2014年7月25日星期五

港股強勢?

今日恒指再升 169 點,連續三日成交地升市,但短線已升得過急,筆者不敢亂估今次是超級強勢的升浪開始,還是一如以往升升下就無力而大幅調整。近日升市較集中在中資股,尤其是內房、內保、內券三大板塊,清能環保股完全跑輸大市。

美股進入業績期,大市表現不如港股,公佈業績的股票一定會好波動,而事前也無法估計市場對業績的反應如何,動不動就裂口急升或大跌,難玩!如本身持股過早在業績前沽出,一公佈業績就爆升,必定會後悔。但若果持有的股票績後大裂口下跌,又會後悔當初點解唔提早沽出。所以筆者選擇放棄炒業績股,今個月美股的交易縮減,因為無乜心水股票,好彩港股表現理想,今個月炒港股相對是較易搵食。

近日負面新聞好多:

1. M 記證實有進口福喜的肉,近排都是少去 M 記開餐為妙。這間上海工廠用過期肉,新聞一出大家當然鬧爆中國食品唔安全,這是事實的一半,另一半是這間其實是美資公司,是否它們管理也出了問題呢?

2. 泛民黑金風波,多名議員涉嫌收受生果報老闆的政治黑金,所以我話自從英國佬開始改口風反撐中國中央開始,明顯睇到一波中央的反擊攻勢。這當然絕對是有心人選擇在這個時機發放黑材料啦,但睇到一些時事評論員 (包括今日左右紅藍綠那位),急忙為泛民洗地,話這是中央故意末黑,是白色恐怖咁話 wor。咁事實係有收過定無收過先?如果事實係有收過,又無申報,又無列明筆錢用咗去邊,咁唔係黑金係咩?泛民就不嬲有兩把尺度人,但如果連時事評論員都雙重標準,這個社會就真係好難攪。如果今次係建制收黑錢,你估佢哋話點樣插法、會攪到件事幾大呢?

3. 繼馬航之後,台灣又有飛機失事,轉過頭非洲再黎一單。筆者講句 RIP,願死者安息之餘,也擔心現時飛機的安全性問題。首先世界各地好多地方戰亂,有時搭長途機飛過或飛近這些地方在所難免,真的頗危險。其次是目前廉價航空盛行,航空業的競爭好大,雖然無證據話廉價航空會導致航空公司的質素下降,但可能多少有點影響?

4. 壹仔老細涉嫌派黑金,東字頭的報章周刊當然大字標題啦,但壹仔意圖淡化事件,轉移讀者視線,今期就搵了替死鬼馬小姐咯。我覺得馬小姐係好慘,講真依 D 純是私人、私隱嘢,佢又唔係公眾地方行為不檢,在酒店房內係私人地方啦,咁樣比人拍片仲要流出,真係好過份 >_<!!

174 則留言:

  1. 回覆
    1. 尋日 Perry 兄已提醒了 ^^

      刪除
    2. 我月初巳同瑞奇兄說月中可買,
      最衰上週個 ie 張 watch list 自動 out 左冇哂,
      重新 set 過近太多勁貨放左入 list 竟漏左放番光明入去,
      唔係3.5唔入,上番3.6都定入左, 多過10%冇得入了 >_<

      刪除
    3. 最衰上週突多左很多靚圖, 加加下冇左唔記得左 >_<

      刪除
    4. 今早 再 入番去etnet 投資組合又冇左 >_<

      刪除
    5. 大大唔好SET自動洗COOKIE, 咁就得啦..

      刪除
    6. 啊, 可能近由金山去左360.
      唔鐘意佢隻豹成日改我個首頁!!

      刪除
    7. 我只識用 excel 黎做 watch list ^^

      刪除
  2. 回覆
    1. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

      刪除
    2. 富豪二叔公 and 各位大大早晨 ^^

      刪除
    3. Good morning ~ :D

      達達說得好~泛民都唔係好人!

      刪除
    4. 杜葉錫恩:痛斥「民主派」假民主

      https://m.facebook.com/HongKongGoodNews/photos/a.513179288756012.1073741826.512700315470576/704312529642686/?type=1&refid=17

      刪除
    5. 沽升兄:我有睇這篇文,講得好有水準,有聞杜太不嬲都有點親中,但這篇文的確講出目前情況,泛民經常把民主、自由掛在咀邊,其實行事作風一點也不民主,我一早已指出,佢哋行為有點似從前共產黨 tim >_<

      尤其係咩反蝗行動,更加似以前紅衛兵

      刪除
    6. 達人兄,我自己唔接受現政權既專横,貪腐,壓制人民等等,亦唔滿意香港政府表現,但呢班泛民就正如杜太所講一樣。俾佢地主政,香港會死得更快。

      刪除
    7. 沽升兄:無錯,比佢哋主政香港死得仲快,因為佢哋好多都係開會掟下蕉,離場抗議,衝上台鬧下人,但建議性的方案呢,唔見佢哋有提出過多少

      好似係人都知香港土地供應不足啦,佢哋依度唔比起、果度唔比起,咁邊度先比起?邊度最適合攞黎增加土地供應?佢哋有無意見,無!^^

      刪除
  3. 達人谷早晨;
    林書豪確認著17號波衫,贊;

    回覆刪除
    回覆
    1. 雷蒙兄:唉,可惜我生日時,我老婆買了件 Kobe 波衫比我,佢唔知我係綠軍球迷,我主打組織助攻型控衛,著 Kobe 真係唔多啱。知得係買湖人,就等林書豪出了波衫才買啦,不過當時的確無人知。而且也必定賣斷市 ^^'''

      刪除
    2. 買件湖人7號波衫,自己痴隻1字上去 XD

      刪除
    3. 7 號係奧當,我最憎奧當 =.=

      刪除
  4. 達人兄早晨^^
    最近港股真係好強,身邊突然多了很多“股神”@@ 呢幾日聽到好多“xxx聽日必升”這類好耐都冇聽過的豪言。。唔知係長牛還是PK的前夕呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. MR 兄:無謂估啦,我次次估親都錯,不過短線股票的確升得幾急,好多已經非常超買,我可能趁高減一些持股,等回吐再睇情況補回

      刪除
    2. 有得趁高減一些持股, 即肥仔^^

      我都未有機會趁高減一些持股, 仍呆坐中 >_<

      刪除
    3. 減持一點 #20,沽清 #1339,#1339 本身是落後股,當初設目標升到 50 週線 (EMA),今日剛好達標

      刪除
    4. Capmo 大大:尋晚美股都係一般,我持有 CTRP、GILD、PFL、CHUY、RUBI 五隻。CHUY 前晚太貪心 set 30 沽,升到 29.4 無力 ^^'''

      刪除
    5. 開始有好多配股減持了, 今日到1336 >_<

      刪除
    6. 我都減左内房,得返D氣等藍兵大大返黎領航^^

      刪除
    7. Capmo 大大:KS 升太急追唔切了 >_<

      MR 兄:其實內地股市唔算太牛,升來升去上證都係 2000 點升到 2100 咁上下,唔知點解 H 股內房、內保咁強大 ^^''

      刪除
    8. 達人兄次次出"港股強勢"呢種title 的文,港股都會回氣的....

      刪除
    9. 我次次都加一個問號的, hehe ^.^

      刪除
    10. Mr. 兄 603現到兵兄品題了^^

      刪除
    11. 應該係我次次買熊仔做淡,大市就會升,好彩今次有做功課,小注一買 #700 熊仔,立即精神分裂補正股 ^^

      刪除
    12. 各大大記住按掣收番封 i-利是^^

      刪除
    13. 依!石 Sir 今次無錯 wor,佢 4 月話買 #388 有買貴無買錯,當時 $14X,最高升咗成 $20 ^^

      刪除
    14. 各位早晨!
      勇字當頭,掃左小小1336

      刪除
    15. 我一直掛住睇內房、內保係咪藍燈籠,今次忽略咗睇港交所,港所交才是指引明燈? ^^

      刪除
    16. 603 響6月尾強勢左1個星期,成功呃左我做蟹之後就磨呀~磨呀~磨呀~磨呀~

      刪除
    17. 近期1.35閃下都頂住, 看月尾如市回些如何了??^^

      刪除
    18. #603 係咪做緊 handle?不過能否成功再突破就事後先知 ^^

      刪除
    19. 潤氣24蚊機會大唔大?

      刪除
    20. 此留言已被作者移除。

      刪除
    21. 我望番23.xx , 太貪心 ??^^

      刪除
    22. 個市回應該有機, 貪心就一定啦....哈哈^^

      刪除
    23. 潤氣唔識睇,回 24 蚊可吸? ^^

      刪除
    24. UA... dump 心口到爆...前日set 盤, 訓覺, 差d入到...

      刪除
    25. 今日3993同1184都升得幾好, 我冇^^

      刪除
    26. 1.93 入左標,搏佢copy 咖哩物流上市初段走勢。

      刪除
    27. 奇哥都有 入左標, 我又冇>_<
      1.71入唔到............

      刪除
    28. Raymond 兄: 業績真係無得估,無論業績前技術走勢有幾好,有時績後都可以大裂口插到傻,我反而覺得業績後如果市場反應好,等多一個調整支持位出現,睇位上車安全 D ^^

      UA 可以繼續留意架 ^^

      刪除
    29. 利標787, 所以 list 成日改位 >_<

      刪除
    30. UA都會再睇, 至少安全多3個月...

      隻標尋日早走左....

      刪除
    31. 哦,#6123、#787 都是物流 ^^

      刪除
    32. 賭性太重, 禽日入左941認估證 ^^

      刪除
    33. 787 主要從事設計、開發、推廣及出售品牌服裝、鞋類、時裝配飾及相關時尚產品。...= =

      不過入標唔係因為佢既業務。

      刪除
    34. Money 兄:你賭 win 了 ^^

      Eric 兄:我買股都從來唔睇業務,只在乎股價走勢 ^^

      刪除
    35. 就甘睇潤氣也好似有做杯柄的機會,下有頸綫位,上有突破位 >.<
      如果可以copy 384的走勢就fat fat 啦^^

      刪除
    36. 此留言已被作者移除。

      刪除
    37. 此留言已被作者移除。

      刪除
    38. 但每次追燃氣的突破我都奶嘢,唔識玩 >.<

      刪除
    39. 都話左追就隨時追到 斷氣, 佢插時我地才可回氣^^

      刪除
    40. 坐等佢插,跟 Capmo 大哥補氣 ^^

      刪除
    41. 唔係今日咁快又到回氣站加氣吧??^^

      刪除
    42. 我出入1193都有報氣價咯^^

      刪除
    43. 國指倒升了, A股近排也好勁

      刪除
    44. 清能環保近排市升佢跌,市跌佢又跌,攪咩

      刪除
    45. 218強到無倫, 227暗病?

      刪除
    46. 又係市升 watch list 紅多過綠, 今日能保到巳好正^^

      刪除
    47. 1599... 算唔算可能有鼠尾?

      刪除
    48. Ivan 兄~申銀內地收購同業

      刪除
    49. Louis兄, 是嗎?好似唔多覺有報導

      刪除
    50. 國期夾到11011?? 咁好記??^^

      刪除
    51. 入標成功 !!! 俾人挾足一星期,終於有一件好事發生 !!!

      刪除
    52. 今日企多過升, 最多得個桔仔 >_<

      刪除
    53. Raymond 兄:1599 唔算袋鼠尾,袋鼠尾係要一輪大跌,條尾巴要超出晒之前的橫行區域,簡單黎講係唔會係上升趨勢中出現

      Cash 兄:我都留意緊 460,1093 我就一般 ^^

      刪除
  5. wow.... I can't believe I am still alive and kicking. >.<

    回覆刪除
  6. 真係有錢萬事足, 美女墮過佰國期都唔跟.

    所以近都祇可沽美不可沽國 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有唔好沽700了,連銀行業務都有得做,阿馬遜盈警都無關係,達人兄小心>_<

      刪除
    2. 各大大早晨^^

      昨美女變殘下墮, 惟美中國 net 受 BIDU 帶動全版噴升,
      好彩有跟達人兄尾找到件旁下身.
      佢D 700B 同 我D put option 當買保險,冇所謂了!!^^

      刪除
    3. Capmo 大大 ~ Thanks much! :P

      刪除
    4. 瑞奇兄:已撤走了 #700 PUT,輸 20% 當保險,港股的正股補凸 ^^

      Capmo 大大:買中 CTRP 是好彩,GILD 仍無乜起色 >_<

      刪除
    5. 有 D 驚驚地,今晚再升可能減一點 ^^

      刪除
    6. 我都係, 揸住 10%遇派彩都未能安寢^^

      刪除
    7. 一嘢裂口 負十幾 % 真係 O 咀 >O<

      刪除
  7. 很少會談及一些政治人物, 但剛食飯卻差點吐飯>_<
    聽TV新聞報導, 那位甚懂玩弄法律於股掌的梁黨主席,
    辯稱自己因以另一身份收受政治獻金,
    而不是以立局議員身份收受, 便不需於立局申報利益,
    更沒有或不需於立局論及獻金人仕利益時申報及避席...

    如此論句成立, 那逹官議員, 快參與或成立多些地上地下組名,
    掛足免死免責金牌,那以後就明収暗收都不用申報及避席了,
    大家發財了, 恭喜恭喜!!^^

    真替以前做官死的如黑松露或單羅不值了, 做勿鬼官呢!! >_<
    做個政棍議員才可有十足免死免責金牌咯^^


    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,好少聽 Capmo 開聲講呢 D,的確香港最難係做官,最易做係議員。因為議員高度監察做官的,犯少少錯議員都會針住,輕易要人下台,重則要人坐監。但議員犯任何錯都可以自圓其說 ^^

      有程仁南案例在先,今次睇下廉記點樣辦案法

      刪除
    2. 其實 D 議員成日插 D 官,講真關我鬼事咩,我又唔係同 D 官有親,我自己更立志永生不進官場 (政府工都不會做),但我又睇唔過眼班議員咁霸道,成個 game 係佢哋玩狠晒,無得輸。

      可能一般市民見到 D 官比人咁玩法,仲好心涼 tim。但細諗下,如果這種遊戲一直玩下去,普選睇怕都選唔到咩精英咯,就算公民提名都係咁話。有才有料會去做官?做官比你哋班議員玩?

      如果係有料管治到香港,即係做一間企業高層都無問題啦,工作仲易 D,人工仲高 D,又唔洗服侍班大爺,唔洗公開場合比人侮辱,唔洗比人掟杯

      刪除
    3. 早晨 ~ 達達, Capmo 大大, 各位股友 :D

      刪除
  8. 大家早晨! 2萬5不難也???

    陸東睇港股難破二萬五
    【太陽報專訊】資金持續流入,恒生指數上周重越24,000關,並有望連續十年七月份上漲,券商對後市愈來愈樂觀,預期恒指會重越25,000關,最樂觀甚至會上試30,000點。不過,Look's Asset Management董事總經理兼投資總監陸東認為,港股維持上落市格局,要重越25,000點關,需有企業盈利增長配合,惟暫時未看到有支持,因樓價見頂,目前港股沒有大漲可能。

    回覆刪除
    回覆
    1. K 哥及各位早晨,大市洗唔洗咁強橫呀? ^^'''

      刪除
    2. 美女墮過佰國期都唔跟, 傳10月13日通了 ^^

      刪除
    3. 係咯^^
      不過國期升下又唔爆又回番DD.

      現食少少貨吸番 D cash 先 >_<

      刪除
    4. 我唔敢太進取,沽咗的貨不急補,留下的貨放風箏 ^^

      刪除
    5. 我倉祇係1隻升多DD,其他坐仲有跌(預左^^), 勉強叫破新高 >_<

      刪除
    6. 有綠冬呢句,25000真係走唔甩?

      刪除
    7. 係喎,佢兩個聯手既"渦可"無量仲勁過風雲既摩柯無量

      刪除
    8. 佢次次高調沽空實夾餐飽^^
      不過佢底出又都未定^^

      刪除
    9. 唔明 綠冬仲咩無端端睇淡,佢不嬲都係大好友,連金融海潚佢都銀行體系無問題,唔算熊市。莫非依家淡過 08 年? >.<

      刪除
  9. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    向不談政治是不能寫咁多字插咀^^
    利申我唔識D官或保皇黨或政棍咯 >_<

    祇將自己放在政治高地, 如以般不是戦爭罪行,
    自己死一個好大件事, 佢死一仟扺佢死唔走...... >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. Capmo 大大及各位大大早晨 ^^

      立即又黎雙重標準喇,梁議員果頭講完自己可以唔用議員身份收錢,話無問題。轉頭特首話唔用特首身份,以一個香港市民身份表達意見,簽名反佔中,比人插到飛起,話佢係特首,唔係一般人的身份 ^^

      刪除
    2. 寬己嚴人,人性也。能夠抗衡中共打壓,就係港式民主霸權。

      刪除
    3. The most of HK politician are so rubbish ~ !

      刪除
    4. 我認為要有一個強勢政府才可對抗中央,應該係話夠 power 同中央討價還價,如果政府官員一直比人當狗咁鬧,當狗咁侮辱,香港想強勢反彈都幾難。當然大家可以話現任政府官員係無料、抵鬧,如果普選另一個有料的,就無人鬧佢。

      但反過來又可以咁睇,依種侮辱高官的風氣一直坐長,有料的人都唔想做啦。強勢政府如新加坡,市民自由度係低架,但人地政府真係攪得比香港好

      刪除
    5. capmo大大午安XD
      好耐無見啦又

      刪除
    6. 小K兄,你賺夠忙夠,多D上來俾位做噃^^

      刪除
  10. 各位早晨!
    近排唔得閒理政治,反正冇乜出路,花多D精神炒股好過

    今日本地中資券商醒晨,218 90度上升, 內房,金屬股繼續強悍

    回覆刪除
    回覆
    1. Ivan 兄早晨,內券升到痴咗線,我一隻都無,#1336 good buy

      刪除
    2. 達人兄 : 665還算落后,或可以留意下

      刪除
    3. 我有留意,但現時也又超買,這一輪不敢太進取,因為每當我認為大市有機會超牛,狂補股票時,大市通常都好快掉頭,唔知今次係咪咁,但我選擇留下些貨放風箏,唔敢太搏追貨住 >_<

      今個月美倉輸晒,港股倉 +5% 只算不過不失,主要無買中內券,內保買得太遲,內房沽得太早無補回 >_<

      刪除
    4. 資源股,特別係金屬,都好吸引。

      刪除
    5. Cash 兄:2618 最近軟軟地,技術走勢無變樣,希望係暫時調整呌緊氣

      刪除
    6. 金屬股近期也超強,鋁業股尤其突出,2600,1378,1333也是升到傻,如果認為俄羅斯有危也有機,也不妨留意486俄鋁

      刪除
    7. Eric 兄:2600 升得最勁,358 也好勁,不過技術走勢難玩,好難買得中 =.=

      刪除
    8. 隻木升得好, 外運都唔錯, 申銀申腳添^^

      刪除
    9. 1208, 3993 要開始take部份profit了^^

      刪除
    10. "因為每當我認為大市有機會超牛,狂補股票時,大市通常都好快掉頭"
      唉呢幾就係咁輸到扒街。次次狼來了都唔知係咪真。

      刪除
    11. 沽升兄:總會有一次係真,好似 07年咁升得傻超級大牛,但唔知今次係真唔係 ^^

      刪除
    12. 講起鋁,上個月我仲對1378 有介心,因為得佢一隻升,其他都係上落波。
      事後證明佢先係領先股...^^
      鋁股有1378 同1333,就唔洗揀仲係蝕的2600 了~

      刪除
    13. 呢一浪買唔中。 無享受過

      刪除
    14. Eric 兄:但 2600 追落後追得好猛 ^^

      刪除
    15. stephen兄
      我都係,仲負緊 >_<

      刪除
    16. 今日倉有近半股紅 >_<

      好彩仲有新高, 不過大市都新高, 冇跑贏大市 >_<

      刪除
    17. 這一浪集中中資股,買唔中就一定跑輸,like me >_<

      刪除
    18. 3月恒指222xx 時我ytd 最高有雙位數,之後跌到負數,而家恒指升左10多個%, 我ytd 連3月時一半都冇,遲d一回可能又負過:(

      刪除
    19. 市跌回報超跌,市升回報跟唔上,最傷人,我成日都係咁,嗚 >_<

      刪除
    20. 今日又係係市升回報跟唔上, 1%都冇, 又係哇!!! >_<

      刪除
  11. 終於都到我好耐之前提過既位啦XD
    24500-24750附近啦yeahyeahXD
    之前叫人唔好亂估 真係會比人夾死架

    相信調整好快會出現
    都係維持候低買上
    而家望到好似想去25700-25800呢d位
    希望係3個月內見到XD
    各個師兄賺多d
    有空再上黎坐坐

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係仍祇敢偷沽美多揸國^^

      刪除
    2. 小 K:我不敢做淡港女了 ^^''

      刪除
    3. 今日我都減番-D貨,恆指9天RSI已去到84, 調整風險已不少,跌番2,3百點先再上會健康的^^

      刪除
    4. 今日無交易,繼續坐 >.<

      刪除
    5. 今日有交易, 減賺蝕各一 >_<

      刪除
    6. 國期收差不多冇哂 >_<

      刪除
    7. 回調先看23700
      下一步23200-23400 (應該都幾難穿架啦)
      唔做淡都要等回即做上XD
      我怕見到25700-25800有大獲野發生
      屆時再睇睇有無咩跡象

      刪除
    8. 當炒起上黎,短期果隻,都係質素比較差既227 升得最勁。利申︰持有227。

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。