,暫時三週回報 >4%。美股市場龐大,用技術篩選較易找到心水股票,港股市場就算找到一些走勢靚的細價股,由於日均成交不足,搵到都唔敢買。今日把自己一個空着的港股私人倉,轉做美股,希望下半年可以做多一點交易。

睇返世界杯精華,葡萄牙先入一球,都比美國連入兩球追凸,好彩臨完場再入一球追平,迫和美國。但我諗都係出唔到線,因為加納必定同葡萄牙死過。而德國和美國各有 4 分在手,只要雙方和波都可齊齊出線,加上美國教練係奇連士文,咁德國和美國就真係 「有商有量」喇 ^^

162 則留言:

  1. No.1 ^^

    咁早出文^^

    墨仔差DD巳搞掂黑仔了, 中柱 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫硬糊了,2:0 ^^

      晤俾12碼克仔都死^^

      好彩瞓醒咁好分,買多幾個(舊)墨石哥應食到了 ^^

      刪除
    2. 3:0 ^^

      墨西哥2.48倍好味^^

      全部叫糊, 加仔最緊要同我趙低萄仔了^^

      刪除
    3. Capmo 大大個波倉 YTD 又暴脹 ^^

      刪除
  2. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你準備大舉食美女, 那真要過來去 IB 搞個戶口^^

      刪除
    2. IB 手續費低 D ? 好似好多推薦用 IB ^^

      刪除
    3. 唔係低D, 係低好好多^^

      刪除
    4. 仲要抵好多??因為我已覺得美股手續費好抵,我經常單一筆交易 12 個幾美金,一買一賣都係廿幾蚊

      刪除
    5. https://www.interactivebrokers.com/cn/index.php?f=2356

      刪除
    6. 好 pro 咁 wor,可以開一個 master trading account,然後有好多子 account,建立自己投資團隊

      刪除
    7. 我冇一舉搞美女, 你快D請教草根 Sir 啦^^

      刪除
    8. 草根兄已有教學,我要得閒抓文睇返 ^^

      刪除
    9. 瑞奇兄早晨 ^^

      港股我持續出血 >.<

      刪除
    10. AE 觀點:昨日跌市最大疑兇係佔中公投 ^_^

      刪除
    11. 最大可能亜爺掟D貨?@@

      刪除
    12. 成版得三個人留言攪小圈子?
      加埋我可以嗎? :p

      刪除
    13. 瑞奇兄:我得隻 #1661,總之我留邊隻跌邊隻,我沽邊隻就升邊隻 ^^'''

      Ginger 妹:歡迎加入,唔好當我、Capmo 大哥、瑞奇兄係三子 ^^

      刪除
    14. 熱鬧D好D呀....今年真係最靜,最無主題炒的一年呀...>_<

      刪除
    15. 夠腳開枱.............飲茶^^

      刪除
    16. 有養過^^且戰且退....

      刪除
    17. 求先有國家隊駐軍,被夾鳥>_<

      刪除
    18. 想飲涼茶和搞環保^^, 現金玩...

      刪除
    19. 此留言已被作者移除。

      刪除
    20. 此留言已被作者移除。

      刪除
    21. 我今早現金搞左環保, 才仔役才有加多飛^^

      刪除
    22. 搭訕@capmo , 你玩盡波幅, 犀利!

      刪除
    23. 我昨好驚食煙>_<抵死...
      我睇埋反應先決定銀碼....

      刪除
    24. 雷兄見笑, 560暫都未有些想長揸的, 你唔要又冇埋.>_<

      昨咁好彩的純撞棍, 收收埋頂下洗費啦>_<

      刪除
    25. 我昨午出門前加支咯, 我都有講啱價食番支^^

      刪除
    26. 勿反應?? 爆灑燈昨九時巳冇 Margin 了.
      我今早建行入左現金飛, 十時許才仔有番D, 加多寶啦^^

      刪除
    27. 我果間得10萬股抽,未必穩中, 現金抽好過....

      刪除
    28. 應中好少咯, 所以橫掂建行倉冇貨咪用來伸下先^^

      刪除
    29. 大大今晚買邊隊呀?^^

      刪除
    30. 剛買了2.02倍, 少少好啦^^

      刪除
    31. 本想過埋讓哥, 牌面易食, 但想多左D唔知出左缐有冇經援, 都係唔好貪 ^^

      刪除
    32. 係哥倫比亜唔係英哥^^

      刪除
    33. 如真要買這埸, 細(1.9)安全DD^^

      哥倫比亜輸都以4球及對賽篤定首名, 你估科可贏希5球嗎?
      但哥咁強竟讓平半,仍有1.79咁好分? >_<

      刪除
    34. 如今晚中就將所得 x 荷墨(大)現有2.15.^^

      有D一出就要買如見完克仔及老察, 我買有1.68及譲主有2.58^^

      刪除
    35. 此留言已被作者移除。

      刪除
    36. 我睇betfair日本受讓只有2.02,但馬會有2.2,好鬼^^

      刪除
    37. IB 每次交易手續費(全包),US$1一次,有時會多少少,如US$1.02。每月有最低手續費要求,US$10,果個月trade唔夠,要扣番差額。例:你今個月trade咗3次,手續費總共US$3,下個月約4號左右,IB會喺戶口扣US$7。

      佢個trading platform表面好複雜,其實好簡單。

      刪除
    38. 達人,我好似好耐之前同你講過IB每個trade US$1手續費

      刪除
    39. 上半埸完 0:0, 有D似昨夜.
      又係意控球多, 但祗有派路那腳似D, 反而烏的反撀仲有威脅.

      意要飲水了,看是否下半埸又是南美隊天下了.^^

      係驁最役如仍未擺平意,因得失球要焗攻 >_<

      刪除
  3. 美股係唔係基金追貨呢?回少少都無

    回覆刪除
    回覆
    1. 回咗喇,我覺得要開始調整,納指破唔到頂

      刪除
  4. 今晚冇人睇波??? 意大利 v 烏拉圭 幾好睇~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟住幾埸都多睇十二點了^^

      刪除
    2. 穌交得好, 但7射晤入, 60分意打少個看會否死守了 ^^

      刪除
    3. 仲賣埋老抽, 仲20分, 好好把握了.
      1:0都算搞掂, 亜穌俾人撞到就甩埋D牙^^



      刪除
    4. 剛收埋D 2.6單烏, 自制買埋週日荷墨2.15的大了^^

      刪除
    5. 無睇波,意大利又返屋企

      刪除
    6. 跟住幾埸都好睇十二點了^^

      刪除
    7. 一定要噃, 收到都夠近近地去玩轉^^

      刪除
    8. 用 D 錢黎去葡仔豪華遊 ^^

      刪除
    9. 一個去都唔夠, 收埋其他D自制就或可行^^

      刪除
  5. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來想多左, 簡單過埋哥日(讓哥)便可. >_<

      不過冇買冇睇冇事^^

      刪除
    2. Capmo 大大 and 各位大哥早晨 ^^

      尋晚手痕買了 #ATNM

      刪除
    3. 尋晚美股 watch list 幾乎全紅,比例係十紅一綠,大市要開始回?

      刪除
    4. 我現在開始抄低D功課^^

      今早以為有杋會輪下D野, 現又未近住 >_<

      刪除
    5. 結果北水升返晒,我果然係 "沽升" >_<

      刪除
    6. 早晨呀, 意大利無了...

      刪除
    7. 今早AO以為快近了.>_<

      我試擺左個礶係9.8>_<

      刪除
    8. 早,達人兄;
      不如你幫手沽沽3323啦! LOL

      刪除
    9. Capmo 大大:個罐底好似幾硬 ^^

      雷蒙兄:我無貨無法沽,你要借貨比我沽先得,否則無貨沽空犯法,haha ^_^

      瑞奇兄:留意下 750 先,Cup with handle?

      刪除
    10. 我太有情意結, 無買.....^^
      嘆氣咋..

      刪除
    11. 750似似地, 貼住10天線

      刪除
    12. 此留言已被作者移除。

      刪除
    13. 收到, 見到有ORDER即抬^^

      刪除
    14. 1.78有輪呀, 等上船...^^

      刪除
    15. #2382、#2018 諗住博佢回落去 50 天線,點知又升過。之前覺得手機配件股不錯,但衰在買了 #732 最衰那隻,#2382、#2018 無買,總之同一個板塊,我買邊隻就衰,唔買果 D 全部升。我一沽又升 >.<|||

      刪除
    16. CAPMO大大....買票減肥得唔得呀?

      刪除
    17. 我今早落杋了, 終穿了10天唔博住 ^^

      刪除
    18. 我有放住2.02, 就派彩咯^^

      刪除
    19. Capmo 大大:跟咗你 IPO ^^

      刪除
    20. 厘隻唔正氣, 1.25-1.4x中^^

      刪除
    21. 自有左CALL PUT後已經限左升幅速度...>_<

      刪除
    22. 我跟 Capmo 大大低吸氣算數,我次次追 "氣" 突破都輸錢 >_<

      刪除
    23. 追氣實索氣, 吸氣可重生^^

      刪除
    24. 買唔到又唔洗死既, 錯失機會係我地既強項^^

      刪除
    25. 做運動都係咁:
      無力時吸氣 (股價無力回落時,吸氣)
      出力時呼氣 (股價大力上升時,出氣)

      刪除
    26. 不過吸天然氣噃, haha >_<

      刪除
    27. 講氣要請兵 Sir 過來講了, 依 3缺1那位靚靚武林高手仲未現身既 ??^^

      刪除
    28. 有冇人睇過 "萬(慢)見仇" ??^^

      刪除
    29. 慢見仇..........get 唔到 ^^

      刪除
    30. 依家睇緊.....>_<唔郁...

      刪除
    31. 靚靚都實唔知, 不過D武功就有D似^^

      一話睇過 "萬(慢)見仇"就露底了^^

      刪除
    32. "萬(慢)見仇" 係我細時一部電視劇 "保鏢" 中, 神龍見首不見尾的大俠^^

      刪除
    33. 仲有當年 "保鏢"的金句就係 "咪住" ^^

      刪除
    34. Capmo 大大細時的電視劇,我多半未睇過 ^^'''

      刪除
  6. 甲兄:睇黎好多美股高手都用 IB

    我試玩多一排美股先,如果回報 OK 的話,要睇返我每月平均 交易多唔多,多我就考慮過香港攪 IB 戶口,始終去香港開戶,轉錢比較麻煩

    回覆刪除
    回覆
    1. IB最麻煩係過錢. 如果你有citibank account會好D

      刪除
    2. 澳門 send 過來應不可 CHATS, 祇能TT吧 >_<

      刪除
    3. 各大大午安 ^_^

      IB最麻煩係過錢 X 2

      買唔到又唔洗死既, 錯失機會係我地既強項 X 2

      刪除
    4. Cash 兄午安 ^^

      要 TT 真係好鬼麻煩的 >_<

      刪除
    5. 此留言已被作者移除。

      刪除
    6. 等呀, 想食時期跌多左, 忍住^^

      刪除
    7. 今日又要加時, 2個戶口申1588,一DD都冇分多 >_<

      刪除
    8. 加394份有效申請當中197份所收取的額外200股股份

      同加306份有效申請當中138份所收取的額外200股股份.

      2個約 1/2 都冇一個中多200 >_<

      刪除
    9. 達人兄都有份帶隊^^

      刪除
    10. 香港過錢去IB好容易,可以用CHATS
      澳門就唔知...

      刪除
    11. Capmo 大哥我跟你咋

      草根兄:咩係 CHATS,澳門好似無 ^^'''

      刪除
    12. 達人兄:
      請看https://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7009032001144

      刪除
  7. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  8. 原來可以買蘇亞雷斯咬人,賠率 176 倍,求其買一皮,都賺返架跑車 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己咋咋帝橫手買番幾皮^^

      刪除
    2. 係佢就發 :-p
      講開又講,今屆有D波都幾假下(不論是紅牌、十二碼或失D唔應該失既波...)

      刪除
    3. 有幾場波真係好鬼假 >.<

      刪除
    4. 又到吹波, 今晚阿廷1.3x,咁熱而上賽都冇皇者款, 唔買齋睇 >_<

      今晚都收左少少,入少少伊朗細x 法客考下眼光算 ^^

      刪除
    5. 好睇的上半埸, 美斯回來了.
      不過如不是臨完埸前入的靚罰球成 2:1,
      買左阿庭1.3主及讓D有排驚 ^^

      刪除
    6. 仲以為又要90分美斯玩絕殺^^

      刪除
    7. 真係仲有排驚 ^^ 47 min 2:2

      真又要90分美斯玩絕殺^^

      刪除
    8. 阿廷都出硬終都係祇勝收2:3.^^

      我就搣飛了 >_<

      刪除
    9. 我有條4x1入球大細等叫糊中^^

      刪除
    10. 中左了^^法國出副選,無波入^^

      刪除
    11. 我都知佢地實出隨畤玩流, 所以祇敢買了收的零頭HK$230, 2x1冇埸中^^

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。