2014年7月14日星期一

恭喜德國奪得世界杯冠軍

這個 weekend 都很懶,尋晚又湊女又睇波,基本上無訓過,今朝要補眠,所以下午很忙。留言區爆 200,我也沒時間回覆留言,簡短出篇新文先 ^^''。

這個 weekend 是體育大週,先有 NBA 重磅交易,再有世界杯決賽。占士終於離開熱火,回歸騎士,雖然坊間一早預料占士會在熱火和騎士之間二選一,但落實公佈離開熱火,仍然令不少熱火球迷失望。當年三巨頭降薪組隊,占士還承諾為熱火帶來 not one、not two、not three、not four、not five、not six.....的 N 座冠軍,結果只打了四年又離隊,估計是看熱火的潛力已盡,球員老化,占士如果續一張頂薪長約,熱火根本沒有空間再簽其他實力球員,估計再奪冠軍機會好微,而另一邊騎士選中狀元,加上之前的狀元艾榮,又可以再組三巨頭,於是占士又回去了。

令人意外是保殊拒絕火箭合同,最終留低在熱火陪伴韋迪,可見保殊和韋迪是才真兄弟。不過保殊可能等這機會好耐了,以往保殊要改變自己打法,完全無球權在手,淪為一個定點射手。如今可以做球隊大佬,估計下季他會爆發了。

但原來占士也只和騎士簽了一份兩年合約,第二年仲要係球員選項,即占士打一年唔滿意就可以走人。最初講到好感人,話終於回家了,我還以為簽一份長約安心留低呢,原來也只是短約,占士下年可能又要轉隊了? >_<

另外一些交易:
1. 加素離開湖人加盟公牛,與逽亞組成雙塔
2. 安東尼最終留在 New York 力克,但我估計佢與冠軍無緣了
3. 皮雅斯大約 500 萬年薪加盟巫師兩年,這才是我真心不懂,為何他不回 Boston,或者過去快艇和里華斯教練一齊?可能 Boston 沒有向他報價,唉!我真心希望佢能夠回歸 Boston 在那裡退役的 >_<

----------------------------------------------------------

世界杯終於完結,本以為巴西知恥近乎勇,季軍戰一定搏老命去打,結果真是搏命,但實力就係咁....差!無辦法,其實巴西入到四強已有點幸氣 >.<。尋晚我支持阿根廷,真心想美斯能帶領阿根廷奪冠,以報 24 年前馬勒當拿之恨。全場阿根廷都算打得非常好,尤其是後防以及守門員,表現真的讚。

可惜是前鋒太弱,開賽初段德國後防犯的唯一大錯,將球頂回後面,阿根廷前鋒有機會單刀,這樣的叉燒波竟然射唔中門!不過要讚德國的入波,真的是世界波,也是阿根廷後防唯一一次出現的大失誤,CCTVB 球評話應該是阿根廷體力已出現問題,才會出現這失誤。但這個射門確實是靚、超級靚!

也要一讚德國隊的球風,嚴守紀律,沒有個人英雄主意,打出團隊、無私、合理的足球,這和 NBA 今年冠軍馬刺有點相似。如果把這種紀律放在炒股上,也應該能夠成功的 ^_^

142 則留言:

  1. 回覆
    1. 瑞奇兄咁快手 ^.^

      剛睇大市,我隻 #700 又要坐 >_<

      不過今次小注不設止蝕,買錯就預了 total loss 被殺,回收價買在頂部 129 蚊左右。上週五尾市想追 #753,落盤追不到價,入唔到,今日又升了 >_<

      刪除
    2. 個市今日玩A/H股差價和新股...6123

      刪除
    3. 700今日有機會被大戶用來做BUFFER

      刪除
    4. 今日好無睇市 tim,原來炒緊 AH

      刪除
    5. A/H差價威力...無法啦..>_<

      刪除
  2. 講波,上半場阿根廷機會比較多,不過把握唔到。
    下半場冇左Lavezzi 攻勢真係冇晒,但德國攻勢都唔算入肉,最近磅返而係上半場補時頭鎚。
    到左加時基本上阿根廷冇攻過,可惜唔能夠守到最後一刻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真心睇唔明,點解要換走 Lavezzi,佢邊線推進速度真係好快,靠佢爆落底線再傳返出黎,有好多機會,一換走佢就無晒嘢睇 >_<

      刪除
    2. 換左條死路入來. 德國就摸左條金鑰入來

      不過大家都有黃金杋會, 把握到就早已分勝.

      一定係聽左我 order 一齊和住先等我收埋個和先^^

      刪除
    3. = = 我買左主勝,咁又冇左兩舊...
      德國入果球,舒爾尼助攻,葛斯射入,證明Loew 換人有效果。
      反而入左阿古路,柏拉斯奧之後攻力弱左。。。
      上半場阿根廷贏面係大的,係佢地自己放棄左。

      刪除
    4. 我支持阿根廷,想美斯阿根廷奪冠 ~ :)

      刪除
    5. Loew 做教練好有料,又冷靜,又有個人魅力,同埋佢好型仔,我覺得佢去做荷里活明星都得 ^^

      刪除
  3. heee heee heee support~~~~ Germany!!!!! yeah yeah yeah 4星鳥~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確德國真係好強,同埋我最佩服佢哋 "青訓" 攪得好好

      刪除
  4. 回覆
    1. 不會吧?我本身覺得佢不會走的,但如果佢真係走,那麼證實非坊間的傳聞般,韋迪和占士關係咁好,我個 friend 話占士和韋迪咁 friend,應該一早講掂數,齊齊跳出合同,韋迪簽張長約

      但如果韋迪低薪加盟公牛,咁即係好似我咁諗,韋迪比占士陰咗一獲,跳出合同後,占士自己走人,韋迪再簽唔返頂薪合同,那麼就蝕咗兩年共四千萬美元薪水 ^^''

      刪除
  5. Deng去Heats,Parsons去Mavericks,Rockets最後得返個Ariza。

    回覆刪除
    回覆
    1. Deng 去熱火補返占士個位 OK,唔係話佢有占士咁勁,係佢唔洗咁多控球權,咁樣保殊就可以有機會大展身手,看好熱火下季仍是中上游位置入季後賽,現在就睇韋迪了

      我幾鐘意 Parsons,與其在火箭和哈登爭球權,過去小牛做大佬唔錯 ^^

      刪除
  6. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  7. 恭喜你, 你會係世界上最幸福既男人.
    不過, 所謂幸福既背後係有代價架!

    回覆刪除
  8. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 又想創新高後玩倒插?? >_<

      刪除
    2. 美女又 OK 返,但我仲未入局,尋晚好早訓,點知半夜都係唔知醒 >_<

      刪除
    3. 達人兄仲有無跟開3883?

      刪除
    4. 此留言已被作者移除。

      刪除
    5. 瑞奇兄:沒有睇 3883 好耐了,突然爆幾日 ^^'''

      Ginger 妹:完全睇唔明個留言講乜,我老婆都話無留言,公司都無攪 blog >_<

      刪除
    6. Ginger 妹:不過我有時都發現一個怪現象,我有 D friends,兩公婆成日係 facebook 度暗示對對方的不滿,真奇怪,兩公婆有嘢點解唔面對面講,係 facebook 度留言暗示?^^'''

      刪除
    7. 又係現代愛情故事??>_< 遅早玩神交^^

      有空拖拖手, 抱一抱, 才能增加自己的幸福杯^^

      刪除
    8. 達達, Capmo 大大, Ginger 妹, 瑞奇兄 , eric 兄和各大大 ~ 早晨! :D

      刪除
    9. Capmo 大大:其實我好相信,智能手機和社交網絡,最終有一日會令到人類傳統的面對面溝通、交流系統崩潰,導致人類大災難

      刪除
    10. 但災難還災難,人類對智能手機係愛不釋手,所以我都要買手機股 ^.^

      刪除
    11. 達人兄: 215,6823, 315 你認為如何?
      http://www.facebook.com/shangzhe2

      刪除
    12. 達人,但無啦啦用你靚太公司個名?會不會是你靚太的生意 partner 留言呢?

      capmo 大哥分享夫妻/情侶相處之道 :)

      刪除
    13. 近期手機股及電訊設備股都好勁下, 2382,2618,2342,763應是較佳選擇

      刪除
    14. 手機股...導彈計唔計?
      另外,我兩日前入左 698,尋日加埋762...
      之前1330 同 6136 蝕住走,但 d 錢一兩日又買晒貨 = ="
      我都幾唔冷靜

      刪除
    15. 瑞奇兄:香港電訊股真唔錯,全部都上升趨勢,不過 215、315 短線升勢過急,唔敢追,可考慮 6823、8

      Ginger 妹:也不是,可能是有人攪攪震 ^^'''

      Ivan 兄:2018 回到 50EMA,值博否?

      刪除
    16. Eric 兄: 話時話,今日下午我想補返 6136 tim ^^

      刪除
    17. 達人兄 : 我會稍偏好2382多一點

      刪除
    18. 我剛剛也看過(696),那時還是 $7.0x,是 capmo 大哥在掃鮑魚嗎?

      刪除
    19. 瑞奇兄:#696 係 Capmo 大哥愛股?如睇好,今日買都未遲 ^^

      Ivan 兄:的確 2382 強 D

      刪除
    20. 原來手機配件中,#732 係最流

      刪除
    21. 此留言已被作者移除。

      刪除
    22. Ginger 妹:都好耐以前既事,當時市況好兇險,大上大落,可能好多人輸到傻咗 ^^

      好多 Blog 都有大量抽水留言 ^^'''

      刪除
    23. 唔怕既, 我地都有大量灌水留言補濕 ^^'''

      隻696真有D赤, 昨佢同1193都想補番D, 終加氣先.

      看看今早都仍 set 番在6.84看50天, 去飲茶仍未旭 >_<

      刪除
    24. 1193我都有買....但買唔到23.4呢D位>_<

      刪除
    25. 此留言已被作者移除。

      刪除
    26. D錢炒緊其他野未返^^'

      刪除
    27. 一半半咋.....我都係參考而已^^

      刪除
    28. 龍哥唔肯潛龍勿用>_<

      刪除
    29. 那你祇有亢龍有悔 ^^

      刪除
    30. 大大, 想問個罐態勢未改吧???

      刪除
    31. 真不知, 不變應萬變, 佢會通知你^^

      刪除
    32. 有冇 c 兄有興趣放飛碟??

      刪除
    33. 我無玩飛碟呀, 我玩飛標....^^

      刪除
    34. Louis 你在港咩?? 咁快??^^

      刪除
    35. 268?
      <== yes, 裂口高開大成交破1個月橫行

      飛標都係實物好d...電子果隻怪怪地...

      刪除
    36. Capmo 大大~ 我今個星期係香港工作. :P

      刪除
    37. 268 我唔玩 x 2
      技術走勢唔錯,但我玩親都死 >_<

      刪除
    38. 哦,利豐分拆那個 ^^

      我玩返水算數

      刪除
    39. Eric 兄你隻導彈真係好勁

      刪除
    40. 食左暢捷通,排清宿便一身鬆~~ ^o^

      刪除
    41. 原來係通渠 ^^

      我今日買水、買會德丰

      刪除
    42. 此留言已被作者移除。

      刪除
  9. 回覆
    1. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

      放哂假^^

      刪除
    2. 早晨呀^^
      望緊建材化水>_<

      刪除
    3. 各位大大早晨 ^^

      通渠又新高

      刪除
    4. 熊貓依個勢無得玩,突然爆兩支大棍

      刪除
    5. 3378 ~ sold @ 1.2a ...la :(

      刪除
    6. 港口股咁勁,但 3382 又唔升

      刪除
    7. 昨夜玩左架即市電車, 手費平唔夠2佰都收左先瞓^^

      刪除
    8. Eric 兄又有 go go go, 勁!!^^

      刪除
    9. 上星期五入的,唔 gogogo 的日子9成都 PK 到暈...

      尋日叫左朋友丟那星,今朝佢插左7厘,中午收市竟然倒升...痴線...

      刪除
    10. 丟那星 係邊隻?唔記得咗 ^^'''

      刪除
    11. 抵佢減肥跌, 收市祇打4K俾我咁抵死!! 有都要佢跌 ,ah ah!!^^

      刪除
    12. 放左超級巨星 2393 ---> 丟那星...XD

      刪除
    13. 收得 4 K 真係望佢跌好過 ^^

      丟那星長下影線又升返,勁 ^^

      刪除
    14. 佢打115k 唔俾咪算, 特登打4K 害我蝕水先黑我僧 >_<

      刪除
    15. 仲要最後先打來, 等我反手掃番佢都冇機會 >_<

      刪除
    16. 可能隻嘢成交細,D 貨放得好小,C9 注放出黎,咁啱比你中咗 ^^

      刪除
    17. 925終於有野睇啦....^^

      刪除
    18. 瑞奇兄,日本仔入股之後我已經想入925,問題係冇錢啦...all in 啦...

      刪除
    19. Eric 兄係細價股王,show hand 發大達 ^^

      刪除
    20. 隻野好玉樹林峰呀.....>_<
      我買得少先坐得咁定, 昨天想打>_<

      刪除
    21. 奇哥又係叻!! 我做左佛地魔 >_<

      刪除
    22. 925 老母係北控,而且佢唔係玩財技,係真係有實質業務,應該可以坐定少少。

      刪除
    23. 唔叻啦...剛剛先掟左馬鋼>_<

      刪除
    24. 龍哥買唔返先最痛>_<

      刪除
    25. O園我無入, 入左驚噢完^^"

      刪除
    26. 我以為你有添, 個名唔好^^

      刪除
    27. 娜美星人,有再生能力 ^^

      刪除
  10. 回覆
    1. 小型中資卷商227,218尾市忽然做好

      刪除
    2. 2006得中金調高評級為買入這消息

      刪除
    3. 依家好多細價股都爆起,唔似係大調整回始 wor,反而似下半年有機會炒爆上 ^^

      #20 微微 gogo,終於可以叫下 go >_<

      刪除
  11. 各位C兄,多謝達人兄建立這交流平台。
    小弟在這做CD rom超過2年,想請教各位對水泥股的意見。

    回覆刪除
    回覆
    1. Nick 兄你好!歡迎留言 ^^

      基本因素意見我就比唔到你,留待其他師兄解答。以長線技術走勢去睇,#743、#1313 較強,#914 OK,#3323 較弱。#691、#2233 那些建議唔好搏了。

      好似 #3323 咁,長線 50 週線向下,短線升勢過急,但 50 天線仍未被拉上,現價追可能有點風險,長線係未算轉勢。要看你是短炒還是長渣了

      刪除
    2. 多謝達人兄,我也對1313及914較樂觀。

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。