2014年6月14日星期六

美股真不錯

今晚又夠鐘起身睇波,skip 咗墨西哥那場,先一訓訓,然後才起身睇荷蘭大戰西班牙,順便睇美股有咩好的交易可以做。今日港股反彈,不過自己的持股嘛嘛哋,#6881、#371 一買即坐,偏偏止蝕放到最寬注碼壓到最細的 #1661 卻表現最好。

以為美股會大回,點知暫時又頂得住,個股繼續升,持股 THRM (只得一半貨)、NGVC 都有得升,之前沽了 ATTU 可能無錯,但錯在太快沽出 CLVS。美股倉六月回報暫時有 3.6% 算是不錯的。可惜自己太懶,如果每天晚上在美股臨收市前一小時,堅持起床積極尋找交易對象,回報應該會更好。


 今日澳門信德公司的船,罕有哋炒上海邊近岸的長提,好似有多人受傷。是否船長及船員夜晚掛住睇波唔夠訓? >_<

116 則留言:

  1. 甲兄:你要去河邊新街至下環街附近的吳廷記,你在碼頭可以坐向媽閣方向的車,所有去媽閣的車大部分都由新馬路轉出河邊新街的,在河邊新街下車行入去。應該是在近下環街市的站下車較近

    如果我無記錯有一架 28B 都是經碼頭的,28B 就會去上路,去到聖老楞座堂 (慈幼學校附近) 下車,然後經鵝眉街行條斜路落去又得

    回覆刪除
    回覆
    1. 明白, thx!

      //如果每天晚上在美股臨收市前一小時,堅持起床積極尋找交易對象,回報應該會更好。//我都覺得係,但我眼瞓,香港時間凌晨2點前交易,啲價位唔靚。

      之前跌到嘔果d,例如Netflix, VIPS, 近排升番好多

      刪除
    2. 甲兄:因為我睇果 D 要臨收市前才能 confirm 係咪走勢成形,盤中價有時唔準,之後又跌返落去,另外我要觀察成交量有幾大,太早 show 唔到出黎,臨收市前成交最準

      好多股都已經回升返好多,但我怕大市會回調,所以也不敢太進取

      刪除
    3. 成交量,無錯,太早 show 唔到出黎。

      能源股如EOG Resources, Diamondback可以睇睇,由年頭開始到而家,走勢唔錯。

      刪除
  2. 本應己搞掂大(2:1)甚2:2, 現半埸才1:1 西牙加油先呀^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我啱啱落緊盤,睇唔到荷蘭入波,只能睇重播鏡頭 ^^

      刪除
    2. 本應如司華入就應多2:0完上半埸冇1:1了^^

      刪除
    3. 今日到買1.54細D有排驚了>_<

      刪除
    4. 係囉,入唔到就轉頭比人追返一球 ^^

      刪除
    5. 咁快巳搞掂^^ 不過係1:2>_<
      西牙加油呀 2:2 17倍咯^^

      刪除
    6. 今日個市好差咩, 劏牛 1:5 >_<

      踓早估隻牛巳轉弱, 但全唔可打逆境, 差D被人炒到其他 >_<

      刪除
    7. Capmo 大大:睇到我眼都凸,下半場進入 SM 模式,西班牙妹比荷蘭佬強暴 >_<

      刪除
  3. 尋晚買咗隻 LULU,前晚出完業績大裂口插到反肚,尋晚卻下試低位有買盤托返上去,出現大成交倒升,博一博反彈,希望今次唔好做 LULU >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨各大大,才剛飲茶,

      達人做LuIu?

      刪除
    2. 今次自己搵自己笨做 LULU ^^

      刪除
  4. 香港開始變成台灣翻版?我諗好快到澳門了 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係一個時代的演變?? >_<

      民意好易受把持的, 不過個人對幾位祇取寵的所謂暴民議員沒有好感>_<

      一個奇怪現像, 像那可要豪庭才滿意的, 大家認同嗎? >_<

      刪除
    2. 對暴民議員沒有好感 X 2

      另外我想知那些反對新界北發展的,是否地主?我聽 D 人講佢地根本唔係地主,但我唔知。如果根本唔係原居民,又唔係地主,只是租客,咁樣其實真係無乜權反對 wor

      刪除
    3. 我尋晚睇到示威者用 D 竹整開度門,D 警察係門後撐住,係度鬥力。我心諗:點解唔即時拉人,仲要係度鬥撐?這應該已經 more than 示威了吧?警察真係有權做嘢 bor。我聽 friend 講最後好似有拉人,因為我今日無睇新聞

      刪除
    4. Capmo 大大:你話要豪庭那單嘢,是否第二單新聞,我剛睇到,好似係想用殘樓換返一層豪宅 ^^

      刪除
    5. 多年前, D殘樓業主要枕心出錢維修, 樓不值錢, 進化到換7年樓, 又變到可樓換樓...
      遲下D人深水埗殘樓,要換番唔止七年既擎天半島,仲要求補番D現金,因佢超7年咯.....
      唔係點住呀>_<

      刪除
    6. 2單都係進化咯^^

      我都覺官搶民產唔啱, 我覺全幢15年價(益佢35年)唔制都唔收巳合理, 如私人發展最役玩D收購丁咁,收少角, 收少D叫佢自己維修都好.^^

      不過收左既要全作起居屋(收既區都唔會太豪吧, 咁就樓換樓都算啦)

      同樣唔好提高北區D收購價益左某D人(官豪xx)...邊條村唔全制唔好搞佢, 唔好起到那處.(即係晤洗搞咁大^^)

      到最役橫掂冇地, 一係填海,一係減D郊野公園邊起政府公屋,一係等D人等下添, 叫那些收錢鬧人的揀^^


      刪除
    7. http://www.inmediahk.net/node/1023522

      我也不贊同過份暴力,有相當問題政府是有必要澄清的。
      而如果不是有這些示威抗議,大部份市民大慨不會知道此事。
      fai

      刪除
  5. capmo 大哥,關心一下,靚太霞姐是否已安然回家? :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安靚靚, 有心^^
      佢唔係坐那班, 祇係受阻半小時, 昨夜巳回, 不過話好大浪^^

      刪除
    2. 尋夜係無端端起風,真係好大風,個海應該好大浪 ^^

      刪除
    3. 現巳一號了,無風不起浪^^

      刪除
    4. 今年六月中先掛一號,不算早了 ^^

      刪除
  6. 又到吹波時間, 今日唔買英義(細多)

    將昨所得 1.1K再過買讓球客 (希)(1.76)x 讓球主客和主(烏)(2.38)

    回覆刪除
    回覆
    1. 二仔底死跟!昨晚無跟沉船了

      刪除
    2. 英格蘭場波啱睇 wor,六點,當早少少起身睇,橫掂我星期日都係七點幾起身 ^^

      刪除
    3. 又震過貓王, 似希自己抹入OG多 >_<

      刪除
    4. 得番單烏 high 硬了 >_<

      刪除
    5. 希臘無哂體力,哥仔天氣岩打

      刪除
    6. 早晨,我冇睇烏, 又耍再嚟過. >_<

      英義快好睇^^

      刪除
    7. 真係55诐, 意差少少運中柱,好彩冇買^^
      如買1.45的細又快放入雪柜了^^

      所以D不合賠率都唔係實中, 真係波係圓咯.

      尤其D走地超熱, 如鳥1:0時應約1.2吧, 再輸再加就pk 了>_<

      所以冇賠率我一定唔買>_<

      刪除
    8. 我心裡很喜歡意大利,但深知實力英勝一籌,所以今場只賭角球大小^^,超小注怡情^^

      刪除
    9. 意大利贏得合理, 英軍做哂豉油廠^^

      又瞓過^^

      刪除
    10. 頭圈第一場下半場就有4件抽筋,英軍以這樣的體能,隨時可以提早返屋企!

      刪除
    11. 尋日一早六點起身睇意大利 VS 英格蘭,真係超好睇!!但感覺上意大利踢得輕鬆,好似未盡全力咁,今年意大利真係唔好睇少 ^^

      刪除
  7. 英軍做哂豉油廠^^

    點解?

    回覆刪除
    回覆
    1. 體能唔夠好,狀態唔夠 fit 可能係原因之一

      另外打法有問題,消耗好多體力

      刪除
    2. 南美天氣歐洲係蝕D, 但唔控制節奏, 後生都抽^^

      刪除
    3. 悶熱打波係差 D,但大問題係濕氣重 ^^

      刪除
  8. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今晚睇頭尾埸.
      全冇買, 客全唔識, 正頭全主吧^^

      刪除
    2. 瑞士驁險D都算全主^^

      刪除
  9. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    睇完波了^^

    回覆刪除
    回覆
    1. CAPMO兄早晨!各大大早晨!
      睇左幾日,大家覺得邊隊有冠軍相?
      意大利幾對版

      刪除
    2. 早晨呀...我差阿根廷埸3X1波膽斷纜>_<

      刪除
    3. 早晨各位大大 ^_^

      尋晚無睇波了,再睇會死人,唔夠訓 >_<

      刪除
    4. 波膽3x1 你都貪心咯^^

      刪除
    5. 今年 D 賽事幾好睇,每場都好多入波,而且先入波果 D 經常比人逆轉

      刪除
    6. 達人早//...
      無呀....老婆見LULU咁燈, 佢都想TRY下,,,即場TIP瑞士2;1....3;0,2;0, 都有5000倍呀...

      刪除
    7. 今年買大好過細, 關個波事??^^

      刪除
    8. 波膽不買3x7, 3x4都要吧??你開咯?? 又番到賠率問題??

      打緊買??

      刪除
    9. 係呀.....在厄瓜多爾入波前買到....所以由佢啦...買左10蚊...

      刪除
    10. 此留言已被作者移除。

      刪除
    11. 早晨~達達, Capmo 大大和各位兄弟 :)

      刪除
    12. 揀來睇, 今晚睇德萄唔會3:00睇伊朗吧^^

      刪除
    13. 生意淡薄,不如賭...波!

      刪除
    14. same here...targeting 651 同931,近排玩多左毫子股...
      例如早左沽既619,仲有0.12 入左510,0.53入左1132 等...
      (未有肉食果d 唔講住...:P)

      刪除
    15. 此留言已被作者移除。

      刪除
    16. 此留言已被作者移除。

      刪除
    17. 瑞奇兄:5000 倍.....你買中咗 please 請晒我哋食飯 ^_^

      刪除
  10. 恭喜馬刺奪冠!!!!!!!!!!!有點意外 Leonard 係 FMVP,我以為 90% 係鄧肯,因為鄧肯剛破咗唔少紀錄

    回覆刪除
    回覆
    1. Leonard季后賽表現好好啊嘛,後面大會都畀面訪問番GDP了;
      今年總決賽唔系咁好睇,分數拉開太大,唔夠刺激 ; anyway 馬刺團隊籃球實至名歸!!

      刪除
    2. 因為以前聽講 FMVP 唔只睇總決賽 only,仲會參考季後賽表現,鄧肯狂攞 double double 破了 Magic Johnson 紀錄,今場又有幾個靚封波。Anyway Leonard 攞都係實至名歸,史上最年青 FMVP 之一 (另一個係鄧肯 ^^)

      刪除
  11. 好滾動!!
    03813.HK 寶勝國際 0.530 +0.045(9.278%)
    今次唔會回返啦嗎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好滾動呀, 重慶美女升級呀^^

      刪除
    2. 咁多位都勁衝,我就向南衝,北水奶嘢 >_<!!

      刪除
    3. 天津奶水多D噃, 做勿要北D水^^

      刪除
    4. 玩開北水,未試其他嘛,諗住唔熟唔食,點知比人食 >_<

      刪除
    5. 我番來第一批收的佢行得最慢, 好彩都有加D, 但飛機一放就收唔番了>_<

      刪除
    6. 佢無成交我唔敢攞,一有成交就飛天

      刪除
    7. 此留言已被作者移除。

      刪除
    8. 天津水大大仲有無貨???好勁呀...

      刪除
    9. 明天D氣近D未,得個輪字?? >_<

      刪除
  12. TBB 今屆講波 OK wor,有娛樂性,有神之對話:
    A 君:亞馬遜河係邊?
    B 君:係亞馬遜區囉

    A 君:抽筋可以點做
    B 君:呌囉
    A 君:踢緊波點呌呀?

    B 君:意大利以前比人感覺係慢熱
    A 君:咁今場慢唔慢呢
    B 君:場波都唔算慢
    A 君:咁又熱唔熱呢
    B 君:當哋天氣黎講都算幾熱
    (B 君就斷線!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我全程聽到哂, 好爛...

      刪除
    2. 原來 LULU 今日睇好熱火.....OMG ^_^

      刪除
    3. 哈哈,我睇直播聽到依 D 神之對答,O 晒咀 >O<

      刪除
    4. 我以為佢兩個會打交tim

      刪除
    5. Stephen 兄:哈哈,果兩條友好似有心病,成日寸住對方 ^^'''

      甲兄:依家都未遲,買對方 sure win ^^

      刪除
  13. 今日減2件各減1/3, 唔覺意都巳有不錯升幅,
    不過走完可能如近走的又係揼多^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 今晚頭埸都係捧德國買番K單主趙 C朗算, 本來想買大, 但看看1.62就唔買了,
      開唔到2:1 開2:0咪揼^^

      刪除
    2. 我今日被696同1065離了, 696有 so 都唔收番等10天變揼10天.
      1065又係走到so一唔收番就冇埋 >_<

      刪除
    3. 再冇一臂, 萄仔一如以往, 所以上文估德美入圍仲大機 ^^

      刪除
    4. 今次敢講收硬錢了, 波圓都照收^^

      唔係德國隻衛腳射空門鈄左, 4粒了^^

      萄仔常範這種低級錯誤, 自己打死自己 >_<

      C郎去左邊 ??^^

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。