2012年5月30日星期三

開始反彈?

昨晚筆者生日和老婆出去食飯慶祝沒有出文,昨天組合回報升 0.66%。港股在連續多天的悶局後,今天港股終於有一點光明,恒指全日升 254 點或 1.35%,國指更升 2.18%,總成交升至 489 億。主要今天是受惠國內股市回升,上証升 1.20% 以及滬深 300 升 1.38%。

近日溫總話要把穩經濟放在第一位,市場解讀為早前的調控有望放寬,在內需暫時谷不起的情況下,仍然要靠基建來谷經濟,結果相關的股份表現都很不錯。歐洲那邊暫時未有再驚嚇,市場又把焦點放回中國,今晚美股復市暫時也有得升,執筆時道指暫升 70 多點。期望明天港股再有反彈吧。

這兩天沒有動作,大市沒有再大插,所以沒有再動用剩餘資金去撈底,一早買了的持股繼續持有,直至有一波似樣的反彈時才逐步撤退。今天組合回報上升 1.80%,好過恒指但跑輸國指。目前倉內太多數撈底的貨,都是集中博國指反彈的,所以如要撤退也要以國指走勢為主要參考。

筆者暫時以國指反彈至 20天線附近為目標,大約升到 10000 點也算不錯了 ^^。今次也是博反彈的短炒,所以當大市回升時要制定撤退策略,不會短炒變長渣。不過大市估值偏低 (但未到極超值),所以點都會留一點貨底。

92 則留言:

  1. 今晚美股本來走勢不俗,但在西班牙國債被降評級後即時回落!歐元跌穿1.25!難道大戶未肯放手反彈?

    Facebook今晚曾跌10%!新股即潛水,香港常見現象!估不到會在巿值這麼大的美國股票上發生,不知遲些會否有香港特式的向下炒,X合一,垃圾資產注入公司,或是將LIKE這核心功能分拆成為信托上市!=P

    回覆刪除
    回覆
    1. Facebook 當初招股個估值根本離晒譜咁貴, 依家跌到杏家橙....=_='''

      刪除
  2. Like! 希望有一個似樣的反彈,一齊 GO GO GO 然後大撤退 :)

    Cup sir 的殘股倉表現不錯,贊!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 有無人可以解釋到今日跌乜, 美股反彈, 大陸微跌, 港股要跌獲金?

      無言 x 10000 了 =_=

      刪除
    2. 我知.香港是國際提款機

      刪除
    3. 大戶玩國際性的汰弱留強, 沽香港, 買美國...

      刪除
    4. 哈哈, 真是超級提款機, 汰弱留強之下, 香港原來係世界上最弱, 但香港人工作最勤力, 歐美懶到仆街, 但歐美反而強過香港, 哈哈

      Sorry 忍唔住要講粗口 ^^''''

      刪除
    5. 歐美懶到仆街.....too angry! :X

      刪除
    6. 上位者動口不動手, 下位者動手不動口

      我們都是下等人:(

      刪除
    7. 我有點想去美國大使館示威的衝動 ^.^

      刪除
    8. 個 D 仆 street 歐洲人成日發窮惡, 郁 D 就示威, 借錢又唔還, 遲早輪到我發窮惡! >_<

      刪除
    9. 遲早輪到我發窮惡 x100

      刪除
  4. 回覆
    1. sky sir 又話有病?有病仲攪多野 >_<

      刪除
    2. 215 :(

      ps. sky 一買, 215 就跌! Crying!

      刪除
    3. 今朝先睇完佢 imoney 度講野, 話佢身體不適要休息, 每月先出一篇文. 頂!病都要亂買貨, 哈哈 ^^'''

      刪除
  5. 回覆
    1. 751 我真係投降, 大盤跌佢就穩升, 大盤好返佢就跌。唔係!應該話我一買佢就跌, 一放佢就升, 比佢玩過幾次, 唔敢掂了 =_=

      刪除
    2. 之前3.65冇走,今日3.64沽清,呢隻難玩,用TA追入會死得好惨!

      刪除
    3. yes, 我已死過兩三次, 唔再玩了 ^^

      刪除
  6. 市況短評:昨晚美股有不錯反彈, 本期望港股今日能夠高開, 升二三百點就開始撤退, 因為本來就不對大盤存有太多幻想, 中線走勢仍是向下的。

    如果今日投資者趁升市 take profit, 大盤來一個高開低收, 我完全可以接受。但一開市就大跌, 看國內股市只是平平無奇地微跌, 那麼我就真係無言 x 10000 了 >_<

    唯一安慰自己係港股仍然超賣, 不過由少少超賣跌至極超賣, 也可以插到嘔。唔排除今日會套一點現先, 回報暫時 -1.50%, 好彩未嘔回晒昨天回報

    回覆刪除
    回覆
    1. 結算日,港股要'我走我的路'

      刪除
    2. 不是昨天才是結算日嗎?

      刪除
    3. 每個月倒數第二個交易日是結算日.

      刪除
    4. Oh, 原來今個月有 31 日, 哈哈, 對每個月的日子數目我最無記性, 仲難過記股票 number ^^'''

      刪除
  7. D2,3缐股唔似跌緊3、4百點,是否質低個巿結算?

    回覆刪除
    回覆
    1. yes, 二三線股唔似暴跌, 好多都跌少於 2%

      刪除
    2. 內房好強,但我都未見家鄉

      刪除
    3. 我都想吼內房, 但又唔敢胡亂轉呔, 因間一轉就食水尾就慘 >_<

      刪除
  8. 中央否認會再推出4萬億救市計劃

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係唔會再推 4萬億啦, haha

      刪除
    2. 是否認救巿定否認4萬億這金額?哈哈

      刪除
    3. 否認 4 萬億這個金額!其實唔洗否認大家都知啦, 我認為多鬼餘 ^^

      刪除
  9. 見尋日咁升,都有衝動入市,最後都係跟返自己遊戲規則,每年6月30日才入市或換馬,忍住先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 為何上半年不宜投資?是七翻身的原因嗎?

      刪除
    2. 點解要限制日期, 而唔係因市況而定?

      刪除
    3. 達人兄應該有看過道指之狗的理論吧!自從97至02年用TA同高追等方法輸光後,痛定思痛,用了差不多一年多時間看了不少中外投資書,覺得這種一年換股一次的方法很適合自己呢種咁驚青嘅人.

      刪除
  10. 中央放水,一定有些公司會出現一浪升勢,不如大家一齊研究下

    回覆刪除
    回覆
    1. 來去不外是基建, 家電, 車仔, 環保~~

      刪除
    2. yes, 來來去去都係個 D, 不過如果大盤急跌, 大家都無乜運行, 差左跌得少定多咁解 ^^

      刪除
  11. 1112,874,2688,573好強!

    回覆刪除
  12. 昨日沽咗316@43.5,今朝見41.x,想低d補回,咁快又兄43.x!

    回覆刪除
  13. 恒指大跌,失守sma10
    國指仍守sma10
    個股守得不錯
    電訊股領跌(好訊號)
    跌穿18577 (前底)才確認反彈完成
    any comment?

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時個股真是守得唔錯, 而且國指仍然是表現好過恒指, 暫時我按兵不動 ^^

      刪除
  14. 751回氣再上,不過我冇貨了!

    回覆刪除
  15. 不覺得今天個市差, 個股表現不像指數看起來的那樣弱.

    回覆刪除
    回覆
    1. Fortunately I made a right bet on China property stocks. Outperform the benchmark in the recent two trading days.

      刪除
    2. 兩個 Y 字頭既 Sir 都 very strong :)

      刪除
  16. 回覆
    1. 多半有.

      我剛剛個組合還微升0.2%, 一過三點鐘回報就開始縮窄, 現在要倒虧0.2%, 恒指的跌幅也擴大到400點:(

      刪除
    2. 次次都係 3 點後提款 -_-

      刪除
    3. 下次,我要 3 點前提款! :?

      刪除
  17. 港股又係亞洲之冠, 想點呀!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿爺話不要期望再有四萬億救巿!

      刪除
  18. 歐洲剛剛有甚麼好消息?歐洲股巿外匯都垂直急升!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。