2013年8月20日星期二

美股倉被迫清倉

昨晚見美股有輕微反彈,自己倉位的股票都有反彈,SSYS 再破頂,再配合昨天標題是看好科網類,於是手多多又買了正在反彈的 LITB,並立即設定止蝕,如果即日倒跌自動盤沽出。

最 衰係尋晚收市仍微升 >1%,唔中止蝕盤,收市後一出業績即急插近 4 成 (場外交易)。買時由於美股大市仍是 market in correction,所以真不敢下重注,只敢下好少注碼,但由於今晚裂口低開已近 4 成,實在太傷,單隻已拖累組合回報跌 1.3%,本來一直守得好穩陣的回報,比尋晩衰手多累事,一下子跌到整體回報的止賺位,被迫全部清倉,沽出剩下的 SSYS、KORS、ACT、UA、VRX,鎖定利潤。

今次一早已預演如果美股崩盤式急插會怎樣,亦已按部就班地減持股票,以及預設回報底線鎖定利潤。由於上個月才開始玩美股,7 月回報是 +5%,回報底線我設了 3%,若果回報一旦跌到 3% 則全面清倉,以鎖定這 3% 利潤。

今 晚就一下子到步了,其實 UA、KORS、SSYS、VRX 走勢完全無問題,ACT 就有點回軟,我已減持過一次,預備今晚再跌就沽,但前四隻我真不打算未到價就沽。但無奈手多多累事,其實這一次美股跌市我已做好準備,在 Maret in Correction 時一直能夠忍手不換馬,不買股。忍到尋晚終於手多衰咗。

不過早早已在筆記上寫低:上得山多終遇虎,遲早到我買中急插股, 夠晒壓韻!^_^  主要係自己觀察到美股其實好波動,尤其是業績期,好多股票動不動就大幅 Gap Up 或 Gap Down,所以就寫低警剔自己,未買中急插股只是暫時好彩,終有一日會買中。所以不能一下子去得太盡,維持住小注試水,買對了加小注,倉位盡量保持大量現 金,以降低風險。

今晚清了美股倉可以有一覺好訓,明天再檢討買賣,以及留意美股大市有無 follow through day 出現,有就再出動入市。

P.S. 但迫住沽出 KORS、VRX、UA 真有點心痛呀......佢地仍然是多麼的可愛 >_<

---------------------------------------------------------

至於亞洲今日走資,是否真的金融風暴前夕則未知,但也按策略開始減持香港股票。筆者一早已講過,自己經歷過這三年,基本上不會對中港股市有太大寄望,甚麼牛三牛四,等港股成功突破一浪頂低於一浪頂再算吧,但暫時仍未......

所 以港股要炒都只是炒波幅,炒上落市。至於上幾多落幾多無人知,我當初預計今次彈到下降軌會有阻力要回,但目前睇仍未彈到下降軌已開始回,大市比我想像中較 弱。但現階段又不必睇得太淡,應該話目前係未有一個清晰的格局出現,恒指過去八週中升了七週 (不計本週,因為本週未完),所以就算跌返一兩週都可算正常調整。

目前是見步行步,到價必打,沽一隻少一隻,不頻繁 換馬。我好 buy 網友草根兄一句,就係大跌市唔好理乜嘢基本因素,總之一概係陪跌,無論點都要保本為上。我今晚睇返 LITB 的數字,無論點我都找唔到原因佢會 gap down 近 4 成......anyway,市場比我聰明,總之市場永遠是對的 ^^''''

161 則留言:

  1. 清倉後 D 股仲升得幾靚 tim,賣仔莫摸頭,嗚! >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖冇我沽空那課咁金,不過都夠深刻了 >_<

      我都清埋 GMCR 冇美了>_<

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
    3. 應該避開業績股,好似 CSTE 半新時都升得好靚 ^^''

      刪除
  2. 上得山多終遇虎,遲早到我買中急插股= = why me!!!WHY

    回覆刪除
  3. NO 3!!

    逹人兄, 首戰美股第一回合埋單有3%都唔錯啦 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Siu 兄: 高峰係 5.70% 回報,只不過係上星期三既事 T__T

      刪除
  4. 達人兄 425同869走勢可唔可以給小小意見?謝謝^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 425 中間個 deep V 唔似 Cup with Handle,唔知係咪做緊雙頂?
      869 強到爆啦

      刪除
  5. anyway,市場比我聰明,總之市場永遠是對的 x 2

    回覆刪除
    回覆
    1. anyway,市場比我聰明,總之市場永遠是對的 x 3

      仲要服輸唔好硬頸 >_<

      刪除
    2. 服輸了,但美股真係調整得幾有規律,唔知係咪我 watch list 得 D 納指股多,真唔多覺大跌 (除了 LITB >_<),好多仍然在創新高,我的 KORS、UA....痛痛 >_<

      未似崩盤 wor 又 ^.^

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
    4. 此留言已被作者移除。

      刪除
    5. 美股又回軟,再慢慢觀察,未似調整完,不過又唔似崩盤,因為好多靚股都破頂,set 好破頂買入的 LL、GMCR,昨天都破了。不過大市未見好轉,忍手忍手忍手!!>_<!!

      刪除
  6. Now i 服輸了, i cut my finger , dun buyany stock

    回覆刪除
  7. 股指期貨係咁估,遲早輸到甩埋條褲= = 我的寫照

    回覆刪除
    回覆
    1. 冷靜一點,暫時離場,看清大局才入市吧,如果不怕悶,索性看週線圖不要看日線圖 ^^

      刪除
  8. 回覆
    1. 有 ^^

      但也考慮緊再跌減一半先,因為這隻股突破後其實未有啓動重大股法則,動力無 2020 咁強。即突破後三四週內未能再升 20%

      刪除
  9. 港股又 down down down,目前港股倉持股有:

    566 (昨天減持了一半,因為最重倉)
    8008、1006、2020、371、1368、268

    撤退由蝕錢的股票開始沽,所以沽掉 3311 (買兩次都奶野)、712 (平手離場,曾經有約 10% 利潤)、420、3900,以及沽出業績後不升反跌又無力再破高位的 2282

    至於留下一半 566,留下 2020 和 268 是因為重大股法則,1006 反覆格局未變暫時持有,8008、1368 走勢暫時未變樣等等

    但當懷疑大市是行單邊大跌時,也會清倉了 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我星期一清左20%,今日清多20%,
      YTD -1% >_<
      今年真係難玩

      刪除
    2. 268,1368真係好硬,無人想走貨?

      刪除
    3. Kelvin 兄: 今年重點係要學 Capmo 大大,預設了升到 1X% 利潤有時就要先袋,或袋一半,快上快落可能仲好搵食,今年絕對不利長線死牛 >_<

      大家快拜 Capmo 大大為師 ^_^

      刪除
    4. 但今日雖然大跌. 不過成交好少

      刪除
    5. 達人兄
      係,要跟CAPMO大大學野

      刪除
    6. 達人兄
      你隻美股一日跌左40%?? 係正股來的??

      刪除
    7. Perry,暫時睇唔到全局,有時成交細的陰跌,陰陰下都可以跌好深,下跌只需地心吸力 ^^'''

      我等調整完再考慮追股,一係就佢升穿近期高位,順手升破埋下降軌,咁就大大加倉,一係佢跌到扒街,反手吸平貨 ^^

      刪除
    8. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄, 瑞奇,Ivan, Edward, 小K兄及
      各大大早晨! ^-^

      講笑咩, 我昨夜才撞板,拜我為師,撞板呀??^^

      今早好彩冇勿事了^^

      刪除
    9. Kelivn 兄: 正股來的 ^^'''

      美股就是如此波動,正股有時波幅勁過洐生工具,因為美股興公佈四季業績,所以業績期此起頗落,業績期前後股價大上大落 >_<

      刪除
    10. 此留言已被作者移除。

      刪除
    11. 各位大大早晨!capmo師父早晨!^^

      刪除
    12. 此留言已被作者移除。

      刪除
    13. 是日最硬最好的:

      1297,2020,268,877,3777,543,1900,536 ^^

      刪除
    14. Capmo大大早晨!各大大早晨!
      得4隻持股

      刪除
    15. 有5隻下星期二派彩,玩多幾日^^

      刪除
    16. 至近21600, 好股唔走住了>_<

      刪除
  10. 回覆
    1. 仲買牛?......why why tell me why....

      刪除
    2. 有牛過夜咁博?咁硬頸>_<
      但今早一開唔升都要即走了>_<

      刪除
    3. 大市未嚴重超賣之前,買牛等同買大細 ^^

      刪除
    4. 我懷疑呢一浪反彈完結,咁就大檸樂

      刪除
    5. 我都懷疑,但未能證實,所以才減持 ^^

      因為恒指今年是一頂低於一頂,格局未變過

      刪除
    6. 一向升市慢, 跌市快, 所以我從來唔買牛, 牛唔值搏呀
      不過尋日買果隻熊仔今朝早左放, 心痛呀...T___T
      點解我唔貪心d ?

      刪除
    7. 無得估架,或者你唔放,佢今日就夾爆你 ^^

      刪除
  11. 早晨各位 早達兄 大市狠跌 市傳又一次亞洲金融風暴將近 現在要有轉機只有兩個可能 一就係美國推遲退市 另一可能你内地經濟見底回升就減殺傷力 希望只是風波不是風暴

    回覆刪除
    回覆
    1. 內地經濟無可能見底回升,有的只是設下底線不要再落,基本無可能年增長再重上 8%-9% 以上,有你就驚 >_<

      刪除
    2. 小蝶真係跟足1柱, 睇住1柱就行了^^

      刪除
    3. 1柱真係要放入watchlist
      睇下位先

      刪除
    4. 1 柱現在才放 watch list,太遲咯 ^^''

      刪除
  12. 寻找逆市股。。。1083,2020,268。。。还有吗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 1368 暫時未跌,但不升 ^^

      不過今日唔跌唔代表聽日唔跌 >_<

      刪除
    2. 是日最硬最好的:

      1297,2020,268,877,3777,543,1900,536 ^^

      刪除
    3. 1柱真係要放入watchlist
      睇下位先

      刪除
    4. 1368已清。。。。现在怕2020跟上它的后步,可能也要鎖定利潤

      刪除
    5. 好在昨早打左飛機, 穿下了^^

      刪除
    6. 此留言已被作者移除。

      刪除
    7. 我特登寫1柱唔寫一柱了^^

      刪除
    8. tks perry 兄

      我都清剩 8008

      刪除
    9. campo 大大師父,

      我係估佢囉,不過頭先search時,自己眼盲,睇唔到 >_<

      刪除
    10. 講笑咋, 祝你夜夜 1297 ^^

      刪除
    11. capmo大大,

      你玩我呀,夜夜一柱,想我死咩 >_<

      刪除
  13. 上次商務部到訪美國 提議美國退市要顧及新興市場衝擊(暗示退市時候未到) 所以我估美國都幾大機會把退市推後 如果係可能又會有美國官員出來講下野調整下市場預期

    回覆刪除
    回覆
    1. 商務部到訪美國,但美國點解要聽商務部話呢? ^^'''

      刪除
    2. 其實現如真係走資新市場瓜, 邊個最開心??
      佢要同望你地衰,佢又可以買平實物了^^

      刪除
    3. 呢個似唔似係"Market Noise", 決定可從價行先。睇價做人。

      刪除
  14. 回覆
    1. 厘個世界冇辦法就雙贏,
      有辦法就自己贏唔俾你追^^

      刪除
  15. 如果時機未到 外圍唔好美債誰買?美股大跌對美國都冇好處 所以最少要阿二經濟反彈才可退

    回覆刪除
    回覆
    1. 厘排係中日賣緊美債, 如D銀入番美國,外面瓜, 驚冇人要美債??

      刪除
    2. Martin 兄: 走資的話,必定美國加息前夕啦,樓仲點會升? ^^'''

      刪除
  16. 各位早安!

    美股昨彈但港股唔跟,現在真是港股追新興市場落后了

    二三線股今天反應不算差,可能昨跌多了,我現時也不急於大幅減持,只是把信心較弱及走勢走樣的股清了,同時買點熊仔作對沖

    美股昨博反彈有點甜頭,但預期續跌,將再吼位造淡,也可作對沖港股^^

    回覆刪除
  17. 回覆
    1. 剛出去做完 GYM,想練到張家輝身型 ^^

      返黎小碟又高飛 ^^

      刪除
    2. 我尋晚都做左
      達人SIR係股壇張家輝XD

      刪除
    3. Capmo 大大才是股壇張家輝,我最多彭于晏,尋晚已斷頸 >_<

      刪除
    4. Capmo 大大你係師傅,要幫我報仇 >_<

      刪除
    5. 大市上番D了^^
      go go go^^

      刪除
  18. 上次亞洲金融風暴(背景係美國經濟好好) 今次唔同

    回覆刪除
    回覆
    1. 經濟好唔好係相對的,不能以絕對數值來睇,你以為美國緩慢增長不夠好,認為中國增長 >7% 係好,但市場唔係咁認為,佢地可能睇到,美國係一路上緊,需要慢,但係向上緊。中國係向落緊,雖然增速仍是全球之冠,但向落緊

      你睇股市就知,一個南一個北 >_<

      刪除
  19. 今日 D 網股又強爆,小碟、一柱、捍戰、浪潮全升。阿伯也不跌

    回覆刪除
  20. 美國現在失業率高企 債台高築 不可能外圍唔好 美國獨好 我只希望大家好

    回覆刪除
    回覆
    1. ---不可能外圍唔好 美國獨好--- 但事實係中港股市唔好,美國獨好 ^^'''

      刪除
    2. 炒股係炒將來, 美國失業率慢慢向好, 中國經濟增速減漫, 失業率會增加, 所以市場永遠是對的

      刪除
    3. 美國唔好,世界唔好!(拖累全球!)
      世界唔好,美國獨好!(避險!)

      刪除
    4. 公我贏,字你輸!玩晒!

      刪除
    5. 如果Danny個理論是對的, 上證應該是10,000點, 道指應該是5,000點.. 哈哈哈

      刪除
  21. 大陸都唔係好差啫,高盛都整返單烏龍盤^^

    回覆刪除
  22. 有無大大打開機的,知唔知 Splinter Cell Blacklist 有貨返到未?

    回覆刪除
  23. 今日d二三線表現唔錯,殘股的回調仍有秩序,上升趨勢仍未走樣,希望中資股能相對跑嬴恆指及美股,所以未有大舉撤退, 只用熊仔及美股淡倉作對沖工具

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。