2014年7月10日星期四

澳門黑幕

下午可能好忙,今日趁早出篇文。港股昨日一個下跌裂口 + 陰燭大插,恒指跌近 400 點。筆者綜合網友指出的大市反轉指標如下:

1. 各方人士、財演一致唱好股市
2. 恒指圖表上出現大成交突破前高位
3. 內房、內保突然升得好靚仔
4. 底殘週期股也開始起動

當這些指標出現時,大市離頂不遠,係時候做出一個短線回調,回調有幾深無人知,所以做淡也難做好也難。這半年港股根本就是上落市,沒有明顯大趨勢,上落市格局就是多出現假突破,恒指真是一突破唔洗幾耐就大跌。而上方第 3 點更是明燈,以前我睇國內股市和港股,都以內房、內保作指標,近年卻變了反向指標 >_<

現時真係唔識睇大市,下半年唔知有無一個明顯趨勢,或者只是波幅好窄的悶局。但自己就覺得等出台的壞消息一羅羅,可以話有好多炸彈唔知幾時爆:佔中和政治危機、樓市週期、美國加息、限制自由行......但換個樂觀角度去睇,會唔會大家都期待會發生的危機,就沒有機會發生?最終佔中唔成、樓市照升、美國長期低息、自由行減少但對經濟影響不大?2017 年前順利傾掂數,普選成功!天下太平,大家 Happy?

哈哈,真係發夢就有得發!

自澳門特首安安爆出那單離補方案,引起市民廣大迴響後,澳門也開始有政治危機,好似一浪接一浪。近日又爆出澳門政府之前批地,可能有黑幕,前任特首可能都要被拉返出黎調查云云。

講真,筆者一直聽香港市民點樣不滿香港政府,但筆者就一直認為澳門政府只有更差,只有更多黑幕,官商勾結絕對比香港更加嚴重好多倍!只不過之前賭業大過天,人人賺到盤滿砵滿,誰有心機理會甚麼黑幕?但隨着賭業有可能見頂,中央決心打貪,通脹升溫,貧富懸殊,市民開始對政府不滿,種種黑幕就開始浮面。

引用力報的文章:
https://docs.google.com/document/d/1H0fbzawpZp17lZkaM3vUqNBIfTF9ThE6B1_uR_Pro4A/mobilebasic?pli=1&from=timeline&isappinstalled=0

2013 年政府公佈人均年收入是 53 萬澳門幣,如果除除十二個月,即係人均應該月薪 MOP44,000?但人民收入中位數只得 MOP15,000。澳門的貧富懸殊是非常嚴重!政策向賭業、做自由行生意的嚴重傾斜,其實其他行業的中小企業,是十分難以生存的。

澳門可能比香港更快變天, 大家穿定救生衣,有備無患 ^_^

200 則留言:

  1. 大家早晨!
    睇左2晚波,好攰! 支持阿記奪得大力神杯!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都支持阿記,報 90 年之恨 ^^

      刪除
    2. IVAN兄
      大市係唔係已經突破失敗啦?? >_<

      刪除
    3. Awww... Kelvin,你霸了 Cash 的頭香位,我就不敢了,一陣他說甚麼燒埋你本簿.... @_@ (我亂來的,看不到他們之後 deleted 了的留言 :p)

      刪除
    4. 我不敢說甚麼粉色人生,capmo 大哥講明是不雅 :p

      刪除
    5. 不敢好D^^

      厘D粗重功夫等我同 Cash 兄做啦^^

      刪除
    6. 阿記......我諗到阿仙奴....︰P

      刪除
  2. capmo 大哥去了飲茶唔叫我? @_@

    回覆刪除
    回覆
    1. 係晤知有新文 ^^

      今日未揾夠茶錢冇茶飲, 下午出到一陣先去下午茶^^

      刪除
    2. 我晤知有新文 ^^

      無得上頭香 ^^

      刪除
    3. Capmo 大大留返今晚食鮑魚宴

      刪除
    4. 今日我北風都無得食,沽咩升咩,留咩跌咩 >_<

      刪除
    5. 達人兄....700有得跌呀....^^

      刪除
    6. 我今早隻 put 有15% 唔食現冇凸 !!>_<

      刪除
    7. 今日想PUT992, 但無大郁無買到...

      刪除
    8. 就係冇放,現又歸位>_<

      刪除
    9. 此留言已被作者移除。

      刪除
    10. 我知,但即日放即日買返,我覺得好難,上午唔知下午個勢,如果朝早放咗,下午正股大跌 4% 咁咪揼 spring ^^

      刪除
    11. 2%巳都冇得追,4% 升 50%都似^^

      刪除
    12. 所以我咪冇飲住博50% >_<

      刪除
  3. 黃國英有炒美股, 因為佢, 我先接觸美股&識得上IB開戶

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 漏左氣....>_<唔俾人講, 真小氣^^

      刪除
    2. 冇呀, 你走幾轉, 我都冇卸過膊咯.>_<

      叫你補番佢先^^ 厘隻係冇得追D同又咁貴, 唔做速遞了^^

      刪除
    3. 我都無走呀, 托左4罐^^一直擺係雪櫃度....

      刪除
    4. CAPMO大大話1.1X先好入...

      刪除
    5. 此留言已被作者移除。

      刪除
    6. 現好過以前D了^^ 不過都係斜氣^^

      刪除
    7. 不過個市似低收, 敢收否??^^

      刪除
    8. Kelvin兄:
      初步似係突破失敗,但近半年恆指技術分析失效,走勢陷阱處處,假突破后也不-定意味會掉頭大跌,而且近期很多二三線股走勢其實甚佳,個市似不太差。

      刪除
    9. 此留言已被作者移除。

      刪除
    10. 此留言已被作者移除。

      刪除
    11. 我冇追不 過沽多張 >_<

      刪除
    12. 今晚到我食美股 put 吧, 第一次 put 美股 option >_<

      刪除
    13. 【歐股腳軟】葡萄牙最大銀行或違約 港股亱期急跌200跌低水208點
      2014-07-10 18:41
      財華社新聞中心
      英國和意大利經濟數據疲弱,加上擔心葡萄牙最大上市銀行Banco Espirito Santo SA無力還債出現債務違約問題,歐洲三大股市跌約1%,港股期指在夜市急跌近200點,最新報23031點,低水208點,成交1,300幾張合約。

      歐洲三大股市,其中英國富時100指數報6667點,跌50點或0.75%。法國CAC指數報4301點,跌58點或1.34%。德國DAX指數,現報9670點,跌137點。


      金價則造好,每盎司報1342.57美元,升14美元,1.1%

      刪除
    14. 此留言已被作者移除。

      刪除
    15. 如氣同煙一樣,都晤跟市的.跌市才升都未定^^

      我又食多左支^^

      刪除
    16. 煙我得一口咋,分唔到幾次食
      大大都是食隔夜煙是吧?^^

      刪除
    17. 大大今晚是put dow/s&p?

      刪除
    18. 此留言已被作者移除。

      刪除
    19. 此留言已被作者移除。

      刪除
    20. 此留言已被作者移除。

      刪除
    21. 巳再食件美女, 平哂美期了.

      想留番件沽港過夜等明早開^^

      刪除
    22. 是因為裂口低開而止賺離場?

      刪除
    23. 係每件美女收左13x pts, 驁美女好腰力跌得1舊, 就得番半 ^^

      刪除
    24. 此留言已被作者移除。

      刪除
    25. 美女真係抽番近50點了 ^^

      刪除
    26. 抽番80黠了, 衹跌1舊了, 再抽多D再拍過^^

      刪除
    27. 此留言已被作者移除。

      刪除
    28. 一切暫依劇本進行中, 如能定住如現在美期跌100-120 pts,
      明早應裂口開低200-250 pts, 殺229否呢??我仲有張未食咯 >_<

      要收跟市貨明天請早 ^^

      刪除
    29. 此留言已被作者移除。

      刪除
    30. 此留言已被作者移除。

      刪除
    31. 個礶冇事啦, 唔跟市咯^^

      刪除
    32. 早晨, 個市都好似無事咁...@@

      刪除
    33. 好在今早先set 定, AO走收少左^^
      暫看定D先^^

      刪除
    34. 又食左支倉煙, 剩番得1支了, 快冇得食了 >_<

      刪除
    35. 我今早又去一轉大連, 未返來^^

      刪除
    36. 此留言已被作者移除。

      刪除
    37. 去完大連返來.....驚驚地

      刪除
    38. 真到埋23255, 好彩唔関我事^^

      刪除
    39. 此留言已被作者移除。

      刪除
    40. 我等上岸, I am sailng ^^

      刪除
    41. 你咁喜 Day-trade, 今日比上次落緊通得過,通啦 ^^

      刪除
    42. 大大認為上招股價仲有得去?

      刪除
    43. 今早加多幾K 增慶要揾紙用^^

      刪除
    44. 我好少夠膽叫人入咯, 自己揸車啦^^

      刪除
    45. 此留言已被作者移除。

      刪除
    46. 此留言已被作者移除。

      刪除
    47. 係呀, 唔係食, 係止疴^^

      刪除
    48. 仲有今早的幾K, 如摸頂又回, 唔制了!!^^

      刪除
    49. 今日好彩D多重全升^^

      刪除
    50. 此留言已被作者移除。

      刪除
    51. 703? 睇埋下週看佢穿唔穿先, 近華記麻麻有D疑心 >_<

      刪除
    52. 不是呀, 我想問702...之前有買過的油氣股

      刪除
    53. 好奈冇睇了. D厘毛仙股, 鐘意何時入埸超短都可以, 順勢當輪用^^

      刪除
    54. 未呀, 但我見期指和市跌都想沽...

      刪除
    55. 冇飛龍在天, 我講沽左張, 現 set 住 23207止賺望向下^^

      刪除
    56. 無問題....大大睇期指@@

      刪除
    57. 好彩呀...大大只是賺少左^^

      刪除
    58. 我 set 左23202加5黠, 好少中最低咯.
      得番53黠 >_<

      刪除
    59. 有阿里巴巴個名就會升...2866

      刪除
    60. 差D唔記得同你講, 收市前再落16.4打埋今早順入的4K 通暢了, 剩咁少一單過唔留了 ^^

      刪除
  5. 我澳門的舊同學個個都好富貴,好多都在樓市大升或初升時買了不止一層樓,食正個浪,宜家個個發晒達,年青-輩的澳門人就慘好多,真係唔知點置業

    回覆刪除
    回覆
    1. 但以上的年均收入,應該不計炒樓賺的錢,否則好多人都爆標咯 ^^

      刪除
  6. 回覆
    1. 早晨 ^_^

      可以說:食咗早餐未? (Capmo 大大係鮑魚餐)

      刪除
    2. well.... 我只好說,為了愛你們和你們愛的人,please don't commit suicide.
      留返條命仔,總有一天吃到鮑魚 :p

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
    4. 前幾日係剩市買左8隻大連鮑,都OK,80咋,粗粗地食住先 ^^

      刪除
    5. 原來 K 哥也是鮑魚愛好者 ^^

      我本身就嘛嘛哋,因為好似好難消化,我胃不好 T__T

      (但無錢食可能才是重點 ^^)

      刪除
    6. 我今年在$10買過#1114,因當時市況不好,又對自己信心不夠所以很快賣了。現在最多只是痛不欲生但未至於 wanna kill myself (意思上有分別嗎?),哈哈 :p

      刪除
    7. 此留言已被作者移除。

      刪除
    8. 我仲以為 Kelvin 之前鬧完港女連我都嬲埋,唔睬人

      刪除
    9. SORRY靚靚, 我最近專心搵好股要追回損失,所以少左吹水 ^^

      刪除
    10. Kelvin 兄~我都搵好股追回報!

      刪除
    11. Ginger 妹:我痛不欲生 = 人哋既錯,之前我比女飛才會痛不欲生 >_<

      但沽錯股,沽出後股價大升,無得賴,係自己既錯,所以想自殺 >_<

      K 哥:找到好股記得單聲 ^.^

      刪除
    12. K 哥~預早, 謝謝你的好股!

      :)

      刪除
    13. 好在掉部電話快, 又係追得到, 也未必好 >_<

      刪除
    14. 我最近搵到的好股得8210 ^^

      刪除
    15. Capmo 大哥:我仲未掉電話 >_<

      知得做淡恒指好過做淡個股 >_<

      刪除
    16. K 哥:8210 成交太細,我跟進唔到 >_<

      刪除
    17. 我隻27都未有得食, 得個桔 >_<

      刪除
    18. 你個貴野我個平 cool, 你企定定, 我眼定定, 得1個位走蝕水咯 >_<

      刪除
    19. Kelvin,搵好股,有沒有得吃 (capmo 大哥吃的級數) 鮑魚靠你了 :)

      達人,以前有個男仔,本來我當大家是朋友,但他不想只是做朋友,他慢慢變得進取,有次因為他做出好像 stalker 的行為令我有點害怕..... 我只好跟他保持距離。後來他告訴我... 心好痛(不記得詳細談話內容).... 我不知道那是不是我的錯 >_<

      刪除
    20. Capmo 大大:隻 cool 魔邪邪哋,但話唔埋聽日到 TCL 大跌 >_<

      Ginger 妹:咁佢唔算被飛,都未開始 ^.^

      刪除
    21. 哈哈~未開始, 做個好朋友! :)

      刪除
    22. 此留言已被作者移除。

      刪除
    23. ginger,自遇着你後,便不只願是朋友:)

      刪除
    24. 此留言已被作者移除。

      刪除
  7. 達人兄:
    非抽水,我記得之前你唔睇好澳門樓市,但呢幾年都一直咁升,想睇下你有冇咩部署。
    利申我未有物業,後悔中

    回覆刪除
  8. 又到時侯吹最役個波,
    講番昨夜先, 都有睇. 真係強弱對旅.

    睡前晤知出勿人, 祇買了D大望睇入球.
    起身見有洛賓同雲佩斯, 拿拿聲企係荷蘭橙那邊買番D.
    之役未驁過,仲有D怪事係入左球, 即埸荷贏竟仍有1.68,
    而下一球荷入竟仍有 2.12, 俾佢喔都耍每樣加多5舊啦.
    那知04:14同04:15買完一陣就收到了^^
    明明看住巴西唔掂, 仲捧何理呢? >_<

    今夜2隊由初巳長捧, 幫到手都巳屬愛隊^^
    那隊捧杯都好開心, 所以祇會買好細2佰和睇下波算^^
    牌面徳熱些, 細就熱到1.52, 都唔買了. ^^



    回覆刪除
    回覆
    1. 剛打完字才見到 capmo 大哥也剛剛來過 :)


      咦.... 突然覺得頭暈暈添,咩事?! >.<

      刪除
  9. 一人一次黃金杋會, 阿庭看更有威脅.^^

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 我臨開買左50大元 0:0添咯^^

      刪除
    2. 好想買阿根廷攞冠軍,有2倍^^

      刪除
    3. 收足了, 最役現上番50元阿庭冠軍^^

      刪除
    4. 買左20蚊,但入左波^^#

      刪除
    5. 睇完世杯了, 好開心!!

      大家再瞓了!!^^

      刪除
    6. 其實美斯係荷蘭和這場都走動不多,有啲10個打11個的味道>_<
      佢仲未可以被稱為球王

      刪除
    7. 真正球王只有比利?

      刪除
    8. 應該是碧根鮑華吧.....技術我不懷疑美斯, 只是他傷愈復出後狀態大不如前...>_<

      刪除
  11. 回覆
    1. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

      刪除
    2. 再冇波補貼, 大家要勤力找D好野啦^^

      奇哥暢通完未咯??^^

      刪除
    3. 上日即日左啦....今日無買...^^

      刪除
    4. 趁未暈低前叫聲大家早晨 :)

      要飲薑茶,以薑補薑?

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。