2012年5月22日星期二

從簡 2012-5-21

今晚去了練波,深夜出文唯有從簡。今天港股牛皮,恒指一度跌過百點後又反彈,全日收跌 29 點,國指微升 0.06%,成交只得 459 億。國內股市也輕微反彈。執筆時歐美股市也有反彈。

今天只有一項交易,沽出早前加的一注 中銀香港 (2388) @21.65。把現金回升至 12%,因為一直搏不到短線的似樣反彈 (至少有四五百點才叫似樣),8% 的現金可能過低,還是先稍稍提高現金水平。

今天如果不計新華文軒 (811) 的除息,組合是平手收場。如果明天有一個較不錯的反彈,會開始減持部分股票,始終中線認為還未跌夠,短線博反彈最忌變了長渣。

目前恒指市盈率應是 9.X 倍,過往當有重大危機時可以跌到 8 倍或以下,所以理論上 15000-17000 才是較合適的長線撈底位。但理論歸理論,對筆者這類 Trend Followers 來說,也不會在下跌過程中用盡所以資金撈底作長線。始終主流是要等整個趨勢確認向上時才全力做長。

149 則留言:

  1. 回覆
    1. 早晨達人 Sir, Louis 兄及各大大 ^-^
      大家有美好開心的一天 ^^

      刪除
    2. 各位早晨,今日會唔會係挾一挾呢

      刪除
    3. 當佢抽, 昨午入的收番先~~

      刪除
    4. Louis 有冇牛或 call 食^^

      刪除
    5. 達人 Sir, capmo大大, Louis 兄及各位大大,
      早晨!

      阿旺 !

      刪除
    6. 以前有升4%買, 現升4%食~~

      刪除
    7. 我昨尾收左件重傷都食^^

      刪除
    8. 各位早晨! 旺仔牛奶糖傻左, haha ^^'''

      刪除
    9. 達人 Sir, 牛奶糖好甜咯^^

      刪除
    10. 牛奶糖真勁, 所以有時唔會貪估值平, 旺仔估值唔平, 但走勢強到爆, 有機變騰訊?? ^.^

      刪除
    11. Cash 兄走佢? why? 係短炒?

      刪除
    12. 咁既市況大陽燭破頂....真係估佢唔到 =_=

      刪除
    13. 今朝睇資料, 原來係國內飲料一哥, 消量打敗可樂

      刪除
    14. 係見大市反彈小小,佢都上番晒高位囉
      走左先
      點知今日破頂咁crazy =_=

      刪除
    15. 真 crazy, 有機會係未來兩年的股王 ^^

      刪除
    16. 王老吉真係咁好味? ^.^

      刪除
    17. 王老吉好好飲,但874的母公司收回後要自己生產包裝開拓銷售網絡等等一切接近從零開始!而原來的生產銷售就會用自家品牌出一樣的飲品。半年後,不知結果如何!另,874還要等母公司注入王老吉先可以入數,不知內部資源夠不夠買入此資產!

      刪除
    18. 佢好似話兩年內會注入, 其實依家只係炒一個憧憬, 實際係點無人知, 不過炒得就炒本是股市既正常現象 ^^

      我飲過一次王老吉, 唔係我杯茶 ^^

      刪除
    19. 對啊,已成事的,飲品股pe高,可能已是$30以上!

      刪除
  2. 達人兄,我又黎SAY HI LA。
    想問下D3玩咩server..XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Jazzf 兄: 你好!我 set 左玩美服。不過我依家係買緊單機故事先, 我想一條友玩晒故事然後再上 server 玩 ^-^

      不過玩單機升級好慢, 我依家才 11 級, 我 D 朋友全部都升到 30 級或以上 -_-'''

      有時等佢地 join 我 game, 然後比 D 武器接濟我

      刪除
    2. 我都係美服得閒一齊玩下,係唔係用之前傾過yahoo個e-mail?
      P.S.有冇用過下之前條公式?!覺得點?

      刪除
    3. 唔係, 我用 google 個 email account ^^

      有試你的公式, thanks. 但係我到依家仍然未識自己寫公式, 哈哈 =_=
      MetaStock 真係幾複習, 如果夠期我可能試下轉會, 試用太極, 不過月費超貴, 好似要 500 一個月 >_<

      刪除
  3. 市況短評:今日終於有一點反彈, 但指數的升幅令人失望, 現只升得 150 點。不過個股卻相當精彩, 部分板塊已經早於大盤在兩三日前開始反彈, 尤其是尋日零售類及基建類反彈得特別勁!

    指數方面我覺由低位回升返 四五百點才算合格, 即望能夠升上 19500 左右吧, 否則超賣情況未解決, 再沽下去的空間較細。反而來一波反彈先, 然後再洗過落去會有較大空間

    根據上一年的經驗, 暫時唔會估底, 也不認為 18600 就是底部。仍然維持反彈到合適水平就開始沽貨的策略

    回覆刪除
    回覆
    1. 半日升153點但成交只有251億,希望下午可以成交大増,否則反彈可能難以持久!?

      刪除
  4. 回覆
    1. 當佢係就要開始沽貨喇 wor, hehe~~

      刪除
    2. 加番D......................cash兄^^

      刪除
    3. 電車南....當初睇少左你, 唔好意思 =_=''

      刪除
    4. 走昨日入的民仔, 6字再 friend 過.

      得番紅中俠^^

      刪除
    5. 達人 Sir, 220會唔會跟旺架^^

      刪除
    6. Stephen 兄: 我唔睇 MACD, MACD 應該和 RSI 差不多吧 ^^

      創維反而 ma ma 地 >_<

      刪除
    7. 我走左佢去上一哥^^

      刪除
    8. Capmo 大大: 你有統一? 統一才是最強, 真無言 ^^

      一哥係咪 1070?

      刪除
    9. 係剛走751去统一哥^^

      刪除
    10. 此留言已被作者移除。

      刪除
  5. campo大大 6字再friend過又係指邊隻xd

    回覆刪除
    回覆
    1. 此留言已被作者移除。

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
    3. 民生 = 紋身 ^^

      不過如果失守埋 6.8 關鍵位都危危地, 但要選內銀我覺得唔洗諗, 梗係買民生, 盈利增長最強

      刪除
    4. 鬼食泥暫時都唔差, 可能 D 人炒左兩日基建, 最終發現建築原來又要用泥, haha ^=^

      刪除
    5. 其實來去一想亞爺發功, 入基建同內銀走唔甩^^

      刪除
    6. 但係 1398, 939 彈力唔算強, 1398 仲要跑輸國指 ^^

      基建真強, 電車南兩日彈 10%, crazy ^^'''

      刪除
  6. 1387四日升超過五成,難怪這類股永遠有人買!

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥央愛股, 但係如果超賣時搏反彈, 佢股價已係超賣區維持了一個大半月, 由開始超賣變成 -- 很超賣 -- 最後好很超賣, 已經跌到阿媽都唔認得, 點樣搏? haha

      刪除
    2. 可能... 係搏阿爸認得? :P

      刪除
    3. 哈哈, 咁都比佢搏到的話, 抵阿爸錫佢 ^^

      刪除
  7. 今天的濠賭股都在逆巿跌,有甚麼壞消息?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今朝銀河見升 2.X%, 估唔到依家倒跌近 4%

      我一直係濠賭大淡友, 不過硬要找下跌理由, 我認為增長已經開始放緩, 有專家話開新賭場係好事, 但在我黎講, 如果整個餅有機會變成, 越多賭場只會越攤薄 D 客源, 而且一間新賭場需要很高的運作成本

      今年澳門人工加得好利害, 賭場之間好似搶人咁 =_=

      刪除
    2. 早前陶冬有篇澳門的荷蘭病是講這情況 - 結構性失衡!

      刪除
  8. 回覆
    1. 痴左線, 如果大盤係 uptrend 我即追, 不過依家...唔敢了 ^^'''

      刪除
    2. 也有考慮, 尾市睇下點, 可以把創維沽出, 留一半資金追 2005 ^^

      刪除
    3. 收市前我仍都想入DD^^

      刪除
    4. 又跟返我轉頭, 哈哈 ^^

      索羅斯所講既 "自我實現"?我跟你, 人地又跟你, 最終你跟返我, 我又見你跟我又跟, 人地又跟, 2005 聽日升爆 30%, haha

      刪除
    5. 此留言已被作者移除。

      刪除
    6. capom大大 買左2005喇?

      刪除
  9. 好感動,今日回報暫時+5%:)
    好耐都無試過

    回覆刪除
    回覆
    1. 5%....你個倉有幾隻股?

      刪除
    2. 哈哈,小本得4隻股,加1隻牛仔
      cash兄大戶點同我呢D><

      刪除
    3. KRR兄,

      唔好介意,純粹好奇 ^^
      我係小戶咋

      capmo大大,

      ok啵

      刪除
    4. 此留言已被作者移除。

      刪除
    5. 此留言已被作者移除。

      刪除
    6. K 哥: +5% super 強!!我只得 +1.8 T__T

      Capmo and Cash: 81 You Sir 早日已買回

      刪除
    7. 大倉同細倉既分別^^
      大倉計有緊係細D啦,但達人sir你個1.8%個金額可能大我100倍XDDDD

      刪除
  10. 旺仔牛奶糖無乜料到喇, 人人升幅有佢咁高 ^^''

    回覆刪除
  11. 強烈懷疑2678的莊今天有事未能上班,現在才有六千多元的成交。初初見早上沒有成交,還以為停牌了!

    回覆刪除
  12. 沽出 751, 以收回的一半資金買入 2005

    回覆刪除
  13. 我輪未到, 做1.84,1.83就應到^^

    回覆刪除
  14. 睇黎聽日又插過><
    回報縮到+3.2%

    回覆刪除
  15. 唉!Cup Sir継Goldone後又決定。。。。。。。。真可惜。不過我借達人Sir的場多謝他們令我學到唔少珍貴的知識。再次多謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 投資始終都要靠自己~係佢地身上學到既知識會令我地一生受益~

      刪除
  16. 今天515(+21%)、257(+10%)的反彈都好誇張!

    回覆刪除
  17. 達人Sir.Capmo大大、各位大大早晨!

    購貨日?

    回覆刪除
  18. 大家應為823現價ma?好似有個大裂口未收復?投資達人對佢有無興趣?

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。