2014年7月8日星期二

變形金剛之反轉香港

星期日下午終於去睇了 <變形金剛:殲滅世紀>,又無傳聞中咁差,唔知點解 D 人劣評如潮,相反我認為娛樂性十足!睇這類大製作機械人片,真係唔好太講究劇情,莫非大家期望劇情應該局中有局、錯綜複雜?這類大片只要劇情不是膠得太離譜,主要都是去享受觀感上的刺激,入場睇特技、睇大場面死人冧樓的吧?

講真場面真係好鬼大,鐘意睇死人冧樓的人一定過足戲癮,特技無可挑剔,又有美女、又有靚車睇,唔單止機械人打打打,人類也有大量動作,有飛車驚險鏡頭,講真已交足功課。今集金髮美女係 sell Model 身型,身材平均、長腿、金髮,唔錯!李冰冰個角色唔太重要,但有足夠對白,又有動作,又索,OK 啦!王敏德出得太少,無端端講句英文真係唔知做乜,反而呂良偉比較搶戲,但最正係有中國拳王鄒市明演出,仲有機會表演身手,有驚喜!

有些地方的確係膠得過份咗:

1. 本身「禁閉」這個邪惡大佬角色幾型,但係比幾條人類、幾個博派上咗佢隻飛船,攪到天返地覆又救走埋柯柏文,佢竟然唔知仲開飛船上太空,真的有 D 離譜咗。講到佢哋咁高科技,但隻飛船完全無 security 的系統,話入侵就入侵

2. 隻飛船 D 機械人護衛,包括果幾隻機械狗,真係廢得可憐,禁閉完全似係孤軍作戰,D 手下有等於無,仲廢過人類平民。主角無意中得到支外星人槍又勁得太過份,無限子彈

3. 勉強把個戰場拖到中國,其實係想 sell 中國、香港,我 buy!但由北京間工廠搭私家車落香港,這點太離譜!一個堂堂超級企業 CEO,點解無私人飛機?點解班神通廣大的 CIA 又唔出動飛機或直升機去追佢哋?要陪佢哋癲一齊渣車落香港?由北京渣車落香港拍到好似過渡橋咁近......

4. Again!堂堂大企業 CEO 連貼身保鑣都無一個?雖然 D 戲通常講 D 保鑣好廢、行先死先果隻,但都唔該是但整返幾件保鑣出黎,擋下子彈都得掛?

5. 勉強要復活麥加登,唔明死極都有得復活,但每次復活都好廢!點解唔決心創造一個新角色,要麥加登死唔斷氣咁出現?但係又唔比麥加登坐正做邪惡大佬,能力又咁廢?講真無論做型和實力,「禁閉」勁和型過麥加登好多倍

這套戲後半段擺到明 hard sell 中國,D 飲品都要用中國貨,係香港打打下都穿插中國背景的深山,加入中國特色的建築物,也有大量簡體字出現。中央那一句:我哋會全力支持香港特區政府,更加抵死!

好多香港人可能因此唔爽,最唔爽的可能係美國佬眼中,原來香港終需靠中國保護。不過這套好似合拍片,無論美國佬真正點樣諗都好,總之美國佬拍片 (或者全世界都係咁) 就係為咗打入大陸市場,而唔係滿足香港需要。為咗賺取龐大的人仔,基本上全世界都係咁,一邊鼓勵你香港拒絕大陸入境,佢哋一邊就自動去吸人仔,港澳同胞真係要睇開 D  ^^

但美國佬點會咁順攤去 sell 中國,當中就加插了一段,我認為是諷刺中央的手法:

柯柏文同那三隻恐龍機械人講,只要我哋團結才有出路,這點好似中央對香港講我哋要容合一樣。但柯柏文又大大聲講:我會比你哋自由,但你哋必須和我合作,如果唔合作就只有死!然後柯柏文打咗隻恐龍幾獲,打到佢聽話為止。在美國佬眼中,中央管治香港手法是否也如此?一路打夠你,一路話保護你   ^_^

-----------------------------------------------------
另外我之前講過美國管治技巧遠高明過中共,美國係擺到明邪惡,雖然佢講到自己好正義,但經常侵略人地國家奪取人地資源,世界霸權 (霸道個霸) 就已經係全世界都知。但美國佬有一樣嘢好,就係邪還邪,佢任得你講任得你寫,甚至任得電影商將佢的衰嘢搬上銀幕。

唔少電影已經把美國過去的黑暗史 (例如白人屠殺印地安人、黑奴時代、南北戰爭等等) 搬上大銀幕,給觀眾可以作反思,我個人認為美國那段時間的黑暗、邪惡程度,不下於中國文草和六四,但人哋就係有這個胸襟去公開。中共就係缺少這個胸襟囉,如果有朝一日,你肯讓文革、六四等拍成寫實電影,好與壞的都毫無保留咁講出黎,我相信世人對你的態度都會有轉變。

------------------------------------------------------

老婆尋日投訴我只 post 圖,無 post 出 link,今日補返數 ^^'''


www.in-modeshop.com
https://www.facebook.com/inmodemacau

161 則留言:

  1. 以前卡通片麥加登係會復活變成格威龍………

    回覆刪除
    回覆
    1. 我意思係唔要格威龍這個角色,索性斷咗麥加登這條線,因為太廢 >.<

      刪除
  2. 祝賀你們財源滾滾來^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無份架,我老婆和朋友的,不過都希望好生意 ^_^

      刪除
  3. 謝影評。

    呢兩日美股調整,我記得上次係4月開始調整(有錯請指正),唔通逄開季插一鑊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 甲兄,有興趣入黎whatsapp group傾嗎,剛剛就係講緊美股調整

      刪除
    2. 尋晚12點, 已瞓著咗. 無任何動作, 今晚再算.

      草根投資者, 我貢獻不大, 唔join了.

      刪除
  4. 回覆
    1. 巴西成日話陣容不整係出門到尼馬和施華,由頭到尾都無話丹尼尔出唔到
      又一疑點>_<

      刪除
    2. 咁又唔係假, 唔係德國打得好, 係巴西自己打得差^^
      週日收了尾埸已買了德國勝2.52倍, 冇買譲球添^^

      刪除
    3. 好funny!無線有評述叫當地同事快啲除左件德國波衫,否則好危險

      刪除
    4. 睇完笫一埸巳話佢冇冠軍相,
      上次巳買墨仔受讓趙佢, 佢死好命過埋哥倫比亜已對國民有交代^^

      刪除
    5. 咁又真係要, 一陣加埋D反世杯暴動都似^^

      明晚反而祇會買讓亜庭算^^

      刪除
    6. 真係癈特, 咁都破唔到蛋^^

      刪除
    7. 此留言已被作者移除。

      刪除
    8. 我聽到現場都噓費特^^

      刪除
    9. 仲有個那個巳被換出的侯克, 咁多埸都打得咁差>_<

      刪除
    10. 評述都叫得多過費特既^^
      6:0啦

      刪除
    11. 德國要破烏拉圭6:1 記録?? 7:0收?? >_<

      刪除
    12. 即破, 7:0.^^

      好收腳啦^^

      刪除
    13. 收7個1皮, No eye see >_<

      刪除
  5. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛沽了隻奶,好彩 2618 小綠,假突破又來鳥,講真我真係好驚內房升到爸爸聲,內房一升,大市就要反轉了 >_<

      刪除
    2. 走埋果少少水,高位無跟你走水真係蝕,不過持貨咁少又無乜分別 ^^

      刪除
    3. 今朝走得唔夠快,我走時已跌近 4%,依家 5% >_<

      賭股連跌幾日打回原形?Capmo 大大,可能唔洗等 2017 wor,隨時打到黎 ^_^

      刪除
    4. 冇咁快掛下月差D, 十月圍城 >_<

      刪除
    5. 兩位大大早晨, 各大大早晨^^

      刪除
    6. 兩位大大早晨, 各大大早晨^^

      1330賊黎 >_<

      刪除
    7. Cash 兄, 賊都要走呀^^

      刪除
    8. 瑞奇兄、Cash 兄早晨 ^^

      #1330,又一隻半新股發盈警,擺明上市 cap 水 >_<

      刪除
    9. 走左了 >_< x 2

      老老實實 6月尾上市,如果要盈警,招股書應該要講囉~ 真係呃 9 人

      刪除
    10. 早晨 :)
      以為大家去了 Zzzzz,仲有得搭枱飲茶?

      刪除
    11. 現有興唔係呃, 係蠻搶 >_<

      刪除
    12. 超級巨星...>__< 4.890 +0.230 +4.936%
      真係十倍"半新"股...

      刪除
    13. 早晨 Louis 兄、Ginger 妹,我尋晚湊女,所以起唔到身睇波 >_<

      刪除
    14. 開船哦...我未上船>_<

      刪除
    15. 此留言已被作者移除。

      刪除
    16. 無呀....14.7時排14.68....之後放風爭>_<

      刪除
    17. 我都有試1.76上船但冇位俾 >_<

      刪除
    18. 此留言已被作者移除。

      刪除
    19. 此留言已被作者移除。

      刪除
    20. 此留言已被作者移除。

      刪除
    21. 尋日清完美股今日清港股...

      刪除
  6. 回覆
    1. 咁都得?個男人.....其實佢唔算非禮,而係迫個女仔非禮佢 (迫佢摸) ^^

      刪除
    2. 我想問,甚麼是「粉人」?網上找不到解釋 :p

      刪除
    3. 粉人....我估係類似粉腸掛 ^^

      刪除
    4. 靚靚, 那是些不雅的稱謂, 我地男性才會常用^^

      刪除
    5. 可能男性用 "粉腸",女性用 "粉人",已經算是修飾了 ^^

      刪除
    6. 有分男女用?? 唔係紅粉佳人噃^^

      有粉腸, 粉皮, 粉餅, 粉人...^^

      刪除
    7. 我覺得粉人真係算斯文,我平時多會叫:你條仆X...

      刪除
    8. 其實全應源於粉樣吧>_<

      刪除
    9. 粉樣又源於粗口諧音吧, 好了, 夠了^^

      刪除
    10. 有D女仕好多時都人講佢又講 >_<

      我地當話女仕抹粉過厚吧^^

      刪除
    11. 哈哈,雖然不是跟股票有關,大家都認真討論 :)
      capmo 大哥請不要刪除這些有用資訊 :p

      刪除
    12. 雖然我D中文以前都唔錯, 有A咯^^

      不過以上關於粗口的結論,則純屬個人推斷,
      並不能引經據典以作佐證咯^^

      刪除
    13. 話時話,我估大部分女生都曾經成為被非禮的受害者吧? >.< (可怕回憶樣)


      刪除
    14. 生女,做爸爸的有時真係好胆心架 >_<

      我個女出到街都成日比人摸,有次電梯內有個大叔摸我個女隻腳,頂佢 >_<

      刪除
    15. 我公司有個靚女
      我地講燒你數簿
      佢又學黎話人
      我問你知唔知個意思
      佢話緊係知啦
      燒左你本數簿,等你地無得查番條數囉 ^^"

      刪除
    16. 此留言已被作者移除。

      刪除
    17. 此留言已被作者移除。

      刪除
    18. 跌4舊,報紙/財演一致大合奏唱好馬上反高潮,近年萬試萬靈

      刪除
    19. 近年 PK 指標:
      1. 報紙/財演一致大合奏唱好
      2. 週期股開始升
      3. 內房、內保開始升得好勁
      4. 恒指大成交突破前高位

      全部中晒就開始 PK 鳥 ^^

      刪除
    20. 今日中伏真係應一應...

      刪除
    21. 自舊年試過3399後, 雖冇勿事, 但內房已一早唔敢睇了^^

      刪除
    22. 達兄的4個指標已中晒,加埋今日雖跌市但牛熊比例不減反增至近7:3, 散戶還堅持看好,跌市開始?前低位22800可能是重要分水嶺

      刪除
    23. 中到應一應...2日港股+美股冇左5%...

      刪除
    24. 美股D動力股一跌就好金了 >_<

      刪除
  7. 700第一日肯定的跌......

    回覆刪除
  8. http://www.hket.com/eti/article/b79dbb72-5778-4b87-a2e0-f1b2bbfd5cec-464287

    寫得好,分享下先

    回覆刪除
  9. 又到吹诐時間, 今晚埸波定唔會似昨夜咁超大手成交吧^^

    牌面荷人齊著數, 阿庭少左狄瑪利亜應冇咁好,
    但馬會開仍係荷受讓, 荷應已有勿都 show 哂了...
    但反覌阿庭役防厳謹, 正是克制荷之死穴.
    今晚應1球上落, 荷能勝至今是有些好彩,
    對牙能大炒,祇是西班牙唔入上半埸尾那球,
    即變成雲佩斯魚躍打散左隻牙.
    能殺墨又係好彩, 但對哥斯達交白卷己是強弩之末,
    不過咁多理由都不足瞓身,
    少少地上些譲平半阿庭2.05倍以防加時攞番D >_<
    本想買阿庭晉級, 但1.66倍唔係我杯茶^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿古路出返可替補迪馬利亞
      我注碼少,單買阿贏啦^^

      刪除
    2. 我祇買番昨收德主的一半咋, 穩坐釣魚臺^^

      刪除
    3. Capmo 大大~神!
      我都看阿赢一球.

      刪除
    4. 一如所料, 亜庭略略佔先.
      仍係冇成交.
      本是細最易開, 但 1.5x就一定唔買,
      一開紀録必定博命變大 >_<

      刪除
    5. 美斯真係大牌,點都唔郁>_<

      刪除
    6. 終都係12碼, 冇門將換了^^

      看運了^^

      刪除
    7. 終都係阿庭晉級, 又瞓^^

      刪除
  10. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    早晨食番支隔夜煙^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日無得即日通了>_<

      刪除
    2. 我仲有舊既, 不過4.59係一個泊車位^^

      刪除
    3. 日日有咪好過做勿??^^ 等, I AM SAILING...^^

      刪除
    4. 剛剛做過15.6X....有錢賺啦...^^

      刪除
    5. 此留言已被作者移除。

      刪除
    6. 傻咩, 今日有你晤好要, 4.64打落去食多左支^^

      刪除
    7. 此留言已被作者移除。

      刪除
    8. 早晨各位大大 ^_^

      尋晚睇到 60 分鐘頂唔住訓覺 >_<

      刪除
    9. 今早掉番部電話啦, 好彩冇壞, 以後唔追啦^^

      刪除
    10. 冇睇水2日就番到源頭了??>_<

      刪除
    11. 瑞奇兄:尋晚要湊女,但小魚訓得好好,不過場波太悶,睇到好眼訓 >.<

      刪除
    12. 瑞奇兄:今日能 PUT #700 否?

      刪除
    13. 新股真係無得分析,依家 D 新股癲的,可以升到爆廠,也可以上市兩三個月內發盈警 >_<

      刪除
    14. 達人兄, 你睇多陣, 勢對就上午收市入熊....
      臨收市沽, 唔好過夜呀...

      刪除
    15. 6136仍晒野, 就黎破上市价

      刪除
    16. 當初隻 Magnum #2080 上市都好威威,又超爆額,又話獨特概念,點知上市兩個就盈警,依家打開幅圖,股價得返 1/3 ^^''

      刪除
    17. 瑞奇兄:我無期權,好難做,熊仔好難食即日 >_<

      刪除
    18. 此留言已被作者移除。

      刪除
    19. 買20兌1的熊證是可以即日食的...^^

      刪除
    20. 即係買 D 回收價好近的熊?

      刪除
    21. 不是, 是行使比率要高, 1:1最高(700無的), 20:1(最快, 可即日食,但要買得勢岩先得), 100:1(最慢....過市較佳.),但今日700唔好開PUT

      刪除
    22. 排定減左14.66 D 通劑先 >_<

      刪除
  11. Eric 兄:那篇文我都有睇,當中我好同意:

    .....連一向提倡開放社會的索羅斯(George Soros)也發現到,「封閉社會的解體不一定導致開放社會的誕生,而可能是持續解體,直到一個新的政體出現。這個新政體更類似倒台的政體,反而比較不像開放社會。」像俄羅斯(蘇聯)、埃及、伊拉克這些例子,實在多不勝數.....

    其實作者不敢明確指出,我就代佢指出啦,應該加上 "美國勢力在背後推動的解體",以上國家分例例子,全部都是美國在背後發功的,看近幾十年的歷史,有那一個國家跟隨美國果套,從封閉社會解體後,會變得更加繁榮?我就找不到一個例子,那怕一個都無!

    我個人強烈支持普選、自由和民主,但一定堅決拒絕美國參一腳,你看從前東德、西德分裂,然後自己復合,不受美國佬干預,最後才會成功。東、西德雖然政治體系不同,但始終是同一個民族,只有民族團結才有出路。但 Sorry 可能好多人對我的看法好反感,這只是個人睇法,不喜勿插 ^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. 達人Sir,
      101%支持你的睇法!!!

      刪除
    2. 同感!畢竟地球上只得一個日耳曼民族,其他只有聽或看著美國的指揮棒,身不由己地起舞!自我陶醉中,多幽默!

      刪除
  12. 今日收到黃國英嘅同學會通訊, 入面有"Talk Show組合推介重溫", 不過無提原因. 純分享:

    中峰: Facebook (FB)
    後衛: Time Warners (TWX), Disney (DIS)
    大前峰: Tesla (TSLA)
    小前峰: Solar City (SCTY)
    第六人: Dolby (DLB)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝分享,英哥都有玩美股?

      刪除
    2. 英哥是一直重倉美股, 上年膁到肚滿腸肥

      刪除
  13. 哈哈...不如送你一份禮物啊!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。