2013年8月5日星期一

這個城市開始生病了嗎?

近日好多戰友開始轉戰美股,而財經雜誌也大力推荐資金衝出亞洲。美股再破頂,【強】就不用多說,但要留意港股有機會下半年成功 turnaround,可能也有一段不錯升幅。看新一期 iMoney 陶冬的評論,說左右港股經濟有兩大要點:1. 美國退市;2. 中國影子銀行

這兩點正正是引發港股六月大跌的元兇,但最近聯儲局會議的結果,是美國未有咁快收水,但美國的經濟正在好轉中,又不收水經濟又好,怪難再比藉口美股破頂。我相信大前景是美國最終收水,但不會一刀過引頸一快,和之前歐債一樣,會有第一、二、三波....等衝擊。目前只出現了第一波,等市場消化過後,港股應會有小陽春,然後再殺出第二波。

而中國影子銀行幾時會爆就未知,但中國是一個政策市,Control 問題 (其實直接 D 踢爆是隱瞞問題 ^^''') 的功力,比一般自由市場好。我偏向相信又是會有幾波衝擊,第一波過後可能小陽春。

基於以上兩點都暫時被市場消化,港股下半年如果無催化劑令它大插,那麼為製造足夠的全年波幅,可能要再推高股市再突破今年高位?而且美股要是牛三的話,港股跟尾都應該執到些甜頭。

不過要留意港股已連升六週,今個星期是第七週,過往也甚少一 take 過由低位向上突破 50 週線而立即企穩的,隨時來一次向下調整也算正常。目前筆者只保持審慎樂觀,大約保持有 4 成現金在手。慢慢才加貨。

-------------------------------------------------------------------

講完股市按標題吹水,究竟這個城市發生緊咩事呢?一個尋常小學教師,在遊行中對警員不滿,從而爆粗大罵警察,我在此不想評論這位老師是對是錯,但這件小事卻引發近日在旺角二千幾人的罵戰,是否無聊?

不怕得罪講句,這位老師無論是對是錯,她也只是小市民一名,不代表全港教師,有必要勞師動眾引發多個團體高調罵戰?怎麼現時市民為表達不滿就一定要上街?我不反對重大節日上街遊行,但如果遊行變成每個月甚至每星期的例行公事,難度大家平日不用搵食的嗎?

當大家大嘆通脹猛於虎,一般小市民上不到車買樓的同時,我們其實有花幾多時間、幾多精神在 【搵食】之上?只一味熱忱於表達不滿,對社會不滿、不滿,最後還是不滿,這個社會當真沒有正能量?完全沒有正面的事情值得我們表揚?

香港這個美麗城市只 deserve 罵、罵、罵?我們上一代的勤奮精神去了那裡?

我們上一代態度可能是:樓太貴,我可買不起,但我會想辦法怎樣才能買得起
我們這一代或下一代的態度可能是:樓太貴,我一世都買不起,這是社會的錯,我要罵罵罵!

套用於股市,自己的一組合當中共有 6 隻股票,前兩隻升得不錯,帳面利潤有 2 成,後四隻都有不同程度的虧損,那麼你怎樣去做?你會花 8 成時間去研究頭 2 隻股票點解賺錢,研究出一套成功秘訣,等以後可以 copy 這套成功模式在其他買賣股票上?

還是你花 8 成時間,去研究後四隻股票的蝕錢,是因為社會不公、股市黑暗、公司做假數?然後再花時間罵罵罵?

207 則留言:

  1. 回覆
    1. 達人兄你好
      你對152 563 有何意見
      我已經有貨

      刪除
    2. 技術走勢 152 強過 563,563 應在築底中 ^^

      刪除
  2. 正常買6883好還是200好?

    回覆刪除
  3. 那只奶。。。。它奶奶的(*´>д<)

    回覆刪除
    回覆
    1. 買奶不如博 696,你會估到突然放寬一孩嗎? ^^

      刪除
  4. 達人兄~~ 旅行歸來, 又要努力了~~
    答下問題先:
    究竟這個城市發生緊咩事呢? This city is dying, you know.
    是否無聊? 係, 好很無聊
    怎麼現時市民為表達不滿就一定要上街? 都有人網上公審
    難度大家平日不用搵食的嗎? 窮人星期一至五搵食, 星期六日冇錢消費只好上街遊行當運動
    香港這個美麗城市只 deserve 罵、罵、罵?我們上一代的勤奮精神去了那裡? 這一代正在勤奮地罵、罵、罵

    我無聊完了~~:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 上街不是話上就上,好多是私人組織,組織一次遊行唔少嘢,唔等於平日搵食而星期日上街咁簡單,應該話組織上街就係佢地既 "搵食"

      刪除
  5. A股越升越有,美期又平隱,但指數像點了穴,二三缐反不錯,但前強股風電,環保,燃氣,火電等仍好弱,看來尋找turnaround股的方向是正確的

    回覆刪除
    回覆
    1. 趁個市仍強,今日減了一些貨,主要是一些與大市相關性較大股份

      刪除
    2. 我覺走勢或業務初步確認有: 538,1900,2020,1368,580
      潛力者有 : 330,2342,763,2038,1068,493

      各位大哥還有嗎?

      刪除
    3. 1900 和 味精麵我最有興趣 ^^

      其次重新睇返內房和孩子股 ^^

      刪除
    4. 今早沽左碗面,知衰,下午再買返啲,但細食左>_<

      刪除
  6. 1006多好長影線,
    成日以為準備開車,點知又....

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實已經開咗好耐車,佢係反覆上升格,基本上 6 月都無隨大市下跌過 ^^

      刪除
    2. 花姐開車前喜歡掂一掂條20天線?^^

      刪除
  7. 回覆
    1. 我都深信爸爸會來香港上市^^

      刪除
    2. Capmo 大大: 中芯好嘢嗎?

      瑞奇兄: 無錯,我發現自己一隻爸爸股都無,所以趕快買返一隻旁身 ^^

      刪除
    3. 981今早沽了!怎知下午又上過>_<

      刪除
    4. 瑞奇兄(推介): 無錯^^

      派彩想抽上??^^

      刪除
    5. 此留言已被作者移除。

      刪除
    6. 此留言已被作者移除。

      刪除
    7. 我無膽呀,所以手震跌左個芯出來>_<

      刪除
  8. http://thehousenews.com/society/%E8%87%B4%E9%A6%99%E6%B8%AF%E8%AD%A6%E5%8B%99%E8%99%95%E8%99%95%E9%95%B7%E5%85%AC%E9%96%8B%E4%BF%A1/#.Uf-D0qNuvJs

    警隊三十年尊嚴專業,這一兩年變維穩機器,已逐漸失去。
    689上台,愛字幫抬頭,暴力,批鬥,無誠信無公義,當市民弱智。。。看著香港沉淪。。。如何是好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得唔可以怪警隊,我認為有些警員甚至係做緊d自己唔想做的事,不過為左份工,無法,要怪就怪中共的維穩政策。香港不會就此沈淪,近年看到越來越多人肯發聲,好多都係年青人,佢地係我地未來的希望。

      刪除
    2. 警隊是必須要維隱,那怕是淪為工具,這是警察必須的工作。否則似埃及咁,軍警一齊參與暴動,咁一般小市民還可以依賴誰來維持治安? ^^

      刪除
  9. 今日最有氣係342, 其他大的都斷氣多 >_<
    603達人Sir 一D 唔洗揼咯^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 603 都微升,不過換馬至 696 更好 (暫時),呵呵 ^^

      刪除
  10. 獅子銀行開數後,係英國跌近6%!

    唔怪得今日指數冇跟阿爺!始乎恆指真係冇連升七星期???

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽日恒指大檸樂? -_-'''

      刪除
    2. 206好啦, 現獅子3-4%好啦,唔好開大檸樂啦 ^^

      老美一於話知你^^

      刪除
  11. 回應達人兄的題目,不討論老師對錯,只討論社會現象。現在社會矛盾,源於香港以房地產主導的經濟發展模式已行到盡頭,老師講粗口事件只是導火線,就算沒有這件事,同樣會有其他事觸發類似的對立事件。香港是中國的縮影,因為香港已全面被赤化,警隊變維穩機器,香港的社會矛盾某程度在反映大陸的情況。在香港還好,你仲可以小人,在大陸你小人,隨時被人軟禁或勞改。我們應該慶幸還可以小人,證明香港還有一點自由。達人兄上晒岸可能唔係太了解平民的想法,公平點說,小人不代表背後沒有勤奮,我都會上街小政府、小中共,我相信很多人都有付出很大努力在這個社會求存,不過被人逼到埋牆角,咆哮一下都可以理解,正如中國國歌的歌詞一樣。我認為中共的家長式管治絕對不適合香港,香港太開放,實在太知道依個世界發生緊咩事,中共過份維穩和赤化香港,遲早要付出沈重代價。我以往會選擇以較溫和的方式表達訴求,漸漸發覺這想法太天真,因為咁樣會慢慢被奴化,被消磨你的意志,最終被和諧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 奴化這個 terms 我覺得就太嚴重了,就算現時在大陸,開聲罵政府也不代表會被人軟禁,如果純是表達對社會不公平的不滿,在中國還是可以被接受,例子是最近大型遊行反對核設施,遊行的人也沒有甚麼事 (暫時?^^'') 國內如果你是攪維權才會出事。

      看見美國這樣霸道而各國不敢出聲,出來申張正義的人卻被政治迫害,我的心也淡了,根本上無一個國家政府是公義,"不公義" 非中共專利,如果說奴化,那麼美國也一樣當人奴隸,大佬,我的電話、上網任何資訊隨時比佢監控,我同古代奴隸有咩分別? ^^'''

      刪除
    2. 人才人流往那兒流,就証明那裏是美好的國度!

      刪除
    3. 近年好多外國人流入中國,好多外國公司都選最 top 的員工派往中國,唔係話中國比外國好,人才追隨大錢而流動 ^^''

      刪除
    4. 市場已反映一切,唔多爭論,我近一年已少在網誌談政治野,我的投資已是實際行動

      刪除
    5. http://internet-clippings.blogspot.hk/2010/01/blog-post_26.html
      陳雲2010舊文:如何毀滅一隊警察

      刪除
  12. 美市的中太能爆得仲勁過香港

    回覆刪除
    回覆
    1. .....太肉痛,再次為未到止蝕就提早沽出股票而付出代價,始終自己過份驚,沽出 TSL 和 TAN,賺少好多! >_<

      刪除
    2. CSTE gogogo,美股倉回報暫時再創新高 ^^

      刪除
    3. Capmo 大大: 我唔沽 TSL 和 TAN 就真肥 >_<

      刪除
    4. CSTE gogogo^^

      似乎 JAZZ 勁過 VRX添 >_<

      刪除
    5. 請問TBIX個圖得唔得呀?

      刪除
    6. 達人Sir, 如果睇太能turnaround, 應要楂緊tan, 我分散d,持PBW

      刪除
    7. Capmo 大大 CSTE 睇幾多? ^.^

      刪除
    8. 此留言已被作者移除。

      刪除
    9. 瑞奇兄: TBIX?查唔到這隻股 ^^''

      Ivan 兄: 就是自己主動去懷疑太陽能板塊的 turnaround,我知錯了,好彩以重大股法則,我是不沽 JKS 的 ^^

      刪除
    10. 擔心美市未來几日調整,沽晒d指數相關ETF了

      刪除
    11. Capmo 大大: CSTE 今破頂,但咁快又超買,暫都睇定 ^^

      刪除
    12. 此留言已被作者移除。

      刪除
    13. 其實Tesla也不錯呢,概念十足,佢同1211我都楂左d

      刪除
    14. 此留言已被作者移除。

      刪除
    15. 此留言已被作者移除。

      刪除
    16. 瑞奇兄: TIBX 係 turnaround,但突破時成交不夠放量呢

      Ivan 兄: TSLA 我看其週線圖真不敢買了,雖然強者越強,但咁樣火箭升空法....>_<

      刪除
    17. JKS 2次入唔到>_< 唔係跟到更啦^^
      今日 CSIQ同佢最勁, 升得多回得少冇位入 >_<

      刪除
    18. FB 真係差唔多日日升... >_<

      刪除
    19. CSIQ 週線 RSI(14) 升到 90....真強爆,簡單無回頭 >_<

      刪除
  13. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    981 go go go^^

    回覆刪除
  14. 回覆
    1. 732就派彩, 可以一看^^

      刪除
    2. 市況真不同了,今日跌四百點好似無乜嘢,上幾星期跌 40 點個倉就全紅重傷 >_<

      刪除
    3. 我都係, 仲有981 +3%^^

      刪除
    4. 市底唔錯,好多都係小跌

      刪除
    5. 不過期指就倒水咁,4舊幾了>_<

      刪除
    6. 收市前再抽一下到0.64-0.65, 明早見0.7^^(我發夢話^^)

      刪除
    7. 豬潤有收集形態,不錯的 ^^

      刪除
    8. 豬肉麵係藍兵哥推介俾靚靚咯,
      欲知真系好唔好, 要去問豬肉佬^^

      刪除
    9. 欲知豬潤好唔好, 快去問問豬肉佬,又幾順口噃^^

      刪除
  15. 38! 已經二千幾萬成交!
    822! @_@

    回覆刪除
  16. 尋晚美股買入綠山咖啡 (個名我自己照字譯) ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 尋日出現口樞買點,今個星期出 result,希望抄 Starbucks 功課 ^^

      刪除
    2. 我7.6x入左太少,睡前set左2個7.8x盤,瞓醒才知一D都加唔到 >_<

      刪除
    3. 美股我用市價單即掃,費事掛盤心掛掛,但才仔無市價單呢 ^^''

      刪除
    4. 各位早晨!

      今朝再加了些熊仔作對沖用,博個市起碼回到21500
      昨晚美股都減了一半貨,似會進一步調整

      刪除
    5. 冇詳睇到盤係咁咯, 我昨想36.8很D cste, 打低1毛都唔中,
      可能個價好濶, 冇辦法>_<

      刪除
    6. 各大大早晨!
      我用才仔,無市價單唔多方便

      刪除
  17. 寻找类似2678走勢或業務已改善的股。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 達人兄
      238長興都好靚仔

      刪除
    2. 还再找。。。先从制造业的残股中发掘

      刪除
    3. 風電,燃氣板塊近來升時無力,市跌又喪失了抗跌力,看來可以暫時不用看了

      刪除
    4. 700 我之前都算高位追,短時間居然有3成多利潤,可見近期科網几瘋狂

      刪除
    5. 2383 Tom仔長線走勢好靚仔, 又有科網概念,可予留意

      刪除
    6. 阿伯又成逆市奇芭,讚!

      刪除
  18. 原來我買左22隻股票
    持倉120%

    回覆刪除
    回覆
    1. 120% ?? 博到咁盡??個市仲上落緊噃^^

      刪除
    2. 120%??動用媽展? (不是孖展,是問阿媽借錢 ^^)

      刪除
  19. 我用才仔, 亂估>_<
    我講咖啡係入76.4, set 78.8加唔到>_<

    達人個 blog 今日有D問題覆唔到>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. Blog 成日都有問題,有時我的回覆都不見了,要打過 >_<

      刪除
  20. 回覆
    1. 此留言已被作者移除。

      刪除
    2. F 奶係咪關新西蘭事?其實 1112 一直都係用新西蘭奶源不是嗎?點解之前又話唔關佢事 :O

      刪除
  21. 早各位 早達兄 921業績好 近期内地高温 對雪柜 冷氣有刺激

    回覆刪除
  22. 732 痴左
    但我己在低位止蝕了一半>_<

    回覆刪除
  23. You guys know interactive brokers is really cheap? It's worth the trouble to open account.

    回覆刪除
    回覆
    1. 知佢平, 但要匯銀.
      最大問題係D銀唔可以同時買番港股>_<

      刪除
    2. Yes. have to separate US stocks account >.< but US$1 commisson per 100 shares is very attractive. especially for large stocks.

      刪除
    3. https://www.interactivebrokers.com.hk/cn/index.php?f=2356

      刪除
    4. you can refer to 草根ching's blog.

      刪除
    5. 我用海通都要匯銀的,同一筆錢不能同時買港股或美股,買美股要先把一筆 HKD 轉成 USD 才買到

      刪除
    6. 才仔可以入多D,隨時買勿都得,買左才轉銀,係驚一樣野^^

      刪除
    7. Capmo兄,點解用才仔有野驚?

      刪除
    8. 此留言已被作者移除。

      刪除
    9. 係驚冇銀行咁穩陣>_<

      刪除
  24. 1282又行

    部份二三四線今日好靚仔!市況好好多!?

    回覆刪除
  25. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。