2014年6月20日星期五

香港一日遊

昨天去了香港一日遊 shopping,完全無睇大市,無得上網與外界隔絕,突然間無咗 whatsapp 那些提示音煩擾,耳根都清淨咗。不過始終唔慣香港生活,大街小道都太多人,車反而唔算多,因為全世界按城市大小比例,汽車密度最高應該是澳門 >_<。

朋友中午帶咗我去銅鑼灣食一蘭拉麵,嗯,格局唔錯好有日本 feel,但是百幾蚊一個拉麵,老實講,我食兩碗都未必飽 ^^'''。之後去 Ikea 行,傢俬及屋企 design 那一 part 的 show room,椅子、梳化、床、飯枱.....全部坐晒人!一家人坐係度,認真度下買咩傢俬那些 OK 啦。但係見到唔少情侶坐下張梳化度談情,見到成班學生霸佔了整間房,係度上網打機、吹水、猜拳都有!真係當咗果度係自己屋企嗎?見到這個現象,我更加肯定我哋和中國人是同一個種、同一個根性,真係賴都賴唔甩 ^^。

說回股市,港股我真係無乜心機睇,炒的股票好飄忽,同一個板塊又唔係同時炒起,有時有價有量哋上升,以為會借機炒上,點知是一兩日貨仔就沒戲了。港股連日窄幅波動的悶局,唔知會唔會和世界杯有關。講真夜晚要睇波,朝早邊有精神炒股呢。我有時夜晚要炒美股,朝早 7 點幾要同個仔返學,八點幾車個女去外婆度,到我返工......夜晚又湊女、3 點又要起身睇美股,就黎人都癲。現在連世界杯都無精神去睇了 >_<

不過十六強開始點都要抽些時間睇,如果唔係又要等四年喇......

尋晚 Face book 見到一段短片,「星巴叔」 兜巴星港獨男,真係好激。我唔鼓吹暴力,但有 D 人比人打就係唔值得同情。話雖如此,「星巴叔」雖然係為民請命,但始終要付上法律責任,何必呢?

114 則留言:

  1. 回覆
    1. 奇哥我又揸番2條煙^^

      刪除
    2. 我求先經濟通HANG機, 取消左入盤>_<

      刪除
    3. 我係昨4.3收番2技, 今4.5食左放番4.38, 飲完茶番來又有番.
      幫財仔打工>_<

      刪除
    4. 今朝遲左起身買唔到好價....
      有食就得啦.,,,^^洗費不是問題

      刪除
    5. 1330都有得玩....^^但我無買...

      刪除
  2. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    No.2 Uncle ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Capmo and 各位大大早晨 ^_^

      刪除
    2. 其實今年真係好難炒?

      看楓葉資料室,4 月30 日止:
      黃國英基金 YTD -14%
      林少陽基金 YTD -4%
      陸東基金 YTD -6%

      黃國英 -14%........太跑輸了吧? >_<

      刪除
    3. 尋日食完一蘭,行過隔離間食店,見到青姐 ^^

      刪除
    4. 青姐 唔係坐係大樂咩??^^

      刪除
    5. 哈哈,唔係,見佢係一間食店入面食緊嘢,如果係條街度見到佢,可能會同佢打聲招呼,雖然我從來都唔係佢 fans ^^

      刪除
    6. 咁我今年好彩少少, 近揾番D洗費^^

      咁鬼悶, 又 set 番D 入去飲茶先^^

      刪除
    7. 昨借你隻 Kors 睇完诐2面造埋,找到US220元開倉利是^^

      刪除
    8. Capmo 大大:KORS 我一買即坐,你尋晚是買在低位嗎?跌幅收窄了,但形態上袋鼠尾失敗,我睇埋今晚 >_<

      刪除
    9. 美女空姐 (航空股 AAL、SAVE、DAL) 真係去到 50 天線又反彈返唔少,當初心大心細唔敢跟,蝕 >_<

      刪除
    10. 不是最低, 係 set 左88.38買220試去瞓(前日 set 88.88, 昨set 88.38, 夠八), 瞓醒睇英軍見89.3, 咪俾番佢收封開倉利是先咋, 今晚再玩過^^

      刪除
    11. 達人, 近有冇去光輝食野, 靜或旺??^^

      刪除
  3. 大家早晨!
    星巴叔真係好型,我都想讚佢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Kelvin 兄:哈哈,摑得真係好應。從此妨間又多咗個口號:建咩國呀! ^^

      刪除
    2. 我睇完星巴大叔打完都好滾動, 心想: 點解被人打果個可以咁嬲打? 睇到連我都想踩番2腳。

      刪除
    3. Lee Bing:好似話星巴大叔最終無被追究?都係果句,我唔主張亂用暴力,但我睇完條友被人打,個心又真係有 D 涼涼哋 ^^

      刪除
    4. 大叔可能只是「你出錢我出力」的角色而已,同那名被摑者的工作一樣,是別人的棋子。

      http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/news/20140619/52603813?top=4h
      有時我會看文章下面的留言區,有些討論是非常認真的,例如這個:

      「拿! 好明顯呢度 d 人無經驗, 唔識睇片。你地睇多次, 呢條阿叔係職業打手黎。佢一埋周顯聰條契弟身時, 佢用左手捉住周的左身, 然後用右手打周的面。一般沒有打架經驗的人, 只會埋去用右手打對方, 左手通常都唔會捉住對方的手。捉住對方手的原因係因為可控制對方, 令對手失去擋及攻擊的能力, 而且成個過程條阿叔都做得好流暢自然, 明顯係職業打手黎。」

      武林人士特別留意這個 (可能會被藍兵罵我無恥),哈哈 :p

      刪除
    5. Ginger 妹:睇佢個體格都似操過下嘢,食過夜粥果 D ^^

      刪除
  4. 午安~達達, Capmo 大大和各位股友! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 英哥的基金今年咁差既?太重倉豪賭同科網?

      刪除
    2. 佔中投票開始了,我已投

      刪除
    3. 美女清掉 LULU,沽 KORS,留下那一半 THRM 等運到,財散人安樂,weekend 有時間再睇 ^^

      刪除
    4. 達人, 近有冇去光輝食野, 靜或旺??^^

      刪除
    5. 好似今次投票唔係比你選支唔支持佔中,而係當你已經支持佔中,只不過係通過佔中,問你支持邊個普選方案? ^^

      刪除
    6. 應該係話,佢地搞左個投票出黎,表達緊民意,之後政府就要聽,唔聽就佔你中革你命迫你就範。
      今次選舉投票,於第一輪先由三十幾個方案縮減到15個,再由約2600個"方案提名委員會"揀出3個公民提名方案俾市民選擇。佢地篩選過程仲專制過特首選舉...

      刪除
    7. 哈哈,依單嘢,我諗最終都係吹多過做,講咗咁耐都無行動,帶頭果班依家見到長毛果班入咗冊,更加淆晒底,佢地根本無依個覺悟

      刪除
  5. 美股今個禮拜好嘢,日日都跌唔落

    回覆刪除
  6. 意哥冇就住攜手出??
    哥竟趙意1粒先^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 英意齊齊訂杋票似多D咯^^

      刪除
    2. 意粉真係俾亜哥仔1粒搞掂埋,
      對蘇神意粉難搞了 >_<

      刪除
    3. 意大利都要回家?D 傳統強國無晒 >_<

      刪除
    4. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

      我上板都估烏出線, 烏有蘇神同冇似2隊,
      得失球意仍佔優1球, 不過我估烏入多DD ^^

      刪除
    5. 有傳統強國, 德國.

      今晚祇買了注 阿(細3.5球)x德(大2.5球), 主咁熱又唔係馬王, 唔制>_<

      刪除
    6. 伊朗真係慘, 91分才被美斯射死, 好彩我照叫糊^^

      刪除
    7. Capmo 大大 ~ 總是強! :D

      刪除
    8. 依家 TBB 無得睇世界杯,原來要收費 >__<

      刪除
  7. 其實今年香港個市用技術分析真係非常不利,可能因為市場缺水.
    反而用偉哥的價值投資法有so, YTD 9%

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,反而技術分析在美股用得着,我今天也決定把其中一個港股倉 (個多月都空着 >_<) 轉入美股市場,美股市場龐大好多,用技術篩選不難找到合心水的股票,港股就算篩選到出黎,都是細價股成交量不足,技術指標不太可信 >_<

      美股倉我今個月 +4% 算合格,港股拖我後腿 >.<

      刪除
    2. 美股倉我今個月 +0.00004% 算合格^^

      刪除
    3. Capmo 大大你個 "波倉" 今個月豐收呢 ^^

      刪除
    4. 我诐買得好細, 豐收都冇勿用^^

      刪除
  8. 中環豚王好食啲。香港一蘭始終唔及日本一蘭,可能係水嘅問題

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道我覺得都合格既,因為我要求其實唔係好高,只不過份量真係唔夠食 >_<

      刪除
  9. 你好啊,我第一次見到你個blog,想問下係澳門買股票GA野架,我係新手黎
    你知唔知澳門人可唔可以係一通證券行到股票買賣架??
    如果唔得邊間銀行會好D啊??我見工商好似都OK.我想做月供~
    麻煩曬你~

    回覆刪除
    回覆
    1. Winnie 小姐你好 ^^

      澳門有無 "一通證券行"?我好似未聽過,如果澳門有此間分店,那麼澳門人當然可以去做股票買賣啦。其實大部分銀行都有做股票買賣,不過你要研究手續費多少,有些貴 D,有些平 D。好似永亨銀行 (我有用) 手續費就好抵

      刪除
    2. 多謝你回答~
      我見永亨網上買賣好似收0.23%,好似係平過中銀少少,但係佢又好比ICBC貴D,
      點解你話佢好抵GA??你覺得佢個SYSTEM順唔順啊?

      唔該曬你~

      刪除
    3. Winnie:ICBC 我未用過唔知手續費幾多,但永亨最手續費係低於 100 蚊,因為好多銀行及證券行最低都至少收 100 蚊,我試過永亨 76 蚊就有交易 ^^

      另外我係尊貴理財,手續費又平 D

      刪除
  10. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    萄仔都快訂票了>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 1.87俾人踢左落船?? >_<

      刪除
    2. 早晨,...自貿區有消息?>_<

      刪除
    3. 唔知噃,好在1.77有,再等過 ^^

      刪除
    4. 達達, Capmo 大大, 各大大 ~ 早晨! :D

      刪除
    5. hehe ~ 等 meet my client. :p

      刪除
    6. 早~~~ 今日導彈發射~~~
      可惜我85 入,91 到左上次個頂就走左....

      刪除
    7. Capmo 大大 and 各位大大早晨 ^_^

      戰果如何我都唔知,TBB 無得睇了,澳廣視有得睇,不過我唔鐘意佢 D 講波

      刪除
    8. 隻衰仔 #1661 又升過,好彩 ^^

      刪除
    9. 有得睇仲想點??^^ 25/06 0000要睇意烏啦^^

      刪除
    10. 勿今日係升市咩?? 勿 WATCH LIST 咁鬼多見紅咯 >_<

      刪除
    11. 條煙跌返唒...>_<熜火

      刪除
    12. 條煙跌返唒...>_<熜火

      落大雨, 有好位又點番支^^

      刪除
    13. 另今日跟ERIC入左寶勝試試....^^

      刪除
    14. 703係咪好靜?? 想買番d^^

      刪除
    15. #336 連續兩日上成交異動榜,我得個睇字 >.<

      刪除
    16. 無睇一排,點解 #102 無咗?私有化咗? ^^'''

      刪除
    17. 哦,原來改咗 numer,Thanks 瑞奇兄 ^^

      刪除
    18. 寶勝是我跟瑞奇兄的...:P

      刪除
    19. 我之前炒短線咋...依家入返坐貨係跟你分析^^

      刪除
    20. 無跟你哋玩津水,自己就走玩北水,我就真係蝕晒水 >_<!!!

      刪除
    21. 我早飲哂, 無買返呀>_<

      刪除
  11. 吹特首對外公佈患 "傷風症",轉玩潛水玩低調 ^^

    國寶 "心心" 不幸離世,RIP.... T__T

    回覆刪除
    回覆
    1. Capmo 大大:我無幫襯光輝喇,不過澳門人有鬼記性咩,上個月話罷食,過後幾個月都唔記得啦,十一月美食節咪又係人山人海 ^^

      刪除
    2. 冇買趣華,咪想回買d澳門趣華^^

      刪除
    3. 大快活個勢好似好 D,無懼杜先生效應 ^^

      刪除
  12. 回覆
    1. 好多股都升轉跌....
      今日都放減左一d 貨先....

      刪除
    2. 出去海通攪多個美股戶口,大市竟然急轉直下,上到去聽 D C9 炒手講,好似話阿爺唔放水? ^^

      刪除
    3. 大市已回到 50 天線,是買的機會?還是..... >.<

      刪除
    4. 做淡一定唔敢,買貨又無乜心水

      刪除
    5. 我玩即日的....^^不過夜...

      刪除
    6. 我都唔識呀, 買趁勢的...

      刪除
    7. 剛回家, 原來1.79又爬上番D 船 >_<

      刪除
    8. 隻港氣回左噃, 我等多..^^

      刪除
    9. 又買番K 今晚受譲墨(0/0.5)1.71 x 星期四加納趙萄仔(3.1)及受譲客+加納(1.75)^^

      買完就即跳至受譲墨(0/0.5)1.69 ^^

      刪除
    10. 大大超級睇好加納哦^^

      刪除
    11. 結果每樣上左K, 瞓醒仲整左5舊大(2.05)x趙萄仔(3.1), 同5舊墨客(2.42)x 趙萄仔(3.1).
      收到唔錯咯, 單墨客(2.42)收左了^^

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。