2013年8月15日星期四

美股如果大跌,有咩誘因?

今日恒指只微跌一點,成交持續高企,但二三線股表現頗差,理論上恒指未到重大阻力位,要找阻力應該是近兩個浪頂向下劃條下降軌,但未到 bor。國指就升到關鍵阻力位,突破還是回落,還看明天。

這幾天港股倉完全跑輸大市,雖然美股市場持續調整,但反而自己美股倉回報卻創新高,感覺上在美股市場炒股不炒市更易一些,只要美股大市不是崩盤式大插的話。由於美市早前已出現幾個 distribution days,現時也正式向下調整,加上最近太多財演推介大家轉炒美股,美股有機會崩盤式大跌嗎?

如果大跌,可能有以下誘因:

1. 美國經濟復甦之路突然逆轉,正式重演日本舊路,繼續長期熊市
2. 美國復甦好過預期,收水之期比預期早,今年年底鐵定收水,市場已開始反映
3. 美國復甦緩慢,加息暫無期,市場口味急轉,撤出美股,重回新興市場

筆者認為 1 是無乜可能,因為美國經濟的確正在復甦,加不加息控制權在美國手上,未到真正健康復甦之時,只要延遲收水就可以了。如果美國經濟真差,其股市也不會破頂,升穿 07 年大牛市水平。

2 就較有可能,如果美國實際復甦力度真比市場預期快,那麼聯諸局收水的時間絕對有可能比預期早!市場早前普遍認為 2015 年才加息,但假設今年尾或明年初已開始加息呢?市場總有春江鴨大戶提早做嘢,美股可能提前大跌?如果答案是 2,我認為崩盤大跌得最勁的不是美國,而是新興市場,中港股市必定插到翻艇    >_<

3 呢?都有可能,近日港股成交明顯放量,可能有資金重新回到中港股市,畢竟中港股市估值便宜。但筆者認為只可能有部分資金回流,而不會一下子全部棄美投中,因為如果情況不是 1 的話,加息是遲早的事,而且不會拖很長時間,所以大戶如想作長線部署,必定不會訓身重倉中港股市。

我個人希望不是 1,更加不希望是 2。個人估估下認為,美股有可能只是升得太急而稍作調整,部分資金開始沽美股,轉入中港股市,但兩地股市不會一下子大逆轉。即下半年港股升幅有望加快,而美股減慢。但若想美股大插水,而港股反而急升,這種情況微乎其微。

最樂觀的情況是:歐美好 = 中港好;
較悲觀的情況是:歐美好 = 中港差;
最悲觀的情況是:歐美差 = 中港更差!

點解無 歐美差 = 中港好?無謂幻想啦,看大戶們的手影已清楚,確實有不少大戶轉投歐美市場,樓市更明顯,有實力的炒家一早已轉到美國或歐洲買樓,中港市場越來越不自由,經營環境只有越來越差。
-----------------------------------------------------------------

自己操作上繼續兩頭蛇,一方面審慎觀察美股大市,是否會出現大崩盤,有就當然散水啦。如果是有規律地向下調整,當然 keep 住半倉繼續炒股不炒市。另一方面,中港股市最近有資金流入,成交量一旦明顯增加,好少會在短期內再次散水,除非有黑天鵝事件出現 (如上面出現的是 1 或 2)。

在美股市場,我會選強者股票,即盈利增長強勁,技術走勢也配合上升的。在港股,我會選 turnaround 股,即早前有扎實底部區出現 (打底時間要夠長),而最近成交放量向上突破的。

235 則留言:

  1. 回覆
    1. 三哥得唔得呀??^^
      叫到人地亞伯咁>_<
      去到街市人地都係叫亞哥或靚仔咋>_<
      不過係人都係靚女食勿呀??^^

      刪除
    2. 老美今晚應又崩牙, 歐美差 而 中港好?
      明天應真可考驗下D近急升既殘股了>_<

      刪除
    3. Ivan 兄昨巳加沽美期又肥仔了^^

      刪除
    4. 此留言已被作者移除。

      刪除
    5. Capmo兄 : 我冇加期啊,只系加左一些-3X的Inverse ETF, 效果差好遠,目的只是作港股持貨的對沖,冇肉食的!

      刪除
    6. oh, 我仲以為你今晚肥仔咯^^

      ETF效果差好遠了>_<

      咁有冇美BB 咯^^

      刪除
    7. 今晚好全面了仲好勁添 >_<

      刪除
    8. 我目前的操作主要是設想短期美股將反覆調整,但不會崩盤,但同期港股可反覆向好或橫行,類似2012年9月至11月港美股市的走勢,所以是Long港股, Short美股!

      刪除
    9. 係 tsla 企番定升D添^^

      刪除
    10. 如明天港都冇勿事就真係堅了^^

      不過今晚老美現似過三佰款, 大件事了 >_<

      刪除
    11. IG 同 ADR 都係跌2百左右,未算好差,希望明曰的二三缐可以頂一頂

      刪除
    12. 一齊抹汗中^^
      好多謝 Trip^^

      刪除
    13. S&P500 今日終於大裂口跌破近期橫行區底部,進入一段較深調整浪已是高唱入雲了

      刪除
    14. Ivan 兄才仔有冇美期沽咯??^^

      刪除
    15. 我都是用才仔玩開細美期,但在操作概念上我是同股票倉分開的,各自獨立經營核算,期多數即晚或走短缐,所以其實我昨晚是short左几長,執到几皮野,lucky^^

      刪除
    16. 那是否 T 户口內要有美金才可做??

      刪除
    17. 如是,我 A 户口內巳有好多美金可即掉入做 ^^

      刪除
    18. 應該打個電話轉過去便可以了

      刪除
    19. 但不知現在轉唔轉到呢?

      刪除
    20. 今晚老美現過二佰款, 不過今天二三綫己很多現形軟哂,
      明天二三綫應更難捱 >_<

      好彩今日都洗左3件, 衹剩番3件頭看>_<

      刪除
    21. 現應唔得了, 明天先打去搞, Thanks^^

      刪除
    22. oh 1633 妖面被+24%全購了 >_<

      刪除
  2. 回應達人兄,我認為是2,我的網誌有寫

    回覆刪除
    回覆
    1. 看情況,睇美股走勢如何,如果美股崩盤港股不會好 ^^

      如果 2 對股市不利,樓市跟住也插水,咁就真係 good,等咗好耐 ^_^

      刪除
  3. lucky sold all stocks yesterday

    回覆刪除
  4. 達兄我估係四 只是升得多回調下 如果美股係牛三應該還未到令人瘋狂的時候 美國減少買債 並不是沽出債券(印少点錢 不是收回流動性 再加上日本仔都在不斷印)所以市場根本不會缺錢(未來一年或一年半)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係我講錯, 以為係厘個"一"

      最樂觀的情況是:歐美好 = 中港好;

      刪除
    2. 美股其實已牛三了一段時間,升得都幾高吓 ^^

      刪除
  5. 應該同三近点 只不過我認為美股回調後會再爆上(下半年環球經濟好轉)

    回覆刪除
    回覆
    1. 此留言已被作者移除。

      刪除
    2. 係我講錯, 以為係厘個"一"

      最樂觀的情況是:歐美好 = 中港好;

      刪除
  6. 現在港股只是追落後 並不是棄美投中(美股升得多 回調下都好正常)

    回覆刪除
  7. 美國係阿一 中國係阿二 大家都是地球村 (美國經濟好中國好 中國經濟好美國好 互相影響)

    回覆刪除
  8. 喔 我應為係歐美好=中港好

    回覆刪除
  9. 老美跌223點...

    我都希望歐美好, 中港好

    回覆刪除
  10. 我又做下大好友 我無買美股 不過美國股市升得多回下傘 為大家打打氣

    回覆刪除
  11. 在我而言 要平常心睇股市短期升跌 大環境係唔似爆煲(美國 中國)美國講買債可加可減 中國就快三中全會(十年規劃出台 市場目標更清晰 歐洲可能已見底 日本都已有好轉 咁股市爆煲機會好微

    回覆刪除
  12. 今晚美股倉全紅,但跌幅比我想像中細,回報只是 -1.3%,今晚有甚麼需要沽出,但應該不會全清倉

    回覆刪除
  13. 回覆
    1. 又買期....我認為真要暫時放棄玩期,期係比真正高手玩,我自問未夠資格入門 ^^'''

      其實期權係用黎對沖正股之用,不過高手就可以單炒期都發達,但一定要有一套買賣守則,而且對大市的觸覺好敏銳,紀律也好重要。係未有這些能力和條件之前,真不要想用期權一夜致富,財不入急門呀 ^^

      由正股開始玩起吧

      刪除
    2. 同意!
      正股都唔賺錢,即係基本功仲未合格!

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
    4. 美正股都好鬼大浪了^^

      刪除
  14. 大家早晨!
    美國30年國債孳息突然由3.625厘升至3.779厘,是2011年8月以來新高。
    大家要小心!

    回覆刪除
  15. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    又真係比預期少, 繼續銀到大哂^^

    回覆刪除
    回覆
    1. CAPMO兄仲有無712?? 呢2日佢好鬼弱

      刪除
    2. 前日番上去近走了,巳沒有了^^

      刪除
    3. CAPMO兄
      美股似乎要進一步調整,港股可以保到??

      刪除
    4. 我都得半倉,最近跑輸大市,唔敢太博

      刪除
    5. 此留言已被作者移除。

      刪除
    6. 各位巴打早!!
      又到星期5!

      刪除
    7. 各位早晨 ^^

      美股倉和港股倉暫無乜事,但港股倉由於無乜賺,仍跑輸美股回報好多 >_<

      刪除
    8. 係囉 今日反而D股仔無咩事

      刪除
    9. 有D殘股冇勿祝福的回番了,
      食藥仍出事>_<

      刪除
    10. 今日有D慢慢火煑蛙般>_<

      好在D貨仲幾硬>_<

      刪除
    11. 那要看你是否大好友了^^

      刪除
    12. 好彩尋日已走幾隻
      個倉仍有數綠
      8292,火箭gogogo

      刪除
    13. Capmo 大大快 D 做大好友推返高大市 ^^

      刪除
    14. 有Danny 兄係大好友^^

      刪除
    15. Edward 兄走左6x未?? ^^

      刪除
    16. 此留言已被作者移除。

      刪除
    17. 此留言已被作者移除。

      刪除
  16. 昨晚美股簡評,道指跌穿 50 天線,S&P500 跌到 50 天線附近,納指則最強,但納指之前升得最急,會否這輪追跌就不知道

    單以尋晚觀察,雖然跌幅頗全面,但未到洗盤式大跌地步,美股本來就波動,平常個股單日升跌 >10% 都經常有。好多強股仍然保持上升趨勢,暫時睇這一輪跌勢比 6 月時好,因 6 月時好多強股都跟跌 (結果是做出大量雙底或 Cup with handle 調整)。當然尋晚一日不成勢,會否再大跌無人知

    美股是中期較深度調整?還是正常的調整,則要看這兩天走勢,要看 S&P500 的 50天線支持力。如果進入較深度中期調整,要回到長期上升軌的話,跌幅都可以好深

    昨晚為多隻股票設自動槍,結果打了三隻,沽出 LITB、RALY、EVR。 RALY 和 LITB 剛中位,真係差不多我 set 個價就是全日最低位,頂!其實真不想沽出...>_<

    LITB 買點不正確,的確是高追了,買時已知道,所以注碼下得好少,但因買點過高,所以昨日被迫打,其實走勢上並未破壞,如果買點更加準一些,則昨晚可以不沽。當然如果大市繼續下插,就乜都死啦 ^^'''

    最終昨晚損失 1.6% 回報,可以接受 (但記住我只是半倉,如果是全倉....呵呵)

    回覆刪除
    回覆
    1. 上證指數又已失守之前的短線突破點,也一直未能重上 50 週線,走勢仍然熊 >_<

      刪除
    2. 回調多D先有位入, 10月先升OK AR~

      刪除
    3. 阿爺倒升了!港股真強!?

      刪除
    4. 港股上上落落真飄^^

      刪除
  17. 咁係增定係緩 ~___~ 要讀者自己估....



    海信電器上半年凈利增四成彩電業增速或放緩
    北京新浪網 (2013-08-16 02:11)
    分享| 分享至新浪微博 分享至facebook 分享至PLURK 分享至twitter [友善列印]

      王珍

      海信電器(600060.SH)昨晚公布了亮麗的半年報。2013年上半年,海信電器營業收入136.03億元,同比增長35.15%;凈利潤8.11億元,同比增長40.94%。

      今年上半年,受益於節能惠民政策的翹尾效應,海信電器內銷增幅明顯高於外銷,其國內營業收入99.71億元,同比增長42.85%;國外營業收入27.75億元,同比增長16.42%。

      海信今年在智能電視上繼續發力,4月發布VIDAA TV,7月啟動VIDAA TV在線升級。

      不過,隨著家電下鄉、節能補貼等國家扶持政策的陸續退出,彩電行業面臨著因市場透支可能導致的行業增速放緩等市場風險。中怡康預測,未來彩電市場可能會面臨規模增長乏力等競爭壓力。同時,由於行業可能的下行風險,會導致對大宗材料價格把控難度的加大。另外,隨著技術更新速度加快,也面臨著來自新的競爭者進入電視行業參与競爭的風險。

      海信表示,將持續加強技術創新和產品升級,推動智能電視產品簡單化,努力打造符合消費與技術發展趨勢的產品。

    詳全文 海信電器上半年凈利增四成彩電業增速或放緩-科技新聞-新浪新聞中心 http://news.sina.com.tw/article/20130816/10413750.html

    回覆刪除
  18. 動物都要冒?

    http://www.scmp.com/news/china/article/1296783/henan-zoo-puts-dog-cage-labels-it-african-lion

    http://youtu.be/eBrRDJc8VxA

    回覆刪除
    回覆
    1. 讓大家在股市抽離一下 :p

      刪除
    2. 我都有睇,仲同 D friend 講,用狼狗扮狼,用藏獒扮獅子.....指鹿為馬?

      我服了! >_<

      刪除
    3. 用老鼠扮蛇.... 蛇鼠一窩?其實是想教大家成語嗎? o_O

      刪除
    4. 個動物園係私人承包,我懷疑 D 動物暗中比人賣走了,搵 D 其他寵物黎假扮! ^^'''

      刪除
  19. 早晨各位 唔通國家隊出手?

    回覆刪除
  20. 頭先咩事上證突然升過百點???

    回覆刪除
  21. 各位早晨!
    今日港股算守得好好,多得阿爺,二三線這2天跌下來但總的走勢未走樣,似乎可以選擇性加注

    回覆刪除
    回覆
    1. 港股快速倒升成百點 ^^

      美股今晚應不會太差? ^^

      刪除
    2. 的確眼花撩亂,但似乎內房,內地金融及內地零售較值博

      刪除
    3. 似乎內房,內地金融券好^^

      刪除
    4. 頂,飛碟洗唔洗咁快升空,我設到 10 天線加碼的...嗚 >_<!

      刪除
    5. 早晨呀!多謝達人兄,1.97買,求先2.09沽

      刪除
    6. 原來係turnaround股黎,今日先留意到

      刪除
    7. 瑞奇兄: 268 唔洗咁快沽 wor,走勢和 2020 一模一樣的 ^^

      刪除
    8. 我見你說高高高時追入的,位無你咁靚,所以快食了!呢排好黑>_<

      刪除
    9. Stephen 兄: 268 copy 緊 2020 走勢,扎實打底過程,成交放量地突破 cup with handle,但未收夠貨呀 >_<

      等下次出現支持位才加了 >_<

      刪除
    10. 1隻飛碟既profit, 多過我成個portfolio其他股 *v*

      刪除
    11. eric 兄: 我今日其中一個倉都係靠佢絕地反擊,先唔洗負數 ja >_<

      今朝回調我仲諗快 D 跌到 10 天線再加碼,做咩鬼咁快爆上架 >_<

      刪除
    12. 一個早上來回三百幾點了!

      1988日日升!

      刪除
    13. 紋身大佬爆發力真內銀最強 ^^''

      刪除
    14. 原來西水都衝業績 !!! XD

      睇住268咁升, 覺得8008都可能差唔多了

      刪除
    15. 西水蝕呀,頂唔住比佢悶走咗,8008 最近成交好低迷,始終未有資金流入升幅有限 >_<

      刪除
    16. 我有紋身大佬同飛碟haha

      刪除
    17. 1052尋日出完, 唔知仲有冇得升 ><
      上得咁少又唔係好想放, 但佢成交又唔係多...

      1388都己經為業績起跑了

      刪除
    18. 瑞奇兄: I buy #268 @1.92,第一天突破時大陽燭升得太急唔敢買,等第二日回吐時先下一注,預了佢向 10天線調整,一路要觀察佢回調時成交量是否縮,以及能否守住 10天線,打算第二注在 10天線附近加

      我炒美股時都係咁炒,通常第一日突破成交放大量升幅太大,我不敢在當天買入。美股經常都 gap up + 大陽燭突破,突破後通常回調 3-4% 左右就是較好的買點 ^^

      刪除
    19. Edward 兄: 看來美股只是調整而不是崩盤,否則港股無可能獨自強

      小 K: 今日你肥仔,Capmo 大大係大鮑,你係細鮑 ^^

      阿白兄: 1388 平時成交好細,這類股就算出現形態突破,但較難炒,止蝕時也好難出貨,我奶過好多次嘢,我已甚少介入這類股 >_<

      刪除
    20. HAHA, 我偏向揀冷門野~

      刪除
    21. 此留言已被作者移除。

      刪除
    22. 受教了,謝達人兄!買美股好唔慣,睇唔到盤路,實時牌位都不是實時,延遲1-2分鐘>_<,要慢慢適應才能搵錢>_<

      刪除
    23. 美股我不理排價了,直接用市價入貨 ^^

      我都未習慣美股,所以每次只敢下小注出擊,遲 D 慣了有了信心後,可能每一注下大一點,然後減少交易次數,每一次交易要更加精選過才做 ^^

      刪除
    24. no follow la, bro here win more

      刪除
    25. stephen兄
      最近我表現好差 >_<

      刪除
  22. 我睇住上証負17跳三跳变正60幾

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日最高2198.85,不過唔係個個website幅圖都睇到!

      刪除
    2. 阿爺聽到我話佢熊,即刻威比我睇 ^^

      刪除
    3. http://money18.on.cc/finnews/news_breaking_content.html?type=1&cat=fov&aid=fov_20130816121125

      傳A股暴漲源於70億烏龍指!
      【12:11】2013年08月16日

      【on.cc專訊】據「21世紀網」消息,今天上午的A股暴漲,源於光大證券自營盤70億的烏龍指。

      「烏龍指」是指股票交易員、操盤手、股民等在交易的時候,不小心敲錯價格、數量、買賣方向等事件的統稱。

      「烏龍指」和「老鼠倉」都會引起股價的瞬間急劇波動,不同的是「烏龍指」是無意識的錯誤交易行為,而「老鼠倉」則是有意識的利益輸送行為。

      刪除
    4. 升咁少邊算擺烏龍....

      刪除
    5. 165 大跌, 剩机入d先

      刪除
    6. 碗麵又下午茶價了^^

      刪除
    7. 內銀內券內房跌返哂了>_<

      刪除
    8. 見7.7x即攞!驚天氣不似預期>_<

      刪除
    9. 由升60-90 pt 變回DD, 巳好硬了^^

      刪除
    10. 一陣真係升就真係漏料了^^

      刪除
    11. 好小氣!一講就加價>_<

      刪除
    12. 但呢個月好敏感!日本戰敗月,有手尾和下星期二派彩>_<

      刪除
    13. 都未到3:15 pm, 一陣醒你7.6X都未定??^^

      刪除
    14. 見你少提go go go,應該玩衍生野啦^^

      刪除
    15. 唔知買勿, 得幾隻.
      如一陣又真有力又抽番冇事收,
      如美今晚好DD,買張試試啦 ^^

      刪除
    16. 我有得叫 蝶蝶 go go go 了 ^^

      刪除
  23. 相信李克強的盤活存量 包括股市

    回覆刪除
  24. 我會偏向107多D

    多地傳擬加快基建投資 水泥公路股跑贏

    內地地方政府再次蠢蠢欲動大興土木,今日水泥、公路A、H股集體跑贏。

    《21世紀經濟報道》指,江蘇、安徽、重慶、四川、貴州、陝西等多個省市近期下發文件,要求加快「十二五」規劃鐵路、公路、機場的建設,做好與國家相關部門的銜接,並做好鐵路,城市基礎設施、棚戶區改造等項目儲備,以便促進投資的快速增長。

    鐵路方面,江蘇提出加快蘇北鐵路網、和沿海跨江鐵路建設;安徽擬加快推進5大項目前期工作;重慶冀本季解決多個鐵路項目。

    報道指,目前已批准興建軌道交通的城市有36個,到2020年,內地軌道交通里程將達6000公里,投資達4萬億元人民幣。

    回覆刪除
  25. 中國電力多賺1.6倍

    http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2013/0816/LTN20130816121_C.pdf

    回覆刪除
    回覆
    1. gogogo!但阿爺真係流料?烏龍盤?3% 升幅無晒!

      刪除
    2. 出一出業績整個靚既cup with handle XD

      刪除
    3. 小 K: 未突破 ja,又即軟 >_<

      刪除
    4. 阿爺跌倒....今日個市我比十個趣 >_<

      刪除
    5. 首關要破左3.3?
      岩岩好受制係前幾日個頂

      刪除
  26. 70億烏龍 我比70個趣 大家有得開心下 真係多謝佢那70億

    回覆刪除
  27. 証明左光大出現錯盤 >_<

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。