2012年5月15日星期二

小幅度反彈

今晚沒空寫長篇大論,一切從簡 ^^。今朝早打亂了節奏,本以為恒指至少裂口低開超過 200 點,怎料不怎麼跌。但國指超賣程度也頗嚴重,於是也按本身策略搏國指反彈:

買入  國指 ETF (2828)   @99.80  佔組合 11%
買入  中國建材 (3323)    @8.82    佔組合 6%
買入   中國遠洋 (1919)   @3.56    佔組合 5%
買入   SPDR (2840)        @1172   佔組合 5%
買入   國指牛證 (60083)  @0.063   佔組合 0.68%

今朝先吸 2828,3323 和 1919。2828 是穩陣之選,就算短炒不成向下跌仍可加碼,不似個股,由於國指估值偏低,就算 2828 變長渣也是不錯選擇,不過筆者當然仍是以短炒為上 ^^。3323 和 1919 是價殘超賣,期望一旦國指出現似樣反彈,它們應有很強的反彈力,結果今天 3323 先行一步,急升 5%。

金價已跌到關鍵支持位,同時也很超賣,可搏一轉能否反彈。尾市見指數無再跌回去,加多一注 2828,以及極小注試一隻國指牛證。

以上所有買貨都是昨晚已決定好的,本預期今朝指數大跌可立即行動,但事實與預期有點出入,執行的買貨沒變,但買入價比預期高出不少,慘!

今天組合回報微升 0.25%。現金水平降至 40%。

156 則留言:

  1. 達人,

    3323似乎行緊波幅喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 3323 我再唔係圖表的支持位或阻力位, 而係睇超賣指標 ^^

      刪除
  2. 回覆
    1. Morning 達人Sir, Louis 兄及各大大.

      昨早入的全要回歸了~~

      刪除
    2. 今日咁插先似返D樣!
      為後面既反彈做足準備XD

      刪除
    3. 各位早晨 :D

      Capmo 大大: 原來今日先至黎大插! :(

      K: 如果尋日咁插法就正喇, 今日先插尋日已入貴貨, 不過仍保持短期內有一波反彈

      刪除
    4. 除混水外, 你的同昨早價差不多啫~~

      刪除
    5. 但本身的倉底貨開始大插, 旺仔牛奶糖溶化了 T__T

      刪除
  3. 回覆
    1. 美股跌穿三月低位這大位,現在唯一希望是假跌穿!美股要跌,全球股巿多數無運行!

      另外是減存款準備金放水,但巿場都沒有反應,會不會是巿場(在歐美日大印銀紙下)跟本不缺錢,經濟太欄,水浸銀行也借不到錢出去?或是陰謀論這數月要大跌,之後八九十月才有條件大升,在十一月美國大選前營造良好氣氛?

      刪除
    2. 我估唔係不缺錢, 係由經濟增長快時缺錢, 到今天經濟增長慢時 D 企業反而不願去借錢

      刪除
  4. 回覆
    1. 係仲見到一點綠--- 220, 勁!!

      刪除
    2. 運水仍然可以插成咁, 無言。不過同意 Cash 兄雨中 shopping ^^

      刪除
    3. 今天才殺我~~
      打到痛~~

      刪除
    4. 我都 -2% now, 好痛, 如果尋日唔太搏都無事, 中伏了. 不能怨大戶, 只能怨自己學藝不精 ^^

      刪除
    5. 昨日入的反冇勿事, 至現大多平手.
      但輪到倉貨出事才痛~~

      刪除
  5. 美股強,A股弱,港股弱
    美股弱,A股強,港股又係弱
    美股弱,A股弱,港股要入醫院
    只有美股+A股都強,港股先俾強
    唉,真難玩...

    回覆刪除
    回覆
    1. 總之一句, 港股永遠係弱!! >_<!!

      刪除
    2. 總之一句, 港股永遠係弱 <- so PK :(

      刪除
    3. 香港係國際提款機 -_-'''

      刪除
    4. 港股比歐豬當事人仲弱!
      都唔知可以講D咩

      刪除
  6. 市況短評:今日港股無端端勁插, 真係意料不到, 你話尋日大插我還可以理解, 今日港股表現遠差過歐洲美國以及大陸

    尋日應插唔插打亂了節奏, 雖然按策略買貨但所有貨都買貴了, 撈底最注重 timing, 佢推遲左一日插以及尋日反彈返少少, 而我已經動用了 30% 現金去買貨, timing 上輸了一個大身位, 慘!

    今早暫時回報 -1.30%, 和指數相比算是慘勝, 現在所有持貨 hold 住, 好彩牛證也只是極小注, 指數又再超賣下去。但由於已動用第一筆資金, 所以越跌越買的籌碼少了, 第二注的位置未到, 要等低一點才再出手第二輪買貨吧 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 旺旺都可以跌成咁...恐佈 ^^'''

      刪除
    2. 我變燈了,一買旺旺佢就插

      刪除
    3. 220 強到無言.....旺旺由於估值高, 依家要追跌, 不過論增長動力以及前景, 係值得再低吸, 不過唔係依家, hehe

      刪除
    4. 連 1044, 3331 都大插, 睇黎真係尾聲

      590 當初戲言睇 18 蚊樓下買, 依家跌穿了也不敢買了 ^^''

      刪除
    5. 我都係...
      IT快見2字頭啦...好恐怖

      刪除
    6. 喂, IT 真係非常非常非常之超賣 wor, hahaha

      有無人有興趣 ^^

      刪除
    7. RSI(14)去到15
      我都想撈下搏反彈,邊個師兄有興趣???

      刪除
    8. 好似快爆前的感覺
      都係無能力賺呢D錢

      刪除
    9. 我唔明沈家偉舊年成7,8皮都唔批股
      真係咁睇好?

      刪除
    10. 999 跌到好似執笠咁 feel, haha

      沈家偉晚晚掛住同郭富城打邊爐, 一時無諗到批股, hehe

      刪除
  7. 今次有機會 copy 上一年走勢, 失守大位後毫無支持力直插到好深, 如果失守大位 20300 時做淡, 依家又已和味, 唉....

    有時真係吸收得太得無謂資訊, 中央又話放水, 歐盟又話有救市, 市場又期望美國最終推 QE3 等等, 種種資訊都不及一條水平線支持位來得有效

    以後可能要小看財經新聞喇 T__T

    回覆刪除
  8. 我想知有無人買左 Diablo 3 ??

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似係, 不過我先玩故事版應該無問題掛?但澳門外語版無貨, 得中文版 ja!! >_<

      中文版係國語配音, 好 on9

      刪除
    2. haha,好on9!!
      買全語言版!唔好玩故事版啦haha,達人SIR同我一齊組隊打下機XD

      刪除
    3. K 哥: 必買全語版啦 ^^

      我係 Diablo 迷, 想先玩故事先, 然後再玩 online, 或者兩者同時進行都得, hehe

      刪除
    4. 我都買左呀,直接係佢網到買國際版~

      一齊組隊打下機 XD x2

      刪除
    5. 特流兄: 你係買 download 版? 如果有碟其實我想買實物, 因為有收藏價值, 哈哈

      刪除
    6. 我原來都係咁諗,但屋企太細無位收埋佢,所以都係download算 ^^"

      刪除
    7. 特流兄去邊個網買?只用 credit card 就 OK?

      刪除
    8. 我都係去返blizzard個網,login左自己個accound就見到有得買,只用credit card就ok la~

      刪除
    9. 哦, 可能我係台灣 account, 整極佢都引導我返去台灣網, 台灣網必須要網幣才可買 :(

      刪除
    10. 網站最右下角有得click轉去US serve,我初時都係咁引導我返去台灣網。

      刪除
    11. 要轉左去US serve再開account. taiwan account 同us account 唔相通。

      刪除
  9. 兵敗如山倒,殘存亦沒路! :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 火鳳燎原??大戶計中有計, 仲勁過八奇!!

      尋日黎一個不跌, 以及好多二三線股出現報復性反彈, 令好多人中晒計 (包括我 -_-''') 今日先黎大插水!

      我認為仍有得插, 尋日彈返少少指數已經無咁超賣, 所以仍有下跌空間, 現水平再跌多四五百點至 19000 我都唔奇怪 >_<

      刪除
  10. 3331盈利蒸發晒, 倒蝕

    Where's the money gone?

    回覆刪除
  11. 早前的700SC,$6沽、啱啱$0.5全平,還買凸小小搏業績。

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 暫無行動, 睇埋尾市如何, 希望佢再跌多 D

      可能會吼 941 牛仔, 你點睇?

      刪除
    2. 要睇埋尾市先決定, 講真搏牛仔只宜小注, 依家大市仍然未係好超賣 :(

      刪除
    3. 跌6百幾點,想點呢? 全亞洲最弱

      刪除
    4. 港股今日明顯要錢唔要貨, 做低個指數落去, 如果尋日無行出第一步撈底, 今日才撈第一步會好正! :(

      牛奶糖強返好多, 始終有點防守力 ^^

      刪除
  13. 跌六百多點,19300失守了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 恆指遠離日線保底三百多點,今天有條件可能跌幅收窄收巿,但現在怕的是美股昨晚跌穿大位,如果不是假跌穿,會在那裏找到支持!

      刪除
    2. 今早買左啲, 即坐

      >_<

      by 志

      刪除
    3. 期望佢今晚再跌, 否則前功盡廢, 我筆餘下資金無去路 ^^

      刪除
    4. 我走左阿君要銀.有機爆過頂先再寵佢 ^^

      刪除
    5. 佢係我今日至愛了,
      不過都驚佢一開市補番~~

      刪除
    6. 埋數唔見-3.8%, 真係出血加暈~~

      今晚入馬會食飯,要攞番D幫補下^^

      刪除
    7. Capmo 大大仲有馬會飯局食, 我連奶茶都無得飲了! >_<!!

      我唔見 2% 算係咁

      刪除
    8. Cash 兄: 當然啦, 仲洗問? hahaha

      下次帶埋我入去, 等我見識見識, 大鄉里 ^^'''

      刪除
    9. 下次帶埋我入去, 等我見識見識 x 2

      刪除
    10. 係佢請的 Silver Priority 廂房,
      另一年都有2次百勝廳及 Inner Circle添.
      幫襯(贏) 多D, 佢就會奈不奈 call 你入去食咯.^^

      刪除
    11. 應要1年投注額過百萬囉 ^^

      刪除
  14. 回覆
    1. 岩岩跌架>.< 都算無揀錯,早2日2.3買左,今日都仲未跌穿~

      刪除
    2. 一下就2.17,成交少既股票股價上落真係好勁

      刪除
  15. 0.038入咗達人果隻牛,尾市決定用唔用AK47。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過越近打靶位,個價去到0.01x,到時可能又算把啦,反正所剩無幾。

      刪除
    2. 無錯, 依家我想佢再跌多 D 就真, 動用資金再撈

      刪除
  16. 回覆
    1. 內銀本身應有D隱藏問題,唔係既話解釋唔到點解跌咁多

      刪除
    2. 首先經濟大環境有問題, 第二係內銀有問題
      不過我認為 1988 真是追跌, 走勢仍然強過國企大行好多

      刪除
    3. 今日佢唔算多了.
      今日支 AK 47 成日失靈, 終要人手操佢~~

      刪除
    4. 今天有新聞說五月上旬四大內銀新増貸款接近零增長!

      刪除
    5. 哈哈, 不過今日我唔 set AK 了, 真明顯係 panic 喇

      刪除
    6. 零增長...好癲 :(

      歐洲繼續插

      刪除
    7. 今早唔打, 佢竟見超10%咯~~

      刪除
    8. 今日直成係要錢唔要貨

      刪除
    9. 今朝買熊仔都發達 :(

      刪除
  17. 回覆
    1. 回收 80 會唔會驚驚地, 哈哈

      刪除
    2. 都係睇達人SIR玩乜先XD

      刪除
    3. buy at 0.065 61157

      buy at 0.039 60083 :)

      刪除
    4. 今個月, 死了三次牛仔, 今日 60087 :(

      刪除
    5. Louis 兄以後唔好買太貼價牛仔, 要預遠少少回收價 ^^'''

      刪除
    6. 現時恒指只是 RSI(14) 28, 老實講如果真要大插, 插到落 20 都得 ^^''' 上年八月就試過

      刪除
    7. 依家撈底預左佢日日大插, 唯有用餘下資金分批出擊, 預佢插幾多日, 每插一日行出一步撈貨, 我尋日錯行第一步所以今天停步

      手頭上現金仍有兩步可以走。最壞打算佢插多兩日, 跌到 18500, 哈哈

      刪除
  18. 751之前撈底, 前兩日升到顛唔敢放,未料昨天打回原形, 所以今天趁再次顛起就食咗並增持現金。怎知越來越顛到我想撞牆!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。