2012年5月16日星期三

開始要錢唔要貨

昨天行早了第一步撈貨,如果昨天無行動,今天恒指大跌本可以接近 70% 現金談笑風生,今天仍有風,不過係食西北風個 "風",又或者係 "瘋"!!

昨晩歐美都只微跌,但今日港股食咗瀉藥,全日跌勢未止過,一度大跌超過 700 點,尾市收窄少許也要跌 634 點或 3.19%,國指跌 3.40%。國內股市也大跌,上証跌 1.21%,滬深 300 跌 1.63%,但相比起港股,完全不算 "大"。

撈底是高難度動作,首先你要在大跌前先套出大量現金,否則想撈都無得撈,這一點筆者已成功做到。但第二點是要等一個適當的起步點,然後啓動買貨金字塔,越跌越買。如果起步點太早,未到底已經用晒所有資金,起步太遲則最多錯過了,反而無大不了。

所以撈底要缺是要等到夠殘,夠離譜才出手。昨天筆者的起步點明顯是早了,今天大市才現恐佈性沽貨。如果今天才行出第一步會好好多。現在行錯了一步,第二步又未到位,所以今天筆者全無動作,等候再跌深 D 才開始行第二步。

今天組合回報大跌 2%,又是慘勝恒指。在有 40% 現金以及 9% 實物資產下仍要重挫,可見市況真的很恐佈。很多具防守性的股票都開始大洗倉,如 1044,3331 等都要大跌,Panic 正式出現,看來短線真的離反彈不遠矣。

------------------------------------------------------------

Diablo III 正式推出,但有朋友告訴我澳門的光碟版已經全部賣晒,第二批貨可能要等一個月!香港不知情況如何?其實本身我想買收藏版,但聽講也在香港被秒殺,可能炒到好狠貴 T__T。

唯有今晚買 Digital 版算數。現時打機好過炒股,尤其是港股係國際提款機,動不動跌到無譜。


195 則留言:

  1. 回覆
    1. 暫時睇歐洲個邊唔跌得多, 只唔知今日港股跌乜??

      刪除
    2. 昨天港股應跌二百點但最後升了百六點,但外圍郤在這兩天下跌!如果直接比較外圍股巿這三天(包括今天)的上落,港股和外圍跌幅差不多!

      刪除
    3. 但如果同大陸比港股都係輸

      刪除
    4. 由四月十一日該月份的低位計,港股一路都跑輸給內地,但跌幅度和S&P500接近!港股每天三時前的升跌形態跟內地,但指數全日升跌幅度跟美股!

      刪除
    5. 會唔會係某D富佬或D大基金,因政治⋯經濟,之類香港因素改變咗,而進行一個資產大調配(撒資),引發今次暴跌呢?因為感覺到近日似按歩就班咁,每日推貨穩定下插。同以往⋯走勢中夾雜住幾日夾好夾淡,裂口升跌無可適從,⋯果種感覺唔同

      刪除
    6. 其實依個情況已經係去年發生緊, 所以應該唔關政治因素事掛 ^^

      刪除
  2. >>>暫時睇歐洲個邊唔跌得多, 只唔知今日港股跌乜

    我估係歐資銀行要抽資去提升資本比率,咁當中就有唔少大戶順勢搵食,咪跌到阿媽都唔認得LOR。

    回覆刪除
  3. 今天連強勢股1666、934、694、506、6823、511也被大洗倉見50天線了!

    現在只剩1193、823、2218少數強股!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯, 係短線見底之前的現象

      刪除
    2. 達Sir會鎖定D新心水還是再補貨,

      刪除
    3. 我都係集中於國指, 如果恒指跌得夠跌也吼恒指, 個股可能唔會花太多時間吼, 因為依家唔係吼放長線的優質股, 而係吼短線博大市反彈 ^^

      刪除
  4. 股市好難估。剩係得做期權Iron Condor有D肉食。

    都係玩 Diablo 3好過。不過都只係得digital 版。好彩一個鐘多D就Load 完。
    唔知達人Sir 會用乜 Hero呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都 download 完了, 暫時想試用野蠻人, haha

      刪除
  5. As for bottom guessing, I prefer 2800 and 2828 for average down...

    any comment?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果恒指跌得夠深, 我也會吼一些 2800 ^^

      刪除
    2. 強勢的指數成份股或許是不錯的選擇

      刪除
    3. 無錯, 有些股今天的確跌得過份左, 係明顯追跌, 和本身隻股票無關

      刪除
  6. 回覆
    1. 哈哈, 靚女果然勁, 如果你有好多 Cash 係手, 不妨明天如果市再跌可以考慮小注撈一撈 ^^

      刪除
  7. 英國, 德國跌緊, 法國升番少少.

    Diablo 3真係好好玩? 我唔打機, 見Facebook上面大量fd以買到呢個game為榮.

    回覆刪除
    回覆
    1. 德國升番, 今晚美國應該強d掛

      刪除
    2. 甲兄: 美股也倒升返少少 ^^

      Diablo I 時我考中五大考, 但玩到深夜...
      Diablo II 時我大學一年級考試, 但由朝玩到晚...

      ^^''''

      刪除
  8. 港股被提款,製造了買平貨機會,聽日買貨

    回覆刪除
    回覆
    1. 你指短線定中線先?短線係博反彈, 但我堅持中線係向下走

      刪除
    2. 港股仍是大型上落市,由於太多生工具,波幅比風暴中心的歐洲還高,市場已預期希臘違約的連鎖效應,所以若真係發生的震撼力都唔會大,現在下跌空間有限,斷估最多捱到18000點,現價買入長短皆宜

      刪除
    3. 希臘違約的連鎖效應都不大?

      長線睇下你講幾長啦, 如果係一年至年半之上, 依家買入應該不差, 但如果係持有半年左右的中線, 我認為 18000 未必係最壞情況, 雖然最壞情況未必會發生, 但一旦發生 18000 應該不是底, 和現在只差 1300 點, 真係話咁快就到

      短線我睇跌 18800 最多跌到 18500 就要反彈

      刪除
  9. 回覆
    1. 嘩嘩嘩....3 日前仍然係 50天線上係強股, 3 日後落左地獄 >_<

      刪除
  10. 今晚沽出幾隻弱股, 增持現金

    回覆刪除
  11. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
    回覆
    1. Louis,你仲後生, 大把機會享受世界!

      刪除
    2. Capmo 大大 ~ 你應該年長過我, 但都好年青有活力! :D

      刪除
    3. 大家早晨!

      capmo大大,

      有無斬獲?

      刪除
    4. 咁又唔可以搞到自己亞叔咁,
      活動多DD便可.
      去買野都仲叫你做阿哥咯,
      但有朝日聽到叫你做阿伯就唔認都唔得了^^

      刪除
    5. 此留言已被作者移除。

      刪除
    6. 有無留意, 今日開始洗那些穩陣股, 2388, 823.....

      刪除
    7. Capmo 大大 ~ 談笑風生,當然有活力!

      刪除
    8. 你地都好有活力, Louis 兄年青, Capmo 大大已經財務自由.

      最慘既我仍然仔細老婆嫩, 無自由失自由 -_-'''

      刪除
    9. 此留言已被作者移除。

      刪除
    10. 現好驚有食唔食, 轉頭冇埋再入埋咯~~

      刪除
    11. 現可陪達人Sir等佢插插了~~

      刪除
    12. 對博短線極超賣而反彈的情況黎睇, 情況向較壞方向發展, 因為唔係連續幾天都大插, 插一下又彈少少咁, 好難捉路

      今天如果都係彈少少收場, 又無得郁, 未行出第二步, 也不敢退回一步沽貨, 否則明天大彈時就蝕水, 保持原狀 =_=

      刪除
    13. 小朋友細係冇勿自由住咯,
      等佢地長大些啦.
      試過去玩到過十幾日,
      雖家中有亞姐同老人家睇住,
      都心掛掛提早回港咯~~

      刪除
    14. Capmo 大大 """試過去玩到過十幾日""" 歐洲超級豪華之旅!!

      好羡慕 ^.^

      刪除
    15. 達人Sir 咁後生有為, 大把幾會啦^^

      刪除
    16. 最慘既我仍然仔細老婆嫩, 無自由失自由 <- 達達, 你細過我!

      ps. 我仔都未有! :?

      刪除
    17. Capmo 大大 ~ 有女兒?

      刪除
    18. capmo大大好似女兒已嫁 ?

      刪除
    19. 我對孖囡都巳出嫁了^^

      刪除
    20. Capmo 大大 ~ 真的年長過我! :)

      刪除
    21. 我早結婚早做Daddy啫,不過實應年長過你^^

      刪除
    22. Louis兄應該大約30頭啫

      刪除
    23. Louis 大哥年長過我?我今個月尾生日 ^.^

      刪除
    24. Oh, 大我一年 ^.^ 真要叫你大哥

      刪除
    25. 大哥 ~ 當然是 "Capmo 大大" :)

      刪除
  12. 回覆
    1. 今日有得照明就停~~

      刪除
    2. 515 ....:(

      ps. luckily, cut loss at 2.7x

      刪除
    3. haha , 停賽無仇報, 不過唔關假數事, 係出售, 但唔知出售 D 乜, 可能復牌後狂爆升呢?

      刪除
  13. 回覆
    1. 統一痴 Q 線, 人大跌佢就升, 人升佢都升 :O

      刪除
    2. 係TV
      阿旺都幾生性,尋日low 8.56

      刪除
    3. 阿君成左佛, 近補咁多$1.9成盤, 想點?

      刪除
    4. 昨日巳有推介有補助, 不過個市咁都唔敢收751~~

      刪除
    5. 家電突然又爆條消息出黎, 無消息時插到阿媽都唔認得 (1070 除外), 真難玩 ^^''

      刪除
  14. 昨天有英哥的客仔對英哥近兩年表現的微言:

    黃SIR, 我一直都係QUAMNET用戶, 自2009年已睇你quamnet到現在, 以我觀察自從2010年11月大市到頂後, 明顯quamnet既交易指示自2011年1月輸多嬴少, 雖然以槓桿及小注碼出擊, 但嬴粒糖輸間廠情況至今沒有改善.早幾個月既talk你先講過香港一轉勢可以跟一段(追沽/賣)跟倒斷欖為止,而早幾日提及可攻擊941,今日卻反過來做好. 雖則短線操作要隨機應變,但個人感覺quamnet交易指示章法混亂.向你著作曾經提及海龜交易法,佢都係跟trend炒既一種方法,我將有關logic寫成系統再加一點自己修改,206xx已發出沽出訊號,淡倉一直持有至今.

    回覆刪除
    回覆
    1. good comment x 2

      英哥今年真有點失準, 年初時一直佢睇淡都令我 R 爆頭 ^^'''

      刪除
    2. 英哥很多時是sector見頂時才大注買入: 水泥, 航空, 賭場, 資源...

      反而在低位時, 卻勸你對沖, 不要買股票...

      指示章法混亂之說, 是有點道理的...

      刪除
    3. 佢有點 losing streak, 唔係話佢無實力, 佢如果找回節奏應該 OK 的

      刪除
  15. 昨天搏700LP,開市跌over$5,都冇眼睇,點知現在 ...

    回覆刪除
  16. 內房股走勢真係好唔錯,至少無比其他板塊弱~

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係柯栢文睇好的 81, 今日逆市下跌 ^^''

      刪除
    2. 嘩, 真係開始洗返之前未洗過的 ^^'''

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
    4. Cash: 我都衰唔敢加, 加左就和味....

      Capmo 大大: 撤退及時, 真強!!我尋日仲話阿君好穩 tim ^^'''

      刪除
    5. 我尋日差啲想cut tim haha
      今日啲氣幾弱

      刪除
    6. 我今早上左D了,同車 ^^

      好似亞爺有D勢 ^^

      刪除
    7. Cash 兄: 今日現象係前兩天防守強既股, 今日轉弱。是否代表跌市暫一段落? D 資金回流入高風險股票?

      但我怕係大跌市前奏, D 人甚麼貨都沽, 最後沽到防守股身上 =_=

      刪除
    8. 係見亞爺有D勢
      所以上車 ^^

      刪除
    9. 不過就算昨日唔走, 今日支 AK 47 都1.68打哂了.
      佢近就實打到~~

      我昨日幾支打落去,有D要幾K 就過左位失效.
      隻1666仲衰, 睇住好多夠一打就變位~~

      刪除
    10. 達人兄,

      可能資金回流入高風險股票博反彈
      唔對路,先閃啦

      刪除
    11. Capmo 大大: Cup Sir 也打了, 但依家回升得好靚仔 ^^''

      Cash 兄: 我今日睇阿爺咁強, 才沒有再沽貨, 否則應該要沽一點貨

      刪除
    12. 阿爺實應有D好料, 但一陣收市才知提款機又開掣否?

      刪除
    13. 隻1666幾衰樣, 唔搞佢了~~

      刪除
    14. 問 君 能有幾多愁??~~

      刪除
  17. Wish 515 boss dead immediately

    回覆刪除
  18. 大市感覺上似是沽壓減少所以升,但不太似有買貨掃上,很多股反彈至十天或二十天線便停步了!很弱!會不會是大巿還未見底?希望自己估錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得有可能未見底, 好彩中國個邊好返晒, 但要睇希臘單野點, 真係好大機會退出歐元區.

      刪除
    2. 退出對大家都好,但對全球金融的沖擊有多大沒人能估計得到!為避險,投資都不會太進取!大巿易落難上!

      刪除
    3. 係佢退出之前當然不會太進取, 但佢退出之後必定暴跌, 到時才是執平貨時機, 相反把問題拖延勉強留住它, 長線反而仍有個炸彈

      刪除
    4. 希臘能退出,即代表其它歐豬也可退出,它們的國債以及其衍生產品需要重新估值,不值錢的話可能被大幅拋售,可能有金融基構因此資不抵責,再連累其他,沖擊有多大無人知!

      刪除
    5. 沖擊預左大, 否則點可以執平貨? ^.^

      其他國家唔係傻, 退出歐元區變相國家已死, 通脹急升人民首先仆街, 所以其他國家效法機會少, 反而歐央行今次強硬 D, 其他國家反而會乖乖地行緊縮

      刪除
    6. 法國的總統已落馬,現在德國的總理也可能步其後塵,到時全歐民意要行寬鬆政策,全歐發債印銀紙,步上美日之路!

      刪除
    7. 我認為歐洲已一早步上美日之路啦 ^^ 依家比美日更差

      刪除
  19. 回覆
    1. 咁重手!!一掃就行 ^^

      刪除
    2. 我等收市前會幫手^^

      刪除
    3. 我把沽出 1919 的部分, 換入 1788 ja, 唔重手 ^^

      刪除
    4. 我驚一陣941想落帶番回~~

      刪除
    5. 我現都煩緊,隻戒同亞德就到番我昨日打佢地位了, 都唔知收唔收番佢地~~

      刪除
    6. Louis 兄個市唔多得 wor....怕今晚有料到

      刪除
  20. 看著2678過去數日的五分鐘圖,大升大跌都不用太大成交,原因是貨源歸邊嗎?

    回覆刪除
  21. 1070,2005開始轉弱,跌巿尾聲?

    回覆刪除
  22. 頂唔順去訓覺, 個市軟返晒, 睇黎歐洲個邊問題揮之不去, 港股連阿爺既命令都不聽了 -_-'''

    沽出高波動的小牛證, 沽出弱勢 1919, 換入較強 1788, 加注高息的 811. 其他保持不變, 等行第二步

    回覆刪除
  23. 今早又是陷阱,恆指已跌穿昨天低位!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁仲好, 反而彈少少仲衰, 今日跌指數仍然保持超賣, 聽日大跌可以開始撈一撈

      刪除
  24. never ending problem, suck

    http://www.bloomberg.com/news/2012-05-16/ecb-stops-lending-to-some-banks-as-draghi-talks-exit-correct-.html

    ECB Stops Loans to Some Greek Banks as Draghi Talks Exit (Update 2)

    The European Central Bank said it will temporarily stop lending to some Greek banks to limit its risk as President Mario Draghi signaled the ECB won’t compromise on key principles to keep Greece in the euro area.

    The Frankfurt-based ECB said yesterday it will push the responsibility for lending to some Greek financial institutions onto the Greek central bank until they have sufficiently boosted their capital. “Once the recapitalization process is finalized, and we expect this to be finalized soon, the banks will regain access to standard Eurosystem refinancing operations,” the ECB said in an emailed statement.

    回覆刪除
    回覆
    1. 歐洲人要到最後一刻才解決問題(再拖延?),還有一段時間看到這類新聞!

      刪除
    2. 歐洲問題, 沒完沒了, 拖住全世界!

      刪除
    3. 阿君 OK 架, 又回升 ^^

      我的第二君也不錯 ^^

      刪除
    4. 係得第二君同海通唔差,其餘死晒

      刪除
    5. 2005 真係有好多有心人?

      刪除
  25. 1918終於升番啦,但成交好稀疏..

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。