2014年6月17日星期二

馬刺奪得 2014 年 NBA 總冠軍

今日都係掛住睇波無心炒股,今朝好怕馬刺係主場攪唔掂熱火,比熱火追返兩場的話,始終有變數。尤其是第一節 James 進入發癲模式,單節獨取 17 分,睇到我有點緊張。但睇黎是我過慮了,今場繼續係馬刺開啓 SM 模式鞭打熱火,下半場幾乎無還手之力,第三節已進入垃圾時間。

總決賽 MVP,其實我個人主觀願望係給贊路比利,因為 GPD 三巨頭當中,只有贊路比利未攞過 FMVP。這個被高比曾經評為當時地上最強的兩大 SG (另一個當然係高比自己),一直都留係馬刺做後備,論實力佢去邊一隊都可以打正選,甚至我認為頂薪都有人比得出。但佢為配合教練普波域治套系統,甘願做後備,放棄個人榮譽,真係好難得。

而我最初估最大機會係鄧肯,因為聽聞要參考埋整個季後賽的表現,鄧肯一如既往係穩定!剛破了 NBA 季後賽唔少紀錄。但最終給了年青的 Leonard,頭兩場佢表現一般,但之後兩場就是大爆發,這兩場好關鍵,因為成功限制 James 得分之餘,還可以自己係 James 面前狂斬分,最重要係在熱火作客連取兩場,FMVP 也是當之無愧。

其實由 Leonard 這個後生仔得獎,對馬刺未來是有好正面的作用。其一是佢信心大增,有可能一舉成為明星球員,其二是佢係馬刺攞到 FMVP 這個最高榮譽,將來留隊的可能性就大大增強。我諗馬刺未來都會以 Leonard 和 Green 這兩個人為核心,不要小看 Green,今年雖然無上年那樣破三分紀錄,佢今年轉打防守,防死了韋迪,有好多偷球,貢獻也十分大的。

柏加仔就不用我多說,今年佢的作用反而無咁大,因為馬刺整體太強了 ^^'''。反而一定要提 Diaw,佢真係勁到無朋友,存在感太強了!可以在高位策應,可以射三分,而且更加有突破分波,又可以睇準 match up 自己落 post 爆入內線,幾乎五個位佢都可以打晒。

今年 Wade 狀態差唔在講,James 防守能力也大幅倒退,竟然讓和他對位的 Leonard 打出 MVP 級水準。不過總決賽連續三場輸到無影,我諗係時候要重新估計 James 作為追趕 Michael Jordan 之後,想成為球神的可能性了。James 球迷可能不認同我,但我覺得莫講話 Michael Jordan,癲峰 Kobe 的 level,James 都未必能達到。

今晚葡萄牙比德國佬強暴,真係無眼睇。如果唔係打假波果 D 陰謀論,我認為葡萄牙這一屆水準真的好低,成隊波好似未甲好就出戰咁。睇到一個球員快速控球向前,另一個隊友竟然自己撞埋去,阻住自己人。又見到唔少應射唔射,反而去傳。應傳佢又唔傳,自己硬來等等。成隊波無默契,C 朗再強十倍都唔掂 >_<

最癲線係隻 比比,打完人見球証唔吹,佢走返轉頭用頭再撞多人一下,驚死球証唔趕佢出場咁,喂!你係咪重注買咗德國架其實?-__-'''

世界杯明燈 LuLu 終於破魔咒,而我好彩也買了隻美股 #LULU,今晚美股倉回報微創新高。但我是港股的 LuLu 呢 >_<!!

158 則留言:

  1. NO.1 ^^

    達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    美國佬趙低加納 2:1了.

    美女廚神専食美女, 連 LULU都搞掂^^

    我都要跟下達人 Sir溝下D美女先^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨呀....336又升....

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
    4. 此留言已被作者移除。

      刪除
    5. 此留言已被作者移除。

      刪除
    6. 早晨各位大大 ^_^

      咁快 delete 晒 D 留言,抄唔到功課 tim ^^''''

      刪除
    7. 葡萄牙一定出唔到線了,德國 + 美國出線,德國踢美國肯定放水啦,估計和波收場,比面奇連士文

      刪除
    8. 港股倉又坐坐坐,唉 >_<

      刪除
    9. 我地講你掛住媾美女失哂魂, 當D港女冇到^^
      你未出來我地抹咀先啦^^
      快D找些好野俾我地呀^^

      刪除
    10. 今年D波暫都近符預期^^

      刪除
    11. 如萄仔23/6又摸和美國佬就巳可訂杋票返國了.>_<
      比比更可以自己走先^^

      刪除
    12. 係球會踢到識飛, 但國家隊表現一篤屎...

      刪除
    13. 尋晚場波我真係覺得有 D 假,比比自己走返轉頭再濕多人一獲,同埋前場自己人走去撞自己人,真係好 R 頭。睇得出 17 號仔好勇好想衝,隊友立即走埋去撞佢,阻止佢進攻?haha

      刪除
    14. 這幾晚我都無乜睇美股咯,無時間找新血,好鬼眼訓 =.=

      刪除
    15. 我一 D 都唔悶,係輸到反肚 >.<

      刪除
    16. 729 升,510 跌,今朝上半場1:1....

      刪除
    17. 我今朝三比零,比大市強暴 >_<

      刪除
    18. 達人兄是否用STREAMING報價?

      刪除
    19. 我今日都有2/5 跌D回DD, 好彩冇強暴 >_<

      刪除
    20. 今日萄仔請飲茶, 好味^^

      刪除
    21. 下場再追佢輸, 應該有斬獲....佢地想提早收工放暑假...

      刪除
    22. 役防冇埋比比, 輸埋都唔奇^^

      刪除
    23. 1065回番啦, 唔洗呻啦^^

      刪除
    24. 天津水咁跌未必明日升返哦..

      刪除
    25. 你想入?? 我現策略寧願錯過 ^^

      刪除
    26. 我會參考偉哥出手價先..^^

      刪除
    27. 此留言已被作者移除。

      刪除
    28. 此留言已被作者移除。

      刪除
    29. 悶足一日, 又收唔到,勿都冇搞..........>_<

      結果, 除1件回3位-0.7%外, 其餘做哂佛 >_<

      刪除
    30. 大大會否覺得騰訊已到牛三階段?我和友人經常分析及期望佢出現自身急跌情況,奢望從中致富^_^(每日發夢中,想多左)

      刪除
    31. 騰訊現買入都好難致富咯, 出好多牛熊??^^

      有冇睇過先:

      財華社新聞中心
      阿里巴巴集團向美國證交會提交更新招股資料,截至今年3月底止財年股東應佔盈利按年純利升1.71倍到233億元(人民幣.下同),阿里最新財年盈利雖拋離騰訊(0700-HK)及百度全年業績,但第四季營收及盈利均按季倒退逾三成。

      消息拖累持有阿里24%股權的雅虎股價周一最多跌5.87%至34.77美元,是5月7日以來最大單日跌幅,或對阿里2,500億美元估值構成壓力。

      刪除
    32. 此留言已被作者移除。

      刪除
  2. 回覆
    1. 這種由下方向上突破 50 天線玩法,我真唔多識玩,全部坐貨,我投降了 >_<

      刪除
    2. 我都有 keep,因為注碼縮細了止蝕放很寬

      刪除
    3. 達人兄, 隻371真係冇計, 我都止損走左人, 其實昨天MACD睇到係分歧就應該要走, 但冇立即執行-.-

      刪除
    4. 我會睇位入371,相反隻1313會放棄。昨晚假又好,真又好。2am 先瞓都捱得好開心,現在好累,唔睇市………

      刪除
    5. Lee Bing 兄:我無睇 MACD,但好多短炒的高手都用 MACD,我睇底背馳用 RSI(9),MACD 真係未試過用,可能要學學 ^^

      浪子兄:我這幾日都無心睇市 >.<

      刪除
  3. 午安~達達, Capmo 大大和各兄弟! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Louis 好, 有勿搞作??^^

      刪除
    2. 哥们,2915有没有机会?

      刪除
    3. 師兄覺佢比其他賭股更好嗎, 俄羅斯安定了??

      刪除
    4. 晚安 Louis 兄,晚上先得閒上網 ^^

      刪除
  4. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  5. 美女 gogo,始終美女才啱我玩? ^^

    港女我真係 handle 唔到 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 今晚巴西 VS 墨西哥 好睇 wor,但唔知有無精神起身睇了,嚴重唔夠訓,我智力已經開始下降 >.<'''

      刪除
    2. 剛望下你個 LULU, 原來係出水芙蓉^^

      刪除
    3. 仲有勿靚美女摸得呃, 我幾個倉都仲係吉咯??>_<

      刪除
    4. 呢2日D美股太能唔錯喎

      刪除
    5. 未搭咀吹波添, 睇D下賠率決定今晚唔買....齋睇^^

      1.21巴西我買比利時1.24好DD^^

      刪除
    6. 正路2埸乘埋才1.5 >_< 墨西哥趙過巴西咯.
      未必如德國趙慣萄仔竟有1.8 ^^

      刪除
    7. Capmo 大大:LULU 我都唔敢期望過高,希望彈返 10% ^^

      Ivan 兄:係呀,太陽能股好勁,SPWR 原來又破頂,SCTY 今晚大升 18%

      刪除
  6. 上星期尾$208入TSLA, 諗住trade range, set咗$211沽, 一沽就爆升, account無孖展, 想即時追入都唔得, 要等T+4. SHIT!

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前拖下拖下,無申請到 Orz

      刪除
    2. range trade 咁都賺咗 ^^

      無法,有時唔知爆升,太陽能股全線爆上

      刪除
    3. 終於click咗申請.

      TSLA...哭.

      刪除
  7. 上半埸完, 0:0 墨西哥龍守番2球. 墨西哥冷箭未中^^
    好彩唔啱賠率勿都冇買, 1.54 的大又有D涼了>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 吃掉一半 NGVC,今晚買入 KORS

      刪除
    2. 睇下個賽果, 原來買1.24的比利時要驁餐死,
      一貪心D讓主又瓜埋 >_<

      1.2x 賠率怕怕 ^^

      刪除
    3. 0:0 墨西哥龍力挽^^
      買巴的 1.21主同大慘瓜了 >_<

      戦略性平手^^

      刪除
    4. 又唔悶, 係墨覀哥守得好同門捋上身^^

      2隊都4分, 可看住來打分組, 巴西佔優^^

      刪除
    5. 我尋晚起身已 3:40,只可睇有無美女好食,睇唔到波了 >_<

      刪除
    6. 你上來時仲有下半埸^^

      刪除
  8. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. Capmo 大大 and 各位大大早晨 ^_^

      #1661.....我港股三連敗,食 3 蛋 >_<

      刪除
    2. 我都企定定 >_<
      你專心食美女就夠啦^^

      刪除
    3. 最衰美女倉本金較少,港股倉係大倉一直空住,到我買時竟然拖我後腳,難玩!我又唔想把資金換來換去,海通係要提早把港幣換入美元,然後才可買美股

      若果同一倉但同隨時買美股、港股,買美股時才即時對換貨幣會靈活一點 >_<

      刪除
    4. 瑞奇兄:尋日見到你話和朋友研究做淡 #700,有無考慮埋 #27?論走勢以及前景,好似 #27 淡過 #700?不過我唔識分析 ^^

      刪除
    5. 早晨呀, ^^
      其實我都睇淡27, 但無好既做淡工具用, 而最重要係時間...唔知邊日先急跌和大跌.....
      上述都是奢望>_<

      刪除
    6. 大家早晨!
      PUT 27得唔得?

      刪除
    7. 我個人覺大家都諗到 put 就唔買都唔 好put, 跌都夾爆或拖住>_<

      刪除
    8. 係呀...時間值最大問題

      刪除
    9. 此留言已被作者移除。

      刪除
    10. 此留言已被作者移除。

      刪除
    11. 此留言已被作者移除。

      刪除
    12. 此留言已被作者移除。

      刪除
    13. 此留言已被作者移除。

      刪除
    14. 哦, 原來如此, 明白.....^^

      刪除
    15. 此留言已被作者移除。

      刪除
    16. 濠賭跌至250天缐,我反而有興趣博1928及27反彈

      刪除
    17. 不如2318啦....好多大手掃貨盤..

      刪除
    18. 頂....日日打和
      03813.HK 寶勝國際 0.570 +0.040(7.547%)
      00510.HK 時富金融服務集團 0.142 -0.017(10.692%)
      >___<

      刪除
    19. 此留言已被作者移除。

      刪除
    20. 此留言已被作者移除。

      刪除
    21. 此留言已被作者移除。

      刪除
    22. 咁冇野了, 賭大D啫^^

      刪除
    23. 大不了明日走到貨就走....^^

      刪除
    24. 此留言已被作者移除。

      刪除
    25. 此留言已被作者移除。

      刪除
    26. 今晚又吹波, 今日狂牛應飲左紅牛, 今晚生死存亡估冇得爆.

      要狂牛^^克仔同荷都 OK吧^^

      刪除
    27. 達人 Sir 一上 LULU 佢就出水 快 10%了, 勁!!!

      刪除
    28. 今晚好累又唔睇波了,可能 3:30 起身睇睇美女,LULU 先吃掉一半 ^^

      刪除
    29. 今晚要睇紅牛回歸, 斱要同佢打氣.
      其實那天如紅牛入到第2球巳完半埸多,
      紀録可能極不同了>_<

      刪除
    30. LULU 近40可食半先了,肥仔^^

      刪除
    31. 我 set 左88.8 跟你入 KORS, 夠八未??^^

      刪除
    32. //一上 LULU 佢就出水//<<<好有幻想空間

      刪除
    33. 甲兄咁好眼睇到D空位 快 ^^

      刪除
    34. 半埸1:1 荷蘭竟甩甩地竟俾人壓住打 ^^

      刪除
    35. 荷蘭跟著遇南美波才見佢後面的弱 >_<

      刪除
  9. 今晚小注入SPDR S&P Biotech (XBI), VIPS, 加注GLOG, FANG

    回覆刪除
  10. 西班牙皇朝的沒落了, 買左K驤球巳放入左冰格, ....

    以為紅牛頽, 都有番D功架, 未咁快俾人KO住咯 >_<

    一埋牙就俾人打完左臉再打埋右臉, 0:2, 可以 Book 定機票了 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 攪咩呀西班牙? ^^'''

      明天我去 HK 應該全日不在,大家賺多 D ^^

      刪除
    2. 我都唔明點解仲要用聖卡斯?

      刪除
    3. 原老派當道, 所以初我都講佢頽, 不過真沒有想佢殘成咁, 2下被人 K.O. >_<

      西班牙皇朝的沒落了 >_<

      刪除
  11. 早晨呀各位大大,,,,
    偉哥條煙派完彩好勁呀>_<

    回覆刪除
  12. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    瑞奇兄肥仔^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今早先跟入, 無肥呀...^^

      刪除
    2. 今早暫就冇勿 so 了^^

      刪除
    3. 等睇下一陣有無得食...依家蛇吞大位中....

      刪除
    4. 食哂了.....^^可以有D位食啦...

      刪除
    5. CAPMO兄早晨!各大大早晨!
      今日恆指唔知會唔會轉跌呢?

      刪除
    6. 唔會掛, 咁悶有三十幾點夠頂咯^&^

      刪除
    7. 唔太覺得會, 呢排兩地咁多新股招....我都係估估下...

      刪除
    8. 好似好耐未見過HSI 橫行廿幾日,但只有500-700點上落。
      不過要炒唔係冇野炒,個市越靜,對細價殼股M&A 就越有利。
      另外一d 上年熱炒既新經濟股都靜靜咁貼近52 周新高,如460 / 816,都可以留意下既...
      新股有邊隻吸引呢?

      刪除
    9. 叻, 仲識食埋事後煙, Happy 啦^^

      刪除
    10. 大大覺得仲有無得去?

      刪除
    11. 跟以前往績, 世杯開左6日後就唔悶了, 今日才第6日(唔知係咪交易日呢??)

      刪除
    12. 此留言已被作者移除。

      刪除
    13. 此留言已被作者移除。

      刪除
    14. 枝煙業績前兩日微遠,仲以為佢會出事,冇買兩枝搏下業績...= =

      寶勝仲有,佢賣左唔賺錢既OEM 俾裕元,專注做retail,個樣似turnaround,加埋今年世界杯,應該仲有既。睇下渣幾耐啦,短期60 似阻力,如果長渣多半年,我睇到94 的。希望佢可以靠6月條數爆穿60啦...

      刪除
    15. 謝謝ERIC兄分析.....^^

      刪除
    16. 1330 咁平咁既...? 市值1380M, YE13 NP 193M...PE7.2???

      刪除
    17. 隻礶識穿下 10.48了^^

      刪除
    18. 上面跌咁多, 即倒跌, 又開番邊面衰跟邊面 >_<

      刪除
    19. 此留言已被作者移除。

      刪除
  13. 英軍又要頭輪 book 定杋票了 >_<

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。